Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:06

helena satte sig på en bænk med ham. "Lunten husker du den lille læder pung som chefen tog fra dig da du startede på cafen, der hvor han beskyldte dig for at stjæle" sagde hun og rettede på hans skinner. "Lunten fordi jeg er lidt trist nu, er fordi maiken er imod dæmoner, så hun er ikke særlig vild med min kæreste, da han er dæmon, men du har vel ikke noget imod dæmoner, har du" sagde hun og tog en lille læder pung op af tasken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:11

" mig kan godt lige dæmoner. jeg synes at de er seje " sadge luten og så at Helena hade han lille pung, i hendes taske han smielde glad til hende og forsøget at stremme sine skinder. Bare en smule så de ikke var så løse som de var men det var ikke nemt,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:13

jeg har den i min taske, så mister du den ikke igen" sagde hun. hun strammede hans skinder så de sad stramt. "Hvad var det nu, vi skulle hente nu" sagde hun. hun havde helt glemt det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:18

" vi skulle hent nogen. Nye skinder til mig søs " sagde Luten da han virkelig skulle ha nogen som, ikke gik så let op og blive for løse på hans små ben han rejste sig og snubel. Da den højet var falden af og lå under hans fod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:21

hun greb ham hurtigt. hun tog ham op på ryggen og gik afsted med ham. hun gik hen i butikken hvor de kunne købe hans skinder.
"Luten hvordan kom du enlig til skade med dine ben?" sagde helena

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:25

" det er længe siden. Men det er først rigtig begyndte gener mig i løbe af de sidage par dage her, endlig huske jeg ikke hvordan det skete " sadge han og forsøget. At huske på den dage han fik skadet sine ben men det var meget svære,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:28

du skal ikke tænke på det, vi får nogle nye skinder til dig og nogle trykker, så du kan træne din gang" sagde helena. hun pustede kort til sin hår, som der var faldet ned i hoved på hende. "Luten kan du ikke se om jeg har et elastik i min taske, mit hår driller mig rimelig meget" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:35

Luten rodet i hendes taske. Og fandt en elastik til hende han hader sin nuværne skinder, de var alt for store og kolse til ham da han hade brug for børneskinder. Og ikke voksenskinder som dem han hade på lige nu han lag hovedt mod, hendes og gabet svaget da han godt træt og hade ikke for sovet ret meget i nat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:38

sov luten" sagde hun og gik hen i en park med ham. hun havde et tæppe i tasken som hun lå om ham. hun gik hen i butikken og talte med den der stod ved kassen. de tog de rigtige mål af skinder til luten og gav helena et par med. hun betalte og gik hjem med luten, sådan at han kunne komme i seng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:44

Luten sov med det sammen. Den lille dreng hade leve på gaden siden hans forælder død da han var ganske lille, han hade ikke være mere en 1½ år gammel da de døde. en kold nat i januar og fra den dage hade Luten være helt alene, men hvad han ikke viste at han hade en storesøster som var Helena. Som han slet ikke kunne huske før nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:50

helena ringede til nogen. hun snakkede længe i telefon med en kvinde og bad hende komme. helena huskede tydeligt den afærre hendes far havde haft med en, og at kvinden havde kidnappet hendes lillebror, for at få hævn og at kvinden og hendes nye mand var døde. "Mor du er nød til at komme hjem til mig, og far med" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 12:55

Luten lå og sov. I en rigtig blød seng hjemme hos sin storesøster Helena i mens snakke hun, med deres forælder Luten nøs svaget i søven og så rigtig søde ud. Han hade får en blå natdraget på så han kunne holde varmen i nat det var ret koldt uden for,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:11

helena satte sig i en stol og kiggede på en strikkeopskrift. hendes gamle afdøde veninde aya havde givet hende. "Man hvor er det svært, fatter ikke aya kunne det" sagde hun og ventede på at deres forældre skulle dukke op. hun havde endelig fundet sin lillebror

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:19

lille Luten lå og sov. I en rigtig dejlig blød seng efter han i mange år hade leve på gaden, alene og forladet men i virkeligheden hade han en familie beståne af en far,en mor og. Sin storesøster Helena som han lige nu bor hos Luten, var en som mange rigtig godt kunne lige han var lilleog søde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:31

helena så ud, hun ventede på deres forældre kom forbi.
"Lad dem nu komme, de skal se ham" sagde hun og tog sin børste og redte sit hår. hun gabte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:36

Luten sov tunget. Da det var meget længe siden han hade ligge i en rigtig seng, hos en han hade saven rigtig meget det var få ting han indet kunne huske ham. Hvorfor han var blive tag fra hans familie og hvorfor han var bliven behandel, så slame som han var blive men en ting huske han det var kærligheden i hans hejrte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:45

helena sukkede og lå sig på sofaen for at sove, for hun havde lagt luten i sin seng.
hun tog et tæppe og lå det over sig.
hun gabte træt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:47

Luten vången kort efter. Han hade høre noget men det sikket bare i hans drøm det kunne ikke være, andet tænket han stille og lag sig ned igen han var så gaben træt. At han som med det sammen igen så træt og udkørt var den lille dreng lige nu,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 13:55

hun var vågnet og sad ved ham. hun lå sig ved ham og smilede.
Hun lukkede sine øjne og sov ved ham, hun ville sikre sig at der ikke ville ske luten noget igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:00

Luten vånge med et sæt. Nu hade han hørt noget ved hoveddøren hvad end det var ville det ind, han skubbe let til Helena for at får hende til at vången. Han var rigtig bange for at han skulle blive tag fra hende igen af han var ved at græde, så bange var den lille dreng endnu en gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:02

hun vågnede og så på ham.
"Jeg tjekker hvad der er luten, men det er sikkert mor og far" sagde hun og kyssede hans pande og gik ud til hoveddøren og åbnede døren på klem, hun havde en lås på døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:07

Luten faldt igen i søven. Han var så træt af han hade svære ved at holde sig vågen ret længe, af gange men han hade også brug for at sove en del da han var en lille. Bitte smule syg efter han hade får Vodka i en sodavand som en af kundern, i cafen hade giver ham som tak for hjælpe med at finde en plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:16

Luten kom lige!" kaldte hun og gik ind og vækkede ham igen. "Der er nogen som gerne vil møde dig" sagde hun og smilede. hun holdt et tæppe om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:20

Luten var så træt. at han faldt i søven igen så hikke han svaget da den sodavand han, hade får i dag af en kunde hade indeholdt Vodka som slet ikke var godt. For Lutens lille mave det skabet en række probleme snere på dagen, og han åben ganske svaget sin små bruneøjen og så svaget på de nye ansiget omkring sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:27

helena jeg ved du har ledt efter din lillebror, men vi må indse at han ikke er i...live" sagde deres mor og græd ind til faren. "jeg ved det er ham, jeg er helt sikker" sagde helena

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en Cafe i gågaden Helana(privat) - Page 2 Empty Sv: På en Cafe i gågaden Helana(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum