Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

indlaget på hospitalet Helena(privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:23

hun lå ham i hendes seng da de kom hjem. hun gjorde rent og lavede en stor gryde med paster og kødsovs. hun smagte sovsen til, for at den ikke skulle være for stærk til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 14:36

Luten fik altid halsbrænd af. For stærk mad og sidste gang han hade får stærk mad hade han, ikke kunne spise nomalt i 2 hele uger på grund sin hals og mave. da alt for stærk mad gav han mavepine så det baske sig en ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:02

hun lod maden koge lidt. imens hentede hun ham- "Så er der mad luten" sagde hun og øste en potion op til ham. "Håber du kan lide det, jeg er ikke vand til at lave så meget mad" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:06

Luten spise en mundfuld. Af maden og han nikke han elske det og så spiste han 6 store posoner, at maden til sidste kunne han ikke får en bid mere ned i maven. For nu var hen proppe til renden med mad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:21

helena så overrasket på ham. "Du har spist hele gryden" sagde hun og smilede.
"Du skal nok tage rigtigt på" sagde hun og vaskede op.
hun satte på plads og gav ham et stort glas mælk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:27

Luten drak sin mælk. For at skylle maden ned i maven han slog en bøvs og så ret flov ud, over det men det var bare tegen på at det smaget godt og at han avr helt mæt. Han satte sig godt til rette på stolen og så rundt i stuen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:30

hun grinede. "det er godt at du kunne lide maden, jeg har lagt noget papir og faveblyanter til dig i stuen og så kommer jeg med desserten om en time" sagde hun og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:33

Luten hoppe ned. Af stolen og løb glad ind i stuen for at tegen han huske ikke sin familie, overhovedt men af en eller anden grund kunne han tagen dem som de så ud. Den gang for længe siden da han var ganske lille dreng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:44

helena havde et billede af hende, hendes lillebror og hendes forældre. hun så på det og lå det ned. hun sukkede kort. hun hentede en børste og begyndte ar redde hans hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:46

Luten tegen. Hvad han kunne huske fra sin tidlige barnedom en familie med en far og en mor, samt en storesøster han hade tegen dem lige præcis som de hade set ud. Den gang han var spæd en lille søde Baby med de sødste bruneøjen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 15:54

hvad tegner du" sagde hun blidt.
hun satte en skål med is til ham..
hun tog billedet af hendes familie og satte det på bordet igen. hun satte sig i sofaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 16:01

" jeg ved det ikke. det er bare noget jeg på en måde kan huske " sagde Luten, og tog sin skål med is og spise den stille for ikke at spilde ned af sig for det tøj. Han hade på var det eneste tøj han hade så det måtte ikke blive beskidt, selv om det var det i forvejen han satte skål da han hade spist hele sin is op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 16:06

det ligner et billede af en familie, en far, en mor, en storesøster og en lillebror" sagde hun og gik ud med skålen og vaskede den op.
hun sang lidt-

"Dancing bears
Painted rings
Things I almost remember
And a song
Someone sings
Once upon a december

Someone holds me
save and warm
Horses brands
Through a silver storm
Figures dancing
gracefully
Across my memory
Far away long ago
Glowing dim as in November
Things my heart used to know
Once upon a december

Someone holds me
save and warm
Horses brands
Through a silver storm
Figures dancing
gracefully
Across my memory
Far away long ago
Glowing dim as in November
Things my heart
used to know
Things it yearns to remember
And a song
Someone sings
Once upon a december"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 16:28

Luten trak sig sammen. ikke fordi han hade ondt men fordi han saven sin familie rigtig meget, tåren begyndte at løbe ned af hans kinder fordi han græde. Hvad var der sket den gang han var lille indet huske han ud over at han var hos nogen han ikke kendt,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Dec 2011 - 17:25

helena så det. "Luten er du okay" sagde hun bekymret og kom til at stå på samme måde som hendes mor altid gjorde. hun gik hen til ham og tørrede hans øjne. "Hvad er du ked af søde" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Tors 29 Dec 2011 - 10:01

" jeg saven min familie. Jeg huske den ikke så godt men svaget de måtte virkelig være ligeglad, med mig siden de over love mig til folk " græde Luten stille. men hvad han ikke selv viste at han familie aldrig hade være ligeglad med ham, og aldrig hade aflever ham hos dem han hade bor ved i så lange tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Tors 29 Dec 2011 - 11:23

Luten ingen familie vil give deres søn bort, det ved jeg fra min egen, da min lillebror forsvandt fra sin lille vugge. min mor græd i flee måneder, og når min bror nævnes, så græder hun i flere timer" sagde helena og trøstede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 14:04

Luten holdt op med at græde. Han ville finde sin familie så han kunne være sammen med dem, men hvad han ikke viste var at hans familie hade funden ham eller rette. Hans storesøster hade funde ham og var hos ham lige nu var ikke noget, han viste noget om da han næste indet huske af dem kune hans vuggesang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

indlaget på hospitalet Helena(privat) - Page 2 Empty Sv: indlaget på hospitalet Helena(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum