Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 17:29

tid: sen aften
vejr: regn uden for
sted: helenas lejlighed
omgivelser: ingen

helena sad sin lejlighed, hun havde lavet en aftale med en pige om at få undervisning til at blive mere fræk. da hun gerne ville tænde sin kæreste zankuji. helena kiggede i sit skap og lå de frække kjoler ind i et andet skab. hun havde også en fræk kjole på en gine, som hun var ved at sy frækkere. hun havde nemlig læst at mænd kunne få næseblod hvis en pige var mega fræk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 17:33

Cille viste ikke helt hvorfor hun havde fået lavet den aftale men den måtte jo holdes så kun det jo være hun også fik sig en ny veninde i sin nabo Helena og sådan noget.
Hun pakkede lidt ting ned som de kunne få brug for til denne her undervisnings aftale da det var hende er var læren og Helena der var eleven og sådan noget halløj, hun gik over til helenas hovede dør og bankede på og ventede bare på at hun kom og åbnede op for hende og sådan noget halløj og hvem vist hvad aften ville bringe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 17:35

helena havde lige været i bad og havde kun sin silke morgenkåbe på.
hun gik hen til hoveddøren og åbnede den.
"Ja, hvad kan jeg hjælpe dem med" sagde hun. hendes hår var stadig vådt efter badet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 17:43

Hun kiggede på hende "ja du vil ha undervisning ikke så skal vi komme i gang eller hvad vil du"sagde hun og så på hende med et stille smil, hun stod der med sine stramme jeans på og en tæt siddende t-shirt på og man kunne se hendes tynde former og halv store bryster og sådan noget. Hun var sådan at hun kunne drive en mand til vanvid hvis det var det hun ville gøre men hun havde hun ikke været sammen med en mand længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 18:01

jeg har brug for hjælp, jeg skal lære at tænde min kæreste zankuji, han kan altid tænde mig og jeg har mega svært med at tænde ham, især når jeg har et mål som jeg gerne vil have opfyldt" sagde hun.
"Jeg har prøvet med frække kjoler, ornanerede, blowjob og hældt champange ned af min krop" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 18:58

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Okay så du tænder ikke de kæreste nok eller hvad for det kunne godt lyde som om du mere tænker på at få dit mål opfyldt i stedet for at nyde det i laver sammen"sagde hun roligt til hende og gik stille ind i hendes lejlighed og havde låst sin egen og sådan noget.
Hun kunne sikkert godt hjælpe hende med det men hvordan var den bedste måde og lære hende det på og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 19:01

sådan må du ikke forstå det, jeg elsker at være sammen med zankuji, men frygter nogengange jeg ikke er god nok, når jeg ikke kan give ham den samme nydelse som han kan give mig" sagde hun og gik hen til sit skap og fik en stramt siddende sort kjole på. hun sukkede.
"Jeg vil bare ikke miste ham okay" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 19:39

Hun kiggede på hende og slappede roligt af "og du siger du har prøvet alt hvad du kan komme i tanke om"sagde hun roligt og så på hende med et smil på sine læber "har du prøvet og spille kostbar overfor ham for så plejer mænd altid og vil ha en mere end man endeligt forventer det"sagde hun stille og roligt og så på hende med et smil og viste ikke hvad hun sådan havde prøvet ellers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 19:52

hvordan lige det?" spurgte hun og fandt den bog med sex som hun havde brugt og viste hende den. "Jeg fulgte bogen her, zankuji er min første og eneste kærlighed" sagde helena og lå håret bag øret. hun ville ikke klokke i det, hun ville ikke miste ham, så ville hun heller dø end at miste zankuji

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 22:05

Hun så på hende og smilte stille og roligt "lad som om du ikke sådan bliver tændt så hurtigt bestem noget mere når i har sex og alt det han er godt nok manden men han skal ikke ha lov til at bestemme alt"sagde hun stille og roligt og fandt sig et sted og sidde ned og alt sådan noget og kiggede på hende "hvis du da er med på hvad jeg mener med det"sagde hun roligt og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 22:08

det er lidt svært når jeg nyder den hårdhed han gør og når han gør det i min røv, så kan jeg aldrig modsige noget" sagde hun.
"Jeg er for let at fange i sex" sagde hun.
"Han kan da få mig til at ornanere sådan bare" sagde hun. hun huskede tydeligt sidst hende og zankuji var sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 22:21

Hun kiggede på hende "Okay så du er sådan en der er let at få til at gøre ting når det gælder sex"sagde hun roligt og fandt de ting frem hun havde med over til hende "nu skal du høre du for dig en opgave fra mig af nu og den går ud på at du skal ornanere være dag bortset fra når du sammen med din kæreste"sagde hun roligt og rejste sig og gik hen og gav hende tingene hun havde med. Det var forskellige dildoer og sådan noget hun havde givet hende "dem må du få skal ikke bruge dem mere"sagde hun roligt og gik hen og satte sig igen "og de er rene så det skal du ikke bekymre dig om"sagde hun stille og roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 22:28

et lille problem min lillebror bor her, skal jeg så ornanere nåår jeg er i bad eller når han er kommet i seng" sagde hun og så på tingene og huskede tydeligt en dildo, for det havde zankuji en gang brugt på hende.
hun tog dildoen og så på den. "At få sådan en i røven er ubehageligt hvis den bare bliver trykket ind" sagde hun og hentede en bog.
"Jeg læste om en ting der kaldes vibrerende nydelse, det en lille ting der presses op i kvinden når hun ikke har sex, men manden kan drykke på den til hver en tid, og så vibrere den og kvinden vil føle det og få orgasme af det" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 22:34

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af "ja det er skam rigtig nok at der er sådan en man styre den med en fjernbetjening som manden eller kvinden for den sags skyld har mens den anden har tingen oppe i sig og sådan noget"sagde han stille og roligt og kiggede på hende. Hun så på hende "anal sex skal man tage det roligt med i starten for ellers gør det ondt på kvinden"sagde han roligt og smilte til hende og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 22:43

jeg forstår det, men må stadig tænke på at jeg har mit arbejde på en cafe, og så skal jeg jo passe min bror" sagde hun og overvejede drastisk at købe den vibrator ting.
hun gik hen og tog sin pung fra sit bord og kiggede i den. hun ville se hvor mange penge hun havde.
"Kender du forresten zankuji?" spurgte hun blidt og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 22:59

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "nej jeg kender ikke ham zankuji dimsen han siger mig ikke noget hvad da"sagde hun stille og roligt og så på at hun havde taget hendes pung "vil du da ha fat i sådan en dims"spurgte hun stille og roligt og slappede bare af mens hun sad der i hendes sofa og kiggede bare på hende med et par rolige øjne og sådan noget halløj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:01

har jeg ikke råd til, min husleje er blevet så dyr, når jeg har betalt husleje, så har jeg 200 kr, jeg tjener ikke meget på den skide cafe, hmm...jeg må vist bruge mine uddannelses penge på mad, " sagde hun og gik ind og åbnede skabet med det frække og sexy tøj. for der havde hun pengene i en lille box

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:05

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "hvorfor får du dig så ikke et ordenligt job"spurgte hun stille og roligt og slappede bare af mens hun så på hende, hun rejste sig op og gik ind til hende "vis mig hvad du har altså din krop"sagde hun roligt og var bare helt roligt mod hende og ville se hvad denne zankuji så på være gang de to havde sex og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:08

har ingen uddannelse" sagde hun. hun så på hende og åbnede sin kjole sådan at hun stod i bh og trusser.
hun havde sin morgenkåbe over stolen, så den kunne hun bare tage om sig.
"Hvis jeg skal være ærlig, så mener jeg selv at jeg er tyk" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:15

Hun kiggede på hende "nej du er da ikke tyk nogen steder"sagde hun roligt og gik rundt om hende og stoppede om bag hende og gav hende et klap i røven.
"tykke folk er dem der har ting til at hænge udover deres talje og det har du da ikke noget af"sagde hun roligt og gik om foran hende igen og smilte til hende før hun gik ind i stuen igen og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:18

det kan ikke passe, jeg syede en kjole i mine mål, men den er alt for lille, det er også derfor at jeg kun køber mad til luten" sagde hun. hun tog et målebånd og målede sin mave. hun ville gerne ligne modellerne i det blade hun så, men de var så tynde, og helena mente at modellerne havde det rigtige look

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:21

Hun kiggede på hende "så knald dellerne af hvis du mener de er i vejen" sagde hun med en sjov tone i stemmen og kiggede på hende med et smil "hvordan tror du eller jeg ser sådan ud som jeg gør i dag"sagde han og slappede bare af.
Hun trak sin t-shirt over hovede og stod i bh og bukser og kiggede på hende "har ikke trænet i mit liv"sagde hun roligt og så på hende og smilte til hende .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:25

kan man tabe sig ved sex?" sagde hun helt overrasket.
"Hvis du vil høre, så ville jeg gerne være designer, men det koster mere end hvad mine forældre og jeg har råd til tilsammen, jeg elsker at tegne designs og så sy dem, men det går bare galt" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:30

Hun kiggede på hende "ja kan man skam men man skal så også gøre det tit for at tabe sig hurtigt og sådan noget"sagde hun stille og roligt, og hørte på hvad hun gerne ville "altså du har brug for en model til at syg efter ikke men altså nu jeg ikke model men har da nogen af de rigtige former som sådan en tyndskid af en kvinde"sagde hun og viste godt det lød lidt sjovt syns hun nu selv. Hun kiggede på hende "så kan du tage dig af at designe og sy halløjet så ligger jeg krop og stof til det"sagde hun stille og roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:33

men jeg kan jo kun tjene hvis folk kan lide mit design.. modellen på min gine er mig selv" sagde hun og hentede alt det frække tøj hun havde for det hande hun selv lavet.
hun lå det hele over hendes store bord. "Det er hvad jeg har designet og syet" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum