Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:38

Hun kiggede på hende også på det hun havde fundet frem "det da flot men måske skal du tænke mere på at designe sådan noget som et par bukser eller noget i den still eller en bh for den sags skyld bare husk at lave de trusser der høre til"sagde hun med et smil og så på ende "og ikke kun frække ting"sagde hun og kunne godt lide det hun havde lavet men det var jo kun hende der havde den mening lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:40

jeg havde ikke mere stof efter det, og har ikke råd endnu" sagde hun og hentede sin skitse blok.
"Er man fræk, når man hælder champangne ned af sin krop når ens kæreste kigger" spurgte hun og så på hende.
hun tog noget kul i en lille æske. hun havde kun nogle små stykker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:50

Hun kiggede på hende og slappede bare af "Tror jeg har ikke selv gjort det men vil jeg da tro"sagde hun stille og roligt og så på hende "men du skal forsætte med at lave design jeg skaffer dig noget stof til det også syer du de ting har vi en aftale om det eller hvad siger du"sagde hun stille og roligt og ville hjælpe hende med det hun gerne ville i gang med og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:53

ja da.. øh jeg har lavedet en trøje til zankuji, men ved ikke om den duer" sagde hun og gik ind i sit skab og hentede trøjen.
hun havde den i en flot æske og lå kjolerne i en bunke og lå æsken på bordet-.
hun tog sin telefon for at ringe og sige op ved den modbydelige chef, men hun rystede på hænderne. hun var bange for chefen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 14 Jan 2012 - 23:58

Hun gik om bag hende da hun ville sige op på det arbejde hun havde og tog fat i hendes balder og klemte dem roligt "kvind dig op og sig hvad du mener altså at du siger op"sagde hun og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare mens hun stod der bag hende og ventede på at se hvad hun ville sige til ham hun kalde chefen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Søn 15 Jan 2012 - 0:02

det er lettere sagt end gjort, jeg er hunderad for ham" sagde hun.
"Lad venligst være med at tage på mig" sagde hun og fandt chefens nummer.
da hun bøjede sigg lidt. kom et stort blåt mærke til syne. hun tog sig til siden. men taskede chefens nummer ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Søn 15 Jan 2012 - 0:05

Hun kiggede på hende "make me"sagde hun bare sådan i sjov og gik så væk fra hende og satte sig ned i sofaen og ventede på at hun skulle ringe til denne her chef.
Hun så godt det blå mærke "sikke en nar"sagde hun bare lige nu da hun havde set det og håbede på at hun viste hvad hvem hun mente da hun sagde det til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Søn 15 Jan 2012 - 0:08

hun lå telefonen på. hun bed sig så hårdt i læben at hun blødte. "Det svin...han siger at mine forældre har en gæld som jeg skal betale, ellers vil hav have mig som en slave eller endnu være... min bror" sagde hun og hentede en klud og gjorde den våd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 14:57

Hun kiggede på hende "det kan man da ikke tillade sig på nogen nåde det det"sagde hun og slappede bare af mens hun sad der og kiggede på hende med et smil selvom det var noget alvorligt og alt sådan noget.
Han slappede bare af og var sådan stille og rolig og alt det men hun ville godt hjælpe selvom hun ikke havde noget med det og gøre og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 15:10

hvad nytter det, nu har jeg prøvet siden jeg fandt min bror at slippe for det job, men han siger han ejer mig til at jeg har betalt tilbage, og den gæld er 1.mio kr, og jeg kan ikke bede min kæreste om hjælp til det" sagde hun. hun sukkede kort. "Jeg må arbejde til at har betalt min gæld" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 15:35

Hun kiggede på hende og slappede bare af "det da ikke din gæld men dine forældres"sagde hun og kiggede på hende og slappede bare af og alt det. Hun så på hende "du skal da ikke afbetale den når det er din forældres"sagde han stille og roligt, hun var bare sådan stille lige nu da hun ikke ville blande sig ind i det da det ikke var hende der skulle gøre noget men Helena

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 15:40

mine forældre arbejder 24 timer i døgnet for at betale den, men hver gang de har betalt det, så hæver han gælden med 100.000 kr hele tiden" sagde hun og sukkede. "Jeg lånede på et tidspunkt 1000 kr for at betalé husleje, men så da jeg kunne betale tilbage, der hævede han min gæld" sagde hun. *hver gang gælden er betalt, hæver han gældens beløb igen og igen* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 15:55

Hun kiggede på hende og slappede af "Okay der er noget galt med ham han kan ikke tillade at gøre sådan noget"sagde hun og slappede af og så på hende "hvad vil du gøre hvis han kan glemme den imod noget andet"sagde hun stille og roligt og slappede bare af.
Hun så på hende og ventede på svar fra hende for hun måtte jo finde ud af noget på en måde og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 16:04

nogen gange har jeg lyst til at dræbe ham, især for det han gjorde imod min bror, hver eneste pige på den cafe bliver raget på, og jeg finder mig ikke i det mere, jeg melder ham næste gang han rør mig" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 19:03

Hun kiggede på hende og slappede bare af "jamen så må du jo gøre det ikke sandt"sagde hun roligt og var bare sådan helt nede ved jorden som man kaldte det. Han så på hende med et smil på sine læber "hvad har du lyst til at lave"spurgte han roligt og viste ikke om de skulle lave noget sammen eller hvad de skulle det var lige så meget op til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 19:24

jeg ved det ikke, jeg plejer at lave det zankuji vil, ellers så syer jeg og tager mig af min bror" sagde hun.
hun sukkede kort
hun ville ønske hun kunne tage sine egne beslutninger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 19:31

Hun kiggede på hende med et stille smil "du skal selv til at finde på noget og lave"sagde hun stille og roligt og gik hen til hende og slappede bare af "sådan en køn sød kvinde som dig burde da kunne finde på noget ikke"sagde hun stille og roligt og kørte en hånd ned af hendes arm stille og roligt og viste ikke hvad hun ville tænke men var også lidt lige glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Jan 2012 - 19:56

jeg plejede før i tiden at være sammen med min bedste veninde...men hun er død nu i en alder af 19 år" sagde helena.
"Ellers tegner jeg nye designs og syer når jeg kan komme til det, eller så bager jeg" sagde hun.
"Jeg elsker at bage især når zankuji kommer" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 22:24

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte en hånd nedover hendes røv og slappede bare af men hun gjorde det. Hun var blid mod hende og ville se hvad der kunne ske lige nu og her, hun bad jo om at få frækheds undervisning så hvorfor skulle hun ikke også få noget ud af det på en eller anden måde. På en måde ville det jo kun være fair ville hun mene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 22:28

helena stivnede og så noget overrasket på hende.
"den måde der.. den måde gør min kæreste, ingen andre skal gøre den måde" sagde hun.
hun syntes det var meget sært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 22:34

Hun så på hende med et smil på sine læber og slikkede hende op af halsen og nappede hende i øreflippen før hun kørte en hånd ned mellem hendes ben og nussede hendes der nede og alt det.
Hun kunne godt lide hendes kønne udseende og sådan noget og hendes personlighed og sådan noget. Hun var ikke som andre kvinder og sådan noget, hun så på hende og kørte roligt hendes trusser til siden og nussede hendes mellem bene igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 22:36

helena stivende og skubbede hende væk.
"Jeg er ikke sådan en pige, jeg er kun til min kæreste zankuji, jeg er ikke til andre kvinder, så lad være med at rage på mig" sagde hun.
hun rettede sit høj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 22:43

Hun kiggede på hende og slappede bare af da hun skubbede hende væk "altså du siger det ene og din krop siger noget andet"sagde hun og kiggede på sin hånd som var blevet lidt våd af at nusse hende mellem bene. Hun kiggede på hende "for så var min hånd ikke blevet lidt våd af det jeg gjorde mod dig"sagde hun stille og roligt og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 22:46

jeg bliver våd af at tænke på zankuji!" sagde hun
hun gik ind og skiftede til en løs kjole, så hun ikke havde en stram en på.
"Jeg er ikke til kvinder" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 22:55

Hun kiggede på hende "okay det siger du jo"sagde hun stille og roligt og viste ikke hvad hun lige skulle sige og gik hen og satte sig ned og viste ikke hvad hun skulle gøre lige nu og her. Hun så på hende med et smil på sine læber og viste jo ikke hvad hun ville lave nu her for hun lod lige nu til at være en lyseslukker og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat - Page 2 Empty Sv: frækheds undervisning hjemme hos helena - cille-privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum