Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nattens mørke - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nattens mørke - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nattens mørke - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nattens mørke - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nattens mørke - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nattens mørke - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nattens mørke - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nattens mørke - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nattens mørke - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nattens mørke - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nattens mørke

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:11

" jeg kan se dem i gemmen mine gadiner. På mit værlse jeg elske at de den stå op, min far vække mig altid som lille lige før solen store op også så hele familie solen står op sammen. Og bag efter var det mad " sagde Mogana stille og savnede den tid, hvor hendes far vække hele familie for at se solen stå op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:11

Kyoji tænkte sig om og lynede sin frakke helt op så hans ansigt var gemt han ville ned til byen igen så han havde noget at bruge tiden på, han opnede døren men i de han opnede de for han et slag i hovedet og vældter omkuld, han ryster lidt på hovedet og ser mod døren og ser nogen mennesker som har frakker og masker på så man ikke kunne se dem men han vise han de arbejdet for hans far som ejer en stor forratning som består af en masse folk, en af menneskerne der står ved hans dør gikker ned på Kyoji "Du ved godt at din far savner dig og vil have dig hjem ikke. " personen smilede ondt, Kyoji lukkede øjne og kom op og stå. " gå, i har ikke noget at lave her. " menneskerne grinte højt "HEHE!.. Du er ikke bange af dig hva, Kyoji." Kyoji så koldt på dem " Har jeg da en grund til det? " før han viste af det kunne han lugte røg, han kiggede sig tilbage og så de havde sat ild til kirken.
der kom en mand hen til Kyoji og slog ham bevistløs. "lad os skride for folk finder os! " de gik mens de lod Kyoji ligge midt i ilden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:18

Han kunne mærke på Mogana at han havde bragt et emne op som han måske ikke skulle, hun virkede trist. Han kiggede lidt skævt da han syntes han kunne lugte en underlig lugt der langsomt spredte sig gennem den lille gade. "Kan du også lugte det?" Han kiggede på hende med et spørgende udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:21

Mogana rejste sig hurtig op. Da hun kunne lugte røg hun løbe efter lugten og for ind i kirke, for at se om der var nogen der så hun manden som hade giver hend enoget at drikke. Hun så på ham han var kun bevistløs men ikke ret længe her inde, ham ville brænde ihjel her inde hun måtte får ham ud inde det var for sent. Hun bruget sin magi på at sammen hans ting sammen og for at beskyldte dem, i mod flammern hun fil ham trukken ud inde kirken faldt sammen. Hun ungersøget ham og fandt noget i sin taske som måske kunne hjælpe ham, med at komme på bene igen meget hurtig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:27

Han havde ikke fået nogen skader på sin krop men han var godt træt han har ikke kunne sove i rigtig lang tid han havde fået nogen få brand mørke og nogen blå mærker i ansigtet fra de slag han fik.
Han er er okay han er kun bevistløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:28

Mortis var løbet med Mogana da han kunne regne ud af hun også kunne lugte røgen. Han havde stået lidt hjælpeløs udenfor kirken mens Mogana bare var løbet der ind, han ville også gerne hjælpe men havde det ikke så godt med ild, da det blænede ham meget og fik hans syn til at flimre. Da Mogana hev manden ud af kirken prøvede han at hjælpe så meget han kunne. Han var gået i panik så han var ikke til så meget hjælp som han gerne ville være. Han kiggede forviret rundt og vidste ikke helt hvad han skulle gøre, da han ikke vidste hvilken race han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:35

Kyoji kunne hør stemmer og ilden der brændte i bagrunden men kunne ikke vågene hans krop er alt for udmatede til at kunne gør noget. en sort fjer falder ned på himlen og lander på den maskerede mands skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:35

Mogana hælde den. Blåvæske i sine hånder og fik det smurt i Darkzero´s ansiget så mærken, ville forsvinde ret hurtig hun viste ikke hvad ellers hun skulle gøre og Mortis. Var ikke til megen hjælpe da han var gå i panik Mogana satte sig ned, og begyndte at synge for at berolie sig selv om Mortis en smule. Ind til Darkzero var komme til sig selv igen hun viste ikke hvor længe, det ville vare førhan vången igen men hun håbe at han snart gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:39

Moganas sang beroligede ham en smule. Mortis kunne mærke en let ting lande på han skulder, han kiggede straks, en fjer? En sort fjer. Han tog den med to fingre og studerede den nærmere og glemte lidt om manden de prøvede at hjælpe. Sorte fjer var ikke noget man så hver dag. Han kom tilbage til virkeligheden. "Er han oka?" Han kiggede på Mogana, mens han holdte fjeren i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:43

han kunner høre stemmerne tydliger hans krop begyndte også at få flere krafter lidt efter lidt. "Hngg..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:46

" ja han er vis ved at. Vånge nu " sagde Mogana og ledet efter en klud så hun kunne rense et af Darkzero´s sår, det var ret grimt men hun kunne godt rense det. Men han måtte selv healde det for Mogana´s skyggeblod´s magi kunne, ikke hjælpe ham mere nu kun ved at hun før frisk blod i sig kunne. Hun gøre ham raske igen men lige nu var hun svaget og træt hun hade knokle, med at får ham ud af kriken iden den styrte sammen og for hans ting. sammel sammen i en taske som han nok hade fra sin barndom

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:51

Mortis holdte fjeren op forand Mogana "Er den ikke fin?" Han kigge ushyldigt på fjeret som have landet på hans skulder, han vidste ikke helt hvad han skule gøre med det. Han kiggede ned på manden, hev fjeret hen forand ham "Kender du noget til den her?" han kiggede undrene på ham, måske var det for tidligt for ham at tale?

/ / Det her er det sidste jeg kan skrive for idag. / /

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:55

Kyoji følgt noget som han kender til og vågner med en shok " Ah!..." han kigger sig omkring og går lift i panik men finder hurtigt ud af hvad der var sket og så på den pige some han mødte i byen. "hvad laver du her?" spørgte han om med en kold og stille stemme imens han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 21:57

" den er rigtig flote. Hey hvor han du funde den " sgade Mogana og så på dem den linde den fjer, hun en gang for ære sin bror før han forsvandet vis de var den. Fjer hade den i rød plet på da hun havde tabet en dråbe blod på dem, så hendes bror altid ville kunne mindste hende og familien. Hun var formærmet nu " høre her du vis det ikke var får mig hade du være, brænde ihjel ind i kirken så du tager lige en slakker du " sgde Mogana vredt

// okay ses i morgen Mortis //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 22:04

" den fjer er noget som skulle fjernes fra denne jord. "hans øjne blev mere uhyggelige som om han havde lyst til at dræber, han tog den tro maske manden og klemte fjeren så den kig i stykker, han så tilbagen på Mogana " Du har igen grund til at blive sur jeg har ikke gjort noget dumt og du kunne lig så godt lade mig dø der inde
"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 22:08

" jeg lalde aldrig ander død. Og i sær ikke en som kunne være min saven bror kender du denne fjer her, se på den røde plet ved du hvad det er og du lade Mortis være i fred. Han hjalpe mig med at får de væk fra kirken før den faldt smamen " sgde Mogana vredt hun smed hans taske over til ham med alle hans ting i,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Ons 25 Jan 2012 - 22:10

Han ser på fjeren "sagde du det var din bror du lete efter.. så må du heller glemme ham for den fjer er kun noget som kan sakde dig og din familie end den er i forvejen" han tager tasken og går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Tors 26 Jan 2012 - 8:45

" du blive her. Min fine ven ind til jeg har får et ordelige svare du kender ikke din familie gøre du vel " sagde Mogana stille, hun viste på en måde at han måtte være hendes bror. Men nu var hun ikke sikker merevis han var hendes bror, ville han ikke sige sådan noget om familien

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Tors 26 Jan 2012 - 9:10

Mortis var blevet lidt trist da fjeren var blevet ødelagt, den var jo så fin. Han kiggede skævt over på Mogana, han kunne ikke helt følge med i samtalen. Han forstod dog noget med blod på fjeren og Moganas bror, det gav ikke så meget mening for ham. Han syntes at manden var lidt uhøflig, men det kunne jo også bare være en dårlig dag for ham, vis man ikke tænker på han havde ligget inde i en brændene kirke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Tors 26 Jan 2012 - 11:11

Mogana fik fjern. ORden så den avr hele igen og gave den til Mortis som en gave, hun viste ikke hvad hun skulle gøre med Darkzero hannvar ikke en man skulle lade være alene. da det var nogen efter ham det viste hun godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Gæst Tors 26 Jan 2012 - 11:51

Han tog glad imod fjeren og takkede Mogana med et nik, han var dybt optaget med at undersøge fjeren, han syntes det minnede om en af hans egne.
Han kiggede stille over på manden, han havde ikke helt fanget hans navn, man han kunne godt gætte sig til hvilken race han var, dog stadig lidt usikker. Fjeren kom forsigtigt i baglommen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens mørke - Page 2 Empty Sv: Nattens mørke

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum