Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nattens glædelige minder. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nattens glædelige minder. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nattens glædelige minder. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nattens glædelige minder. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nattens glædelige minder. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nattens glædelige minder. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nattens glædelige minder. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nattens glædelige minder. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nattens glædelige minder. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nattens glædelige minder. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nattens glædelige minder.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nattens glædelige minder. Empty Nattens glædelige minder.

Indlæg af Gæst Lør 20 Mar 2010 - 11:10

Sted :: Château De Conte De Fées.
Dato :: 20 Marts 2010
Tid :: 23:00
Vejr :: Aften, stjerneklart.

Natten bredte sine lunefulde vinde hen over pladsen ved slottets åbning, folk dansede og snakkede, de fleste grinede og hyggede sig noget så gevaldigt. Men Asiha sad for sig selv langt væk fra dem og holdte sin tørst tilbage, efter blodet der fossede sig af lugte inden i hende, hun havde blikket vendt mod gulvets blank polerede fliser, og smilede stille. Hendes øjne var klar røde, og det betød jo så at hun ikke var sulten men stadig kunne mærke tørsten efter blod, og atter blod. Hun sukkede stille og kiggede ned af sig selv, hun havde en lang kjole på i helt hvidt stof. Sømmene i kjolen var mørkeblå, og hendes ærmer var lange og løse så de hang ned over den ligblege hud. Hendes hår var sat op med to små hårlokker der var flettet og som mødtes omme bag i nakken, ellers var alt andet løst og hang i små krøller. Hun havde nu været inviteret op at danse flere gange men havde sagt nej på grund af at tørsten til deres blod bare fik hendes tænder til at løbe i vand.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Nattens glædelige minder. Empty Sv: Nattens glædelige minder.

Indlæg af Gæst Lør 20 Mar 2010 - 11:32

Lucifer havde været til galle side i går aftens, han havde danse med nogen få da de burdet ham op, han gik stille udefor for af få noget frisk luft og kun drikke lidt blod som han havde i en lommerlærke, da han åben den kun han dufte blod med det sammen, det var en lidt mærkeligt føles i nu for ham, af skulle drikke blod for han hold sig i liv, han geren enligt godt snakke med hun som bid ham den aften, nu håber han bare af noget ikke fik fat af dufter af blod, han slikke sig kort om mund for af få det sidste blod, han skulle spise normal mad og drikke blod for af liv det var lidt mærkeligt af tænke på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:27

Hun sukkede stille, og legede lidt med en lok fra hendes opsatte hår. Hun smilede svagt til de folk der kiggede på hende, sikkert undrede de sig over hvad en pige som hende sad alene for. Hun rejste sig kort op, og lagde armene over kors, og begyndte at gå ud mod balkonen, så hun efterlod sin paraply alene til sig selv. Da hun så endelig var kommet uden for blev hun imødekommet af en blid og rolig vind der strejfede hende let hen over huden. Hun smilede stille men det forstummede lidt da hun kunne lugte blod i luften. En lugt som spredte sig på mere en nul komma fem. Hun slikkede stille sin overlæbe med tungen som så også strejfede de spidse hjørnetænder. Hun kiggede stille rundt og rystede kort på hovedet. Nu måtte hun tage sig sammen, det var slemt nok med at snige sig ud, men på den anden side det var hendes fødselsdag, hun fortjente at have det sjovt, på trods af hendes dumdristige handlinger. Hun sukkede stille og besluttede sig enden længe at opsøge den velduftende lugt af blod som havde taget sine skridt ud i den svingende atmosfærer. Hun gik tværs over balsalen og videre hen mod den anden ene mødte hendes blik en person hun syntes at kunne genkende. Mon det nu os var klogt bare sådan at brase ind? Hun sukkede og fortsatte sine skridt over til personen der muligvis var en mand, da kropsbygningen nu så ud til at være meget veltrænet, ikke en krop som en kvinde kunne være i stand til at få uden plastikoperationer til hjælp. Hun stillede sig omme bag om ham og rømmede let, “Undskyld Sir…” sagde hun med en høflig stemme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:49

han lad lommerlærke tilbage i inderlommer og trakke vejret nogen gang ind han skulle til af går ind igen, da nogen sagde noget bag ham, han vendt sig roligt om og kiggede ned på en pige ung kvinde, han synes af at har set hende før man lige meget, "ja hvad kan jeg hjælp frøk med" spurget han og kiggede roligt på hende, han har et meget fint lidt silke aftig smooking på, han stod og tænke lidt over hvor han havde set hende før mens han venter på af hun skulle svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:22

Hun kiggede på ham med et stille behersket smil, for ikke at overfalde ham i endnu et bid da hun godt kunne genkende ham, “Det er en meget farlig ting at gå rundt på disse kanter med blod i lommerne…” Sagde hun roligt og slikkede sig kort hen over læberne, inden hun lod dem samle sig sammen igen, og komme frem i et lille venligt smil. Hun kiggede kort ned på lommelærken og hævede stille det ene øjenbryn mens hun kiggede på den, men vendte atter sine røde øjne bort fra den og havde stadig armene over kors, “Jeg har mødt dig før…” sagde hun stille og beherskede sig til det yderste, men faktisk kunne hun lugte at der var noget over ham, som gjorde at han ikke var en fuldblods engel, men havde noget som var blodtørstigt og ikke helt så harmløst som sådan, faktisk var det et farligt væsen i ham, dog vidste hun at han ikke var lige som hende, en nybegynder var han vel, men ikke en der krævede blod lige her og nu. Faktisk tog hun blodet som det passede hende, hun kunne ikke holde sig tilbage, især ikke når det gjaldt Heaths blod, det var noget af det hun bedst kunne lide, dog kunne engle blod lige snige sig op siden af hans. Hun trak ikke vejret, og var heller ikke nød til det, hvad skulle det bruges til, når hun alligevel var halv død i det, og hvis hun bare begyndte at trække vejret ville få alle mulige lugte af blod i sig og kunne så bestemt ikke holde sig tilbage længere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:31

ind han skulle til af svar kom han i tanke om hvor han har mødet hende før, det var hende som bidet hende den aften "ved jeg godt af det er men nød til det for ikke af overfalde andre ligesom du også har bruge for det" sagde han og kiggede på hende, han tog lommerlærke frem igen og rer hende den så hun kun tager en tår eller to af den, "ja vi har mødet hinande før, jeg er den mand du overfalde og bidet ind jeg når af gør noget" sagde han og smiler svagt så hun kun ser hans hug tænde, *hun havde nok være vampyr længe tid ind ham men han er nok ældre ind hende og havde stærke træner i mange år for af sige det det mest af sit liv* tænke han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:40

Hun kiggede på lommelærken med store øjne og skulel til at tage imod den inden hun tog sig sammen “H..hold den væk fra mig, det ender med jeg ikke kan styre mig…” sagde hun og kiggede hurtigt væk inden hun vente blikket mod ham igen. Hun hævede det begge bryn denne gang og kiggede på ham, han kunne huske hende, hun havde dog ikke helt kunnet huske ham men tja han virkede da bekendt, men så alligevel, så havde hun faktisk ikke fokuseret på hans udsende bare haft lyst til det blod han i sig. “Hmm det er jeg ked af, jeg er ny i faget med selvkontrol…” sagde hun så og sukkede stille, inden hun lagde den ene hånd på overarmen og tænkte lidt over det, ja hun var ny i faget og hun hadede det, det med ikke at kunne beherske sig selv med blod gjorde hende irriteret derfor blev hun lidt spids i munden omkring det med blod, det var ikke hendes kop te at forhaste sig men sådan gik det jo når man var et blodtrøstigt monster. Hun kiggede så op på ham og smilede venligt, “Men jeg ved hvad du skal, du skal sige tillykke til mig, fordi… det er min 18 års fødselsdag… selvom den ikke er blevet fejret endnu…” hun mumlede det sidste og hev lidt ned i den ene mundvige over at den ikke var blevet fejret, ikke engang Heath havde sagt tillykke til hende, men havde hun endelig sagt det til ham, men … på den anden side han var tankelæser han burde vide det!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:56

"okay så gør jeg det" sagde han og lad den tilbage i inderlommer hvor man ikke kun ser den, han kiggede kort rundt, der var ingen ved dem godt, "det skulle jeg også mener af jeg kun mærke den aften af du er ny som vampyr" sagde hang kiggede kort på hende, "jamen tillykke med de 18år" sagde han glad selvom han enlig ikke kende hende, "lad os starte fra starte af, jeg hedder Lucifer og de frøk" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:16

Hun smilede forsigtigt, og nikkede stille, hun kløede sig lidt på overarmen og følte sig lidt underlig sådan at blive kaldt frøken, da det ikke var noget hun var vant til at blive tiltalt sådan, men sådan var det vel for nogen og andre ikke. Hun smilede dog over at han sagde tillykke til hende, og nikkede så over at de skulle starte forfra, “Mit navn er Asiha.” sagde hun og smilede skævt til ham, “Så hvor længe har De været engel?” spurgte hun så da hun tydeligt kunne huske hans blods lugt og var da bestemt heller ikke usikker på at han nu var blevet en del af hende efter som giften til hans forvandling tilhørte hende. Hun havde det nu lidt dårligt med bare sådan at overfalde ham som var han et objekt man kunne tage og bare smide væk igen når det ikke var blevet til nytte mere. Hun sukkede stille og kiggede ned, *Helvede hvor er jeg bare en idiotisk unge!* tænkte hun. Det kom sikkert bag på folk at hun altid sagde ‘helvede’ og aldrig ‘Gud’ men det var der en ganske simpelt grund til, hun var bare tilbeder af satan, hun var satanist og ikke noget at gøre ved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:27

"hyggeligt af møde dig Asiha" sagde han og kiggede på hende, han kiggede lidt mærkeligt på hende da hun stille sit næste spøgre det var lidt mærkeligt af spørge om man han svar da bare på det, "jeg har være dødsengle i 459år og død som menneske da jeg var 20år så er nu 479år gammel" sagde han og kiggede på hende, så havde han rer med af han var ældre ind hende man de fleret var han ældre ind da, han er også gamle, "hvor længe har du så være vampyr" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:56

“Fornøjelsen er helt på min side Lucifer.” sagde hun med et muntert smil, og lyttede så til det han sagde, og havde vel nok bemærket hans blik på hende, som for at vise at det da var noget højst besynderligt noget at spørge om, men han havde vel ikke vidst at hun havde lagt mærke til ved lugten af hans blod at han var halv engel nu, men nu var hans blod bare ikke så tiltalende som det havde været før hen, da der nu var blandet andre stoffer ind i det som så var vampyr giften. Hun nikkede flere gange til det han sagde og smilede stadig, det var meget spændende at hører om hans liv, som sådan, altså hvor når han var død, og hvor gammel han var af engle år og den slags. Hun bed sig lidt i læben, ja hun havde endelig ikke tænkt på hvor længe hun havde været vampyr men det gjorde vel lidt ondt at hun var blevet til en vampyr tre dage før hendes fødselsdag, og det kunne nok irritere end noget så grusomt. “Tre dage..” sagde hun roligt, og kløede sig lidt i håret, “Jeg er meget ny i faget må man så konsternere…” Hun kiggede lidt rundt og overvejede at gå ud og finde et dådyr og bare sætte tænderne i, men det ville være uhøfligt, da hun jo holdte denne mand ved selskab, og at hun da heller ikke bare kunne til smudse sin nye kjole med alverdens blod, helt billig havde den heller ikke været.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:02

han nikke bare som svar på det hun sagde, "det var ikke lang tid af du havde være vampyr" sagde han og kiggede kort rundt ind han vendt blikker mod hende, "vil jeg godt tror på ligesom af jeg er" sagde han og smiler svagt, "Asiha kan du enlig find ud af at danse" spurget han da han vil burde hende op hvis hun kun find ud af det, han kiggede kort op på natten himmel det var smukke af ser på ikke noget han rigtig lad mærke til man nogen gang gjort han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:12

Hun trak lidt på skuldrende over spørgsmålet, “Jeg gik da til dans på en tid af fire år så lidt kan jeg da…” smilede hun skævt og kiggede på hende, hun var lidt usikker på om han nu ville byde hende på en dans, fordi helt gå var hun heller ikke, hun havde kun gået til dans som fem til ni årig men det var der ikke noget at gøre ved. Hun legede lidt med de løse hvide ærmer der hang ned over hendes ligblege hud, det var endelig underligt at hun havde en helt hvid kjole på, når hun i forvejen var helt ligbleg, men det så nu heller ikke helt dumt ud endelig, men det var der ikke noget man kunne ændre nu, sket var sket og ikke noget man bare sådan lige kunne ændre. Hun bed sig lidt i læben og følte sig stadig virkelig dum bare sådan at have gjort ham til en vampyr, eller en halv en af racen. “Jeg er ked af det jeg gjorde ved dig…” mumlede hun stille og smilede forsigtigt mens hun slap lidt luft ud med næsen, men indåndede ikke noget nyt luft, hun havde vænnet sig til tanken om ikke at have behov for at trække vejret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:05

"okay må jeg få det rer af burde dig op på en danse" spurget han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "det gør skulle nu ikke det vild, jeg kan nogen ting som jeg kun som menneske som jeg ikke kun som fuld dødsengle, jeg kan smiler igen ud over det er nu ikke det vild" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort rundt, han vil gerne danse med hende hvis hun vil men hvis hun ikke vil så er det hele også iorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:22

Hun smilede stille og nikkede så, “Jeg vil være mig en ære…” sagde hun så og tog imod hans hånd med et skævt smil, hun lyttede stadig til det han sagde og smilede stille, “Så længe du kan smile er jeg glad, et smil er altid et tegn på at man nyder livet så længe man kan, men også et tegn på at man er lykkelig og ikke mener man kan opnå andet end godt og man kan tage de ufordringer livet byder på.” Hun trak ham stille med ud på dansegulvet med et lille smil, og stillede sig tilrette på dansegulvet og ventede på at han gjorde det samme, hun lagde sin ene hånd på hans skulder og tog hans ene hånd med hendes frie hånd, det ville så sige at venstre lå på skulderen og højre i hans hånd. Hun kiggede op på ham med de røde øjne og smilede stort over at kunne få lov til at danse med en hun faktisk kendte sådan nogenlunde da.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 23:09

han smiler roligt igen og kiggede på hende, "så lad os gå indfor, ind i bal sal"sagde han og kiggede kort på hende og tog arm lidt ud pg så hun kun tager ham under arm hvis hun vil, "ja det er dejligt nok af kun smiler igen, nu hvor jeg har kun det i 459år, er det sgu meget dejligt af kun igen" sagde han og kiggede kort på hende, da de kom ind i bal sal hvorefter han lad hænder der de skulle være og begynde roligt af danse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 23:29

Hun smilede tilbage og ventede på at musikken ville starte og han så ville fører an til dansen som så ville blive sat i gang. Hun kiggede op på ham og ville give ham ret i at det var en dejlig følelse af at kunne smile, “At smile er en glæde.” sagde hun så med en meget sikker tone på sig, og var glad for at hun var et positivt menneske, på trods af hendes mange uheldigheder i livet. “Så Sir, kunne du fortælle lidt om Dem selv?” spurgte hun og smilede let til ham mens hun fulgte hans trin og tempo. Hun lod ikke sit glide ned på deres bevægende fødder da hun mente det vel kunne være lige meget og var ret sikker på at de begge var udmærkede dansere, så længe han vidste hvor man skulle træde var det intet problem for hende, da hun da havde oplevet gange hvor mænd, drenge, og unge mandlige trådte på hendes fødder hvilket gjorde ubeskriveligt ondt. Men dette problem syntes ikke at overgå ham. Hun ventede tålmodigt på hans svar og smilede venligt, stille lod hun sig selv kigge lidt rundt for at tage tingene i betragtning og ikke glo på ham som om der ikke havde været noget mere spændene end at møde en person der var af en halv race af hvert, og dermed at man selv var skyld i det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 10:14

"ja det er rar nok af kun smiler igen efter så mange år" sagde han og kiggede kort ned på hende, "jo det kan jeg godt" sagde han og holf en lille tænke pause over hvad han skulle fortælle, "som sagdet hedder jeg Lucifer og er 479år gammel bor i et halv stor hus for mig selv, arbejde ikke rigtig kun nogen gang hvor det er i militær" sagde han og kiggede kort på hende, hun var udmærket til af danse med ud over hun ikke var lige så høj som ham, "vil de frøk være venligt af fortælle lidt om dem selv" spurget han og kiggede kort på hende mens de danse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 14:26

Hun smilede stille mens han fortalte og kiggede lidt rundt inden hun vendte blikket tilbage mod ham, “Lyder som om du oplever noget af det farlige.” sagde hun så med et kækt lille grin. Hun tænkte lidt over hvad hun skulle fortælle, “Hmm jo, jeg hedder Asiha, jeg er 18 år nu. Jeg lever af fotografering, mit liv er godt, fog ser jeg nogle dårlige punkter hist og her, men ellers er det udmærket..” sagde hun så med et bestemt nik, og kiggede på ham med et lille smil, og dansede videre med ham, uden at lave et eneste fejltrin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 15:09

"ja det gør det også men nu er jeg jo død så der skal videre til før jeg synes det er farligt" sagde han og kiggede kort på hende, han danse også uden at lave et enester fejltrin, "okay lyder til du få oplever nogen ting så som fotografering" sagde han og kiggede kort på hende, da de var færdog med af danse bukke han kort, "tak for danse frøk" sagde han og kiggede på hende og smiler roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 15:24

Hun smilede stille og nejede kort til ham, “Det var så lidt min gode herre.” sagde hun roligt, og smilede let til ham. Hun rettede sig op, og kiggede lidt rundt mens hun tænkte over hvilke ting der kunne hænde nu, det var jo ikke til at vide, og selvom man nogen gange prøvede som var man besat så kunne man bare ikke komme på noget, hun bed sig lidt i læben, og nikkede et par gange. “Så hvor kommer du fra?” spurgte hun og smilede til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:05

"det var så lidt skulle det var en anden gang" sagde han og smiler igen, han klør sig kort på nakke ind han kiggede kort rundt, "hvor jeg kommer fra, jeg kommer fra en lille landsby som ikke findes mere, jeg har ike noget søster eller brøde" sagde han og kigged epå hende, "hvor kommer du fra" spurget han og kiggede kort på hende ind han smiler og kiggede kort på de andre som danse rundt på bal sal gulv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:46

Hun smilede venligt og trak ham med hen til et af bordene, og satte sig ned på en af stolene og trak ham ned i en af dem med et lille smil, “Jo jeg kommer jo her fra byen, har boet her hele mit liv.” forklarede hun, og kløede sig lidt i håret, “Er dog lige flyttet til hus igen, så alt er nyt for mig i denne del af byen..” sagde hun så og smilede skævt mens hun havde hænderne i sit skød og kiggede på ham med et stille blik, men kiggede så rundt igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:54

han gik med hende over til et bord, hvor han træk stol ud for hende og skubbe lidt til den så hun kom tæter på bord hvorefter han sidder sig overfor hende, "okay der er også maste af ser her i by" sagde han og smiler roligt, "okay dejligt for dig, alene eller med en anden eller flere" spurget han og kiggede kort på hende ind han kiggede rundt, "du er vel ikke ked over det der sket den aften hvor du bed mig" sadge han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:28

Hun smilede stille, og gned sine hænder mod hinanden og nikkede stille, hun tænkte lidt over spørgsmålet, vist nok var hun ked af det, hun brød sig da heller ikke selvom at hun var sådan en blodtørstig satan hvis man kunne sige det, men på den anden side var det vel os en ny mulighed, og hun kunne nu også en masse ting som hun ikke kunne havet gjort før, men stadig hun fortrød det meget. “Det kan vi godt sige..” sagde hun stille og prøvede at smile lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum