Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens glædelige minder.
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Nattens glædelige minder.
"hvis du ikke har lyst til af snakke om det er det hele iorden med mig" sagde han og smiler roligt til hende, "du er enlig rart søde når man lære dig af kender" sagde han kiggede og smiler svagt, "vil du havde et glas vin med eller noget andet" spurget han da han havde tænke sig af henter et glas til sig selv og et til hende hvis hun vil havde noget.
Gæst- Gæst
Hun tænkte lidt og rystede kort på hovedet, “Det er bare lidt svært, det var jo ikke ligefrem fordi jeg havde lyst til at drikke dig, eller jo, men så alligevel ikke..” hun sukkede kort og gned sine tindinger lidt for at få styr på sit hoved, “nej tak, jeg drikker ikke selvom jeg kan drikke uden at blive fuld, men jeg vil med glæde bede om et glas vand.” smilede hun svagt og nikkede lidt. Hun løftede sit blik og kiggede op på ham med et stille smil, det var dejligt at han ville gøre noget for hende, det var rart at vide folk tænkte på andre og ikke være selviske, “Tak…” sagde hun så med et lille smil.
Gæst- Gæst
"okay men det gør nu ikke det vild af du bed mig så slå det ud af hoved og bliv glad igen" sagde han og smiler roligt til hende, "det er også iorden af du ikke drikke og jeg tager gerne et glad vand med til dig" sagde han og rejse sig op og strøg hende kort på hendes kind, lidt efter kom han tilbage og stille et glas med vand foran hende, hvor han sidder sig ned og tog en lille tår af sin vin, "det var så lidt" sagde han og smiler.
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille og folede sine hænder sammen så de flettede sig ind i hinanden, han havde vel ret det nyttede ikke noget at dvale med fortiden, så hellere komme over det og få det bedste ud af det. Hun smilede svagt da han strøg hende over kinden som tegn på at hun nok skulle smile lidt mere, og ikke se så trist ud over det der var sket, det havde jo selvfølgelig været hendes fejl, men sket var sket og hvad kunne hun gøre ved det? Ingenting, ikke lige nu i hvert fald. Hun tog kruset op i sine hænder og satte det for munden, stille hældte hun dets indhold ned i halsens rør, så det kom videre ind i det indre på hende.
Gæst- Gæst
han smiler roligt til hende og tog en tår mere af sin vin, "du sagde af du lige var flytte i hus, er du flytte alene eller sammen med nogen eller over til nogen du keder" spurget han og kiggede på hende, det vil være lidt underligt hvis hun flytte ind i et hus alene når hun bliv 18år i dag, et er ikke så mange der har råd til det, han kiggede roligt på hende og smiler til hende for af prøve af få hende til af smiler lidt mere ind det hun plejer, han tog en lille tår mere af vin, han kun heller ikke rigtig bliv fuld men han drak alligevel lidt af gang når det var vin.
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille, “Min far døde da jeg var 13, så jeg kom på børnehjem til jeg blev 16, derefter var jeg på en plejefamilie til jeg blev 17 og gik muligheden for at tage over i et hus ude i skoven, så jeg tog den.” forklarede hun og smilede stille, det var ikke lige et emne hun gik så meget op i, faktisk undgik hun det gerne, men da han jo spurgte indtil det var hun jo nød til at forklarer ham hvordan det hele hang sammen, “Men jeg bor alene ja…” sagde hun og smilede lidt mens hun kiggede rundt, og tog endnu en tår af glasset som havde den friske smag af vand i sig, inden hun stillede det ned på bordet igen.
Gæst- Gæst
"okay det gør mig ondt af høre, og det var da dejligt nok for dig af du kun kom i plejerfamilie, det er også dejligt af har et hus" sagde han og smiler roligt, han nikke bare til det hun sagde af hun bor alene, han smiler roligt og kiggede rundt i sal, folk var ved af tager hjem an da den var ved af bliv mange, men han regn med af bliv til i morgen da han ikke behøve af sove så meget, han tog en tår mere af vin og havde snart druk det hele, der var så lidt vin i de her glas måske havde det noget af gør med af folk ikke skulle drikke sig fuld.
Gæst- Gæst
Hun smilede stille og trak kort på skuldrende, det var nu endelig okay, hun gik ikke så højt op i det, men var bare glad for at kunne opleve noget nyt, og ikke dvale med fortiden længere, selvom nogen ting bare ikke kunne glemmes, så skulle man vel alligevel prøve? Det mente hun i hvert fald, men det gad hun ikke til at diskutere med sig selv om, det var simpelthen bare for underligt. Hun smilede skævt og kiggede på dem der kom og gik.
Gæst- Gæst
han kiggede kort rundt, han vidste ikke hele hvad de skulle snakke om, da det føles som af hun ikke er så snakke samlig, han smiler roligt og lukke øjne kort, "hvordan synes du så af være vampyr isted for menneske hvis jeg må vide det for frøk" spurget han og kiggede på hende og smiler, han drak det sidste af sin vin og gab ikke af rejse sig efter en ny nu hvor der var så lidt i glas.
Gæst- Gæst
Hun trak lidt på skuldrende, hvordan havde hun det med det? Det var sådan et lidt svært spørgsmål, hun havde det vel nogenlunde endelig, der var både op og ned turer så det var svært at bedømme om det var godt eller dårligt, “Det kommer meget an på hvilken synsvinkel du ser den i, det er selvfølgelig godt nok at jeg kan så meget nu som jeg måske ikke har kunnet før, men jeg bryder mig ikke om tanken af at være afhængig af blod selvom det er noget jeg elsker..” fortalte hun roligt, og smilede lidt skævt, hun trak lidt på skuldrende og kiggede så lidt rundt inden hun kiggede på ham igen, “Hvordan har du det med det?” spurgte hun så og smilede lidt.
Gæst- Gæst
"ja det er rigtig and på hvilke synsvinkel med ser det med" sagde han og kiggede på hende, "jeg har det enlig fint med det ud over af det er som sagdet som du også sagde det af det er mærkeligt af drikke blod for af liv" sagde han og smiler roligt, "og det med blod, det skal man nok bare lige vend sig til så ligger man så nok ikke mærke til det" sagde han og kiggede på hende, han rejse sig op og klør sig kort på hals, ind han bukke svagt for hende, "må jeg få rer af den næste danse" spurget han og kiggede roligt på hende.
Gæst- Gæst
Hun smilede stille, og nikkede lidt til hvad han sagde, hun ville give ham helt ret angående det med at det var underligt at pludselig skulle tage blodet fra andre, for selv at få føde og kunne leve. Hun tænkte lidt over det, det var da os utroligt som hun tænkte, kunne hun ikke have et øjeblik hvor hun ikke gjorde det?! Men selvom hun ikke mente hun tænkte, så gjorde hun det alligevel, fordi sådan fungerede hjernen, den sendte jo signaler til forskellige dele af kroppen, og der med tænkte man jo. Hun smilede venligt til ham da han bød hende op på en dans mere, og nikkede glad, “Med glæde min gode herre.” sagde hun og tog imod hans hånd og rejste sig op.
Gæst- Gæst
han tog roligt imod hendes hånd og gik stille ud på danse gulv, ind han tog stillening til af danse, han danse stille og roligt med, han nikke roligt som svar på det hun sagde lige efter de var begynde på af danse, "hvordan har din 18år fødselsdag så være indtil videre frøk" spurget han og kiggede på hende og smiler roligt.
Gæst- Gæst
Hun smilede venligt og kiggede lidt rundt inden hun kiggede på ham og lagde igen sin hånd i hans og den anden på hans skulder og fulgte hans trin, han var nu utrolig høj efter hendes mening men hun var jo langt fra de 190 cm. Så det var der ikke noget at gøre ved. “Ja den har været yderst god.” smilede hun og tænkte lidt over dagen, “Hvad med deres hr.?” spurgte hun så da hun jo ligeså godt kunne være høflig.
Gæst- Gæst
"det er godt af høre af den har være god" sagde han og smiler roligt til hende, "jo den har være fint nok, bare stille og roligt, har være her hele dag" sagde han og kiggede kort på hende, hun var lav forhold til ham selv man nu var han også høj når man tænker over det, "har frøk så tænke sig af hold noget for dem man kender" spurget han og smiler roligt, det sidste han spurget om var nu bare af ren nysgerriglighed.
Gæst- Gæst
Hun smilede skævt, og nikkede så, “Ja det er vel os okay.” sagde hun stille og kiggede lidt rundt før hun igen kiggede på ham, hun rystede på hovedet nu over spørgsmålet, “Nej har jeg ikke…” sagde hun så og trak lidt på skuldrende, hun tog det ikke så højt det der med fødselsdags fester og den slags, hun kunne godt lide man bare holdte det stille og roligt for sig selv, også hvis der var nogen der ville fejre den kunne de vel lave en overraskelse omkring det, i stedet for at spørger om hun ville holde noget, men selvfølgelig vidste han da ikke om hun ville holde en fest eller ej så det beskyldte hun ham heller ikke for.
Gæst- Gæst
han nikke bare som svar på det første hun sagde og kiggede kort på hende, danse slutte lidt efter han bliv stå og kiggede kort på hende og smiler roligt, "må jeg har rer af den næste" spurget han og kiggede på hende, han regn med af hun vil svar ja man vil være sikke, "det er også dejligt af hold det for sig selv så behøve man ikke lige af høre på nogen andre hvis man har det på den må" sagde han og smiler.
Gæst- Gæst
Hun nikkede som for at bekræfte det han sagde og lo lidt, hun stillede sig klar til at tage imod den næste dans fra ham og kunne ikke være mere glad over at møde en person der ikke sagde underlige kommentarer til hvad hun var, ikke i at det ville ske men hvem ved? "Ja, det er os meget mere hyggeligt.." sagde hun igen, og kiggede lidt rundt mens hendes blik flakkede fra den ene ting til den anden inden hun vente det mod ham igen og smilede, "Så hvad med dig? Hvornår har du fødselsdag?" spurgte hun og kiggede på ham med et afventende blik.
Gæst- Gæst
han begynde roligt af danse med hende da musik begynde igen tiol danse, "ja det er det så længe man har noget af laver der hjem" sagde han og smiler roligt, han kiggede kort rundt og fik øjne på nogen han kender som han nikke som hils til dem, ind han vend blikke mod hende, "jeg har fødselsdag den 15 maj, hvorfor da" spurget han og smiler roligt til hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont