Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
hvad laver jeg her.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
hvad laver jeg her.
T_15.00
O_mennesker men ikke så mange
P_Sort t-shirt med et kranie på og sorte posebukser
Zankuji var på vej gennem byen da han ikke havde noget og lave der hjemme så han havde tænkt sig at gå sig en tur selvom han var helt alene og sådan noget. Han gik der for sig selv og havde ingen og snakke med og han havde ikke set nogen af hans gamle venner som han kendte i meget langt tid mon de var forsvundet det håbede han ikke de var.
Han fandt sig en bænk og satte sig ned på den og kiggede rundt og slappede stille og roligt af da han ikke skulle nå et eller andet helt vildt vigtigt eller noget som helst. Han var der og når ja gud hvor han kede sig ved at sidde der lige nu for der var ikke noget og dem der sådan var i byen var for det meste kedelige eller trælse når det var, men nu kede han sig og overvejrede bare at gå hjem igen.
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Sv: hvad laver jeg her.
En af dem var Corinne.
Hun kom netop fra Kash og havde tasken fuld af ' arbejde' og som altid når hun var på job, var hendes påklædning mere raffineret, ingennarmy tank og baggypants når der skulle deales.Så hun gled igennem gadens mylder af folk , iført en tæt siddende nederdel i sort , hvor stoffet ikke rakte til længere end lige over knæet, en gul skjorte der blev knappet i ryggen( Kash havde insisteret og været ligeglad hvordanfanden den skulle komme af igen i aften, når hun var alene) samt et par sorte høje sko der sad for enden af de slanke ben, der kun blev holdt lune af silketynde champagnefarvet strømper ,der havde sit greb om Corinnes lår.
Tæt ved en bænk lå en kaffbar, og hun fik den hyggelige ide, lige at slå et smut derind.Hun nåede lige akkurat at sende den unge mørkhåret fyr, der have indtaget bænken, et venligt smil, inden hun gled inden for i baren for at hente en latte.
Gæst- Gæst
Han havde været igennem meget i sit liv, men der var en ting han aldrig gjorde og det var at se sig tilbage til de ting han sådan havde gjort dengang der var nogen ting der ikke var for gode, da han lige var kommet til byen her der havde han nok det største ego nogen mand kunne få, men han mødte så en der havde lært ham at værdsætte andre folk og deres meninger og alt sådan noget.
Enten som par der sad og så hinanden hengivent i øjnene eller i større grupper der udgjore små muntre selvskaber. Corinne fik både bestilt,betalt og sårgar modtaget sin kaffe og spejdede rundt efter et ledigt bord, hvilke nærmest var lettere at finde end at få en fra Jehovas vidne til at indrømme at verden er en gudsforladt kennel, så glæden var stor da båsen til højre for indgangen pludselig blev ledig og hun skyndte sig derover og satte sig ned.
Gæst- Gæst
Hun var så tilvænnet at det ikke burde have nogen afgørende betydning, og afgørende var det måske heller ikke ligefrem...men det var begyndtvat få en betydning, den at hun vat træt af at være alene.Hendes tankestrøm blev afbrudt, og da hun kiggede op mødte hun øjnene fra den fyr der kort tid forinden havde siddet udenfor. Selvskab? Hvor heldig kunne man være!
" Det kan du tro du må....det vil være mig en fornøjelse, tag plads" svarede hun med et varmt smil over de imødekommende læber.
Gæst- Gæst
Han kiggede rundt "der er godt nok mange folk her inde i dag det var da utroligt så kan jeg bedre forstå gaden er tom"sagde han roligt og smilte venligt til hende og var bare glad for at hun lod ham sidde der, så var han fri for at skulle stå op og alt det.
" du er al for gavmild med dine ord...Corinne, men kald mig bare Rinna " præsenterede hun sig og rakte en hånd hun som hilsen.
" her er proppet som de gav kaffen ud gratis" medgav hun ham og nød endelig at have fundet en fornuftig og sød fyr at tale med. de fleste af dem hun rendte ind i havde kun een ting i tankerne og var ikke vodere gode til at skjule det.Undtagelserne havde været Will og Sofus, de havde da i det mindste også noget mellem ørene.
Gæst- Gæst
" Well...Zankuji, når vi nu sidder her alligevel, hvad med så at fortælle lidt om dig selv.?" spurgte hun, både fordi hun var ein bischen nysgerrig,men også for at holde deres smalltalk i gang.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et smil og ja han var da sød og høflig for det var sådan han var opvokset så det ændrede sig jo så nok ikke eller noget som helst.
" Lad mig se....noget harmløst til at starte med" forslog hun og spidsede læberne imens hun tænkte " Er du typen der følger de gamle damer over vejen?" Drillede hun ham lidt.." og så naturligvis det klassiske spørgsmål....hvad laver du? Altsår hvad arbejdere du med?'forklarede hun det lidt kluntet spørgsmål.Koppen føltes dejlig lun imellem hendes hænder,der hvilede omkring den.Lidt som havde hun et levende lys til at lune sig ved den blafrende flamme, men det var blot hendes metaforiske tanker der var begyndt at lege.
Gæst- Gæst
" fotograf siger du....det må.virkelig være et fedt job, og meget alsidigt .
Har du så meget at lave eller er der langt mellem du bliver hyret til forskellige jobs?" spurgte hun opigtigt interesseret.Hun kendte ingen der var eller havde været hos en rigtig fotograf.I dag knipsede alle bare løs på mobilen, mere eller mindre.
Han spurgte om.hendes job, og da han ikke var betjent så hun ingen skade i at fortælle det, som en.joke,så kunne han tro det eller lade vær.Det gjore ondt helt inde i sjælen på hende, faktisk var hun led og ked af sit liv, og overvejede at kysse dækkene på en.kørende lastbil,eller noget." Jamen...jeg er drugdealer, den.bedst sælgende af slagsen,hvilke betyder jeg har flere menneskers nedtur på samvittigheden end der er kaffebønner i den her bar" svarede hun en smule sarkastisk og ville ikke bebrejde ham, hvis han nu syntes hun.var gadeaffald, efteralt kunne han.jo ikke vide hvor hun hadede sit job, eller se hendes sjæl hvor forpint den var.
Gæst- Gæst
Han kiggede rundt før han tog sin kop med kaffe og drak lidt af det og alt det da det jo ikke skulle blive kold.
Hendes pegefinger cirkulerede langsomt rundt på den lune kant på glassets top .
* få taget billeder? P en måde kunne det jo være rigtigt sjovt at prøve.Drømmer alle kvinder ikke om det? Smukke pics hvor man lignede en million, eller bare ....et eller andet anstændigt beløb?* , hun var fristet til at slå til og sige ja tak, men helt ærligt , hvad skulle hun bruge de billeder til ? Havde hun haft en kæreste ville han måske have sat pris på nogle smukke billeder af sin chick, men hun var....alene.
Efter eget valg, hun var max kræsen og den der løb med hendes gunst skulle have både noget mellem ørene og...ja, hun ville have hele pakken, og hvorfor egenlig ikke ?
Familie pjat, det lå laaaang ude i fremtiden,men derfor kunne man jo godt tillade sig ikke at forelske sig eller have sex med alle.
Hun havde nået en konklusion...og hun smilede varmt.
" hvis jeg må få dit nummer ,så lover jeg at lægge vejen forbi dig til en serie billeder, når jeg en dag har en i mit liv der vil se på dem"
Gæst- Gæst
Tilgængæld tænkte hun lidt over hans spørgen ind til hvilke type billeder han ville tage. " uh...den vær værre.Det ville jo nok være meget afhænig af årsag og af kæreste. Jeg ville aldrig tagebrigtige frække billeder, ikke hos en fotograf...men jov....lidt pikante og delicate billeder ville nok være det. Og så en tigermis ved siden af, så er de et hit" sagde hun og fik et drømmende skær i de ellers så klare øjne. Hun elskede tigere, de var pragtfulde smukke dyr, smidige,elegangt og rummede en vildskab der var svær at undertrykke.
Gæst- Gæst
Han så på hende "okay altså vi ser på det når det kommer der til for det er nok nemmere at beslutte sig når man skal til det og sådan"sagde han roligt og så på hende med et par rolige øjne og sådan noget halløj der.
Det var en ud af to, så manglede hun jo bare kæresten og noget sagde hende at det ville blive en hel der mere besværligt at finde en sådan, end at finde en dygtig fotograf.
Rundt om dem var der en livlig og en hyggelig stemning. Nogen havde puttet en mønt i en retroudgave af en jukeboks ,der var placeret i barens ene hjørne -og ud af højtalerne lød nu et gammelt nummer med Dean Martin, Thats Amore og Corinne kom til at fnise lidt.Den type musik, kunne hun gaktisk godt lide, men den hørte små lokaler med afdæmpet levende belysning til, og en masse røg der hang i luften, og ikke en stilren,oplyst og moderne kaffebar.
Hun smilede til Zankuji og benyttedeblejligheden til at finde ud af lidt mere om fotografen " hvilke musik kan du lide?"
Gæst- Gæst
Et smil nåede hendes øjne.Det var ikke for at være kryptisk at hunnsvarede hammsådan, men det var sådan set det tætteste svar på sandheden , som hun lige kunne komme på. Inde i hendes lyse sind og væsen, var fortvivelse og et begyndende selvhad, ved at gnave i hende...æde hende op indefra , med syle spidse tænder plantet i hendes lyse kød , havde disse kedelige følelser bidt sig fast.Og somme tider føltes det som det var selve sjælen de tog en bid af.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og havde ikke sådan rigtig noget og sige mere nu der var vist blevet sagt det der skulle siges om det emne som de nu snakkede om og sådan noget.
" Derfor har jeg en fordom der går på, at hvis man kun lytter til een slags, en type af musik - så er man måske som person også lidt indsnævret i sin person? Men jeg indrømmer gerne at det ikke er pænt tænkt, men en fordom" sagde hun og trak lidt på skuldrene.
" Hvad render du ellers rundt og laver Zankuji? Er du gift eller blot lovet væk til en skøn ungmø?"
Det kunne jo være manden både var gift og far til et helt fodboldthold af små Zankujier, hvem kunne vide det?
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "hvad med dig er du gift eller noget i den form"spurgte han roligt og så på hende og ville da godt vide det samme om hende som hun ville vide om ham og alt det.
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hvad laver jeg her? (Jessica)
» Hvad laver jeg her? - Azreael
» Hvad er det egentlig jeg laver her?
» Ehmm... ja... hvad laver jeg her?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline