Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hide and seek EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hide and seek EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hide and seek EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hide and seek EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hide and seek EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hide and seek EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hide and seek EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hide and seek EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hide and seek EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hide and seek EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hide and seek

Go down

Hide and seek Empty Hide and seek

Indlæg af Gæst Lør 5 Maj 2012 - 21:08

Heyz ^^
Forhåbentlig har jeg nu fanget din opmærksomhed, og du vil nu læse teksten nedenunder.
Kort sagt, så søger jeg nogle folk at emne med.
Hvis vi skal emne, ser jeg helst, at vi har et plot. På den måde dør emnet ikke, men holder sig derimod spændende i længere tid :]
Selvfølgelig leder jeg efter bekendtskaber til ham. Det er jo klart :) Der kommer lige en kort liste over, hvad jeg egentlig søger.

En ven
- Han har aldrig rigtig haft nogle venner, så det ville jo være fint, hvis han kunne få sig en eller anden, der kan bryde igennem den mur, han har bygget op omkring sig. Det bliver nok en hård opgave, men forhåbentlig er der en af jer, som vil påtage sig den.
- Der er ingen krav til køn, race eller noget andet. Personen skal bare ikke være helt vildt gammel, eller helt vildt ung.

En bofælle
- En eller anden Niall kunne bo sammen med. Personen skal have gjort et godt indtryk på ham, men det kan vi altid aftale nærmere.
- Dette skal gerne være et hankønsvæsen. Race er ligegyldigt.

Jeg er åben for andre idéer. Det her var bare lige, hvad jeg havde i tankerne ^^

Du kan altid besøge min profil, for at læse lidt om Niall. Dog vil jeg lige fortælle lidt om ham.
Niall er vokset op på et børnehjem, da hans forældre døde, da han kun var 3 år gammel. På børnehjemmet fik han ikke specielt meget kærlighed, og det har så gjort, at han ikke er en specielt glad person. Han smiler næsten aldrig, medmindre han kan vinde noget ved at gøre dette. Han har aldrig rigtig haft nogle venner, så han er ikke vant til at lukke nogen ind.

Jeg har nogle krav, hvis du vil emne med mig
- Dræb ikke Niall
- Du skal helst kunne stave fornuftigt. Jeg gider ikke gætte mig til, hvad der skal stå.
- Jeg har ingen krav for, hvor lange dine indlæg skal være, bare der er noget indhold i dem, som jeg kan svare tilbage på :)

Derudover søger jeg også noget hjælp. Hvis en eller flere af jer kunne fortælle mig, hvad der foregår i den her by, ville jeg blive glad. Jeg har prøvet at læse mig frem til det, men det har desværre vist sig at være sværere end forventet. Hvem er hersker? Hvordan ser situationen i byen ud? Er alt bare peace, love and harmony? Please tell me... Det ville hjælpe mig meget ^^

Nå, det var vidst det ^^ Hvis jeg har vækket din interesse, så svar i det her emne, eller send mig en pm. Hvis du sender mig en pm, kan vi finde ud af plottet med det samme.
Jeg glæder mig til at emne med jer! 8D

- Niall

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hide and seek Empty Sv: Hide and seek

Indlæg af Gæst Lør 5 Maj 2012 - 21:56

Jeg vil gerne være ven, eftersom jeg ikk tror en bofælle ville være det smarteste :P Og jeg plejer at kunne holde noget indhold i indlæg, hvis jeg også har noget at arbejde på, men bare så du ved det, er jeg ikk så vild med at skrive romaner i mine indlæg :P

Og kan ikk rigtig besvare dine spørgsmål, fordi jeg har ikk været på i flere måneder, kunne nemlig ikk finde det her site da det gamle lukkede ned :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hide and seek Empty Sv: Hide and seek

Indlæg af Gæst Lør 5 Maj 2012 - 21:57

Jeg sender dig lige en pm ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hide and seek Empty Sv: Hide and seek

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum