Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødes Med en til Galla EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødes Med en til Galla EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødes Med en til Galla EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødes Med en til Galla EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødes Med en til Galla EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødes Med en til Galla EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødes Med en til Galla EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødes Med en til Galla EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødes Med en til Galla EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødes Med en til Galla EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødes Med en til Galla

Go down

Mødes Med en til Galla Empty Mødes Med en til Galla

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:12

Tid : Midnat
Vejr : Himlen er utrolig smuk, Månen skinder
og vejret er perfekt lunt og stjernerne
er fremme.
Omgivelser : Der så mange mennesker de fleste kender
hinanden undtagen Yuuki kan ingen se hun kender
Udseende Mødes Med en til Galla Taylor-swift-love-story-295x300
(Kjolen og Håret der sat op men ikke Hår farven,)
Dato : 24 Marts


Yuuki kom gående ind af døren. det var første gang hun så, så fornem ud og smuk, hun lignede nærmest en gudinde da hun kom gående i den lange flotte kjole der slæbte elegant efter hende.. hun så rundt der stod mange og snakkede og spiste, mens nogen drak og ja nogen havde vel drukket lidt for meget. Yuuki søgte hurtigt tilflugt henne i et hjørne og så rundt med sine blanke øjne så efter en vis person men kunne ikke se ham nogen steder hun tænkte stille *årh! Nero hvor er du dog??* hun sukkede lidt og tog et glas vin en tjener kom med og tog en lille tår mens hun rettede på en hår lok der hang forkert og så mod danse gulvet med et lille smil på de så følsomme læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes Med en til Galla Empty Sv: Mødes Med en til Galla

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:16

Nero kom ganske langsomt gående gennem rummet, der var 2 grunde til han gik langsomt, den første var han ledte efter Yuuki, den anden var den skare af kvinder der var bag ham, han sukkede og kunne ikke så nemt løbe fra dem til sådan en fest, og han ville endnu ikke danse med dem, han sagde han ville vente på Yuuki, så han ville vente på hende, der var dog en god ting ved at vente så længe, han var blevet ganske god til at danse.
Nero sukkede og flyttede blidt en kvinde, hans jakkesæt var ganske klassisk i sort og hvidt, med et tyndt sort slips, han bevægede sig langsomt, og slap endelig fri af kvindernes klør, han sukkede og gik roligt forbi Yuuki en 5 meter fra hende, han så hende ikke, men kiggede stadig efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes Med en til Galla Empty Sv: Mødes Med en til Galla

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:24

Yuuki så det og tænkte*Hvad! ?? Nero hvordan?? hvad hvorfor gik han forbi mig??* hun så på ham helt måløs og gik stille efter ham.. Hendes barm var blevet noget større efter som corsages også løftede og pressede hendes barm lidt mere.. hun kiggede på nero og tog stille om ham da hun nået ham og hvisket frækt i hans øre"hva?? Syntes du ikke du skal danse med mig Smukke" hun strøg ham blidt fra hagen og over hans kæbe. bagfra ham så han ikke kunne se det var hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes Med en til Galla Empty Sv: Mødes Med en til Galla

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:30

Nero stoppede og mærkede den anden blide berøring, han smilte kort efter, hans gener kunne mærke det var en dødsengel, han smilte og den kvindelige stemme, det kunne kun være Yuukiel, han smilte og vendte sig roligt om, "goddag Yuukiel, det er godt jeg endelig fandt dig!" han smilte da han vendte sig mod hende, men måbede da han så hende, og stod bare og så dum ud i et par sekundter før han lukkede sin mund, "hvor er du smuk!" han var virkelig overrasket, og han gik et skridt tilbage for at kunne se hende ordenligt an, han smilte og nikkede, "den smukkeste til aften, det er sikkert!" han smilte venligt og aede hende på kinden, han havde virkelig savnet hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes Med en til Galla Empty Sv: Mødes Med en til Galla

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:34

Yuuki så på ham og over rødmede og sagde"Nero jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige og dig du du... Du ser fantastisk ud en rigtig drømme fyr" hun rødmede meget og så på ham og strøg ham over kinden og sagde"hvor har jeg dog savnet dig og jeg kunne slet ikke kende dig vis det ikke var for din fans scar og fordi jeg havde set dig se så slem og lækker ud på dit arbejde" hun blinkede til ham og sagde"Nåårh den smukkeste det ved jeg nu ikke men jeg har ihvertifald gjordt et forsøg" hun nejede for ham elegant og man kunne se hendes barm utrolig tydeligt og det så både erotisk og fantastisk ud.. en blanding af gudinde og sjov dancer lignede det.. Hun smilede sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes Med en til Galla Empty Sv: Mødes Med en til Galla

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 9:36

Nero smilte venligt til hende, han bukkede foran hende og tog stille hendes hånd, "jeg kan meddele du har lykkes! ihvertfald i mine øjne!" han rejste sig op og smilte venligt til hende, "kan man få denne dans?" han så spørgende på hende, og glædede sig allerede, han havde sagt nej gang på gang, han smilte til hende og ville nyde denne første dans, måske også sidste!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes Med en til Galla Empty Sv: Mødes Med en til Galla

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:29

Yuuki tog hans hånd med et smil og nejede elegant mens hun stille trak ud i kjolen med den ene hånd og sank hovedet, hun så mod ham igen og fik øjen kontakt i det hun sagde"Ja det vil jeg med glæde Nero" hun smilte og kom til at stå tæt op af ham . hun fik en let rød Nuance på sine glatte kinder og hun så på Den elegante Nero der stod så prægtigt foran hende med et smil på hans dejlige læbere. Hun rødmede let og sagde"så? Nero har du glædet dig til i aften??" hun dansede stille og roligt med ham og fik et smil på læben da hun opdagede hvor go han var blevet og var lettet over hun ikke selv lavede fejl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes Med en til Galla Empty Sv: Mødes Med en til Galla

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum