Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endelig Galla Fest EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endelig Galla Fest EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endelig Galla Fest EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endelig Galla Fest EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endelig Galla Fest EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endelig Galla Fest EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endelig Galla Fest EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endelig Galla Fest EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endelig Galla Fest EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endelig Galla Fest EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endelig Galla Fest

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Endelig Galla Fest Empty Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:19

Tid : 23:21
Sted : Slottet Og det så Smukt
Vejr : Smukt, Månen skinder og vejret er lummert. himlen er Mørke blå
Omgivelser : Mange at se men ingen man kender
Dato : 23
Kjolen, (Håret sat op samme måde, men brun hår)
Endelig Galla Fest Taylor-swift-love-story-295x300



Yuuki Kom gående for sig selv ind af den store port dør, Alle vendte sig om og kiggede mod hende eftersom hun jo lige var kommet. Folk stod og drak de fineste drikke der var dækket et smukt langt bord med den mest blodrøde dug yuuki nogen sinde havde set, hun kiggede rundt og kunne fornemme alle slags væsner, Yuuki havde været væk det meste af weekenden fra byen og dens omegn. hun havde derfor kun nået at købe en helt krid hvid kjole der var stram foroven med et corsage. og Med sorte mønstre og så gik den lidt ud af og stoppede lige over knæene. hun så rundt og havde sat sit hår op bagi og løst foran. hun kiggede rundt og stillede sig over i hjørnet med et lille glas punch og kiggede rundt hun kunne ikke se nogen i nærheden, hendes blå øjne spejtede efter nogen hun kendte.. men uden held.. hun kiggede lidt rundt i den store sal. Den var så smuk med det malede loft og de masive sten skulptur der holdte salen oppe..


Sidst rettet af Yuuki Søn 21 Mar 2010 - 19:36, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:28

Lucifer stod sammen med nogen andre mænd som han kender fra militær, de havde fik få fri fra arbejde og havde tager til galla bare lige i aften, han kun høre nogen hviskede af der var kom en ny til, en pæn kvinde, han undskylde kort de mænd han stod og snakke med hvorefter han gik roligt mod dør hvor man kommer ind, han havde et meget fint lidt silke aftid, da han kom tæt på udgang kun han dufte Yuuki, så havde han gæt rigtig, han stille vin glas fra sig og gik roligt og stille om bag hende, "undskylde mig frøk, kan jeg hjælp med noget" spurget han på en pæn og høfter måde så man ikke vil kun kender han på stemmer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:33

Yuuki skindte helt hun havde en smuk hvid halskæde på med engle vinger for neden den stoppede lige ved hendes store barm, Hun kiggede rundt, hun lignede en fra den alder med princesser og prinser hun lignede i sandheden en prinsesse og lugtede som det bedste bytte til en Vampyr.. hun så rundt og lagde ikke mærke til Lucifer der stille luskede sig om bagved hende. hun stivnede lidt da hun mærkede en ånde bagved sig og hørte en høflig ung herres stemme.. hun sagde stille" Nej det tror jeg ikke sir ved mindre du vil holde mig ved selvskab i noget tid" hun vendte sig om så kjolen flagrede efter hende og hendes hår der hang ned i siderne stille fulgte hendes elegante drejen. Hun kiggede på herren og opdagede til stor glæde at det var lucifer. Hun lyste op og sagde"Lucifer er det dig" hun kiggede på ham med de blanke kolde blå øjne og de fik et varmt skær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:54

"det kun godt være af jeg vil det frøk" sagde han med sammen stemmer da hun ikke havde vendt sig om i nu, "ja det er Yuuki" sagde han og bakke fint for hende, "når fik man endelig tid til af kom her op til galla fest" spurget han og kiggede på hende, lidt efter kom en tjener over til dem med en bæk med vin glas på, han tog et til hende og et til sig selv, "dejligt af ser dig igen" sagde han og lod være med af smiler selvom han gerne vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:57

Yuuki rødmede let og så på Lucifer og nejede elegant til ham og tog stille vinen i det hun sagde"Tak" hun kiggede mod lucifer igen og smilede kært og sagde"så? har du savnet mig eller er der allerede nogen der har fået den første dans med dig lucifer" hun kiggede stille på ham der var stadig noget forandret over ham men heldigvis var han der og hun var ligeglad så længe han var her kunne intet gå galt ingen vampyr eller noget som helst. hun smilede og tog en lille tår og slikkede sig erotisk om læberne og så stille rundt og sagde"så hvad har du lavet indtil videre??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:05

"så lidt min frøk" sagde han høfteligt, "ja så da lidt men ikke det vild, har du savnet mig" spurget han og tog en lille tår af vin, da den ikke var den bedst, "ja jeg har være ud af danse med nogen som burde mig op så du kan desværre ikke få den første man du kan få den næste hvis det er" sagde han og kiggede på hende, han nikke som hils på nogen mænd som gik ud fra galla sal, "jeg har snakke med dem jeg lige nikke til ellers ikke den vild ud over af danser lidt" sagde han og kiggede på hende og løfte vin glas lidt som tegn på skål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:11

Yuuki så på Lucifer lidt undrende og sagde"hmm hvem har så fået din første dans??" hun kiggede på ham lidt og vendte sig om og var lidt trist i det men smilede sødt hun havde ikke dansede med nogen og ville heller ikke ha sagt ja. hun så rundt og tænkte*Hmm jeg sagde jo han bare skulle danse med dem altså hva så det jo bare en første dans det ikke livet* hun grinte sødt og sagde"Så du har nydt disse aftner" hun kiggede stille på lucifer og vinkede til mændene og sagde"såå det dine venner de da ret nuttede" hun blinkede til lucifer og tog en lille tår af sin vin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:19

"en kvinde som tog hjem igår eftermiddag, hvorfor da" spurget han og kiggede på hende, han tog en tår mere af vin da hun ikke skål med ham, "ja de er find nok, jeg arbejde sammen med dem når jeg er i militær" sagde han og kiggede på hende, "ja lidt da ud over der ikke har være det vild af laver, jeg har så også være hjem nogen få gang i løbe af de her dag" sagde han og kiggede kort på hende ind han stille vin glas fra sig, "skal jeg viser dig lidt rundt" spurget han og kiggede på hende og tog arm lidt ud så hun kun tager ham ud arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:22

Yuuki så på Lucifer og strøg ham over kinden lidenskabeligt med et smil på sine læber og så ham i øjnene i det hun stille lod sin arm glide mod hans hvor hun tog imod hans og sagde"ja det må du gerne efter som det første gang jeg er her" hun kiggede stille på ham og valgte da de var væk fra mængten at sige" hmm?? nåårh ikke rigtig for noget angående hende kvinden jeg bare nysgerrig ikke andet hvorfor da??, troede du da jeg var jaloux på hun fik en dans med dig først" yuuki sendte lucifer et kærligt smil og følgede stille efter ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:39

"så gerne min frøk" sagde han og begynde af går roligt rundt mens han fortale kort om de forskelling ting, "okay det kun godt være der var en grunde til du spurget og det kun godt være af du var jaloux på hende" sagde han og sagde det sidste for sjov, han viser hende det af slot som de nu måtte går rundt i, han slutte af med balla sal hvor folk sad og hygge snakke ved bord eller danse ud på danse gulv til lever musik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:48

Yuuki så på lucifer og smilede sødt og sagde"Nææh egenlig ikke fordi både Nero og Rex ville gerne ha min første dans såå jeg ikke misundelig på hende tøsen du dansede med først" hun blinkede til Lucifer og så rundt og sagde"her er så smukt og du er så flot i aften Lucifer det føles virkelig som en drøm" hun kiggede stille på ham og rødmede let over at ha rost ham sådan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:52

"okay men jeg kan også godt få din første danse" sagde han og kiggede på hende, der var en grunde til af han viser balla sal frem som det sidste af rundt visening, "ja her er smuk og jo tak det er du nu også Yuuki" sagde han og strøg hende kort på kind, han bukke svagt for hende og sagde "må jeg burde frøk op på en danse" han rejse sig op og kiggede af venter på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:57

Yuuki så på ham og sagde"hmm jaaah måske ved mindre ejg vælger at gi den til Nero" hun blinkede til ham og så rundt i det hun stille så mod Lucifer og rødmede da han bukkede for hende og spurgte hende elegant op til dans, hun nejede elegant og sank hovedet og sagde"det ville være mig en glæde at danse med dig Lucifer" hun tog stille hans hånd og kom rigtig tæt på ham, hun så ham stille i øjnene og smilede kært i det de begyndte at danse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:05

"ja det er lige det om du gør det er op til dig" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke bare som svar på det hun sagde og tog stille hendes hånd og stille sig klare til af danse med hende, han danse roligt og elegant med hende til danse var færdig, hvorefter han bukke for tak for danse og kysse svagt hendes håndryg, "hvad med vi sidder os lidt ned" spurget han og gik roligt over til et bord som var tom, hvor han trak stol ud for hende og skubbe det svagt ind da hun sidder sig ned hvorefter han sidder sig overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:08

Yuuki så Lucifer i øjnene og rødmede let hun så på ham og sagde"hvor er du dog blevet go til at danse lucifer" hun rødmede endnu mere og følgede hans takt til musikken stoppede stille. hun kiggede på ham og sagde"tak for dansen og ja det vil jeg meget gerne" hun gik hen til bordet med ham og satte sig stille da han kørte stolen ind for hende.. hun kiggede på ham og tænkte lidt*Der er noget over ham stadig noget forandret* .... hun kíggede på ham og sagde"så hende pigen kender jeg hende??" hun kiggede på lucifer og sendte ham et kækt smil og sagde"bare ren nysgerrighed" hun strøg en hår lok bagved øret og så mod Lucifer i det hun fugtede sine læber og lod stille sin hånd lege med en druge der lå på bordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:17

"ja ved jeg godt jeg har også være til så mange galla fest tidligt i mit liv være det var fint af danse og jeg var grav den gang" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det tror jeg ikke af du gør da hun arbejde normal om natten som vagt så hun sove om dag" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke bare som svar på det hun sagde om af hun var nysgerrig, "man det var dejlig af du kun kom" sagde han og kiggede over på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:19

Yuuki så på ham og fik et mere glad ansigt og sagde"syntes du virkelig at det var dejligt at jeg kom??" hun kiggede undrende på ham men fik så et dejligt smil frem og sagde"hvor er du dog sød Lucifer" hun smilede og sagde"jeg syntes os det var dejligt at komme og finde dig og nu har du taget den første dans fra mig, det jeg mener er at du er den første jeg rigtig har dansede med til et bal" hun smilede og stoppede med at lege med drugen og kiggede på lucifer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:32

"ja selvfølgeligt synes jeg det, ellers vil jeg nok ikke sige det søde" sagde han og kiggede på hende, "det er jeg da glad for af du er, har jeg få det rar af tager din rigtig første danse fra dig" sagde han og smiler svagt ud man kun ser hans hugtænde, *der dummer jeg mig men for det midste så hun ikke min hugtænde* tænke han og kiggede kort på hende, "hvordan var de rigtig første danse så smukke" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:36

Yuuki smilede sødt med lukkede øjne og så rigtig nuttede ud og så på ham og sagde"den var vidunderlig du er blevet så dygtig til at danse som om du har stjålet en dansers sjæl og suget det ud af ham og lært alle trin" hun grinte sødt og så ham i øjnene og kiggede på hans tænder lidt men trak så på skuldrende da hun ikke rygtig syntes hun så noget og dog var der noget??.. hun kiggede på ham og sagde"vis du vil kan vi gå oven på tilbage til balkongen?? og kigge lidt på dne smukke stjerne himmel og danse lidt" hun smilte sødt og tog stille drugen ind i munden erotisk og spiste den i det hun så rundt i lokalet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:42

"ja så er det, det skulle man lære i gammel dag jo hvor jeg level" sagde han og kiggede kort på hende, "det kan jeg nu ikke find ud af at gør" sagde han ogstrøg hende kort over hånd, "det kan vi godt" sagde han og rejse sig stille op og stille stol på plads og gik over og trak hendes stol lidt ud så hun kan rejse sig op, hvorefter han stille stol på plads, hvor han vendt sig om mod hende og tager arm lidt ud så hun kan tager ham under arm, efter hende har gjort det går de stille og roligt der op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:45

Yuuki holdte hånden for munden og fniste lidt i det hun så på ham og strøg sin hårlok på plads og sagde"ja i de gamle dage hvor du levede" hun blinkede og rejste sig elegant op og tog ham under armen og gik med stille og rolige skridt med ham oven på. hun så på ham og sagde"Hmm sig mig?? lucifer er du ikke voksede lidt?? fordi det ligner det altså utrolig meget at du har??" hun grinte og prikkede ham blidt på maven og blinkede som tegn til at hun stadig kunne finde på at være lidt fjollede her selv om de begge lignede et elegant rigmands par

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 20:57

"ja jeg ved godt af jeg er en gammelfar og du kan lide den gammelfar" sagde han for sjov, han gik roligt med hende og kiggede kort op på himmel, "det skulle jeg nu ikke mener af jeg er" sagde han og lad hænder på hendes hofter, "Yuuki" sagde han og hold en lille pause ind, "der du fandet mig ud i skov i torsdag der du bliv ved med af spørge om jeg var okay, det var jeg ikke hele, kan du hold på en hemmelighed" spurget han og kiggede hende i øjne stadig med hænder på hendes hofter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:00

Yuuki grinte og sagde"Baah gammelfar du så sjov" hun kiggede ldit mere alvorligt på ham da han ikke lavede sig meget sjov i han stemme da han sagde hendes navn.. hun kiggede stille på ham og sagde"ja ?? lucifer hvad er der??" hun kiggede bekymret på ham og kærtegnede hans kind stille med et strøg med hendes hånd og så på ham blidt og varmt" hvad skete der Lucifer??" hun så mere bekymret ud nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:12

han svar ikke på det første hun sagde da det kun være lige meget, "den aften hvor du fandte mig ud i skov, der var jeg tidligt på aften bliv jeg overfalder af en vampyr det giv for hurtig til jeg kun gør noget, jeg bliv bidet og jeg overlever da en anden vampyr vil jeg gæt på kom og rer mig" sagde han og hold en lille pause for af få lidt luft som han ikke rigtig havde bruge for, "efter bide har jeg forandre mig, jeg er ikke mere fuld dødsengle men halv dødsengle og halv vampyr" sagde han, hun var den første han sagde han til og vidste også godt af det vil eller kun går galt, "love mig en ting af du ikke sige det til nogen, jeg vil selv sige det når jeg er klar til det hvis jeg vil har af folk skal vide det" sagde han og kiggede på hende, hun kun går hvis hun havde lyst da hænder på hendes hofter bare lå der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:17

Yuuki så lammet på lucifer og sagde"jamen.... Jamen det du sagde... alt du sagde... du løg for mig så .. og du kunne let ha angrebet mig i søvne men valgte at tie stille selv om du vidste hvor farlig du var for mig" hun kiggede på ham og gik lidt på afstand til ham, hun havde stadig skadet sin hånd men det var for længst helet... hun så lidt mod månen og tænkte på ude i haven da hun sad ved ham og alt det de havde sammen og tog sig til hovedet og sagde"Undskyld lucifer" hun gik hen til ham og krammede ham inderligt og sagde"Jeg ville ønske Jeg! kunne ha været og beskyttet dig uanset om jeg har kræfter eller ej" der faldt en tåre, ned af hendes kind og den ramte gulvet som lyden af en regn dråbe. Hun så stille på lucifer og holdte stadig om ham. hun var ligeglad om han var halv vampyr om han så bed hende var hun ligeglad fordi hun holdt af ham uanset hvad han gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum