Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den perverse bag Ciel! <'3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den perverse bag Ciel! <'3

Go down

Den perverse bag Ciel! <'3 Empty Den perverse bag Ciel! <'3

Indlæg af Gæst Man 2 Jul 2012 - 18:16

Ja, nu tænkte jeg lidt jeg ville prøve dette, eller at jeg havde tiden og Mail skulle aligevel spise xD selvom det meget hygge i chatten (;
Mit navn irl er Michelle xD jeg er en skør liderlig pervers wierd lille fynbo på 166 xD
jeg har en kærlighed til manga serier og cosplay xD (Har min egen naruto bamse -w-)
jeg har en meget høj fantasi eller min hjerne er meget fantasi fuld, da jeg har nogle underlige ting der sker med mig når jeg ser gyser film xD
Det vil i ikke vide mere om o.o
Jeg er en 16 år glad lille fynbo, eller jeg bliver snart 17 8D her den 8 juli bliver jeg 17 o.o
og ja har en normal familie o.o hvis man kan kalde den det xD vi har nogle særheder sammen xD især mig og min søster xD

Jeg har en tendens med at være på pcen nærmest hver dag xD men det så pga. jeg ikke må så meget da jeg er den yngste i familien, eller at jeg bare har gjord noget lort i mit liv før xD såeh ja n.n man lære af sine fejl, det må jeg sku sige (;

Jeg bliver kaldt Yankie OwO er lige sluttet på min efterskole som var den Eisbjerghus efterskole xD et helt år røgfri efterskole, men dog røg jeg i smug med de andre smugeryger xD (Slemme mig i know)
næste år skal jeg på gym hehe kan huske da jeg blev taget som egnet så strålede mig og min søster af glæde, og så kom hendes kæreste og turde ikke være sammen med os xD

Og ja emner, er jeg ret kreativ, hvis jeg for noget og arbejde med, elsker og emne, men dog er vie la mort, den bedste rollespil side jeg har været på af dem jeg har været på :3 mig slipper i sku ikke for de næste mange år xD
Irl er jeg bøsse som Ciel er her n.n dejlige mig 8D eller retter er transexsuel bøsse o.o (snart er jeg de 21 år! men stadig lang tid inu ><)
Billeder o.o dem kommer der nok på et andet tidspunkt o: da jeg ikke lige orker og finde nogle nogenlunde gode nogle xD og og jeg har en Dinosaur jump-suit dragt! 8D ja ja, og så har jeg sasuke cosplay tøj, til sasunaru cosplay :'D
*tænker* var det det?

Ja det tror jeg mere skriv :'D og emne bare spørg xD er frisk xD
~ Den perverse lille Fynbo (; <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum