Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

2 deltagere

Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Dean Ons 4 Jul 2012 - 14:12

Hey alle.

Så blev det vidst min tur til at tage masken af og afsløre mit sande jeg! *Muhahahahaha*..

Jeg har været længe om det! (Har været på VLM i 2år snart), men altså den simple grund til at jeg ikke har gjort det før er ganske enkelt: Illusionen!
Jeg syntes det er så sindsygt ærgeligt hvis folk ser anderledes på mine karaktere fordi de ved hvem jeg er, og det vil jeg helst ikke have. Men de folk jeg emner med for tiden virker til at være skønne og dygtige RPG mennesker der ikke lader sig skræmme af at jeg i virkeligheden er en 52 årig mand der sidder nøgen foran computeren hele dagen.. (Det er en joke, Don't worry xD)

Nu til sagen.
Mit navn vælger jeg at holde hemmelig (overvej hvor nedern jeg er! :O) Men hvis i virkeligt er nysgerrige kan i jo sende en besked... Jeg er en PIGE! DAM DAM DAAAAAM! Så er der drama. Oh no! Hun er en pige... Nu må i ikke jagte mig med fakler vel?

Jeg er 21 år... DAM DAM DAAAM... ja okay jeg stopper med de dramatiske lyde, men altså er jeg måske en smule over gennemsnittet herinde :b. Ude i mit virkelige liv har jeg et firma der træner dyr til film, jeg har arbejdet på DR som satiré forfatter og har været på Mastiff og lavet børne TV. Derudover har jeg været med til at lave en heeeelt masse manuskripter til kortfilm også er jeg igang med min første bog der er støttet af Gyldendahl! Så man kan roligt sige at jeg er kreativ. November 2013 forventer jeg at have sparet op til at kunne drage til Los Angeles på uddannelse.

Jeg elsker fiktion i alle dens former. Digte, Noveller, Bøger, Film og alt muligt andet!

Jeg startede med RPG da jeg var en bette pige på 14 år og startede på en Harry Potter sider. Jeg elsker alle asekter af RPG og giver hver af min karaktere en smule af mig selv. Jeg elsker at beskrive og jeg elsker at tage mine karaktere lige til grænsen og lidt længere. Jeg er "ligeglad" med om jeg skal beskrive en smuk og rolig forårs dag eller en et hedt sex senarie, så længe jeg må beskrive og lade mine karaktere leve!

Nu tænker du måske "Hvorfor spiller hun en dreng? Og ikke bare en men TRE?" Well... Der var engang hvor jeg altid havde kvindelig karaktere og efter nogle år begyndte det at kede mig, jeg finder en udfordring i at spille en dreng og jeg får sluppet mine indre mandelige homoner løs (dem har i vel alle?). Det er altså ikke fordi jeg er en lille skummel lesbisk pige. Jeg elsker bare udfordringen i at spille hankøn!

Jeg har 3 karaktere her på VLM og jeg vil gerne give dem en lille præsentation!

Dean Sanders
Dean var den første karakter jeg havde på VLM. Da jeg oprettede Dean spillede jeg også på Potterskolen.dk og jeg havde VIRKELIGT bare brug for en karakter der brød alle de rammer man ikke måtte på potterskolen. Derfor skulle han være på stoffer, uhøflig, grov, bande, elske sex og let påklædte piger og sige præcist hvad der passede ham! Dean har virkeligt en plads i mit hjerte som karakter da jeg har brugt mange mange timer på at bygge hans historie op og jeg efterhånden tror jeg kender ham lige så godt som jeg kender mig selv! *Krammer Dean*.

Trey Sylvania
Trey blev den næste karakter jeg oprettede på VLM. Han er inspireret af en karakter af samme navn fra rock musicallen "I Kissed A Vampire". Det jeg var meget facineret af ved universet i denne musical var denne Trey som er charmerende, manipulerende, god med pigerne og som har en hel hær af dem boende omkring sig. Trey har mange af de samme træk som Dean, men på en helt anden og meget mere snu og manipulerende måde. Trey bruger hovedet i modsætning til Dean også har han en masse indebrændt vrede!

Noah Wilson
Noah er min nyeste karakter herinde, han er kun få uger gammel. Men efter at have droppet potterskolen og leget med Dean og Trey et godt stykke tid, havde jeg virkeligt brug for en karakter der var mere "normal" oppe i hovedet. Noah er meget mere stille og rolig end både Dean og Trey, han er ikke arrogant, tilgengæl er han blid og venlig. Typen som folk kan lide, han har et godt hjerte og udfylder sit job som engel til fulde. Han er meget dediceret og er typen der tør vise følelser overfor folk.

Det var mig og mine karaktere, håber ikke i er blevet skræmt væk!
*Gemmer sig under bordet*
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Amy Ons 4 Jul 2012 - 15:01

Kan vist ikke sige andet end... wow!! owo
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 15:13

Over hvad om man må spørge? :b
At jeg er en pige, har 3 karaktere eller arbejder alt for meget, lol xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Amy Ons 4 Jul 2012 - 16:16

Nok mest, eller arbejder alt for meget xD
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 17:13

Hvad har man her?
Min helt nyerhvervet emne partner :)

Jeg synes du lyder som en cool pige, isærdeleshed finder jeg din type af jobs interessante og inspirerende.

For mig personligt, har the puppet master aldrig haft betydning, altsår.... kun forstået på den måde at om det er en han eller hun køn bag skærmen betyder ikke noget.
Det er legen og illusionen , og karakteren jeg forholder mig til.
Nok fordi jeg selv fortrækker at holde mit irl og url liv helt adskilt da begge fungerer så fint uden hinanden.

Tilgengæld finder jeg det hyggeligt hvis man småchatter og hører om hinandens holdninger og synspunkter.....jobs,hobbies,politiske overbevisninger,de religiøse- eller mangel på samme , når man efter tid lærer hinanden bedre at kende:)

Tak...for den fine info :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Dean Ons 4 Jul 2012 - 17:14

Selv tak da, og ja heldigvis kan de fleste holde IRL og URL adskilt, desværre har jeg oplevet at ikke alle har det sådan! :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 17:21

Jamen, det afhænger jo af mange ting.

De to sider jeg normalt emner på, har en karakter der er meget gennemført - og alle emner har en rødtråd og en livslinie der hænger sammen.
Den karakter er jo stop fyldt med følelser( som også Galiana forhåbentlig vil blive eftersom hun bygges op gennem emner) og jeg kan godt påvirkes af hendes humør.....MEN jeg er altid anonym og giver f.eks ikke mobil og facebook ud.( ja....jeg er sær) og NEj- heller ikke jeg er en gammel gris i fedtet undertøj....jeg skal i 2 g efter sommerferien, har arbejde på en plejehjem så ofte det lader sig gøre, hvilke vil sige en stor del af min fritid- og har danset i snart 5-6 år :) men det er stort set også alt.....synspunkter,holdninger,humor og alt det andet tjavs deltager jeg gerne i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Gæst Man 9 Jul 2012 - 11:36

Trey Sylvania havde jeg ikke set og jeg har ingen anelse om hvem Noah er, men Dean/Dean S. kender jeg til ... nok fordi Jika har meget travlt med ham ... *host* xD
Men lige et spørgsmål der har gnavet i mine grundvolde - eller et eller andet sted i nærheden - hvorfor slettede du Dean, for så at lave en ny Dean eller ... hvad du nu egentligt gjorde. En dag forsvandt han og før han var forsvundet, poppede han op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT* Empty Sv: Fjæset bag Dean, Noah & Trey! *LANGT*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum