Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Dean Lør 3 Nov 2012 - 20:33

LALA


Sidst rettet af Dean Søn 8 Jun 2014 - 20:57, rettet 1 gang
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Sv: Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:44

Jamen, godaften den frøken.

Det er rart at møde dem, og hvis de er kommet ind på film skolen vil jeg sige mange gange tillykke til dem.
Må man spørge hvor kun en kvindelig karakter? eller er Trey også en kvinde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Sv: Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Dean Lør 3 Nov 2012 - 20:47

Fordi at jeg er pisse dårlig til at spille kvinder :p
Amber er den første jeg nogensinde har haft på en RPG side xD
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Sv: Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:53

Hvordan kan det være du har problemer med at spille dit eget køn ? :) hvis jeg må spørger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Sv: Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Dean Lør 3 Nov 2012 - 20:56

har ingen idé xD
Da jeg oprettede Bruce på PS var det bare for at prøve noget nyt, tror måske bare det er blevet til en "vane"... At nu er det sådan jeg skriver :o).

Også tror jeg også at jeg er mere dreng end pige IRL i personlighed, ha ah xD
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Sv: Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 20:58

Hehe :) Du kunne bruge det som en metode til at få fat i dine "Feminie" Sider ? :P hvis det nu var det var kommet for langt væk fra dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Sv: Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Dean Lør 3 Nov 2012 - 21:04

Haha well jeg har jo en kvindelig karakter :b
Elsker mine drenge <3
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber! Empty Sv: Ansigtet bag Dean, Lawrence, Trey, Noah og Amber!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum