Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Any drunk ones? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Any drunk ones? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Any drunk ones? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Any drunk ones? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Any drunk ones? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Any drunk ones? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Any drunk ones? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Any drunk ones? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Any drunk ones? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Any drunk ones? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Any drunk ones?

Go down

Any drunk ones? Empty Any drunk ones?

Indlæg af Amy Lør 4 Aug 2012 - 1:03

T: Lige omkring kl 02:00.
O: En masse folk, høj musik, huse.
S: Udenfor en af byens stripklubber.
V: Lunt, fuldmåne.
P: En kort sort lædernederdel, en hullet sort net mavetop med lange ærmer, en rød bh, en kort sort læderjakke der går til lænden og et par høje støvler der går til knæene.

Amy gik langsomt ud fra en af de små, men meget fyldte stripklubber. Aftenens tøzer havde mildest sagt, været utroligt skuffende. Hun havde nået igennem 7 forskellige farverige drinks, med masser af pynt i, som bare var i vejen. Og ikke en gang havde hun set en, der var noget som helst værd. Selvom de perverse gamle mænd, da helt sikkert tænkte anderledes.
Efter at være kommet udenfor, sukkede hun let og tog en mundfuld frisk luft ind. Selv herude var musikken øredøvende høj. Langsomt stilte hun sig i skyggen, med ryggen mod muren, og den ene fod ligeledes mod muren.
Utroligt at nogen kunne finde den slags godt. Det var da nok noget af det mest billige der fandtes, at en pige ikke havde værdighed nok, til at finde et normalt job. Næh nu til dags var de åbenbart nød til at smide alt deres tøj for mad. For slet ikke at snakke om hvad de ellers lavede med de gamle perverse mænd. Det var virkelig noget hun hadede. Men det morede hende som oftest at se på,. Selvom det virkede lidt mærkeligt, men man var vel vampyr.
Tænkende lod hun de spinkle blege hænder glide ned i lommerne, og tog en pakke smøger samt en lighter frem. Efter at have tændt en smøg, puttede hun pakke tilbage i lommerne igen. Efter at have taget et hiv, pustede hun røgen ud. Og lod de røde øjne glide rund på alle de folk der enten skulle ind til en af klubberne, eller på meget usikre ben, prøvede at komme ud fra dem. En ung kvinde der tydeligt havde fået alt for meget, blev fulgt ud af to venner. Hver med en arm under hende, så hun ikke skulle falde nogle steder. Dette vækkede et smil hos den rolige vampyr.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Any drunk ones? Empty Sv: Any drunk ones?

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 13:22

En lidt specielt udseende, åbenlyst fuld, fyr drejede skarpt rundt om et hjørne på vaklende ben med et særdeles bøvet smil spillende om læberne, og lod til at være i gang med en dybere samtale med den halvtomme ølflaske, han havde i højre hånd. Det var ikke lykkedes ham at få lokket bare én af hans venner med ud i byen, fordi de enten havde skulle et eller andet, andet - hvad der så end kunne være vigtigere end en druktur - eller bare ikke havde lyst. Sådan et bundt ækle festdræbere, ttthh. Men han havde simpelthen nægtet at skulle sidde derhjemme og glo mutters alene, så han var selv taget afsted. Der var massere af folk rundt omkring på de forskellige natklubber, som han skam også havde hængt ud med, men det havde ikke varet meget mere end maks. en time, før de så skulle videre. Så, nu sjoskede han bare rundt i byens gader i håb om at støde på noget, eller nogen, der var interessant. So far havde han ikke haft heldet med sig og var begyndt at overveje, om han ikke bare skulle tage at smutte hjemad, men netop som dén tanke var røget gennem hans, rodede og omtågede, hoved, vadede han direkte ind i et eller andet, hvilket resulterede i, at han tabte sin øl, der faldt til jorden og splintredes. "Du skylder mig en øl, din lu-..." Mere nåede han ikke at få ud, før han fik rettet øjnene mod vedkommende, han var stødt ind i, vis udseende straks fik lukket munden på ham. "Jeg men-nen-er, pfffsj jeg var alligevel ffærdig med den. Det var totalt meningen," snøvlede han og fremviste et sæt brede, hvide tænder, med bøjle på de nederste, i ansatsen til et, ret fåret, smil til den blege unge kvinde, der stod og pulsede løs på en cigaret, som han straks blev helt fikseret på. "Årrg hvad, giver du ikke en smøg? Kom nuu!" tiggede han bedende og sendte hende det mest charmerende smil, han på nuværende tidspunkt kunne præstere, inden han skød underlæben frem. "Så er du min bedste ven i hele verden. Be' om? Jeg ville elske dig for evigt!" Igen, var det tydeligt for enhver at se, at han havde fået mere end bare et par øl, og det var ikke kun på grund af hans ånde, der stank langt væk af alkohol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Any drunk ones? Empty Sv: Any drunk ones?

Indlæg af Amy Lør 4 Aug 2012 - 14:23

Amy stod med et tænkende udtryk og grinte ganske svagt for sig selv., folk var nu ekstremt underholdende, når de først fik for meget at drikke. Utroligt at man kunne være så sjove, bare pågrund af lidt alkohol. Men okay, hun havde sikkert også selv.. Nårh nej.. Nej det havde hun vist ikke.. Hun havde vist aldrig selv været sådan. Da hun var engel havde det været strengt forbudt, og som vampyr.. Hun skulle bare have uendeligt meget at drikke, før hun blev sådan der.. Faktisk havde hun aldrig haft det sådan.
Pludselig var der en eller anden tosse der gik ind i hende, og hun nåede kun lige at flytte benet, så hun ikke blev ramt af øllet. Det klistrede sådan på huden. Lyden af den splintrede flaske, fik det næsten til at sitre i hende. Hun elskede lyden af knust glas. Og netop denne hang til at smadre glas, havde udelukket hende fra en del af natklubberne. Mennesker havde da virkelig bare heller ikke nogen form for humor. Men det forhindrede hende ikke i at komme ind.
Han havde tydeligt været ved at skælde hende ud, da han i stedet lod blikket glide op og ned af hende. “Jeg ved du ikke lige var ved at kalde mig noget grimt” sagde hun let og lod hovedet glide en anelse på skrå. Tog et hvæs af sin smøg, og pustede kort efter røgen ud. “Så det var meningen? Jamen du ved da lige hvad du skal sige for at charmere en pige” smilte hun med et legesygt smil, og betragtede ham. Helt klart menneske, duften var ikke til at tage fejl af. Og ikke nok med det, så havde han vist fået en del mere at drikke end godt var.
Da hans øjne hvilede på hendes smøg, så hun tænkende på ham, og grinte så for sig selv. Langsomt lod hun den anden hånd glide ned i lommen, og tog pakken op, rakte den tænkende mod ham. “Tjo.. Men så skal du også være min bedste ven uanset hvad” drillede hun og smilte til ham. “Har du lighter?” spurgte hun kort efter. Ellers måtte han jo bare låne hendes. Nogle gange var det en fordel, at den tidligere hersker havde gjort så hun var varm som et menneske. I det hele taget, havde det været rart at hjertet slog, og sådan. Men han havde nu ikke været bekendt at rejse.
“Såå er du på vej et andet sted hen?” spurgte hun nysgerrigt.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Any drunk ones? Empty Sv: Any drunk ones?

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 17:35

"Jajaja det skal jeg nok! Det lover jeg!" sagde han og nikkede op til flere gange med hovedet, inden han fiskede en af cigaretterne ud af pakken, hun havde rakt frem mod ham, og nikkede endnu en gang som svar, da hun spurgte, om han havde en lighter. Efter at have sat den let tjente smøg op i den ene mundvig gennemsøgte han straks alle lommerne, både dem i de sort- og hvidternede bukser, der måske sad en anelse for stramt, og de to inderlommer i sin forvaskede cowboyvest, hvor det viste sig, at den gemte sig. Med lidt besvær, og modstand fra den billige plastiklighter, fik han omsider tændt cigaretten, som han tog et langt, længselsfuldt hiv af, inhalerede den nikotinfyldte røg med at saligt suk og holdt den nede i lungerne så længe han kunne, før han pustede den retur ud igennem den piercede næse. Det fik ham lidt til at ligne en ildspydende drage.
"Ja, det er jeg da..." svarede han med et kækt smil og drog et sug fra smøgen, der nu lå og hvilede mellem hans højre hånds lange- og pegefinger, inden han tilføjede: "Hjem til dig." Hans smil blev skævt og drengeagtigt, hvilket på ingen måde fik ham til at tage sig dårligere ud, hvornæst han blinkede lettere drillende til hende, og, uden at flytte blikket fra hende, askede den halvfærdige smøg og tog et sidste drag af den, før han smed den ned på asfalten foran sig, hvor han ved hjælp af skosnuden tværrede de resterende gløder ud. "Medmindre du hellere vil et andet sted hen? Hm?" Han hævede spørgende et øjenbryn og tiltede hovedet en kende til den ene side. "Hov nej, jeg har da helt glemt at præsentere mig. Jeg hedder Spike," fortalte han med et bredt tandsmil og rakte først venstre hånd frem imod hende, men kom så i tanke om at det da vist ikke var rigtigt, og sænkede den igen, lige inden den anden røg op. Med et gavtyveagtigt glimt i øjet lod han sit blik glide ned af hende, hele vejen ned til fødderne, for så atter at lade det køre op og fæstnede det på hendes ansigt, som han tavst studerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Any drunk ones? Empty Sv: Any drunk ones?

Indlæg af Amy Lør 4 Aug 2012 - 20:30

Amy grinte blidt af ham, og lod hovedet glide en anelse på skrå, idet han stod der og fumlede efter en lighter i sine lommer. Godt hun ikke havde så mange lommer på sig, så var hun nok blevet sindssyg til sidst. Det måtte være irriterende at have så mange lommer, og aldrig vide hvilke lommer man havde lagt sine ting i. det ville hun i hvert fald syntes, men han virkede helt okay med det.
“Hjem til mig?… og mig der ikke en gang vidste jeg fik gæster, det var da godt du mindede mig om det” drillede hun roligt, og skoddede det sidste af sin smøg mod muren, inden hun betragtede ham med et tænkende smil. Han var ikke bange af sig. Gad vide om han ikke vidste hvad hun var, og hvis det var tilfældet, at han ikke vidste det, skulle hun i hvert fald ikke ødelægge det. Det var rart med et menneske der ikke løb skrigende væk efter at have set hendes røde øjne.
Hun lod kort de røde øjne glide ned mod hans sko, “Fede sko” nikkede hun let, og lod de røde øjne glide op og møde hans blik. Han var egentlig meget rar. Eller også var det alkoholen der snakkede. Det var også en mulighed. Folk havde en tendens til at sige de mærkeligste ting, så snart de havde fået lidt alkohol indenbords. Måske var det fordi de var mennesker. Det vidste hun faktisk ikke rigtigt.
Da han præsenterede sig, og rakte den forkerte hånd frem, smilte hun en anelse for sig selv. Tog så hans anden hånd da han rakte den rigtige hånd frem, og gav den et blidt kort klem “Hei Spike, jeg hedder Amy rart at du gik ind i mig” smilte hun drilsk til ham, og bed sig kort i læben, inden den piercede tunge gled ud og fugtede de tørre læber. Hvorfor mon han ikke var sammen med en masse af sine venner? Selv nød hun at tage alene i byen, men derfor kunne det jo godt være at det ikke var alle der havde det sådan. Han lignede i hvert fald typen, som havde en masse venner. Lod ham give hende endnu et elevatorblik. Det måtte han jo selv om, hvis han ville kigge skulle han have lov til at kigge.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Any drunk ones? Empty Sv: Any drunk ones?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum