Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To drunk to hide EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To drunk to hide EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To drunk to hide EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To drunk to hide EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To drunk to hide EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To drunk to hide EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To drunk to hide EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To drunk to hide EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To drunk to hide EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To drunk to hide EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To drunk to hide

Go down

To drunk to hide Empty To drunk to hide

Indlæg af Gæst Lør 21 Apr 2012 - 18:42

S: Diskoteket
O: mennesker og væsner der danser
V: Lunt skyfri himmel
T: 23.45

En lettere lille mand var henne ved baren for at få en øl, men dog ville han ikke ligefrem ud og danse han var ikke ligefrem den type, selvom det var underligt han var havnet her? Hvordan var denne mand havnet her? Denne mands navn var Dimitris, han var ikke rigtig party typen men en af hans gamle venner fra hollywood var åbenbart kommet over og set ham og spurgt 'hey tag med til fest man' og hvad gjorde han han gik med, man kunne nemt mærke på den lille Dimitris han var ikke ligefrem så vild med dette, men dog var han i godt humør som altid, man skubbede og skreg og råbte, men han vidste dog aldrig hvad der egentlig skete for disse mennesker og væsner når de fik det der hersen alcohol i blodet, de var jo som små sindsyge børn bare i en høj alder, godt nok havde Dimitris drukket men han havde aldrig rigtig tænkt over hvor farligt dette drikker værk egentlig var, men dog fandt han dog ud af det ødelagde en voldsomt meget, men Dimitris var jo så heldig ingen tømmermænd og få næste dag, han vidste udemærket godt at det var som det var, men han var nu ikke ligefrem i humøret til at drikke denne aften, hans lille ide om at drikke sig stiv var jo ikke ligefrem så god igen da han bare ville ende op med at vågne op i en fremmedes mand seng og være splitter nøgen med sæd ud over sig, det skete sidste gang i hollywood, og da blev han rimlig skræmt, han fik sig dog hurtigt sig hen i den rigtige verden igen da en mand tog ham på røven, han fik buffet til denne mand og fandt ud af at han var højere end det lige var til, men der skete heldig hvis intet, han kunne se på manden at han så han var en mand, han kunne ikke gøre for at han lignede en pige bagfra, men altså Dimitris var vel vant til det, det kunne man ihvert fald se på ham.
Han fik sig bevæget væk fra baren ned til nogle stole hvor hans ven sad, men vennen var godt gnaven over at der var en pige som havde hugget en gammel stoder istedet for ham, hun havde kørt på ham hele aftenen og så valgte hun en gammel stoder, Dimitris vidste ikke hvad problemet var, men var bare sådan 'lad hver med at komme i slås kamp' men dog var der vel vagter til stede som kunne stoppe det hele hvis det gik helt galt, han vidste det ikke, det kunne også bare være en privat fest hvor man gik helt crazy dayzi i det, hvor alle begyndte og slås og ingen vagter, men det tænkte Dimitris nok det ikke var, da dette ikke var et privat hus, men noget alla et rigtig diskotek.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To drunk to hide Empty Sv: To drunk to hide

Indlæg af Gæst Lør 21 Apr 2012 - 19:05

Diskoteket var som sædvanligt proppet op med mennesker på denne tid af døgnet, men denne kvinde var ligeglad, hun havde fået til opgave at hun skulle finde en der inde, en som hendes chef ville have fat i. Lyden af stilethæle, som ramte mod jorden kunne høres et stykke fra diskoteket "Vent nu kvinde!! VENT !!!" Lød en stemme, men det stoppede hende ikke i at gå mod hendes destination "Hør her din lille pestilens... Tror du virkelig jeg vil spilde min tid på et menneske? Smut med dig før du kommer til skade" sagde hun og fnøs. Hvis der var noget hun hadede var det mennesker, hun kom næsten altid op og slås eller skændes med dem.

Ved døren til diskoteket var der en lille kø, men hun kom hurtigt ind, da hun kende dørmanden " Nikaru.. Nu på et erne igen?" sagde han og smilet kækt til hende " Mhm.. Det ved du jeg er når jeg kommer min kære" sagde hun og smilte blidt tilbage og gik indenfor. Der var fyldt, dog kunne man stadig komme rundt omkring. Straks gik hun op i baren og bestilte noget at drikke, hvilket hun fik ret hurtigt. Bartenderen sukkede kort og gav hende elevator blikket " Nikaru.. Du ved godt det der er en temmelig fræk påklædning ikke?" hans læber fortræk sig i et svagt smil " Hvis krop er det måske det kommer til at gå udover? Du ved du skal lukke munden.. Med mindre du vil have et grimt ar.." sagde hun og gik over mod et bord og stillede sin drink fra sig inden hun gik på dansegulvet.

Hendes påklædning bestod af en sort kjole, som sad tæt ind på hendes velformede krop og egentlig viste mere end den dækkede, men det var det de fleste fyrer kiggede efter, hvilket netop var grunden til hun havde taget det på. Hendes lange blå hår havde hun krøllet, dog ganske lidt og hendes make up var noget med sølvglimmer i, så hun virkelig fremstod som.. Ja, som den kælling hun egentlig var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To drunk to hide Empty Sv: To drunk to hide

Indlæg af Gæst Lør 21 Apr 2012 - 19:25

Dimitris så på sin ven da han opdagede at han så efter noget, men hvad? Han gik dog hurtigt set hvad han så efter, en pige med blåt hår? Dimitris hævede det ene øjenbryn det var da ikke ligefrem hver dag man så en dame med blåt hår, men det var vel bare smag og behag til alle disse forskellige mennesker og væsner, men dog opdagede han at hans ven var godt på vej over mod denne dame, men Dimitris fik dog hurtigt rejst sig op og tog om ham og sagde "Du gør ikke noget dumt" Men dog kunne han mærke at det var godt som vel at vennen lyttede til ham heldigvis ellers ville han sikker være en død mand.
Dimitris fik ham over på sin plads igen, vennen sad blot og så over på hende, men det var ikke selve damens skyndhed det var mere det man kunne se af patter og røv, derved ville vennen havde fisse, det var ret tydeligt, men han var vel okay med det, det var jo ikke ham det gik ud over.
Dimitris fik taget en tår af øllen da en mand kom over bælle stiv og tog armene om ham og sagde "Skal vi ikke gå ud på toilettet og hygge os" Og som sædvanlig var det en mand som havde troet han var en kvinde af den skønhed hans mor havde givet ham pga. elver genet gjorde at man blev køn og næsten ingen kunne modstå det, Dimitris fjernede blot denne mands hånd og så da det var vidste han at denne mand vidste han var en mand, men at han stadig ville, var noget han ikke lige forstod, men dog var han jo selv til mænd, men nok ikke ligefrem et engangs knald.
Dimitris fik skubbet ham væk og han forsvandt.
Dimitris fik en fornemmelse over at nogle var inærheden som så på dem, men hvem han vidste ikke hvem, han var vel bare godt som en som bare kunne mærke sådan noget på forhånd, at nogle ville komme til at se på dem og så ville der sikkert ske noget snart. Han vidste ikke hvad, men han havde på fornemmelsen at hans ven ikke ligefrem havde rene papir i lommen som han plegede og havde dengang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To drunk to hide Empty Sv: To drunk to hide

Indlæg af Gæst Lør 21 Apr 2012 - 20:01

Et smil kom frem på hendes læber da hun havde på fornemmelsen at der var et sæt øjne der så på hende. Hun kunne godt lide opmærksomhed, hvilket hun også fik, da en fyr kom over til hende " Hey smukke, lyst til at danse? Eller vil du hellere med ud på toilettet og hygge?" lød hans stemme. Hun stoppede med at danse og skubbede til fyren " Undskyld mig... Men ligner jeg en luder? " sagde hun og så kort ned af sig selv og sukkede " Ja okay måske.. Men jeg er ikke en af de billige tøser, plus.. Du er ikke rigtigt min type søde ven.. Elvere er det eneste væsen der er noget værd, udover vampyrer og dæmoner, alle andre væsner er til at lukke op og skide i.." sagde hun og gik nogle skridt tilbage, for at vende sig om for at gå fra dansegulvet, men fyreren greb fat i hende, hvilket var temmelig dumt " Hey... Du skal ikke tro du er så meget bedre end os unge dame.." sagde han og tog hårdt fat omkring hendes håndled " Undskyld mig menneske... Men hvad kan du? Kan du måske det her?" sagde hun og smilte kort til ham. Med et kunne man se på hendes hår at det blev mere og mere lyst, for til sidst at være hvidt. Manden slap hendes hånd og gik nogle skridt tilbage " Misfoster!!!" skreg han og løb gennem menneskemængden så got han nu kunne "Ja.. Det siger du nu.. men bare vent... Jeg ved hvem du er nu" sagde hun og fnøs kort over manden og så sig omkring.

Hun stoppede op midt i det hele og så sig omkring, hun kunne mærke en persons tilstedeværelse, en person, som ikke burde være der. Det var ham hun var der for, ham hun havde ventet på at finde. Lyden af hans stemme fangede hendes opmærksomhed og hun rettede straks hendes blik mod ham, han var ved en ung fyr, en anden elver uden tvivl, men ikke som hende selv * Ham... Jeg vidste det...* tænkte hun og bed sig kort i underlæben inden hun besluttede sig at gå der over, men stoppede da hun så en fyr stå der ovre. Det var usikkert nu, hun gik ikke der over før han var væk.

Nu.. Nu var hendes chance der. Stille gik hun over til de to fyrer og smilte kækt til den ene af dem " Hey smukke... Jeg ved du har holdt øje med mig.. Kom lige og jeg skal vise dig hvad du går glip af hvis du lader mig gå" sagde hun med en flirtende stemme. Hun tog hans hånd og håbede inderligt at han ville følge med hende frivilligt, uden hun skulle tvinge ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To drunk to hide Empty Sv: To drunk to hide

Indlæg af Gæst Lør 21 Apr 2012 - 20:31

Dimitris var godt irrerteret over hans ven, da det var han ikke kunne sige nej til hvilken som helst pige, et lettere suk kom fra hans læber, hvad havde han gang i han var jo bare fuld vidste han, men stadig når han var fuld var der intet kontrol over ham, og det irrerterede ham, han skulle havde sagt nej til den skide fest, til at havde taget med, det var ikke andet end nogle liderlige fulde mennesker og væsner der var her i dette rum, det var for dumt!
Dimitris tanker kom dog væk og han kom til den rigtige verden da han så hende damen fra før som han ville hen til før, Dimitris havde på fornemmelsen at dette ikke ville gå godt, og der ved tog han fadt om hans vens hånd inden damen hev ham væk "Du gør det ikke!" Sagde han lettere irrerteret, han vidste det ville ende galt på en eller anden måde og derved ville det ske at han ville komme op og slås, og det gad han ikke ligefrem at havde ballade, ikke når han var i penge maggel dem begge var i penge mangel og det kunne man dog ikke se på hans ven da han havde tøjet i fin stand og derved troede han havde alle pengene, at han lånte fra hvem som helst, denne ven skyldte Dimitris 1000.- det var sindsygt man!
Dimitris så over på damen og sagde "Undskyld, men han skal altså ikke med dig, han laver rigelige problemer iforvejen og jeg gider ikke være den som skal rydde op efter ham bagefter, så skal vi ikke bare sige at du lader ham være?" Hans stemme var rolig da han aldrig havde snakket grimt til nogle med mindre at de lagde an på ham uden han ville havde det, og når han var godt irrerteret, men hans ven sagde intet, han var godt forgabt i denne dame, og det undrede Dimitris, men der var noget som lignede bekendt ved denne dame, noget han havde set før, denne skønhed af en kvinde, og med et puffede det op, hun havde hans mors skønhed, men dog alle elver kvinder lignede hinanden i kønhed synes Dimitris og derved kiggede han med et hævet øjenbryn "Du elver!" Han sagde det ikke højt, men mere overrasket, da han kunne huske det fra de gange hans mor havde taget ham med hen til elvere hvor de mødtes for at finde en der passede til ham dengang, men der var ingen kvinder som sagde ham noget.
Et lettere suk kom fra hans læber, men dog ville han lige høre hvad denne dame havde og sige til dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To drunk to hide Empty Sv: To drunk to hide

Indlæg af Gæst Lør 21 Apr 2012 - 21:08

Hendes blik rettedes mod elveren og hendes læber blev trykket i et smil " Hør her søde skat... Jeg skal nok selv rydde op.. Tro mig.. Jeg er god til det.. Blodet forsvinder hurtigt" sagde hun og så igen på fyren som hun stadig holdt fast i, men denne elver ville ikke lade hende tage fyren med sig, men hun blev nødt til det, om hun så skulle gøre noget for ham når hun var i gang, så gjorde hun det gerne. En hånd gled gennem hendes lange hår inden hun himlede med øjnene over elverens ord.

" Selvfølelig er jeg elver... Hvad skulle jeg ellers være?" sagde hun og sukkede. Det var da nemt og se hun var elver, lange spidse ører og den skønhed hun havde, ikke mange væsner havde sådan skønhed udover vampyrer og asparaer. Et blidt smil kom frem på hendes læber igen " Orrv kom nu skat.. Jeg ordner dig senere, men ikke på samme måde" sagde hun og blinkede til elveren. Hun vidste godt denne elver ikke var til kvinder, hun kunne se det på ham. Hun lænede sig ind over elveren og smilte kort " Eller vil du hellere have en mand.. Huh?" hviskede hun ind i øret på ham og trak sig derefter væk. Hun fnøs kort og hev derefter vennen med op og stå, men gik dog ikke endnu " Jeg skal nok tage mig af ham.." sagde hun og smilte blidt til fyren, hvis håndled hun stadig havde fat i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To drunk to hide Empty Sv: To drunk to hide

Indlæg af Gæst Søn 22 Apr 2012 - 9:29

Dimitris hævede det ene øjenbryn da hun snakkede, men da hun hviskede det i hans øre stivnede han med et, *Hvor ved hun fra jeg er til mænd?* Dimitris var i få sekunder væk, men kom tilbage igen, han fik taget vennen hen til sig med et hev han i ham så han røg over til ham igen "Nej, hvad skylder han penge? Stoffer? Smøger? Jeg ved dette ikke er kommet som et normalt problem jeg kender ham, han skylder en noget ellers ville du ikke havde været ude efter ham og være så meget intens med det!" Sagde han meget lettere sur, men dog stadig med en blid klang i stemmen, han ville ikke havde sin ven død, selvom det er dumt af hans ven at han kommer i disse problemer sådan var det også i hollywood, det var altid ham som kom i fedtefadet, Dimitris huskede sidste gang hvor han blev nød til at rejse bort fra landet, men dog var det en meget længere historie, der lå noget bag den tid han var blevet ældre i hollywood. Dimitris så på vennen "Ey hvad sker der skal jeg dø?" SPurgte vennen helt glad og bare ligeglad med hvad han skyldte eller havde gjord, han ville bare i bukserne på hende elveren, men Dimitris var nu ikke så nem at komme af med når det først var begyndt med at beskytte en af sine venner.
Dimitris vidste at han ville komme op og skændes med den kvinde af en elver til sidst da hun var godt stædig med at hun ville havde ham med sig, men nej, Dimitris holdte godt om sin ven, da han ikke ville havde hun tog ham igen, selvom det så ret bøsset ud, men vennen kendte godt til at Dimitris ville beskytte en ligemeget hvad, men dog så det ikke ligefrem ud til at han kunne slippe af med hende. Der kom et skævt smil på Dimitris læber, han tænkte en plan igennem han kunne jo nogle evner som hans mor havde lært ham inden hun døde, hun havde optrænet ham som en lille kriger elver, fra oldtidernes historie i hollywood.
Dimitris så omkring, men stadig med et øje på denne elver kvinde, han vidste det her ville ende galt så han måtte vel bare få dem ud herfra right?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To drunk to hide Empty Sv: To drunk to hide

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum