Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

3 deltagere

Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 22 Aug 2012 - 11:23

Sletning af inaktive brugere!

Vi vil gerne rense lidt ud i de inaktive brugere, men før vi gør det, vil vi sikre os, at der ikke bliver slettet nogle af jeres gamle brugere, som I egentlig gerne stadig ville have i baghånden. I bør derfor logge ind på jeres gamle brugere, så de bliver sat som nyligt aktive.

I har til d. 30. september til at logge ind på jeres gamle brugere, efterfølgende vil vi slette alle dem, der ikke har været online i et år.

Hvis I har glemt login informationer til nogle af jeres brugere kan I kontakte en Admin, så giver vi jer en ny kode :D

See you on the other side <3
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2012 - 17:12

Man må sige du har taget den "Admin" rolle seriøst.

Det her er anden gang indenfor få dage efter "valget", at der er kommet to store 'announcements' fra dig af :p Den ene værende det med "Magi" og nu den her.

Keep it up!


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2012 - 19:49

Jeg syntes personligt det lyder som en god idé ^^ Da der er ufatteligt mange brugere der ikke har været på længe :D

Good job Liam :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 23 Aug 2012 - 9:17

Oh! Mange tak!
Vent I bare til de nye racebeskrivelser, tidslinjer, missioner og job-annoncer :D
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Gæst Tors 23 Aug 2012 - 9:19

Min håndledsskade har bare af at forsvinde hurtigt... det lyder for awesome det her :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Tokito Tors 23 Aug 2012 - 11:15

Artanis, du kender ikke til halvdelen af hvor awesome det bliver... Bare så I er advaret. <3
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 23 Aug 2012 - 11:16

*Læser janteloven op for Tokito* n.n'
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Tokito Tors 23 Aug 2012 - 11:17

Janteloven er for tabere. ):

Jeg tror ikke jeg er noget. Jeg ved. <3 *Møsser Liam*
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 9 Sep 2012 - 16:34

Hej alle

Sidste mulighed for aktivering af gamle elskede karakterer nærmer sig - sørg nu for at logge ind på dem inden, de bliver slettet. Mangler I eller har glemt login-information, kan I sende en PM med brugernavnet, så opretter vi en ny kode til jer.

Hvis I er i kontakt med folk, der førhen brugte Vie La Mort, så spørg da også, om de ikke kunne have lyst til at kigge forbi igen, eller i det mindste logge ind en enkelt gang, så karakteren ikke bliver slettet.

Håber I nyder jeres danske søndag eftermiddag lige så meget, som jeg nyder min engelske! Kys til jer alle sammen <3

- Liam
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 22:02

Jeg kunne godt tænke mig at der kom et indlæg om VIE LA MORT's historie :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Tokito Fre 14 Sep 2012 - 23:43

Det er lidt det forkerte sted at skrive det, Lucca. Men jeg kan informere dig om at Liam og jeg har planer om at skrive baggrund for Di Morga og VLM, no worries.
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:45

Okay det var bare siden at der også blev nævnt at race beskrivelserne er ve at blive fin pustet så tænkte jeg lige at jeg kunne nævne selve historien.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 22 Sep 2012 - 18:56

Hej alle

Vi er nu nået den sidste del af september, så husk nu at logge ind på gamle karakterer, hvis I ikke ønsker dem fjernet fra siden. Kontakt også jeres venner, som har været tidligere brugere og hør ad, om de gerne vil beholde deres karakter herinde.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Tokito Man 1 Okt 2012 - 16:07

Okay allesammen, det er sidste chance for at logge på jeres gamle brugere. I aften, på slaget 00:00 igangsætter jeg sletningen. Nu er i advaret. Håber at I vil logge på hurtigt blot for at redde Vie fra at falde flere 100 brugere.
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 17:18

Undskyld jeg spørger Tokito, men hvad er pointen i at have flere hundrede bruger i systemet som ikke er aktive?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Damia Man 1 Okt 2012 - 17:55

Adalwin.. det er netop grunden til at de vil slette alle de inaktive brugere.
Så folk der ikke vil have slettet deres bruger og gerne vil beholde, og kunne spille på den igen når de måske får tid, har chancen for at logge på.
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 18:34

Okay det var bare hans måde at skrive det på det virkede som om det var antallet der var det vigtige. ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Tokito Man 1 Okt 2012 - 22:24

Brugerne er nu blevet slettet, jeg valgte at være lidt gavmild og sætte antallet til 200 dage i stedet for 6 måneder direkte. Da det nu er sket låser jeg dette emne. Hyg ja, vore nye brugerbase af Vie La Mort!
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!  Empty Sv: Sletning af inaktive brugere VIGTIGT!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum