Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blind date EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blind date EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blind date EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blind date EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blind date EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blind date EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blind date EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blind date EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blind date EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blind date EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blind date

Go down

Blind date Empty Blind date

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 15:33

Tid: Omkring 17 tiden
Vejr: Overskyet og køligt
Sted: Ved en fine restaurant i Terre
Omgivelser: Mennesker og væsner
_____________________________________________
Der var en masse mennesker og væsner inde i den alt for dyre restaurant, fine mennesker og væsner sad over alt. Man kunne bare se at de troet at de var så meget bedre end alle andre, og det var nok det som gjorde at Dominik så godt kunne lide dette miljø. Han synes de var så meget til grin, og mest fordi han bare så dem som mad. Han var ligeglad om man havde en rig røv, eller en fattig. Så længe blodet var godt, så var han sgu tilfreds. Han var bare ikke i den restaurant denne aften for at at drikke blod, men for at han havde blevet sat op på en blind date. Han kunne ikke andet end at takke, også bare tage der hen og håbe at det ikke blev for kedeligt. Han viste ikke særlig meget om hende, udover at hun hed Grace Trinidad og nok var 19år. Han havde ikke særlig store forventninger, da han jo godt viste hvordan folk var til dato. De var slet ikke som den gang han var ung, men han kunne ikke andet end at håbe. Han sad ved et hjørnebord, sådan lidt væk fra alle andre og ved en vindue. I hans ene hånd havde han et glas rødvin, som han drak af en gang imellem. Hans blik var rettet mod døren, mens han ventede på at hun ville komme ind.
Hans tøjstil var pæn, han havde et sorte bukser på og en hvid skjorte og et rødt slips.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Raquel Tirs 28 Aug 2012 - 17:31

Grace bevægede sig ind på er resturentet i en pæn sort kjole med håret pænt sat op og høje sorte sko med plato. Hun havde en pæn mørk make-up på og en let mørk læbestift de gav hende en smule stil. Hun smilede venligt imens hun kiggede rundt i lokalet, men hun var inderst inde nok meget skeptisk, hun var bestemt ikke typen der normalt datede og slet ikke på blind date, men hendes veninder havde overbevist hende om at hun ikke kunne vade rundt som single hele livet og for en gangs skyld havde hun vel mere eller mindre lyttet til dem, nu var hun da ihvertfald mødt op, og det var da en start.

Hun kiggede rundt i lokalet og fik øje på en fyr de så ganske ensom ud og som godt kunne passe på den beskrivelse hun havde fået fortalte. Hun gik roligt over imod ham med langsomme skridt, skoene gjorde hende vel omkring 175 cm høj og hun smilede venligt til ham da hun nåede hen til hans bord: "Er det dig jeg søger?" sagde hun med et venligt grin imens hun kiggede ned på det papir hun stod med i hånden, en lille krøllet lap med adressen på resturentet og et navn: "Dominique?" sagde hun først, hun kendte det franske navn og kunne godt se stavningen ikke var helt den samme, men hun ville hellere sige et navn tæt på rigtigt end fuldstændigt at faile hans eget.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 17:51

Dominik sad bare med sin vin i hånden, og drak en gang imellem. En ting som han virkelig hadet, var at vente og mest på en person som han slet ikke havde mødt. Det var faktisk en ret så underlig følelse, men sådan var det vel bare med blind date?

Han havde nok ventet i 5-10 minutter, før en ellers så smuk kvinde kom ind i restauranten. Hun var alene? så mon ikke det var hende. Hun var en ret så køn kvinde, det måtte han sgu indrømme. Han satte glasset fra sig på bordet, og rejste sig op for at byde hende ordenligt velkommen? hvis man kunne kalde det for det "de kan godt lide fransk?" sagde han og sendt hende et charmerende og venligt smil "jeg er Dominik.. og de må være Grace?" sagde han i det han tog hendes hånd, og gav den en enkelt kys "det er rart endelig at møde dem.." sagde han og træk en stol ud for hende, så hun kunne sætte sig ned. Før han skubbede den lidt ind igen, og satte sig tilbage på sin plads.
Det gik heller ikke længe, før en af tjenerne kom over til dem med menu kort "hvad kunne de tænke jer at drikke?" spurgte han om, med en ellers så fine stemme som man ikke helt regnede med at tjener "måske noget vin?" sagde Dominik, mens han så over på Grace.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Raquel Tirs 28 Aug 2012 - 18:28

Grace dømmede hurtigt udfra hans accent at han måtte være fra en anden tidsalder end hende selv, hun havde jo efterhånden mødt folk fra alle mulige underlige stedet af verden, alt fra kina til sverige, og folk der var omkring tusinde år gamle og stadig havde et mærkeligt forhold til biler og mobil telefoner, også var der folk som hende selv der med hendes 19 år bedst kendte til nutiden: "Mange tak og i lige måde" smilede hun høffeligt.

Selvom hun havde et arbejde der måske fik mange til at tro hun var en rigtig 'havne tøs' så var hun altid høflig og veltalende, det var sådan hun var opdraget, og nok også derfor hun var brudt ud af det i forhold til hendes job, fordi tingene hurtigt blev for meget.

Han var som udgangspunkt meget galant og da heller ikke utrolig grim, han virkede både sød og flink og hun kunne lide hans gode manere: "Du... Eller øhm De... Må altså gerne sige Du til mig" sagde hun og smilede en smule akavet, hun kunne godt høre at ordene kom en smule mærkeligt ud: "Ja tak, vin er fint" smilede hun til ham og kiggede over imod ham: "Og nå ja, fransk... Det er et meget smukt sprog, men jeg taler det desværre ikke" smilede hun let.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 19:10

Dominik var en af dem som godt kunne leve uden mobil og bil, det var ikke fordi han hadet det og ikke ville have noget med det at gøre. Han kunne bare bedre lide at gå, eller løbe.. også havde han ikke særlig nogle at snakke i mobil med. Så han havde det fint med ikke at have nogle af delene, selv om der nok var andre som ville synes han var underlig.

Han nikkede en enkel gang og vente sit blik mod tjeneren igen "jeres bedste vin" sagde han og vende bare sit blik mod hende igen, mens tjeneren gik for at hente vinen.

Han så lidt tænkende på hende, og valgte til sidst at nikke "jeg er jo.. hvordan kan man sige det.. uden at lyde som en stor snob.. hmm.. jeg kommer fra en fine familie.. og jeg blev opdraget til at sige de til folk.. når de ikke er venner eller noget tætter" sagde han og prøvede virkelig på ikke at lyde som et fint fjols, da det jo slet ikke var det som han var. Han havde bare en opdragelse, som havde gjort ham til den som han var "så.. jeg vil have æren af at lære dem at kende først" sagde han og kunne ikke andet end at håbe på at hun ville forstå.
"hvad laver de så til dagligt?" sagde han for at skifte emne.

//ikke utrolig grim?? :O Dominik er da pæn ^^ ...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Raquel Tirs 28 Aug 2012 - 20:39

Grace smilede til ham, hun følte sig en smule utilpas ved at han sagde De, hun fik det til at føle sig som var hun til middag ved dronningen og hun smilede derfor bare en smule akavet men accepterede hvad han sagde: "Det er jeg nu også" sagde hun med et smil, men forskellen var nok bare hun var stukket af hjemmefra for at stikke af fra dem, men den detalje behøvede han jo ikke lige få med.

"Jeg er eksotisk danser" sagde hun med et smil og lænede sig let tilbage, hun skammede sig ikke over hvad hun lavede, på ingen måde. Men vidste naturligvis ikke om det passede ind i hans åh så fine familie, fo ja, hun dømte ham nok en smule på det, men ikke sådan at hun ikke ønskede at snakke med ham, men hun havde da som altid sine fordomme:"Hvad med dig?" sagde han: "Eller vil du også hellere at jeg tiltale dig De?" sagde hun og smilede stille, hun var en smule forvirret over alle de ord og kunne godt gætte at hans familie ikke kunne være fra dette århundred.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 20:47

Dominik kunne ikke bare lave om på sig selv, han var jo stolt over at være den som han var. Så måtte mennesker domme ham, så meget de end ville også var han sgu ligeglad. Han havde altid været en stolt vampyr, set sig som så meget bedre end alle andre "så må de vel også forstå mig?" sagde han og sendt et venligt smil til hende, selv om han altid havde haft det svært med at smile venligt og ikke charmerende.
"eksotisk danser?" sagde han lidt undrende, og havde ikke helt regnet ud af hvad det var. Da der hvor han kom fra, kaldte man jo ikke stripper for eksotiske danser.
Han lænede sig lidt hen over bordet, og lag sin hage mod ryggen på hans hænder "jeg har ikke lige noget arbejde.. men har penge fra forfædre.. så jeg er ikke fattig" sagde han og havde bare ikke brug for at arbejde, det var jo også svære at være vampyr og arbejde "nej nej.. de.. du... bestemmer de selv, hvad de vil kalde mig" sagde han og ville ikke tvinge andre til at kalde ham noget de ikke havde lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Raquel Ons 29 Aug 2012 - 12:36

Grace smilede venligt til ham: "Ja sådan nogle forfædre, eller forældre havde jeg også, men gad det ikke helt til slut" sagde hun og smilede imens hun kiggede over på ham med et venligt smil: "Jeg tror bare at jeg med årene har fundet ud af at penge ikke er alt" sagde hun og lænede sig let tilbage i stolen og smilede venligt til tjeneren da han kom forbi og skænkede vinen op til hende.

Hun smilede venligt og kiggede blot over imod den herre hun sad overfor: "Men du kan vel ikke gå og lave ingenting hele dagen?" sagde hun med et venligt smil og strøg let sit lange brune hår bag sit øre og rettede let på den nedeste del af sin kjole og kiggede så tilbage over på ham: "Det vigtigste er jo heller ikke om man arbejde, men om man kan lide hvad man laver hvis man gør" sagde hun og smilede.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Gæst Ons 29 Aug 2012 - 13:01

Dominik var stolte over sine forfædre, det var nok en af grundende til at han var så stolt en vampyr som han var "det er heller ikke alle der kan holde til sådan en familie" sagde han og viste jo godt at det blev svære og svære for folk at godkende hvor de kom fra, og bare leve med det. De ville så gerne være alle mulige andre, men de ville aldrig kunne skifte blodet ud i deres åre "nah... det har de nok ret i, men man kan jo heller ikke leve uden penge" sagde han og var endelig ikke en af dem som brugte særlig mange penge, udover til dem som arbejde for ham også ellers ikke rigtigt mere. Han spiste jo ikke andet end blod, udover når han blev tvunget til det "nah.. altså jeg laver da også noget, bare ikke noget som jeg tjener penge på" sagde han og kunne lige så godt leve livet, når han ikke havde brug for at arbejde "ja det er rigtigt.. og det kan de?" spurgte han om og holde smilet på sine læber, selv om han havde det ret så svært med at smile. Han var vel bare en af dem, som ikke smilte så ofte som så mange andre.
Det gik ikke længe før tjenerne var tilbage og smilte venligt til dem begge "hvad vil i have at spise?" spurgte han om.
Dominik kiggede ikke engang i menuen, og holde bare sit blik på den kønne kvinde foran sig "dagens ret.. til mig tak" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blind date Empty Sv: Blind date

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum