Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

3 deltagere

Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2016 - 20:17

Well, jeg er nu klar med Eurielle som netop lige er ankommet til Di Morga.. Hun har blot været i Terre i 3 dage, så hun kender ikke rigtig nogen og kender ikke til byen. Hun er en selvstændig kvinde der ikke tager shit fra nogen.

Til hende søges alt... Elskere, elskerinder... Fjender... Venskaber... Det er kun fantasien der sætter grænser!!!

Jeg har dog nogle krav...

~ 200 ord pr indslag
~ Eurielle skal ikke dø!
~ Jeg har fra tid til anden meget at se til, så vær tålmodig!
~ HA' DET SJOVT!

See you around the corner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Aleksei Ons 18 Maj 2016 - 20:25

Hej og velkommen til siden.

Jeg smide gerne Aleksei ind i et emme, hvis du kan bruge ham til noget?
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2016 - 20:26

Jeg kan bruge alle til noget! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Aleksei Ons 18 Maj 2016 - 20:30

Skal vi tager den over pm?
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2016 - 20:34

Lad os det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2016 - 20:49

Kom frisk! Jeg bider ikke ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2016 - 16:46

OP OP OP :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Salem Tors 9 Jun 2016 - 15:54

Hey!

Jeg kunne godt være frisk på et eller andet plotteri hvis du stadigvæk søger :D
Salem
Salem
Novice (Rank 1)

Bosted : En efterladt lagerbygning som han har indrettet efter bedste evne med gamle møbler

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Lør 11 Jun 2016 - 22:27

Selvfølgelig :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Salem Søn 12 Jun 2016 - 9:53

Ih hvor fedt!!

Hvad er du mest til? Venner fjender? Bekendte fra fortiden? :D
Salem
Salem
Novice (Rank 1)

Bosted : En efterladt lagerbygning som han har indrettet efter bedste evne med gamle møbler

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 14:07

Tænker venner ^^ måske kunne det være de ikke havde set hinanden i flere år? Og uden videre støder de ind i hinanden i gaderne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af William, Divine Rejection Søn 12 Jun 2016 - 14:22

Eurielle skrev:Kom frisk! Jeg bider ikke ^^

Sikke en kedelig vampyr :P

Ej, jeg er klar, hvis du mener du kan bruge William til noget ^^
William, Divine Rejection
William, Divine Rejection
Novice (Rank 3)

Bosted : I en primitiv hytte uden nyere teknologi.

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Salem Søn 12 Jun 2016 - 15:57

Helt sikkert! Den er jeg med på!! Vil du eller skal jeg opstarte noget? xD
Salem
Salem
Novice (Rank 1)

Bosted : En efterladt lagerbygning som han har indrettet efter bedste evne med gamle møbler

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ] Empty Sv: Dont let the beauty blind you [ Emnesøgning ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum