Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mor savner barn -malisa EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mor savner barn -malisa EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mor savner barn -malisa EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mor savner barn -malisa EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mor savner barn -malisa EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mor savner barn -malisa EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mor savner barn -malisa EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mor savner barn -malisa EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mor savner barn -malisa EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mor savner barn -malisa EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mor savner barn -malisa

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

mor savner barn -malisa Empty mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 16:36

tid: kl 13
sted: søen
vejr: sol
omgivelser: ingen

Aya sad under et træ og tegnede på en tegning af hendes elskede mand tooya, og hendes elskede børn Nano og Malisa. aya havde været i koma i flere måneder, efter et ulve angreb. Hun savnede sin familie, hendes veninde Moka havde været hos hende, da hun vågnede, og havde fortalt hende om den sorg ayas familie led. aya sukkede og så mod himlen, og begyndte at synge sine børns vuggevise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 16:40

Lidt fra hende. Kunne man høre den 3 år gammel Malisa græde hun save sin mor, men viste at hun var i live men hvor hun var andet den lille pige ikke hun var så ked af det. Fordi hun kke hade set sin mor i flere måneder og nu kunne Malisa, ikke lade være med at græde sin sorg ud
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 16:44

aya hørte det. hun lagde sin blok og gik hen efter lyden. hun kunne kende den gråd. "Malisa! Det mor!" råbte aya og satte nu i løb hen til malisa, og tog hende op. Hun knuede hende ind til sig og græd. "Min lille pige, det er mor" sagde aya og fjernede malisas tårer. *mon tooya hader mig* tænkte aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 16:49

" mor " græde malisa glad. og putte sig ind til hende den lille pige ryste fordi hun hade græde, så meget da nogen dregen i hendes børnehave havde drille hende. Med at hendes mor var stukke af og ikke kom tilbage igen men nu hade Malisa sinmor igen
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 16:53

aya knuede hende ind til sig og kyssede hendes pande. "Hvor har jeg dog savnet dig min pige, hvordan har din far og bror det?" sagde aya. hun havde sin løse blå kjole på,men man kunne se bandagen om hendes side igennem kjolen. aya havde virkelig savnet sin lille datter,men hun savnede også sin søn og sin mand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 16:57

" de ha det godt mig. bror fik gode karater i skolen og far arbejet meget være dag, og som tider glemmet han at hent mg i børnehave så jeg selv må gå helt alene hjem " sagde Malisa. Selvom hun viste at hendes far ikke glemt hende med vilje
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 17:00

når vi kommer hjem, så tager jeg en snak med din far, han ved da jeg forbød ham at arbejde så hårdt" sagde aya og rejste sig. hun tog sig kort til siden, da det sveg. "Jeg er ked af jeg bragte jer problemer min pige, men jeg vidste ikke at den ulv ville angribe mig" sagde aya og græd og tog malisa med hen hvor hun havde siddet før og viste hende blokken. der var mange tegninger af børnene, og tooya. Især af tooya, da han jo var ayas mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 17:11

Malisa så stille på sin mor. Og uden at siger til sin far viste malisa sin mor et sår hun havde i skuldern, det var meget betændt og det gjorde ondt men havde ikke sagdet det. Sin far fordi han var så stresse som han var det for tiden
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 17:13

aya tog noget i sin taske og begyndte at rense såret. "Så vi begge to såret søde" sagde aya og smilede. hun lavede malisas små rottehaler. "Malisa ved du hvornår din far er hjemme i aften?" spurgte aya. "Jeg tænkte på at lave lidt hygge til ham" sagde aya glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 17:16

Malisa skreg. Da hendes mor begyndte af resne hendes sår " om kring ved 18:30 i aften, han skulle ellers ha haft overarbejet men det sagde han nej til i dag " sagde malisa. Og græde såret gjorde ondt meget ondt
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 17:19

aya begyndte at synge for hende. "Malisa har din far sin læge taske med hjem om aften, og er hans livret stadig min pastasalat?" spurgte aya og tog sig til siden i smerte. hendes sår var sprunget op. hun så den mørke plet på sin kjole. "Vi må heller opsøge din far på hans arbejde" sagde aya og gik hen til søen og tog sin blå kjole af og tog sin bandage af. "Malisa kan du lige gøre den rulle bandage jeg har i tasken våd, jeg skal ligge det om mit sår" sagde aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 17:25

Malisa nikke. Og tog den frem og gjorde den våd " far elsker pastasalat og han har en der hjemme, og en på arbejet " sagde malisa og gav sin mor forbeningen og snuple. Over noget og hammer hovedt ned i en trastub der gjorde så ondt, at Malisa midste bevisthed af det
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 17:28

aya tog hende op og vaskede hendes pande og vaskede hende. hun knuede hende ind til sig. hun så mod himlen, for hun kunne se det store hospitalt fra hvor de var. *spiser han stadig pastasalat.. hvem mon laver det til ham... er der mon en ny kvinde i hans liv* tænkte aya. den tanke gjorde hende ked og tåre løb ned af hendes kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 17:53

Malisa laver pastasalent til sin far. Være 3 dage sammen med sin storebror nano, de hjælpes ad med at laver med selv om de ikke var så store selv om hendes far flere. Gang hade være ud på date blive han aldrig glad fordi han saven Aya,
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 17:57

aya sukkede. "Hvad tænker jeg på, han har sikkert en ny, moka sagde til mig at alle troede jeg var død" sagde aya til sig selv. hun tog sin kjole på igen og tog sin blok og så på tegningerne af tooya. "Vi har kendt hinanden siden vi var barn, jeg burde have set, at hvis jeg forsvandt ville tooya finde sig en ny" sagde aya og smed blokken i græsset og lagde sig ned. hun var ked af det nu, for hun savnede at sidde i tooyas stærke og muskuløse arme, at fornemme hans dejige duft, og hans blide kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 1 Sep 2012 - 18:02

Malisa vången. Hun så på sin mor " mor far har ikke en anden selv om han nogen gang var ude og date, var han ikke glad for han tænket kun på dig og jeg. Kan besvise det " sadge Malisa og fandt en del digte som hendes far havde skreve til hendes mor,
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 18:22

aya tog det og læste det. "Har din far skrevet det? han plejer normalt ikke at skrive digte, det ligner ham ikke, hvad er det for nogle pletter som der er på papirene?" spurgte aya og så undersøgende på papirene. hvad var det dog for nogle mørke pletter der var på papirene. hun så på malisa og rakte hende papirene. "Så han har altså datet...for at glemme mig" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Lør 22 Sep 2012 - 10:24

" Nej mor slet ikke. han gjorde det fordi hans venner sagde at du aldrig ville vånge igen, men jeg viste at du ville vånge igen mor " sasgde Malisa og græde stille inde til hende. Og de mørke pletter på papiret var fordi hendes far Tooya havde grædet da han skrev dem,
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 17:50

Lige nu savner jeg at høre din fars latter, og fornemme hans duft når han holder mig tæt ind til sig, at han altid er glad nær os, også selvom han er ked, og at han fortæller mig når noget er galt" sagde aya trist og så mod himlen og nussede malisa i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Tors 27 Sep 2012 - 22:01

Malisa rejste sig valken. På ben efter hun havde sloge hovedt hun var svimme og havde, så forbandet ondt i hovedt men det var ikke nemt at se på hende. Men vis man så efter i hendes øjen kunne man se smerte og sorg
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:17

malisa jeg savner din far, men tør ikke komme hjem, for jeg sårede jeres far og jer meget dybt, I ville leve bedre hvis jeg ikke kom hjem, så kunne jeres far også forelske sig på ny, det der skete, vil ikke kunne tilgives" sagde aya og tog sin medalion halskæde af og gav hende den. "Når jeres far finder lykken igen, så skift det gamle billede af mig og jeres far ud med det, han fortjener en bedre kone" sagde aya. det var sorg i hendes stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Fre 28 Sep 2012 - 21:25

" mor nej far. Er kun lykkelig når du er hos os rejser løbe jeg hjemmefra jeg kan ikke leve uden, dig mor og det kan far og nano helle ikke de var ude af sig selv. Da du blive såret " sagde Malisa græden og satte i løbe i mens hun græde, hun ville ikke skilldes fra sig mor nu hvor der atter var sammen igen
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 23:09

aya satte sig med armene om sig selv. Hun rystede, og var ved at ryge i et chok. hvilket hun ikke kunne tåle. hun lagde en hånd for sin mund og blev meget bleg. hun græd, af angst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Malisa Fre 28 Sep 2012 - 23:49

malisa var lidt fra hende. Hun græde over at være løbe fra sin mor hun gik tilbage i mod hende, da Noget kaste sig over hende den lille pige skreg både at forskrægels. Og af smerte det var en dæmon de bor sin lange negle ind i hendes, lille bryst og ind i hendes mave
Malisa
Malisa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed sammen med mor,far,storebror og To små søster samt Yuma

Antal indlæg : 114


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:27

aya hørte det og løb der hen. hun tog en kæb og slog væsnet væk fra malisa og tog malisa ind til sig og forbandt hende. "HOLD DIG FRA MIN DATTER!" skreg aya rasende. ingen skulle skade hendes børn, ikke så længe at aya levede, så ville hun beskytte sine børn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mor savner barn -malisa Empty Sv: mor savner barn -malisa

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum