Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

2 deltagere

Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 20:50

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD 24yajap
(Totalt fail billede af mig xD, men det var lige det jeg havde på hånden ^^)

Jah, så blev det åbenbart min tur til at skrive lidt om mig selv, selvom det er lidt svært at skrive om sig selv nogle gange, men jeg skal da gøre et forsøg Heh xD.

Navn: Simone
Efternavn: Frantzen
Alder: 16
Bosted: En lille by nær Næstved(Sjælland)
Hjemby: Smørum
Søskende: 3
Forældre: 2.. Selvf?? xD
Dyr: 15 katte xD.. Jah, ved det. Men mine forældre er totalt freaks med katte, har dog haft 32 katte på et tidspunkt, så blive endelig ikke overrasket over tallet 15 ^^.
Status: Optaget... Men ikke så meget længere
Forelsket: Nope T_T

Personlighed: Lad os bare sige at jeg er et utrolig stort legebarn som elsker at have det sjovt. Folk tror tit at jeg er yngre end jeg faktisk er, på grund af min barnlige opførsel, men det er bare sådan jeg er ^^. Og jeg kan godt lide at være sådan, for jeg hader at være alvorlig så meget af gangen. Er det kun når det er nødvendigt. Jeg er utrolig god til at trøste og hjælpe mine veninder, når de har brug for mig. De kommer tit til mig, når de har brug for det. Og har fået at vide, at de for det meste har fået det meget bedre af at skrive med mig om det de er kede eller forvirret over. Dog vil jeg lige sige at jeg har utrolig lavt selvværd/selvtillid selv, selvom jeg hjælper mine veninder. Men det er på grund af de mange år med mobbning som jeg har været ude for.

Had: Jeg hader ikke særlig nemt. Jeg ser nemlig ingen grund til at bruge tid eller kræfter på det, for det kan gøre en så træt og depri af at være vred hele tiden. Der skal i hvertfald meget til før jeg bliver vred, men det kommer selvf også and på om jeg føler at det er blive vred i den situation som måske skulle opstå.

Kærlighed: Det er nok en af mine svageste punkter. For jeg har den meget dumme vane med at forelske mig i de fyre som er søde imod mig, også ender jeg altid med at blive såret. Så er begyndt at holde mig mere tilbage med det, og tænkte mig om før jeg forelsker mig. Jeg har også lært med tiden ikke at græde over at blive såret, fordi jeg holder hovedet koldt og tænker at der nok skal komme noget bedre en dag, end den man måske lige har haft sit brud med.

Venner/Veninder: Jeg har ikke nogen bestemt bedste veninde over alle andre, for jeg har mange rigtig søde veninder som jeg ikke kan vælge imellem. Jeg har heller ikke nogen bedste ven ^^

Musik: Jeg hader TECHNO!! Hader det, hader det! xD Elsker mest rock, døds metal/metal, scream og alle de der rock typer. Hmm.. Måske skulle jeg skrive nogle bands ned, så i kunne se hvad jeg mener xD.. Men skriver kun nogle af dem, for der er mange Heh ^^... Men jeg kan høre bands som f.els. Balck Veil Brides, Escape the fate, Bullet for my valentine, The agonist, Lacuna Coil osv.. Der er mange flere xD Spørg mig, hvis i er nysgerrige ^^

Angående min tøjstil: Jeg er punker/goth, og det er ikke nogen stil som alle synes lige godt om, men jeg kan meget godt lide den. Og jeg vil også hellere være alternativ end pop, for jeg hader pop tøsser og pop drenge, fordi de er ikke meget bedre end alle andre! >.< Så lad helst være med at dømme mig på udseendet, men istedet på personligheden ^^

Det var vist det tror jeg ^^
I må da endelig skrive, hvis i er interesseret i at ville skrive over msn, skype eller mobil. Jeg elsker at få nye venner/veninder, der findes intet bedre end det ^^

Ligger flere billeder ind med tiden og mere tekst, hvis jeg kan komme på mere xD
Ses så længe n__n

Nogle flere billeder af mig ^^:

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD 11k9j7b

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Xeoo0j

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD 2d82ek0

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD 2j2ylwj


Sidst rettet af Josh Lør 28 Aug 2010 - 16:43, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Sv: Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Jeanna Søn 22 Aug 2010 - 17:17

Jeg hedder også Simone :D
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Sv: Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 16:23

Nice nok ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Sv: Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 16:27

Kan godt lide din tøjstil Josh^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Sv: Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 16:33

Tak Chariot ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Sv: Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 14:49

Elsker dine billeder! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Sv: Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Ophelia Man 25 Apr 2011 - 16:52

Fantastiske billeder! o.o
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD Empty Sv: Det nuttede, dumme barn bag skræmen! xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum