Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Leave me alone!! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Leave me alone!! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Leave me alone!! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Leave me alone!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Leave me alone!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Leave me alone!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Leave me alone!! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Leave me alone!! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Leave me alone!! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Leave me alone!! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Leave me alone!!

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Leave me alone!! Empty Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Tirs 4 Sep 2012 - 20:42

Tid; 21.00
Sted; Sombré ~ Parken
Vejr; Det fint nok
Omgivelser; Enkelte andre væsner
Påklædning; En hvid t-shirt, sorte jeans, en sort jakke der er åben, og sorte slidte converse.

Yuuki gik stille gennem Terre's gader, hun prøvede stadig at finde ud af hvad hun skulle give sig til, hun bed sig lidt i læben, og så rundt, sukkede lettet da det så ud til at den 'dreng' der havde fulgt efter hende hele dagen endelig var væk, hun satte sig ned på en bænk og lænede sig tilbage inden hun hev benene op under sig, hun bed sig lidt i læben og så rundt på de forskellige menneske, og andre racer der gik rundt i parken nu, hun sukkede stille og lukkede kort øjnene, drømte sig væk fra Di Morga, og Terre... drømte sig til Japan hvilket land hun altid havde elsket, og på en eller anden måde følte sig forbundte med... men vidste ikke hvordan.
Hun blev dog hurtigt revet ud af tankerne da drengen fra tidligere på dagen satte sig klods op af hende, og lagde en arm om hende, hun sukkede tungt, og skubbede ham hårdt væk "kan du da ikke fatte at jeg ikke gider dig!?" nærmest råbte hun af ham, han tog et lille skridt tilbage, men smilede stadig smørret til hende "Seriøst, enden skrider du, eller også så ved jeg ikke hvad der sker!" hvæste hun af ham, han blev bare stående, smilende, og ignorerede hendes ord, hun begyndte at gå mod ham, og kort efter lå han på jorden, med hende der sad oven på ham mens hun pressede ned på hans hals...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Ons 5 Sep 2012 - 7:27

Matic kom stille gående ned igennem parken. Han elskede den park og det var der han brugte meget af sin tid specielt fordi parken også lagde tæt på Aubreis hus, så han altid kunne finde der om, når det blev nødvendigt for ham at finde derom...

Han lagde mærke til et par der var oppe og skændes og han gik med rolige skridt i deres retning. Han kiggede lidt på hvordan de så ud og kunne ikke lade være med at smile en smule af det, og han satte sig stille ned på bænken...

''Jeg ville tro han er ved at have fattet det nu... Så hvorfor ikke lade ham gå?''

Han kiggede spørgende på pigen der sad oven på den stakkels dreng og han var tæt på at grine af synet ved det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Man 10 Sep 2012 - 9:22

"Han havde chancen! han havde chancen for at lade mig være!!" snerrede hun koldt og strammede grebet om drengen lidt mere, han prøvede stadig at skubbe hende væk, men uden held, der var et svagt lysskær omkring hende, og det blev en smule varmere i nærheden om dem.
Hun stivnede og slap ham hurtigt efter hun havde haft et flashback, hun rystede svagt, i samme sekund hun havde sluppet ham, havde han rejst sig, og var løbet væk, hun sukkede stille, og så ned "Det ødelægge min koncentrtion når de kommer.. mumlede hun stille... mens hun stadig bare så ned.


// undskyld det korte svar //
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Man 10 Sep 2012 - 9:33

''Bare fordi han havde chancen kunne det jo ske at kngæten var mentalt afsporet nok til ikke at kunne se det forkerte i det han gjorde, på samme måde som du kunne... Måske han slet ikke ville dig noget slemt?''

Han grinede bare af hvordan drengen stak af med halen mellem benene, og han rystede lidt på hovedet af dem begge og blev bare siddende på bænken. Han kiggede på hende, og vinkede hende over til ham. Han havde et svagt rødt skær i hans øjne da han var sulten, og havde lyst til blod.

''Men hvad er det sådan helt præcist han havde gjort dig, altså udover at jeg regner med at han fulgte dig ret meget?''

Han smilede stille til hende, men han skjulte dog sine tænder fra hende, da der jo ikke ligefrem var nogen grund til at gøre noget slemt... ednu altså. Hans smile var venligt og meget roligt...

''Trænger du ikke til lidt selskab?''

Han grinede over hvad han sagde fordi det virkede så useriøst efter det hun lige havde oplevet.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Man 10 Sep 2012 - 9:58

Hun så koldt på ham "Han har fulgt efter mig i 3 dage!!! bryder ind i mit hjem! og vil bare ikke lade mig være!" snerrede hun koldt, hun så godt farven på hans øjne, og hun så godt hans aura der afslørede at han var en vampyr, hun løftede roligt det ene øjenbryn "hvad så? så du kan få dig endnu et måltid?" spurgte hun koldt, hun kom på benene og så stadig bare på ham og bed sig kort i læben, og sukkede lavt, hun satte sig roligt på bænken, dog en smule fra ham mens hun så på ham, hun var lidt på vagt, mest fordi hun vidste han var vampyr.
hendes forældre var blevet dræbt af nogle vampyre, og hun fik kun flashbacks fra den gang når der var en vampyr i nærheden af hende, så hun vidste han var vampyr, bl.a. fordi hun kunne se hans aura, og fordi hun fik den slags flashbacks.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Man 10 Sep 2012 - 10:05

''Næh... Jeg har helt andre metoder til at skaffe mig mad på hvis det er det... Jeg orker ikke at springe på folk bare for at få lidt blod, det er langt bedre, rarere og sjovere at få folk til selv at sige ja til at jeg må bide.''

Han smilede stille, og kunne godt fornmme at hun virkede en hel del utryg ved det hele og derfor trak han benene med ham op på bænken, så han sad med fronten mod hende, og fødderne plantet på bænken.

''Men hvad er det der er problemet med at han forfulgte dig? Du kunne jo bare have hevet ham med i seng og knaldet ham, derefter kunne du vel bare have dræbt ham?''

Han sagde det da hun ikke så værst ud, og hun havde reageret som en der ikke ville være bange for at dræbe.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Man 10 Sep 2012 - 10:14

Hun så roligt på ham og bed sig i læben, hun var langsomt begyndt at slappe mere af "Er det sjovere? seriøst? vil du sulte dig selv bare for at få lidt sjov?" spurgte hun og lød helt hånlig, hun sukkede stille, og så bare på ham, hun grinede koldt og sukkede "Han havde ikke de rette potientaler til det" sagde hun roligt mens hun så på ham, hun sukkede, og bed sig i læben, hun strakte sig kort og så på bare på ham, hun kneb øjnene lidt sammen og så på ham, prøvede at finde ud af hvorfor han dog ville sulte sig selv bare for at få det lidt sjovt, hun var ikke bange for at dræbe, slet ikke, og hun gjorde det derne, bare for sjov.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Man 10 Sep 2012 - 10:46

''Når du har været vant til det... Er det ikke at sulte sig selv... og faktisk sulter jeg mig ikke så meget, jeg spiser bare det oftere.''

Han smilede sagte. Han havde derfor ingen grund til at sulte sig selv, og det var sjældent nødvendigt, grundet hans ene evne, og hans nyerhvervede evne gjorde det også muligt for ham at få den nødvendige blod, hvis han var ved at have problemer...

''Havde han ikke? Så kunne du vel bare have bundet og lænket ham, bagefter kunne du have udnyttet ham... Så burde han vel stadig kunne bruges lidt?''

Han smilede og grinede lidt, over det. Han smilede igen stille til hende, et venligt og roligt smil. Han havde jo ingen grund til at gøre andet.

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Man 10 Sep 2012 - 10:53

Hun så roligt på ham med et løftet øjenbryn "Det er jo latterligt" sagde hun og grinede hånligt igen, hun sukkede stille, og satte sig bedre til rette.
"Igen, ikke det rette potentiale, han var bare ikke god nok!" sagde hun, og grinede, hun rettede lidt på sit hår, og så smilende på ham, hun kunne ikke lade være nu, stadig kunne hun ikke lade være at undre sig over hvorfor han ikke bare spiste når han var sulten, i stedet for at få folk til at lade ham drikke af deres blod, hun sukkede stille, gled mere ned på bænken, og så stille op i himlen med et lidt tænkende blik, hun bed sig i læben igen, og sukkede stille mens hun tænkte på sine forældre og brødre.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Man 10 Sep 2012 - 11:04

''Hvad er det der er latterligt ved det? At jeg gør tingene anderledes end andre, fordi det er sjovere? Det er jo bare et spørgsmål om preferencer, og forståelse for sit selv...''

Han kunne ikke lade være med at more sig over hende. Hun sagde ikke ret meget, havde ingen argumenter eller noget for det, men sagde bare det var latterligt, hvilket bare fik hende til at virke latterlig...

Han vidste ikke hvad han lige skulle gøre som de sad der. Han regnede ikke med at hun var den snaksagelig type...

''Som i at han ikke var udstyret godt nok? Eller er det bare dig der ikke kan udnytte ham godt nok?''

Nu var han lidt forskruet så han sagde nemt den slags ting.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Man 10 Sep 2012 - 11:09

Hun fnøs stille "Sult dig selv, god ide, jeg er ligeglad, det er bare latterligt at du gør det" sagde hun koldt.
hun så roligt på ham, og bed sig roligt i læben, hun var ikke så snaksalig nej, men det var værre når hun var i nærheden af vampyre.
"Udstyret var ikke i orden" sagde hun koldt, der gik lidt tid, og så kunne hun ikke lade være at grine så hun til sidst var nød til at holde en hånd mod sin mave, hun sukkede stille, og lænede sig tilbage igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Man 10 Sep 2012 - 11:32

''Hvis du nu havde foldet ørene ud og lyttet til hvad jeg sagde... SÅ havde du hørt at jeg ikke sulter mig selv... ejg spiser bare oftere...''

Han smilede stille, endnu engang virkede hun bare mere latterlig end hun havde gjort tidligere. Han havde aldrig sultet sig selv, medmindre han var sammen med nogle han holdt af og som han ikke ville drikke fra... Han rystede på hovedet af hende...

''Så morsomt kan det da heller ikke være? Memindre den altså var så lille at det ville være helt forkert at bare så meget som tænke på sex?''

Han smilede skævt, og grinede lidt.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Fre 21 Sep 2012 - 21:21

Hun skar en grimasse af ham, men kommenterede det ikke, hun så stille op på himlen lidt, inden hun så på ham igen med et lille skævt, og mystisk smil.

Hun var stadig flad af grin "Men det var den, seriøst, jeg har virkelig ondt at dem der ender sammen med ham" sagde hun grindene, hun bukkede sig sammen mens hun stadig holdt en hånd mod sin mave og prøvede at stoppe med at grine, hvilket bare resulterede i at hun grinede endnu mere, hun kunne slet ikke tage sådan noget seriøst hun elskede at gøre grin med fyr's udstyr hvis det var virkelig slemt, og det havde drengen's været, så hun så intet galt i det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Tirs 16 Okt 2012 - 18:06

Han gengældte kort hendes smil, og lyttede til det hun sagde, og han endte selv med at grine af det. Han måtte virkelig have været slem, men havde hun mon så overhovedet nået at have sex med ham? Han var ikke sikker på det, men han troede ikke at hun ville være vildt flov over at skulle fortælle sandheden om det...

''Hvad så han kunne heller ikke tilfredstille dig på andre måder eller hvad? Du har gjort mig nysgerrig omkring hvad du fandt værende galt ved ham?''

Han smilede stille og han var glad for at hun ikke længere forsøgte at håne ham med at han gjorde tingene anderledes, da det jo alligevel ikke var noget der rørte ham rigtigt...

//Undskyld den lange ventetid, har haft travlt med skolen... Og har manglet computer, og meget andet så har knap nok haft mulighed for at melde mit fravær. ^^'
Ked af det. ^^'//
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Tirs 16 Okt 2012 - 20:20

Hun så stille på ham, og smilede lidt, selvom hun prøvede at forblive fjendtlig kunne hun ikke, og slet ikke da han også havde grinet af det hun havde sagt.
Hun sukkede stille, mens hun så ned, hun sank en lille klump, og bed sig i læben "Han var bare ikke... nej... nej det kunne han bare ikke" sagde hun smilende, hun sukkede stille, og gled lidt mere ned at ligge på bænken i stedet for at sidde fuldstændig op, hun så stille på ham, og fik et lille glimt i øjet, men smilede stadig mens hun så på ham, hun kunne ikke lade være lige pt.


// Undskyld det er så kort, min krea er ikke så god lige nu, det skal nok blive bedre, lover jeg^^ //
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Tirs 16 Okt 2012 - 20:27

Han smilede bare stille og venligt til hende, og for sjov skyld og grundet emnet, sendte han hende et lille, skævt, drillende og frækt smil. han vidste ikke hvordan hun ville reagere men det skulle nok blive interessant uanset hvad.

''Nu får jeg jo næsten ondt af dig, at du ikke kan finde en der er istand til at give dig en orgasme?''

Han var meget direkte og åben når det kom til alting der havde at gøre med sex. Det var jo blot et våben og en mulighed for ham. Han smilede stille til hende...

''Hvad så ligger du så normalt derhjemme ved denne tid og leger med dig selv?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Tirs 16 Okt 2012 - 20:33

Hun så smilede på ham, og kvalte et grin da han smilede frækt til hende, i stedet smilede hun frækt tilbage.
Hun grinede stille da han sagde det "Ja, det er meget synd for mig, synes du ikke?" sagde hun smilende.
Hun havde intet imod at snakke om det, det var jo en helt alm. ting i ens liv.
"Det kommer an på dagenene... er det efter jeg har været på arbejde har jeg for det meste en med hjem til at tilfredsstille min krop nu.." sagde hun smilende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Tirs 16 Okt 2012 - 20:39

Han smilede bare stille til hende og han gengældte hendes frække smil endnu engang, han ville ihvertfald ikke have noget imod at lege lidt med hende, måske få hende til at tro noget? Han vidste det ikke helt og han ville bare vente at se nu...

''Jo det er vel synd for dig... Nu er det jo ikke ligefrem et problem jeg kender... Min måde at skaffe blod på et for det meste at bide en kvinde mens jeg har sex med hende...''

Han smilede skævt og drillende til hende, mens han lyttede til det sidste hun sagde. Han regnede med at hun ikke havde et meget uskyldigt arbejde så... Det ville ikke give mening...

''Så du kan måske faktisk finde ud af noget i en seng? Eller er du normalt bare den der ligger og laver ingen ting?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Tirs 16 Okt 2012 - 20:44

Hun kunne ikke lade være at grine "Du bruger beskidte trik til at få blod på?" spurgte hun smilende, hun sukkede stille, og rystede på hovedet.
Hun grinede stille igen, og satte sig ordenlig igen, hun sukkede stille og så lidt på ham inden hun bed sig i læben igen "Det hjælper for det meste at have vist det meste af sin krop først.." sagde smilende, hun bed sig roligt læben, og smilede bare roligt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Tirs 16 Okt 2012 - 20:50

''Nej det er en byttehandel... Jeg får blod og de får en orgasme eller for det meste flere... Egentligt får de en nat de sent vil glemme.''

Han smilede skævt og frækt. Han var ikke bange for at fortælle hvad han mente om hans evner i en seng. Han mente helt klart at han kunne finde ud af det, og det samme mente de kvinder der havde oplevet ham også...

''Så du bruger det trick at du går efter en mand der var liderlig allerede inden du kontaktede ham?''

Han smilede stille... Det var jo sådan det var... De mænd der gik på stripklub var næsten altid liderelige inden de gik der ind, og 99% af dem håbede på sex... Og 99,9% af dem måtte gå hjem og lege med dem selv...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Tirs 16 Okt 2012 - 21:00

"Det selvfølgelig rigtig..." sagde hun lidt tænkende mens hun så på ham.
Hun grinede stille, og smilte frækt igen mens hun så på ham, hun kunne ikke lade være.
"Hvad? det er da nemmere end at skulle gøre dem liderlige inden.." sagde hun smilende, og trak på skuldrene.
Hun var da før kommet lidt galt af sted med de fyre der havde fundet hende interesant, men ikke nok til at hun ville droppe sit liv som det var nu...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Tirs 16 Okt 2012 - 21:13

Han kiggede bare på hende og kunne ikke lade være med at tænke på om hun mon kunne tænke sig det? Han tænkte stille over det, og da tanken slog ham gled hans blik over hendes krop for at se om hun var det værd...

''Jaaa... Det er nemmere, men det sjove godt lidt af det... Mest for dig faktisk... Fordi en mand som ikke ville have sex i starten men som det lykkes dig at lokke og spinde ind i dit sensuelle seksuelle spind, vil holde længere og være meget bedre end hvad du ellers får.''

Han smilede skævt til hende. Han vidste ikke om hun tænkte bare lidt i samme retning som ham, men han var ligeglad...

''Men ja ja... Du vil vel bare have lidt, istedet for at sigte stort?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Ons 17 Okt 2012 - 13:03

Hun så roligt på ham, og kunne da ikke benægte at hun havde bare lidt lyst til det... men at indrømme det havde hun ikke tænkte sig... i hvert fald ikke lige pt.
hun tænkte lidt over det "det vil jeg godt give dig ret i... men når man ikke kan finde det man egentlig leder efter... så tager man bare den lette løsning..." sagde hun roligt, og smilede stille til ham, hun bed sig lidt i læben, og grinede stille.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Matic Ons 17 Okt 2012 - 17:32

''Jaaa... Verden er også gået hen og er blevet mere og mere doven... Der er få af min slags som faktisk gider bruge den tid der skal til for fange den rigtiges opmærksomhed, og bagefter få dem lokket med hjem i seng, hvor man så 'hygger' sig til den lyse morgen, som man dog ikke opdager.''

Han grinede stille af hende, og som en hver anden fyr der ville hende noget rykkede han sig tættere på hende. Han smilede stille til hende og kiggede lidt rundt om dem, og kiggede så på hende...

''Hvad så nogensinde haft et fast forhold?''

Hans stemme var drillende og useriøs for at vise han ikke troede det eller var ude efter det på nogen måde...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Yuuki Ons 17 Okt 2012 - 17:37

Hun kunne ikke lade være at grine lidt af det "Nuurh.." sagde hun smilende, hun så lidt rundt, og smilede roligt, hun sukkede stille, og så på ham igen.
Og da han spurgte om hun nogensinde havde været i et fastforhold kunne hun ikke lade være at grine igen "Mig? i et fastforhold?" spurgte hun, og rystede grinende på hovedet "Nej... Nej det har jeg ikke" sagde hun smilende og så på ham "Hvad med dig? har du?" spurgte hun smilende, og ligsom ham, på en lidt drillende måde.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Leave me alone!! Empty Sv: Leave me alone!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum