Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Just leave me alone! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Just leave me alone! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Just leave me alone! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Just leave me alone! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Just leave me alone! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Just leave me alone! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Just leave me alone! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Just leave me alone! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Just leave me alone! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Just leave me alone! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Just leave me alone!

Go down

Just leave me alone! Empty Just leave me alone!

Indlæg af Yuuki Søn 19 Feb 2012 - 21:22

Tid; Lidt over midnat.
Sted; sombre ~ Parken
Vejr; Det fint nok.
Omgivelser; enkelte andre væsner.
Påklædning; Look at the ava^^

D'ranzo

Mørket havde så småt lagt sig over Terre's gader, mange var på vej i byen, enkelte var på vej mod strømmen, en af dem var Yuuki, en ung dæmon pige der var på vej mod sombre, hendes ene hånd var smurt ind i blod, og længere tilbage snakkede flere om et mord der var blevet begået, Yuuki havede et lille nærmest ondskabsfuldt smil på læberne, det var self. hende der havde slået personen ihjel, nogen gange var det for underholdningen's skyld, andre gange var det hvis personen havde vært for nærgående, eller hvis personen bare havde irriteret hende for meget, hun kom ind i parken og gik over til græsset hvor hun tørrede sin hånd lidt i det let fugtige græs så der næsten ikke var mere blod på hendes hånd, hun sukkede og gik over og satte sig på en bænk mens hun overvejede hvad hun skulle give sig til... måske få fat i nogle flere penge? eller bare gå rundt som hun så tit gjorde? hun sukkede og lænede sig tilbage på bænken og lukkede øjnene.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Just leave me alone! Empty Sv: Just leave me alone!

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 21:35

"Ha! du er for langsom makker!"lød en høj stemme der var rettet til en af de dumme politi mænd der igen og igen var efter denne dæmon, dreng, mand you name it. Han løb hen imod parken, og stoppede brat op, for at finde et hurtigt gemmested. Han havde enlig slet ikke nået at se pigen på bænken, og han havde enlig heller ikke taget sig tid til at se på de andre omgivelser, og de andre væsner der var herinde. Han valgte dog at løbe hen imod pigen, valgte at sætte sig ned ved siden af hende, sådan helt tilbage lænet, og med en hurtig avis op foran ansigtet"Sig ikke noget jeg fortæller det hele bagefter"sagde han med en hviskende stemme.

Politi manden gik videre med pistolen og hans trofaste hund, som ifølge D'ranzo bare var en skødehund. Da han kiggede ud igennem et lille hul i avisen åndede han lettere op, og kastede avisen væk"Jeg får aldrig fred fra dem, bare fordi jeg er brudt ud af fængslet-Har gjort det flere gange så skal de absolut lede efter mig"sagde han og sukkede dybt. Han kiggede så hen på pigen der sad på bænken ved siden af ham"Hovsa her sidder jeg bare og taler løs, uden at præsentere mig jeg er D'ranzo"sagde han så venligt han nu kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just leave me alone! Empty Sv: Just leave me alone!

Indlæg af Yuuki Søn 19 Feb 2012 - 21:51

Yuuki sad i sine egne tanker til hun hørte nogle underlige hurtige skridt, hun åbnede øjnene og fik hurtigt øje på en dreng, og kort efter en betjent, hun grinte lidt, og så på ham da han satte sig ved siden af hende, hun så stille på ham, gemte dog sin let blodige hånd da betjenten gik forbi, hun fnøs da han var gået og lagde så hånden i sit skød og vendte sig mod drengen, og så på ham med et løftet øjenbryn, hun kom til at grine af det han sagde, hun kunne ikke lade være, heller ikke selvom hendes krop havde lyst til at være 'bedre end ham' kunne hun ikke lade være.

Hun smilte stille "Yuuki" sagde hun smilende da hun endelig havde fået hans navn hun bed sig stille i læben og så på ham med et løftet øjenbryn, men lod så sin nysgerrighed ligge og smilte i stedet venligt "Hvad har du da gjort siden du kom i fængsel`?" hun kunne ikke lade være, og hendes nysgerrighed havde igen vundet over hendes fornuft.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Just leave me alone! Empty Sv: Just leave me alone!

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 22:03

D'ranzo kiggede på hende da hun spurgte om hvad han enlig havde gjort for at havne i fængsel. "Hvis du gerne vil vide det, så solgte jeg hash, coke, og cigeratter til en hel skole, og til fest og bum! så var jeg i fængsel"sagde han og smillede lidt han huskede tydeligt den dag, hvor han bare elskede følelsen af at være slem. Men efter at han havde været i fængsel mange gange så var han begyndt at kunne lig følelsen og tanken ved det hele."Og tja nu bor jeg der nærmest, enten kommer jeg ind for noget latterligt noget ellers så vælger jeg frivilligt at sidde bag tremmer"sagde han og kiggede hen på pigen.

Han fik blikket på hendes gemte hånd hun åbenbart ikke vise ham, og da han så blodet fik det en tanke igang hos ham"Lad mig se, du elsker ketchup eller også er du i morder humør"sagde han med en legene stemme."D'ranzo"fik han præsenteret sig efter hendes navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just leave me alone! Empty Sv: Just leave me alone!

Indlæg af Yuuki Tirs 21 Feb 2012 - 21:43

Hun grinte lidt da han fortalte hvad han havde gjort "De kunne da bare lade være at købe det" sagde hun smilende, og trak på skuldrene, hun så lidt gennem parken mens hun tænkte "Du bor frivilligt i fængslet?" spurgte hun, og kunne ikke lade være at grine lidt igen, hun var selv blevet taget af politiet, både for mord og tyveri, men hun ville ikke bo i fængslet, hun var glad nok for sin lejlighed, hun sukkede lydløst, og så tilbage på ham, stadig med et lille smil.

Hun så spørgende på ham efter det han havde sagt, men kom så i tanke om blodet på hendes hånd "Oh... det var bare... ja... morder humør" sagde hun, og smilte lidt fjoget mens hun kløede sig lidt i håret med sin ikke blodige hånd, hun bed sig lidt i læben, og så rundt, inden hun igen så på ham, lagde hovedet en smule på skrå, og bed sig i læben mens hun så smilende på ham, hun kunne ikke lade være at smile, og hvorfor anede hun ikke, kunne hun bare ikke.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Just leave me alone! Empty Sv: Just leave me alone!

Indlæg af Gæst Ons 22 Feb 2012 - 17:54

D'ranzo valgte bare at sendte hende et nik og et kækt smil"yeah! det går jeg for bare lige at være ærlig, altså ens celle er nu meget afslappende og hyggelig har pyntet den fint op med graffiti og det hele"Sagde han og kiggede lidt rundt. Han kunne ikke få øje på den politimand der havde ledt efter ham, så det var vel kun et godt tegn."Ha'! rigtigt nok de kunne bare lade vær med at købe det, men det havde de lyst til så not my fault"sagde han og trak på skulderen. Han elskede faktisk underligt nok at være i fængsel det var underholdende

Han kiggede på hendes hånd og syntes enlig bare det var fedt nok"Jamen hvem dræbte du så eller ja hvad gjorde du siden din hånd er blodig"spurgte han næsten ligefrem meget intereseret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just leave me alone! Empty Sv: Just leave me alone!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum