Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do ya want a cookie? "Emne partner søges" EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do ya want a cookie? "Emne partner søges"

Go down

Do ya want a cookie? "Emne partner søges" Empty Do ya want a cookie? "Emne partner søges"

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 16:58

Lady´s and Gentlemen´s
My name is Madison
and i am seeking
a topic partner

Ligesom så mange andre, så mangler jeg en at emne med, om hvad? *I dont know* men jeg ved blot at jeg keder mig utrolig meget, så hvem af jer friske "creature´s" kunne tænke sig at emne med little me?.

Regler.
* Skal kunne skrive over 10 linjer(minimum).
* Skal være kreativ ;]
* Skal ikke være et bestemt køn(Alle gender er godkendte samt racer).
* Plot behøves ikke, ved mindre man self kan komme på et, eller måske at der kan arrangeres et over PM, inden det endelige emne laves.

I Look forward to topic with you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do ya want a cookie? "Emne partner søges" Empty Sv: Do ya want a cookie? "Emne partner søges"

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 17:59

Hmm... Kunne vel godt være interesseret :P

Det eneste 'plot' jeg kan komme på er at de (somehow) mødes og på grund af Artanis' race, så bliver Madison mistænkelig, muligvis fjendtlig.

Det er en vag ide som egentlig intet har at sige... Men du skal være velkommen til selv at komme på noget :P

(And now I would very much like to have that cookie!)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do ya want a cookie? "Emne partner søges" Empty Sv: Do ya want a cookie? "Emne partner søges"

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 18:14

:D Jeg er frisk hvis det er.

Emner er altid godt, Og plots jeg gerne vil have ud er mest bare venskaber.
har de andre ønsker kan det vel også lade sig gøre :D

Og cookies er godt :3




Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do ya want a cookie? "Emne partner søges" Empty Sv: Do ya want a cookie? "Emne partner søges"

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum