Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Er du up for the challenge? ( Emne partner søges

Go down

Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  Empty Er du up for the challenge? ( Emne partner søges

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 18:59

Hi med dig der ser dette her.
Jeg vildt glad for at du er interesseret i at læse alt dette volapyk
men først lige nogle regler.

Syntes du skal tjekke min profil inden vi emner. (dog er det ej krævet af dig)


Mine regler er sådan her(roll the dice)

= Skal ku skrive over 15-20 linjer ( Jeg skriver blot der ud af

= Kreativitet er et :MUST:

= Race og køn er komplet lige meget(dog bedst ved mandlig køn)

= jeg vil med glæde finde på et plot med dig

= vold og andet er tilladt, lets keep it real shall we?

------

Mig mig og atter Moi !..

= Jeg laver med glæde emnet for dig, blot spørg

= PM kan jeg kontaktes over og os her.

= Du altid velkommen til at spørge ind til alt muligt, jeg bider ikke og ja alle er accepteret så længe du lever op til mine krav ;).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du up for the challenge? ( Emne partner søges  Empty Sv: Er du up for the challenge? ( Emne partner søges

Indlæg af Scars Man 11 Jul 2011 - 19:02

Det kan godt vaere du ikke bider, men det goer jeg
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum