Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A surprised meeting- (Bradley Jonathan) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:51

Sted: En del mennesker, på diskoteket.
Omgivelser: Dansende piger og drenge, høj musik.
Tidspunkt: 2.30 am
Vejr: Stjerneklart, og meget køligt



Det var ikke så sent som det plejede at være, Trixi gjorde sig klar til tag på diskoteket. Hun havde været der over før og det er også kun den ene gang, men diskoteket hun skulle til var en af de flotteste klupper på stedet. Trixi var iført en sort top og rød nederdel som gik lidt op over knæene. Toppen var dog lidt nedringet. Hun havde nogle sorte stilleter på fødderne. De var nu ikke får høje. Men det hele sad godt på hendes slanke krop, men med kvindelige kurvede former, som fyldig barm og alt det en kvinde nu skulle besidde. Hende ansigt indrammede af grønne/blå øjne med de lange smukke sorte øjnevipper og de flotte fyldige læber som var en mild lyserød. Hendes hud er lidt bleg med et strejf af et gyldent solskær.Hendes blonde hår sad løs med hende naturlige flotte slange krøller. Trixi gik så ud af døren til hendes lejlighed.

Endelig var hun nået frem. Hun havde været med tog et godt stykke tid for at komme hele vejen til denne spøgelses by.Hun så sig kort omkring * Mon det snart er midnat?* hun så kort rundt, eftersom hun ikke havde haft noget som helst med der hed mobil eller ur, så hun var lidt tvunget til at gå nær en af de yderst sjuskede klubber og fik kort fat i en af de mange stående kunder og sagde "Hey? ved du egenlig hvad klokken er?" hun passede slet ikke til dette miljø vis man så godt efter. Det fyldige hår, dens smukke glans, den fine gylden brune krop der havde alligevel et lidt blegeligt skær over sig, samt de grønne/blå øjne og de flotte fyldige rosen røde læber.. de lange stænger af ben hun havde siden hun nu var næsten 1,70 cm høj og hendes spinkle men dog feminine krop, der let kunne skimtes i det lidt... attraktive tøj. Manden forklarede hende hvad klokken var og et gys gled igennem den frysende krop. * Er klokken allerede så meget*. tænkte hun.

Trixi smilede skævt til dørmanden da han fik vinket hende frem i køen og lukkede hende ind. Hun kendte ikke til dørmanden, men det nok hendes veninder da havde sagt et eller andet til ham. Hun smilede venligt til dørmanden og fik kommet ind i kluppen. Med det samme hun åbnede døren høre hun musikken dunrede i højtalerne og unge forsøgte at vride kroppen i takt til den. Alkoholen flød livligt fra baren, der blev flirtet på livet løs i hjørnerne og på dansegulvet. Alt var godt, alle var glade. De var til fest, så selvfølgelig var de glade. Trixi fik øje på sine venner længere henne. Hun gik der hen mens hun betragtede menneskemængden og de flotte fyre der var omkring. Hendes veninder sad ved sofaen og hun var kommet der over til og de begynde bare med at snakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:59

mørket lagde sig over byen og en skikkelse var at se på et tag, en mand af hvad man kunne se, muskuløs og ganske smuk efter hvad man kunne skimte, men svaret vedrørende hans skønhed blev besvaret da han vendte ansigtet mod et lys og alle hans træk blev oplyst, de elektriske blå øjne, det smukke ansigt, det hele, alt blev opdaget.

han smilede og to hugtænder kom til syne under læberne, så i aften havde han kun et for sig, at for stillet sin sult og han ville helst gøre noget sjovt ud af det, han rejste sig op fra sin sammenkrøbende stilling og stod nu ligeså høj han var, elegant og yndefuld. efter at havde betragtet byen fra oven, tog han tilløb og sprang ud over kanten på taget, vinden klaskede mod hans ansigt og følelsen var dejlig og befriende.

på trods at han lige havde sprunget ud fra en bygning og ned i et tæt bemennesket område, var der ingen der lagde synderligt mærke til ham, nej det var først da han var nede på jorden, de kvindelige menneskes øjne søgte hans, men nej han så ikke ind i deres øjne, hans øjne lå et andet sted, snare på deres hals end på deres øjne, dog var der ingen af dem der fangede hans interesser, så efter at havde set efter alle pigerne, gik han ind i det nærmeste diskotek.

hans øjne scanede det store tæt befolket område, og i hjørnet fandt han den helt rigtige kvinde, hun var perfekt og fik hans tænder til at løbe i vand, målbevidst gik han hen imod hende og lagde armene om hende, som en hver anden kvinde, der så ham, overgav hun sig i hans arme. efter at havde danset lidt, trak han hende ind mod en væg, hvor han kyssede hende op langs halsen og da hun skulle til at åbne hans bukser. han sukkede og tog hendes hænder over hendes ansigt og kyssede hende videre



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 22:25

Efter lidt tid senere kom de i snak om væddemål. Det plejede de at tit og gøre og denne her gang var det Trixi. "Hvad så har i en god fædremål når vi er sådan et sted med fuld af mennesker"Spurgte hun med et smil på læben. Hun plejede altid at vinde pengene når det kom til vædremål og det vil hun også helt sikkert denne her gang. Hendes veninder kiggede kort på hinanden og smillede."Du for den sværeste denne her gang, men vi skal lige få tid til at tænke lidt"svarede Shelby som var en af hendes veninder. Shelby så sig kort omkring og længere henne var der virkelig noget som fangede hendes opmærksomhed."Trixi vent lige lidt, vi kommer"sagde Shelby og trak en med sig og gik hen til et par. Men Trixi kunne ikke rigtig se hvem det var fordi der var så mange menesker at man ikke kunne se hvem de gik over til. Men det var nu også ligemeget.

Shelby havde fortalt alt hun havde tænkt sig at gør til veninden hun gik over til Bradley med. Hun ville prøve blande Bradley inde i Trixi's væddermål. De var nået over til ham og hun prikkede til ham over skulderen med et forførende smil på læben"Dav Bradley, længe siden"sagde hun med et smil, og hendes veninde skulderede lige til hende som et tegn på hun skulle sige det de kom får."Bradley, vi har virkelig brug for din hjælp. Du kan nemlig for penge for det her hvis du gør det, og det bare at være sammen med en pige en hel dag altså."sagde hun og krydsede finger for han gerne vild det her udfordring.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 22:35

han smilede og trak hendes ben op, var godt klar til at bide hende, klar til at indtage alt blodet fra hendes lille krop, han kyssede hende op langs halsen og blottede tænder og idet han pressede dem blidt mod hendes hals, var der et eller andet der prikkede ham på skulderen, han snerrede kort, men gav slip på pigen, bøjede sig ned og hviskede noget i hendes øre, noget der fik hende til at rødme og nikke, han gav hende et intenst kys, før han rettede på sin skjorte og vendte sig om mod pigen "Shelby hvilket.....dejlig overraskelse" hans stemme var som altid en anelse hæs, som man kunne betegn som sexet også med den brittiske accent, der kun gjorde den mere formel.
han smilede og hævede det ene øjenbryn. Godt nok kendte han denne tøs, men hun havde afbrudt ham midt i hans jagt og derfor var han nu sulten. kort så han hen mod bordet og hævede igen det ene øjenbryn, hans øjne skindede næsten elektriske "hvorfor ikke, det kunne være sjovt" han smilede og heldigvis var hans hugtænder kommet ind igen "viser du vej" spurte han lettere forførende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:07

Trixi snakkede med en af hendes veninder, mens de sad stadig og ventede på de to andre*Gad vide hvor de blev af* tænkte hun kort. Skulle hun måske gå og se til dem? Nu var de heller ikke små, de er helt sikkert faldt i noget snak eller prøver de nok at finde ud af hvad det for en udfordring hun skulle have.

Shelby snakkede lidt med veninden ved siden af indtil hun fik hans opmærksomhed og det gjorde hun så også."Du må virkelig undskylde for vi forstyrre dig midt i det hele, men du er den eneste der kan gøre det her" sagde hun og hvor han godt vil det udfordring de gav ham kom der et bredt smil på deres læber."Tusind tak, men du må meget gerne gør det færdig du var i gang med" sagde hun og pegede henne ved det bor de sad ved"Ka' du se det der vi sidder når du færdig så kommer du bare vi venter"afsluttede hun sin sætning med et smil på læben og gik tilbage til de andre.

Trixi så dem komme, hun smilede" Wauuw piger det tog da langtid" sagde hun med et smil. Shelby grinte"Jaa.. Det Var jo tid til starte vores væddermål og jeg kom selvfølgelig på en udfordring du aldrig har prøvet, men samtidig med du får mange penge for de udfordring hvis du siger ja, ellers får vi jo penge" svarede shelby og blinkkede til hende."Jeg kan gøre alt, et svære udfordring gør vel ikke noget jeg meget spændt, hvad du har fundet på"smilede Trixi."Det forstår jeg godt du for den udfordring af at vide når vi også for den unge mand kommer her over"sagde shelby. Trixi nikkede bare, mens der kørte en masse tanker hovedet på hende.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:14

han trak på skulderne "åhh tag jer ikke af det, jeg...ordner det senere" hans smil blev mere forførende og charmerende i takt med at de snakkede, han var dog ved at blive nysgerrig overfor denne udfording de havde sat deres veninde op på og selvom han dog var en anelse sulten, var det ikke så slemt, han havde fået mad igår, så han overlevede vel nok. overraskende hævede han det ene øjenbryn "aha, nu har i min fulde opmærksomhed" han lagde kort det forførende på hylden og så på dem, men da de gik rystede han på hoved og kørte en hånd igennem håret.

han mærkede efter på sig selv og havde godt bemærket hvor de sad og da han hørte hendes stemme, smilede han og gik hen mod bordet "nåh kan du det og nu hvor jeg har set en hoved og hale i det hele, tror jeg at jeg er din udfordring og englelig behold jeres penge, jeg har nok af dem" han så på Trixie og smilede charmerende "når hvordan har du det så lille Trixie" spurte han forførende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:57

Trixi snakkede med hende veninder, og deres samtale bliver afbrudt af en bekendt stemme. Hun kunne ikke gætte sig frem til det, så hun vendte blikket mod stemmen. Hun blev overrasket er synet og rejste sig op. Hun var næsten helt mundlam, det var ham hun aldrig ville se igen i dit liv også står han foran hende.De var begge så forandret ud udseendet mæssigt. Det var nu os 3-4 år siden også er han da fandme igen.Trixi ignorerede ham fuldstændig. Hun kiggede mod shelby" hvis han er her så skrider jeg" sagde hun og skulle lige til
gå også bliver hun stopped af shelby"Du får mere ind 1000 af os alle hvis du kan være sammen med han en hel dag"sagde shelby. Hun bed dig kort i læben Son en tilbud har hun aldrig fået før, men hvordan skulle hun få dig selv til være sammen med sådan et nar.Trixi tænkte kort og vidste ikke hvad hun skulle gør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 0:03

han klukkede og tog et bundt tusindkroneseddel op og smed på bordet "jeg forhøjer insatsen med hvad der nu end er der" han gik hen til hende og smilede "åhh vær nu ikke sur, du må ikke være" sur hviskede han til hende, næsten helt hypnotiserende, som han altid plejede at gøre dengang de var sammen, de gange hvor hun havde været sur og havde ringet til ham "kom nu der er bare en helt dag og du ved jo at jeg sover det meste af selve dagen væk også er der kun aften hvor du jo sover eller hvad du nu gør, det er pærelet, tag imod og vind alle pengene, plus jeg har loksus ting på mit værelse" hviskede han og lagde hænderne mod hendes skuldre og gav hende blidt massage, præcis som han plejede at gøre på hende "nu må du ikke være sur" gentog han stille, så det kun var hende der kunne høre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 9:43

Trixi var bare stille bare for tænke lidt, der kom også mange andre tanker hvor han hviskede i hendes øre det mindede hende om den gang de var sammen og så hviskede han altid i hendes øre. Men de ting skulle ikke mindes op nu.Han har ødelagt hendes liv. Hun havde virkelig elsket ham, men alt det der sket mellem dem hader hun ham så meget som hun havde elsket ham den gang.

Hvor hun mærkede han rørte hende begyndte hun næsten koge. Hun vendte sig om og gav ham en lussing. Hun tog fat i hans skjorte"Hvordan kan du selv få dig til snak med mig, de ting du har gjort"sagde hun og slap ham. Hun tog hans tudindkroner seddel og gav ham dem"Jeg vil ikke have noget af dit"sagde hun og kiggede på hendes veninder."Jeg gør det her"sagde hun med et fast beslutning. Det blive en væreste dag for hende, men så må hun bide i sig og holde dagen ud.Shelby smilede"Super, men i skal være sammen en hel dag så Bradley hvis du går et sted hen så skal du tag Trixi med dig, så det ikke noget med hun er alene hjemme også at du kommer senere hen på dagen. Det går ikke og vi holder øje på et eller andet måde"sagde hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 10:58

han hævede det ene øjenbryn da hun stak ham lussingen, fortrak ikke så meget som en muskel i sit ansigt også selv da hun greb fat i hans skjorte "det kan jeg bare, og du ved intet om hvad der skete dengang ingenting og måske vil sandheden komme som et chok for dig" hviskede han og rettede på sin skjorte igen, han tog imod pengene og lagde den i lommen igen "jamen okay så, men vi bliver nød til at være hos mig af...lægelig oversager, jeg har sol allergi" han kløede sig i nakken og så på dem, han smilede og så hen mod døren "jamen så er alt jo fint, og klar til at skulle" hans øjne faldt på Shelby og smilede "er du nu sikker på at du kan holde øje med mig" spurte han og lagde hænderne i bordet, han så direkte på hende med et måske drillende udtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 11:41

Trixi undrede sig lidt over det han sagde. Hun skulle lige til spørger, men hun blev afbrudt af shelby."Det er vel lige meget hvor i bor bare i har det godt" sagde"Men nu tror jeg vel godt i kan starte jeres dag sammen fra nu af, vi går lige henter en drinks så må i jo beslutte om i vil være her eller tag hjem"afsluttede hun sin sætning med et drillende smil.Shelby tog andre med sig over til baren og som den eneste der sad det var hende Bradley. Får holde en hel dag med ham ville det bare være bedstat bare tag ham som en fremmed en hun aldrig har mødt før i sit liv. Hun kørte en hånd gennem hendes lange blonde hår og vendte sit blik mod ham."Vil du være her eller skal vi tag afsted?" spurgte hun helt normal. Det vil ikke være godt hvis hun tænkte på fortiden nu når hun skulle være sammen med ham en hel dag. Det vil hun ikke kunne holde ud, så heller tag ham som en helt anden person så hun kunne få de penge.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 11:59

han smilede og så på hende med blide øjne "vi kan tage hjem til mig, jeg har et par ting jeg skal ordne" han kørte en hånd igennem håret, han satte sig og så på hende med blide øjne "hvis du er klar kan vi tage afsted lige med det samme" han lagde hoved på skrå og så ned på sin tatovering med nysgerrige øjne, imens han afventede hendes svar. han lagde armene over kors og hans øjne lå igen på hende "også kan vi jo få en chance for at snakke igennem om alt" han satte sig tilbage i stolen og så op på hende med et blandet udtryk, for sandheden var at han faktisk på en eller anden måde elskede hende, men det havde været svært og næsten umuligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 12:25

Trixi så sig kort omkring og betragtede kort omgivelserne, men vendte blikket så mod ham."Vi kan godt tag afsted"sagde hun og studerede ham kort. Det var så længe siden de først ser hinanden. Der var meget mærkeligt og hun ønskede heller ikke at se ham mere i sit liv. Men nu sidder de her sammen. Hun kiggede mod shelby længere henne og lavede et tegn på at de skulle smutte. Hun nikkede og smilede bare som et tegn på det var fint. Hun rejste sig langsomt op og kiggede ned på ham"skal vi smutte?"spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 12:35

han nikkede og yndefuld og elegant rejste han sig op, han så kort på hende "fint, jeg går ud og skaffe...et transportmiddel" han smilede og nikkede kort, hvorefter han vendte sig om og gik mod udgangen. udenfor gik han hen til en tilfældig man der tilfældigvis havde en motorcykel, hurtigt, gik han mod halsen og drak grådigt fra ham, hvorefter han knækkede hans hals og tog hans nøgler "mange tak" hviskede han og tørrede sin mund, han bar motorcyklen på skulderen og gik hen til døren, hvorefter han stillede den og gik ind for at hente hende "så nu er den klar" han smilede og så ned på hende "skal vi" spurte han og hævede det ene øjenbryn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 12:58

Hun kiggede på ham"Det helt iorden, så siger jeg lige til de andre og kommer ud"smilede hun kort og gik hen til de andre.Shelby fik øje på hende og smilede"Nåå...er i så klar til smutte?"Spurgte hun.Trixi nikkede kort"Ja vi klar til smutte, han er ud for skaffe en transportmiddel"svarede hun"Shelby du har virkelig lige fået mig til tænke den udfordring var, det var faktisk noget det sværeste jeg har prøvet ind til videre"afsluttede hun sin sætning. Shelby smilede.Du er jo heller ikke den lette, så bare den ene gang så du jo for en rigtig hård udfordring og det er så den her men til gengæld for du også de penge"smilede hun. Trixi nikkede bare og kiggede mod døren hvor hun så han kom ind igen.Hun fik sagt farvel og gik over til ham."Super, så smutter vi"sagde hun med et kort smil og gik ud af diskoteket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 13:05

han gav hende hjelmen og nikkede "fint, så vi tager hjem til mig, skal vi så blive der" spurte han og lagde armene over kors, kort så han på Shelby og smilede til hende "hvor er du dog hård ved hende, tænk at du faktisk fandt på dette" han grinede og rystede på hovede af det, nu hvor han sult var under kontrol, virkede han som et helt nyt menneske, mere fri og måske enda mere glad, men det var jo selvfølgelig også, da han jo ikke skulle havde smerte og kunne være mere....fri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 13:46

Trixi kiggede på ham"Jo det er jo der vi skal være"sagde hun og kiggede på ham og vendte så blikket på Shelby"Jaa..Men Trixi hun kan tag det og hun kan klare alt og selv dig"sagde Shelby med et drillende smil"Men ja i må smutte og rigtig hygge jer, også se vi når jeres dag er overstået ikke Trixi".Hun smilede"Shelby, der kommer jo også hvor det er din tid?"smilede hun drillende og tog imod hjelmen og studerede den kort. Det så ud til det var en motorcykel han har fået fat i eller bare taget. Han virkede til være helt rolig måske havde han fået sit måltid og det måske derfra motorcyklen kom fra. Hans måltid kunne godt være motorcykelens ejer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 13:59

han smilede og gik mod døren "damerne først" han smilede og så kun på hende, selv da et par piger gik hen foran ham, men han flyttede bare ansigtet "kom nu den dame" grinede han og lagde armene over kors. han lagde armene over kors og smilede på en eller anden. han lænede sig op af døren og så på hende, med blide øjne "sikke dog en smuk aften" hviskede han og så ud op på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 14:08

Trixi kiggede kort på ham"Tak"sagde hun med et kort smil og gik ud af diskoteket. Det var køligt udenfor, men en rigtig smuk aften med lys og musik og det hele.Et tilfreds suk kom ud af hendes læber. Hun kiggede kort op på den stjerneklare himmel alt var ligefrem smukt nu, men hvordan hendes dag ville være med ham vidste hun ikke.Hun gik ned af de smalle trin forsigtigt og pludselig skulderede en fuldmand til hende, så hun lige var ved at falde, men er en hurtig refleks havde hun taget fat i Bradleys hånd.Hun kiggede kort på ham og gav hurtig slip på hans hånd og gik ned af de trapper.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 14:15

han nikkede og gik med hende ud "det var så lidt" hviskede han og så ud i natten, han svingede med nøglerne, som var det hans og ikke den nu afdøde motorcykel billist. idet hans så hende falde greb han hende, og følte hendes hånd i sin, hvilket fik ham til at stivne og så på hende med overraskede øjne "er du okay" spurte hun stille, han rettede sig op da hun gav slip på ham og han fulgte hende med hen mod motorcyklen "er du klar" spurte han og stod bag ved hende, denne gang var der intet flirtende over ham, han var bare ærlig og faktisk bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 14:26

Hun kiggede på ham"Ja..jeg okay"sagde hun stille og vendte blikket på motorcyklen. Hun håbede den billist som har haft den motorcykel havde det godt.Hun tog hjelmen på og sad om bag ved.Hun første stille sin hånd mod hans skulder, så hun kunne holde fast, men hun kunne ikke få sig selv til gøre det så hun holde bare fast på motorcyklen også må hun se om det så kan hjælpe. Det kom an på hans fart"Jeg klar"svarede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 14:32

han så tilbage på hende med blide øjne "hold fast" hviskede han og satte sig bedre til rette, kort efter gassede han op og kørte afsted, selvom han holdte fartgrænsen kørte han alligevel meget hurtigt og i løbet af ingen tid stod de parkeret udenforan en stor bygning, han smilede og stod af "er du klar" spurte han og rakte hende blidt og elegant hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 14:59

Trixi blev bare ved med at holde fast på motorcyklen, men hvor han gassede og kørte afsted kom hendes arme omkring ham. Hun holde fat og det her mindede meget om den gang de var sammen. Alt det hun gerne vil glemme mindede det om nu. Hun så sig bare omkring omgivelserne byen var ret smuk lys og det hele.Efter styk tid var de kommet til stedet hun så sig lige omkring og gav slip på ham.Hun steg af motorcyklen og kiggede på ham og nikkede som et tegn på hun var klar med et kort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 15:07

han smilede og nikkede til hende, hvorefter han gik op mod indgangen og hen mod en shrank hvor en mand stod "åhh mester White jeg skulle sige til dem at der er en ung kvinde op hos dem og hun er en smule...utilfreds" Bradley sukkede og nikkede "tak" hviskede han og vendte sig mod Trixi "er du klar" spurte han blidt, han ventede faktisk ikke å at høre hendes svar, han gik bare hen mod elevatoren og stillede sig klar og ventende ved den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 15:13

Hun fulgte bare med ham og mens hun lige så sig omkring indgangen. Hun vendte blikket mod hans stemme hvor hun hørte han kaldte på hende. Hun smilede bare let og gik ind i elevatoren sammen med ham"Er det her du bor?"Spurgte hun nysgerrig. Det her bygning havde hun aldrig været før så det var endelig noget nyt for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A surprised meeting- (Bradley Jonathan) Empty Sv: A surprised meeting- (Bradley Jonathan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum