Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To much pain... - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To much pain... - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To much pain... - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To much pain... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To much pain... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To much pain... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To much pain... - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To much pain... - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To much pain... - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To much pain... - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To much pain...

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

To much pain... - Page 3 Empty Sv: To much pain...

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 14:08

Hun rystede stille på hovedet og så på ham "Jeg ved det ikke.." sagde hun stille mens hun så på ham, hun bed sig stille i læben, og smilede stille hun så overrasket på ham da han sagde det, hun lagde hovedet lidt på skrå, men to så stille i mod seddelen "Seriøst?" spurgte hun lettere overrasket, og smilede lidt større, han var den første der havde været sådan over for hende nogensinde, så self, blev hun overrasket.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:11

han grinede og nikkede "any time, føler du der er nogen der ser forkert på dig, så giv et ring og jeg for dem til at fortryde de nogensinde gjorde det, også bare hvis du er alene og bange, har brug for lidt loksus, så skal du heller ikke være bange for at komme, bare sig at du er en gæst af Elijah så ved de hvad de skal gøre" han kløede sig let i nakken over at havde afsløret sit fødenavn

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 14:17

Hun smilede stille mens han snakkede "Tak, det betyder virkelig meget for mig" sagde hun smilende, hun så en smule overrasket på ham igen da han sagde navnet "Elijah? er det... dig?" spurgte hun stille mens hun så smilende på ham, hun bed sig stille i læben, og lagde hovedet lidt på skrå mens hun ventede hans svar, hun bed sig mere og mere hårdt i læben, mens hun bare ventede på hans svar.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:20

han nikkede "du gav mig en gave ved at drikke fra dig og nu gengælder jeg den bare" hans smilede lyste hans ansigt op, dog var det et næsten forlegen udtryk der dukkede op, da hun kommenterede hans navn "ja jeg blev født med det navn, men jeg skiftede det efter to hundred år og nu hedder jeg bare Bradley" han trak stille på skulderne og lagde hoved på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 14:28

Hun smilede stille, og nikkede roligt "Men... jeg kan godt lide dit gamle navn" sagde hun smilende, og bed sig stille i læben igen, hun sank en lille klump, og rømmede sig lidt, hun gned sig lidt på halsen fordi hun havde lidt ondt i den, da hendes fingre ramte såret hun havde fået efter han havde drukket af hendes blod, begyndte hun uvidende at pille i skorpen på den.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:32

hans øjne landede på hendes hals da hun begyndte at pille ved såret og han stivnede "tak" han smilede akavet fordi hans blik lå på hendes hals og det var svært ikke at modstå når hun bare pillede ved det på den måde, fik sulten til at røre på sig igen, også selvom han stod og drak tæt af præcis det samme bare i et glas. hans lod tungen glide hen over tænderne og for at stoppe sulten tog han en tår af blodet i glasset

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 14:37

Hun så sundrende på ham da han stvinede, hun lagde stadig ikke mærke til at hun pillede i såret, hun kunne ikke lade være at grine af hans akavede smil, hun så lidt ned inden hun igen så smilende på ham først da hun havde fået hevet den meget meget tynde skorp af såret gik det op for hende, hun lagde stille en hånd hen over såre selvom det blødte og så stille på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:39

han stoppede sin vejrtrækning og snerbede munden sammen, på en eller anden måde var det tydeligt at se hugtænderne glide frem inde bag ved læberne. han forsvandt og dukkede op igen med et stort rundt plaster, hvorefter han gik hen til hende og greb fat om hendes hage, han vendte hendes ansigt og bed sig hårdt i læben da såret kom til syne, dog styrrede han sig og lagde plasteret på såret "du har ingen ide om hvor svært det er når du sidder sådan" hviskede han og strøg hende over kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 14:47

Hun så stille på ham da han stoppede sin vejrtrækning, hun så stille ned og bed sig i læben, hun så overrasket efter ham da han forsvandt, hun bed sig i læben da han greb fat om hendes hage, og vendte hendes ansigt, hun sank en lille klump og så stille ned da han havde lagt plasteret over såret "Undskyld... det var ikke for at gøre det svært for dig" sagde hun stille, og sank en lille klump, da han strøg hende over kinden.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 14:49

han trak på skulderne "det er ikke din skyld, det er bare en lille ulempe ved at være som jeg er, vi jager, men dog kan en smule blod starte det hele op igen, det er derfor jeg har et lager af blod i skabet der ovre" han pegede mod det store skab med de mange flakser med blod "det er alt sammen fra donere, men det gør det ene smule nemmere nogle gange" han smilede svagt og rettede sig op

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:11

Hun nikkede stile, og bed sig stille i læben med et lille smil "undskyld" sagde hun stille igen, denne gang smilende, hun bed sig stadig i læben, og sank en lille klump, men smilede stadig, smilede forlod ikke hendes læber, i hvert fad ikke lige nu og her "Det tror jeg gerne" sagde hun smilende og forstående til det med hans donere.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:16

han satte sig på hug foran hende og smilede varmt "du behøver ikke undskylde, du kan jo ikke gøre for at det du har i din krop er delikat for min slags" han lagde sin hånd på hendes og gav den et blidt klem "det kan ingen gøre for, sådan er naturens lov vel nu engang bare bygget op" han trak på skulderne og så hen mod skabet og på hende "og hvad mener du så med det" spurte han lettere drillende

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:19

Hun smilede stille, og så på ham da han satte sig på hug foran hende, hun grinede stille, og smilede lidt større da han gav hendes hånd et blidt klem "At det jo nok må være rart at have noget af den 'delikatesse' jeg går rundt med i kroppen, så man ikke behøver slå ihjel hele tiden for at få den" sagde hun smilende, og puffede let til ham, og smilede roligt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:23

han grinede og lod sig falde ned på gulvet, han støttede på armene og nikkede "ja det er det til tider, men det fjerne simpelthen spændingen ved at skulle jage sit bytte, det gør det lidt kedeligt og dog ikke, da der er noget og hvis man ikke orker at jage, så kan man tage lidt fra skabet eller hvis man nu bliver sulten om dagen, så er der skabet" hviskede han og trak fat i hendes hånd så hun fladt ned på ham, han grinede og kildede hende blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:30

Hun grinede stille, og nikkede "Tror jeg gerne" sagde hun smilende mens hun så på ham, sa gab trak i hendes hånd så hun faldt ned på ham kunne hun ikke lade være at gispe, og da han kiledede hende blidt begyndte at grine, helt vildt, hun var så kilden at man næsten skulle tro det var løgn, hun prøvede at tage fat om hans håndled for at prøve og holde hans hænder så han ikke kunne kilde hende mere.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:33

han grinede og lagde hende blidt ned på gulvet, hvorefter han vred sig ud af hendes greb og holdte hendes hænder over hendes hoved holdt fast i et blidt tag af en hånd, imens sad han blidt på hende, uden at lægge vægt i og kilede hende "er du kilden" spurte han og grinede, mens han fortsatte stille, faktisk var det helt overraskende for ham selv hvor sand hans latter var

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 15:50

Hun så stille på ham da han lagde hende på gulvet, hun bed sig hårdt i læben, og prøvede at få sine hænder fri da han holdt dem over hendes hoved, hun så op på ham da han satte sig blidt på hende, og hun begyndte at vride sig under ham da han begyndte at kilde hende igen "ne,nej jeg er ej!!" sagde hun grinende, og kæmpede virkelig imod for at komme fri, hun grinede sødt mens hun bare gjorde alt hvad hun kunne for at komme fri af ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 15:56

han grinede og gav slip på hendes hånd "åh dit hjerte slår så hurtigt når du lyver" hviskede han og lagde en hånd på hendes hjerte "og man skal være blind og døv for ikke at høre hvordan du griner og vrider dig" han havde bøjet sig ned over hende og hviskede hende i øret. med hænderne i gulvet, som støtte, betragtede han hende ligge der mellem sine hænder "du er nu en forunderlig en" han hævede det ene øjenbryn og lagde hoved på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 16:01

Hun fnøs stille "Mit hjerte slår ikke hurtigt bare fordi jeg lyver..." mumlede hun stille, og så smilende op på ham, hun smilede lidt større da han lagde en hånd på hendes hjerte "Det gælder ikke, det er ikke derfor jeg vrider mig, og griner" sagde hun smilende, hun så stille på ham selvom han havde bøjet sig ned over hende "Hvad mener du?" spurgte hun smilende, og sank en lille klump.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 16:05

han grinede "og hvorfor skulle det så slå hurtigt" spurte han og rettede hoved op igen, et nysgerrigt udtryk gled over hans ansigt, mens han betragtede hende nærgående. han nikkede og klukkede "når hvorfor gør du så det" han satte sig op, med et knæ på hver af hendes side "jeg mener intet ondt i det, du er bare anderledes end noget jeg har set magen til før, du for mig til at grine" han smilede og lagde en hånd på hendes kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 16:08

"Fordi... det gør mit hjerte bare.." sagde hun smilende, og bed sig i læben, hun sank en lille klump, og prøvede stadig på at få vejret, hun så stille op på ham mens han betragtede hende "jeg... kan ikke lide når folk holder mig fanget..." det var tydeligt at det ikke var grunden, men hun håbede han hoppede på den, hun smilede da hun mærkede hans hånd mod hendes kind "det er da ikke så svært at få dig til at grine" sagde hun smilende mens hun så op på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:29

han rystede på hoved "det er ikke en god nok grund, en bedre grund" han rejste sig op og satte sig på sofaen, han lagde armene over kors og da han hørte det næsten kneb han øjne sammen "okay, så gå, gå din vej" sagde han og pegede mod døre, det hun sagde havde såret ham på en eller anden måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 22:38

Hun så grinende på ham "Det kan du ikke mene" sagde hun grinende, hun bed sig stille i læben, og satte sig op da han satte sig i sofa'en "Bradley... det... det var ikke det jeg mente... altså... du.. du sad på mig.. jeg.. kunne ikke flytte mig.." sagde hun stille, hendes stemme rystede, det havde ikke været hendes mening at såre ham, hun så stille ned, bed sig hårdt i læben, og med tåre i øjnene.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:42

han nikkede stille "fint bare lad hver med at sige sådan der, måske er jeg uddød, men jeg har også nogle følelser, og en stolthed du kan træde på" hviskede han og sukkede stille, han spændte i musklerne og sukkede, alt i ham var spændt og der skulle dog lidt til at få ham rolig igen, normalt var det sulten der gjorde ham sur, eller noget andet

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 22:49

Hun sank en lille klump "undskyld... det.. det var ikke meningen at... jeg ville jo ikke..." hun bed sig hårdt i læben, og så stadig bare ned, hun kunne ikke finde de ord hun ville bruge, og tåre løb lydløst over hendes kinder, hans reaktion havde gjort hende ked af det igen... det havde jo ikke været meningen at hun ville såre ham...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum