Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest!

Go down

Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest! Empty Holy Lord, God of power and might, Heaven and Earth are full of your glory. Hosanna in the highest!

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 1:15

Sted: Katedralen
Tid: 11:57
Vejr: Køligt men med solskin

ÅBENT EMNE
Enkelte kirkegængere var spredt ud på de forreste bænke i katedralen. Et stykke fra prædikestolen, der tårnede sig op i den venstre side, stod Joseph solidt plantet med begge fødder på midten af det kolde kirkegulv. Katedralens klokker ville snart slå til middag og efterfølgende ville oplæsning fra biblen finde sted, nøjagtigt som det gjorde hver time fra 7-15 om fredagen. Når Joseph var færdig med at læse højt fra den hellige bog, ville der var et kort øjeblik med stilhed, derefter et par tillæggende ord og opfordring til fælles bøn. Oplæsningen ville ikke vare mere end fem til ti minutter, mellem oplæsningerne var der kage, kaffe og samtale i kirkens foyer, hvor Joseph deltog hele dagen.
Joseph stak brillen over næseryggen og flakkede med øjnene over biblens små bogstaver i det ene øjeblik, over de tilmødte kirkegængere det næste. Hans ansigt trak op i det kærlige smil, han tog en indånding og gav sig til at læse højt med en stemme, der var så tydelig og nåede rundt i hver en krog som resultatet af englens evne til at sprede det kristne budskab. Han læste:
"Matthæusevangeliet kapitel 11 vers femogtyve til tredive ... På den tid tog Jesus til orde og sagde: »Jeg priser dig, fader, himlens og jordens Herre, fordi du har skjult dette for vise og forstandige og åbenbaret det for børn; ja, fader, for således var det din vilje. Alt har min fader overgivet mig, og ingen kender Sønnen undtagen Faderen, og ingen kender Faderen undtagen Sønnen og den, som Sønnen vil åbenbare ham for.
Kom til mig, alle I, som slider jer trætte og bærer tunge byrder, og jeg vil give jer hvile. Tag mit åg på jer, og lær af mig, for jeg er sagtmodig og ydmyg af hjertet, så skal I finde hvile for jeres sjæle. For mit åg er godt, og min byrde er let.”«"

Han lukkede øjnene for en stund og lod ordene synke ind under huden på sig selv og de øvrige i kirken, lod dem synke helt ind i sjælen, hvor de plantede en følelse af forståelse, senere tryghed og tilhold. Stadig med sine øjenlåg trukket ned over de isblå øjne bag brilleglasset talte han: "Ja, himmelske Fader vi takker dig for at åbne dig op for os og acceptere os som dine børn. Må vi løbe og danse i dit hellige lys og lære af dig som børn lærer. Som vi læser dette, bør vi bede for alle børn i verden, må deres hjerter være åbne og omfavnet i din tryghed. Vi beder til at du, himmelske Fader, vil beholde os i påmindelsen om, at vi er dine børn, at selvom vi dagligt står over for voksensnak, voksenmad, voksenpligter og andre voksne elementer, så er vores hjerter stadig åbne og trygge hos dig. Himmelske Fader, vi beder for alle de voksne, der ikke kan finde ro og tryghed og tillid nok til at åbne sig op for din kærlighed. Vi beder for de der er ensomme, de der er lider under gæld, for de der føler, at de bærer på en umulig byrde. Vi beder til at vores himmelske fader vil nå dem og få adgang til deres hjerter og fjerne smerten.
Amen."
Hans sidste ord blev sagt i vagt kor med resten af deltagerne og han stod i stilhed, indtil han trådte ned langs bænkerækkerne og forsvandt tilbage til kirkens indbydende foyer, hvor stole og borde med kagefade var sat op. Han ville snuppe et stykke kanelkage, meddelte han sig selv og sin hysteriske streng, der langsomt følte sig mere tilfreds.
Bordet, han satte sig ved, var udover ham selv også besat af en skøn ældre dame, som han tit talte med, og som han havde kendt siden hendes hud var glat og ung. Hun var åbenbart blevet ved sin kop kaffe for denne omgang læsning - han dømte hende ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum