Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Here's to a ridiculous life... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Here's to a ridiculous life... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Here's to a ridiculous life... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Here's to a ridiculous life... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Here's to a ridiculous life... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Here's to a ridiculous life... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Here's to a ridiculous life... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Here's to a ridiculous life... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Here's to a ridiculous life... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Here's to a ridiculous life... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Here's to a ridiculous life...

Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Man 10 Dec 2012 - 16:25

Sted: Diskoteket
Omgivelser: Høj musik, mange mennesker
Vejr: Sne, omkring frysepunktet
Tid: 01.35

Amber sad i hjørnet inde i diskoteket ved et bord alene, men de drinks der stod foran hende fortalt at hun havde været der et stykke tid, det hele var bare så vildt latterligt, og så fucked up og langt ude. Aldrig nogensinde i sit liv havde hun været så ked af det, så ødelagt også træt af sit liv. Hun havde lovet sig selv tusinde gange siden Matic havde forladt hende at hun forevigt og altid ville holde sig væk fra kærlighed for aldrig nogensinde igen ville hun gide, orke eller bare så meget som overveje at falde i klørene på kærlighed igen for nu havde hun fået bekræftet at man ikke kunne stole på andre end sig selv.

Hun sagde en øl i sin ene hånd og sad lænet tilbage imod ryglænet, hun var efterhånden ret så fuld, hun havde drukket en stor mængde blod af en random fyr da mørket kom frem og hun va så gået i byen i håb om at hun kunne drukne alle de sorger hun nu engang følte og hun kune så småt mærke hvordan hendes omgivelser var begyndt at snurre af den store mængde alkohol. Flere fyre havde spurgt om hun ville danse men hun havde afvist hver eneste, hun skulle ikke nyde noget af at danse med nogen, faktisk havde hun ikke ligefrem noget at fejre som hun havde brug for at udtrykke via dans.

Nej, hun havde bare brug for at sidde og drukne i sit eget hjørne og lade musikken overdøve hendes tanker imens alkohollen overdøvede hendes følelser, det var sådan natten var tiltænkt, præcist som natten før og hun var egentligt spændt på hvor mange nætter hun ville tilbringe på denne måde, bare drukne sig selv i sorger og prøve at glemme alt. Hun rejste sig op og kunne mærke mærke hvordan gulvet snurrede en smule mere end det gjorde da hun ankom: "Hey du!" sagde hun med en høj stemme og råbte til en kvinde bag baren: "Må jeg ikke få en øl mere?" sagde hun med et smil der afslørede at hun ikke var helt ædru på grund af den let overdrevne ansigts memik. Hun kunne dog stadig både stå og gå, og hendes snøvlen var endnu ikke så voldsom. Hun satte sig tungt tilbage i sædet igen og sukkede imens hun afventede at den lyse øl blev sat foran hende. Hun hævede let glasset som skålede hun med sig selv: "Here's to a ridiculous life..." sagde hun bare og sukkede imens hun mærkede alle minderne vælte tilbage og hun tog så en tår af den kolde drik.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 17:09

Diego havde haft endnu en vellykket aften - og klokken var ikke engang to! Han havde fået mættet sit blodbehov og nu var det i stedet nydelsesbehov, han ville have opfyldt. Hvilket ikke var svært for ham, for selvom han var blevet forvandlet, da han blot var på vippen til de sytten år, havde han stadig styr på kvinderne - og mændene, hvis det nu skulle være helt på det rene. En pige flirtede med ham over bardisken, selvom hendes kæreste sad lige ved siden af. Men den slags drama var Diego ikke i humør til i øjeblikket.
Hans liv var bygget på Di Morgas natlige netværk og alt, hvad der lurede deri af sex, alkohol, blod og alt andet nydelse, han kunne stikke nallerne i. Og han elskede hvert sekund af det. Man kunne leve roligt, når man blev gammel - og efter et århundrede var han stadig ung af sind.

Ikke mange vidste, hvorfor han levede livet - eller rettere levede døden - som han gjorde. Men ingen satte spørgsmålstegn. De regnede ham blot for det, de kunne se på overfladen; En manipulerende skørtejæger, der virkelig ikke havde andet mellem ørerne. Han havde taget det til sig. Gjort det til sit image.
Han strøg det sorte hår ud af de røde øjne. En kvindestemme, der havde råbt igennem lokalet, havde fanget hans opmærksomhed. Hun var tydeligvis ikke ædru mere - men det var Diego bestemt heller ikke. Hun var tydeligvis ikke menneske, men hvad hun var kunne han ikke regne ud på afstanden. I håbet om, at få lidt sjov i gaden, rejste han sig og rettede på sin mørke skjorte. Han var vant til, at kvinderne kom til ham - de, der ikke gjorde, var altid de sjoveste. At skulle kæmpe lidt, for at charmere dem ind i sit greb var jo den underholdende del af affæren.
Men hendes ansigt ville være glemt i morgen … Det var en ensom levemåde. Men det gav ham et bloost af sjov, når det var nødvendigt.

Han greb sin drink fra bardisken og gik imod den sorthårede kvinde. "Pladsen her er vel ikke optaget?" Han smilede skævt med det ene bryn lettere hævet, før han satte sig i på en af puderne i den røde plys sofa. Han tog en slurk af sin drink og satte den på bordet. Hans stemme havde været så lav, at et menneske ikke ville have hørt ham - men han havde jo allerede konstateret, at hun ikke var noget menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Man 10 Dec 2012 - 17:28

Amber sad næsten i sit helt eget lille univers imens hun mærkede de tusinder af tanker der løb igennem hendes hoved som hun så desperat prøvede at fjerne, men det var vel ikke overraskende at det endnu ikke var med succes? Der var kun gået to dage siden hun var blevet råbt i hovedet af en mand som hun troede elskede hende og nu var der bare tomhed og ensomhed, hun kendte jo ikke mange mennesker i Terre og hun havde allerede haft en tøsesnak med Madison om alt det der var sket og det føltes rart endeligt at have en veninde man kunne løbe til når tingene så sort ud og hun håbede da også at Madison vidste hun også altid kunne komme til hende.

Amber havde en sort kjole på der var ret så nedringet, hun elskede den kjole og det havde været en hun så ofte havde gået i byen med, hun havde en sort hat på - sådan en rigtig Michael Jackson dansehat og under den var hendes lange brune hår. Hun elskede den, marfia stil. Som var piget men med et lille drenget twist som i dette tilfælde var hatten som hun havde lånt af Katy. Derudover havde hun sorte støvler på med snørre foran om gjorde hende ca. ti centimeter højere end hun normalt var og gjorde hendes let brune ben ekstra lange. Heldigvis havde hun ikke været vampyr så længe så hele hendes farve var taget fra hende endnu, hvilket hun faktisk satte ret så stor pris på, når nu nærmest alt andet var taget fra hende.

Hun kiggede op da hun hørte en stemme tale til hende og fik næsten et lille chok, åh ikke endnu en håbløs fyr de ville ud at danse? Men til hendes overraskelse ville han sidde, og ikke have hende til at rejse sig: "Ikke udover af mine usynlige venner" sagde hun med et lille smil som en kæk bemærkning og skannede ham øjeblikkeligt af ren vane, ganske køn, en smule yngre end hende, ihvertfald i udseende, men nu havde hun jo erfaret hun ikke skulle skue hunden på hårene. Hun havde ligeledes ingen idé om at han var vampyr da hendes egne sanser på ingen mulig måde var gode nok endnu til at aflæse sådanne ting, men han lugtede ihvertfald ikke af menneskeblod, så meget kunne hun da genkende: "Amber" sagde hun som en venlig præsentation og rakte venligt sin hånd frem i mod ham med et lille smil: "Amber Palomino" tilføjede hun og tog en tår af sin øl: "Hyggeligt med selskab" sagde hun og nikkede anerkendende.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 8:54

Diego smilede af hendes joke. Ikke, at han fandt den morsom, men det var bedre at lade hende tro. Det kunne bringe dem på god fod i en fart. Så snart han sad tæt nok på hende til at se det røde vampyrøjne, forstod han. En artsfælle … I nogen tilfælde ville det have taget interessen fra ham og han ville blot have rejst sig igen og være gået sin vej. Men hvorfor dog spilde en mulighed. Han havde ikke smagt en anden vampyrs blod i så lang tid. Og han vidste, at det kunne være ganske tilfredsstillende.

Han tog hendes hånd, da hun præsenterede sig. Og med et skævt smil gjorde han det samme.
"Diego," Han gav hendes hånd et blidt klem før han slap den. Diego var navnet, han havde fået af sin skaber. Han havde ikke længere noget efternavn og det havde han heller ikke haft brug for. Men somme tider fangede han sig selv i at reagere på sit menneskenavn. Selvom det ligeså godt kunne have været en anden person - et andet liv, en anden tid.
"Hvorfor sidder du her helt alene?" Han lagde underarmen op på sofaryggen. Han sad lige præcis langt nok væk til, at han kunne gøre det uden at det virkede som et af de billige gab-og-lig-armen-om-tøsen-tricks. Der var jo ingen pige, der faldt for den slags. Så skulle hun fandme være en stupid trunte eller være håbløst forelsket i personen, der gjorde det - i nogen tilfælde medførte det ene det andet.

Hun så ikke ud som om hun havde været vampyr længe. Måske ville det ikke være sådan en stor udfordring, som han havde troet. Hvis hun havde en smule menneske i sig endnu ville hun være et let offer. Mennesker var ikke svære at charmere sig ind på.
Det, og så var hun beruset … Og da hun anerkendte han selskab følte han sig ret så sikker i sin sag.
"Din fyr er godt nok ikke en gentleman, at lade dig sidde helt alene … " Det var ment som et kompliment. At sige, han var sikker på, hun måtte have en kæreste. Nogen piger forstod, andre gjorde ikke. Det var et skud i blinde.
Ud fra hendes tanker var det tydeligt, hun ville have godt af nogen, der kunne få hende til at føle sig tryg. I det mindste for et stykke tid. Det kunne han sagtens være for en aften … Han greb sin drink og tog en slurk mere. Den var snart tom, men det var godt det samme. Hvis han blev meget mere fuld end han allerede var, ville hans plan aldrig lykkedes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Tirs 11 Dec 2012 - 11:45

Amber smilede stille til ham og lod en hånd let glide igennem og puffe op i hendes lange brune hår, hendes alkohol indtag gjorde hele verden lidt nemmere at overskue end hun normalt mente, og det var da også derfor hun blot smilede ubekymret til ham, lige indtil han nævnte noget med en fyr og det fik kort hendes blik til at ændre sig til et let irriteret og frusteret et. Ikke irriteret på ham, men nok nærmere irriteret på sig selv: "Well min fyr har lige slået op med mig, efter at have brugt 3mdr på at fortælle mig hvor højt ha elskede mig" sagde hun og sukkede som var det hele komplet latterligt: "Og han slog op og ville hilse at sige at han aldrig havde elsket mig og bare ville have sex" sagde hun og snak på skuldrede.

Hun havde intet problem med han ville have sex, men hun havde et problem om at han ikke havde været ærlig. For hun havde forelsket sig i ham og hun troede virkeligt at han havde elsket hende: "Så jeg lever i cølibat! Indtil jeg ikke gør mere" sagde hun og grinede let, hun regnede ikke med hendes cølibat kunne holde så længe, men hun knne godt lide tanken om det så ikke alt blev så besværligt.

"Så nu sidder jeg her og fejre mit singleliv" sagde hun og tog fat omkring det halv fyldte ølglas som et teg til at hun ville skåle med ham: "Så skål på det" sagde hun og drak så et par slurke af sin øl: "Hvad med dig? har du ikke en lille lady du skal passe på?" sagde hun med et lille smil og lod blikket glide udover forsamlingen, der var ihvertfald piger nok i rummet der kunne danse og vise ben. Amber kunne da også godt være frisk og udadvent på et dansegulv, men lige i dag var det håbløst og hun ville helst bare sidde.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 13:13

Hans smil forsvandt, da hun fortalte om fyren, der havde slået op med hende. Det var perfekt for ham, men han måtte alligevel lade hende tro, at det var noget, han var skrækkelig ked af, hun var kommet ud for. "Det er jeg ked af at høre." Det komiske ved situationen var, at Diego ikke var en skid bedre end den idiot af en kæreste, hun havde haft. Han brugte jo også bare de kvinder og mænd, han forførte. Men han havde dog aldrig sagt til et af sine ofre, at han elskede dem, havde han? Det mindedes han ikke. Det var dog over hans grænse og under hans værdighed.

At fejre singlelivet var dog noget, han kunne leve sig ind i med hjerte og sjæl. Det var vidunderligt, ikke at tilhøre andre end sig selv! Og selvom han måske en dag fandt en person, og faktisk forelskede sig -som om det ville ske- ville han for altid hun være sin egen. Han kunne få ring på fingeren eller blive bagbundet i en kælder og blive pint og plaget på diverse måder … Men han ville aldrig tilhøre andre end sig selv. Han løftede sin drink for at skåle.
"Skål på det!" Han bundede sin drink og satte glasset tilbage på bordet. Om han havde en pige? Han havde nogen stykker. Hist og her og alle vegne. Flere af pigerne i rummet alene så på ham. Men selvfølgelig var der mange øjne på dem begge. Man var vel ikke vampyr for ingenting.
"Nej … Jeg bryder mig ikke om at være bundet." Han kunne have sagt det mere galant. Sagt, at han ikke havde været klar til et forhold eller at han bare … tja … Hvad som helst, der ville have virket som om han var en sød og følsom fyr havde egentlig virket. Men efter alkoholen tænkte han ikke helt klart, og hans plan om at få fat i hendes skrånede ligeså stille.
Han tog sig sammen. Men hans mimik afslørede nu alligevel, at han vist lige havde fået én for mange.
"Er du nu sikker på, cølibat er løsningen?" Han smilede skævt til hende og rystede på hovedet. "Du skal da ikke straffe dig selv. Nyd livet." Dette var, for en gangs skyld, ikke ment som et scoringsforsøg. Han forstod bare ikke logikken i, at boykotte sex fordi en fyr havde vraget hende … Første og sidste gang, han var blevet droppet af en fyr, havde han skruet gevaldigt op for sexen. Og det havde vist sig at være en god løsning - efter hans hoved. Han havde tænkt på meget andet end lige det, der havde gået ham på. Og selvom han måske bare havde fortrængt problemet og ikke havde fået viklet de følelser ud, fortrød han ikke. At drukne sorger i nydelser var virkelig hans mesterdisciplin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Tirs 11 Dec 2012 - 17:24

Hun smilede venligt over i mod ham: "Nja det er fint nok!" sagde hun og sukkede: "Jeg var alligevel alt for naiv og dum" tilføjede hun. Hun havde aldrig haft et forhold og troede aldrig hun ville have et, men han havde haft en krog i hendes hjerte, fordi han også var hendes herre og den der havde forvandlet hende. Dog havde han sluppet hende: "Det er også Matic, der forvandlede mig" sagde hun og tog sin hat og lagde den ved siden af hende så hun bedre kunne se ham: "Men han har sluppet sine bånd til mig, så nu er jeg både nyforvandlet og uden herre" sagde hun med et lille sukkende smil: "Young, Wild and Free" saagde hun og grinede let af sine egne ord, hun var stadig vred over hun var blevet forvandlet bare for at han havde et sted at stikke pikken hen, for når han alligevel havde tænkt sig at være så led i mod hende så kunne han da bare have ladet hende være det menneske hun nu engang havde været indtil ganske nyligt.

"Interessant" sagde hun og grinede let: "Jeg har altid været bundet... Først High School kæreste, bare fordi at man var 15" sagde hun oog grinede let: "Så har jeg levet som Submissive, hvis du kender til det?" sagde hun og kiggede spørgende på ham: "Og det troede jeg egentligt ville være sådan jeg ønskede resten af livet, men så dumpede idioten ned... Og nu veed jeg faktisk ikke helt noget" sagde hun og tog endnu en tår af sin øl imens hun kiggede over i mod ham: "Men en ting er helt sikkert og det er at kærlighed er et no go!" sagde hun og rystede bestemt på hovedet, det ville hun aldrig nogensinde rode sig ud i igen, det var simpelthen for dumt og for smertefuldt, hun havde aldrig troet hun ville rode sig ud i det og nu fik hun så bekræftet hvorfor det var at hun bestemt heller ikke skulle det.

"Det er nok også derfor jeg ikke er sikker på hvor længe det holder" grinede hun let og blinkede kækt til ham: "Desværre så har jeg jo arvet min skabers noget så sjofle evner... Så at leve i Cølibat er måske ret så dumt" sagde hun og tømte sit glas og stilte det hårdt tilbage på bordet: "Og interessant og fornuftigt... Det er sgu' heller ikke til noget fornuftigt, kærlighed altså" grinede hun.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 18:30

Han hævede det ene bryn lidt. Matic havde noget af et ry i Di Morga. Diego havde dog aldrig selv mødt fyren. Men måske skulle han opsøge ham. Det lød som om de havde en del til fælles. Men det ville han aldrig fortælle Amber.
Hun fangede hans opmærksomhed, da hun snakkede om at være Submissive. Han så på hende i nogen tavse sekunder og så så væk uden at svare. Det kom ikke hende ved, hvad han havde været igennem, og så meget som hun snakkede ville hun helt sikkert ikke følge op på nogen af sine spørgsmål. Hvis han bare smilede og smed et par enkelte kommentarer hist of her skulle alting nok løse sig på en eller anden måde.
"Man bør kun være sin egen," sagde han med et skævt smil, som hans endelige svar på alt, hvad hun sagde. Hun havde vist fået en smule mere indenbords end han havde. "Men du kunne måske godt lide at være submissive?" Efter hvad Diego selv havde været igennem, var han blevet utroligt dominerende. Han havde ingen planer om nogensinde at underkaste sig nogen igen. Men hvis hun virkelig var så underdanig gjorde hun blot hele aftenen endnu mere interessant.

Han var nysgerrig efter at høre mere om hendes evner, men han ville vente lidt med at spørge. Det ville ikke være godt at overdænge hende med for mange spørgsmål. Så meget talte han heller ikke. Han var en charlatan, men til tider var han nu også en meget stille fyr. Og han var bestemt ikke fuld nok til at snakke som et vandfald - eller som Amber selv.

"Så er det jo godt, det er dit cølibat, så du bestemmer." Han sluttede sig til hendes grin. Gad vide, hvordan det var at leve i cølibat. En eller anden gang ville han måske forsøge, men det ville ikke holde mere end en aften, det vidste han allerede.
Han så imod kvinden i baren med et smil og gjorde tegn til, at han skulle have en drink mere. Hun havde stået og kigget på ham et stykke tid og gjorde store øjne, da han vendte sig imod hende. Hun fumlede med flaskerne og var ved at falde over sine egne fødder, men tog sig så sammen med røde kinder og flov som hun bad hun en anden om at give ham hans drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Tirs 11 Dec 2012 - 18:46

Amber sukkede let og kiggede over i mod ham, han virkede som ganske hyggeligt selskab, også selvom hun ikke helt kunne aflæse i hans ansigt om han havde bagtanker eller ej, men det var da heller ikke fordi hendes egne tanker var helt jomfruelige. Hun havde intet i mod Matic, de to havdeh haft det fint sammen. Hun havde intet i mod den aftale de havde haft og hun havde intet i mod bare at have det sjovt, der hvor hun have noget i mod det hele var det sekundt han ændrede adfærd og sagde at han elskede hende og at hun var hans eneste ene, og det sekundt hun begyndte at tro på hans ord, blot for at han så en måned senere kunne svine hende til og grine af det faktum at han havde slået hende ihjel. Hun fattede slet ikke selv hvordan det var kommet så vidt.

"Well" sagde hun og sukkede let da han talte om at være submissive og hun tog sig kort til hovedet for at få styr på sine tanker inden hun svarede på hans spørgsmål: "Ja" indrømmede hun og trak kort på skuldrende: "Har overvejet at blive det igen, det er nok bare langt mere mig end alt det der kæreste.. Nusse... Pusse... Pusse... Nusse" sagde hun og man kunne nok godt høre på hendes rime forsøg at alkohollen havde fået en vis indvirkning på hendes evner til at formulere sig: "Kender du til det da?" spurgte hun en smule nysgerrigt og bed sig let i underlæben.

"Well mit Cølibat har varet i 3 dage so far, så jeg ligger ikke og græder desperat..." sagde hun og grinede let: "Endnu.." tilføjede hun dog en smule flabet, for hun var sikker på at før eller siden skulle hun nok finde det mindre interessant: "Det kunne være du skulle prøve det" drillede hun, Amber kiggede op i mod kvinden i baren og kunne ikke lade være med at smile let, den effekt kunne hun godt genkende også selvom det fra til anden irriterede hende: "Er duuuu... Vampyr?" spurgte hun stille, hun havde ikke været forvandlet længe og hendes evner til at genkende andre var ikke helt i top, men hun havde en fornemmelse og nu kunne hun jo kun få den be eller afkræftet.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 8:50

Han nikkede kort, nærmest anerkendende, da hun tilstod, at hun var submissive. Det virkede så fjernt fra hans virkelighedsopfattelse nu … Han kunne næsten ikke sætte sig ind i, hvad der foregik i pigens hoved. Men så igen, han havde jo også nydt det dengang. Mere eller mindre … I hvert fald i starten, før det hele havde taget overhånd og han var smuttet uden et ord.
"Ja." Det var ikke hans mening at svare på hendes spørgsmål. At give nogen form for respons overhoved. Men det fløj bare ud af ham. Han sad lidt og svingede med sit glas, så væsken snurrede rundt og til tider skvulpede. Han rynkede brynene lidt og rystede så svagt på hovedet af sig selv. "Men det er så længe siden. Det er ikke vigtigt." Han så på hende med et svagt smil. Når han ind imellem følte en lille smule, var det utroligt svært at holde sit maskespil kørende. De kom altid i vejen for ham. Han ville ønske, han bare kunne slukke følelserne - for good. Men der kom altid de små stik af et eller andet, han engang havde kendt til. Følelser som jalousi, vrede - og en meget sjælden gang; kærlighed.

"Så må du finde dig en mand, der kan tage sig ordentligt af dig denne gang." Han grinede af hendes forslag om, at han skulle holde cølibat. Vel skulle han ej. Aldrig i livet. Måske i det næste, hvor han ville vandre rundt som spøgelse. Det ville nok også være noget sværere for sådan et at få noget på den dumme. De var jo kun menneskelige om dagen. Diego ville hade det. Han var født af natten, skabt til at være en del af natten. Ikke tale om, at han kun skulle være fysisk til stede om dagen, hvor den frygtelige sol stod oppe på himlen.
"Vampyr? Har du ikke lært at se forskellen på vampyrer og mennesker endnu?" Han grinede igen og tog en stor slurk af sit glas, hvorefter han satte det på bordet igen og lænede sig lidt frem imod hende.
"Røde øjne. Hugtænder. Gæt." Han smilede så bredt at hugtænderne bestemt var synlige. Mennesker kunne ikke se dem, når man blot lukkede munden, men vampyrers syn var så gode, at de for det meste godt kunne se de små buler, hugtænderne lavede i læberne. Måske var pigebarnet også bare lidt for fuld til at tænke så langt. Det skulle ikke undre ham og hey - den slags skulle der jo også være plads til.
Han lænede sig tilbage i sofaen igen med et skævt smil om læberne. Hvor skulle der bare komme noget mere gang i aftenen. Han havde brug for at et eller andet uventet skete. Hans rutine var så småt ved at gøre ham restløs, og hvis han blot skulle sidde og forføre endnu en pige … Han trængte til et nyt pust. Et eller andet, der kunne vække ham op fra sin bloddøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Ons 12 Dec 2012 - 13:26

Amber kiggede på ham med et roligt blik og tiltede hovedet til den ene side da han sagde ja: "Har du?" sagde hun og kiggede en smule skeptisk på ham og blev en smule mere nysgerrig på de ord han sagde: "Sub eller Dom?" spurgte hun en smule interesseret. Hun havde selv været Submissive ja, og ville gerne være det igen. Men hun var det jo ikke fordi hun var tvunget, men fordi hun oprigtigt gerne ville. Hun skrev en kontrakt med sin Dom med klare aftaler også lagde hun ellers hendes frihed i hans hænder, og det passede hende fint. Det gav hende tryghed også tændte det hende også noget så frygteligt seksuelt, så på alle måder var det winwin. Men hun havde godt erfaret at når hun delte det med folk, så troede de at hun var som en slave der blev fanget og misbrugt, men sådan så hun det bestemt ikke. Alt på kontrakt og alt planlagt.

"Jeg tror jeg holder mig lidt fra faste aftaler det næste stykke tid, jeg sal lige have en chance for at sluge denne her" sagde hun med et kækt smil og kiggede i mod sin nu tomme øl, hun ville egentligt heller ikke drikke mere lige nu, det var jo ikke hendes mål at blive så fuld så hun ikke kunne gå, hun ville bare gerne lige nyde livet, svæve lidt oppe i skyerne et øjeblik og lande sikkert igen uden at falde om på gulvet i sit eget bræk, for det fandt hun ikke ligefrem særligt charmerene.

Hun rystede en smule flovt på hovedet over hans spørgsmål til vampyre: "Well jeg har kun været forvandlet et par måneder for at være ærlig" sagde hun og sukkede let imens hun let tog sig til sin hals som sad der stadigt bidsår hun syntes hun kunne mærke: "Vampyr" nikkede hun da han sagde gæt og hun smilede stille da han lænede sig frem så hun kunne se hans øjne, hun kunne ikke lade være med at føle sig en smule tiltrukket af hans skjulte arrogance som let hvilede under overfladen og hans mørke udseende som virkede så mystisk: "Så hvad jeg er aftenens planer? Jeg drikker pga. ensomhed- hvorfor drikker du?" sagde hun flabet og kiggede i mod hans alkohol.

Hun ville se om hun mon kunne få en smule gang i ham, hun kendte ikke så meget til hendes evner endnu, kun en enkelt af dem som hun havde arvet fra Matic og som hun havde fundet ret så brugbar. Hun lagde stille og sensuelt en hånd på hans skulder og lukkede kort sine øjne imens hun sendte små impulser igennem sin krop og ind i ham. Impulser der føltes som små stød, men som gjorde hendes offer opstemt eller 'liderlig' om man ville. Heldigvis kunne hun ofte skjule evnen ved at folk blot troede det var hendes berøring og hun lod derfor langsomt sin hånd glide ned af hans arm for så helt at slippe ham.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 15:39

Det kom ikke hende ved! Han havde ikke behov for at dele hans fortid med nogen. Hans tanker var i oprør, men han holdt et smil på læberne. Han havde virkelig ikke lyst til at tænke på det, men hun ville sikkert blive ved med at spørge. Det var bedre kun at holde sig til den relevante del af historien, hvis han virkelig skulle give hende et svar.
"Dominerende … Men som sagt, binder jeg mig ikke til én." Han trak på den ene skulder med et svagt smil. Der var kun én person i hele verdenen, han ville være submissive for. Og den mand kom han aldrig til at se igen. Det var han fuldstændig overbevist om. Og selv hvis han mødte manden igen … ville der sikkert foregå en del kamp, før han kastede sig i støvet.

Det lød vel som en god idé, at tage den med ro, efter man var blevet knust, som hun var. Men det var så fjernt fra Diegos egen virkelighedsforståelse, at han måtte bruge et par sekunder på at sluge meningen med ordene. Han var selv blevet knust nogen gange i starten af sit liv, men i de sidste 70 år havde han ikke følt den slags … Cirka halvfjers i hvert fald. Hans tidsfornemmelse var ikke den mest finpudsede i verdenen og til tider havde han glemt et helt årti af sit lange liv.
"Det er nok også bedst for dig. Men lad nu ikke fortiden forhindre dig i at nyde nuet." Han smilede stort til hende. Nuet havde været centeret for hans vampyrliv. Han havde aldrig tænkt mere end et par timer frem. Aldrig.

"Man behøver ikke en grund til at drikke," grinede han og løftede sit glas i en skål. Men han sippede dog kun til den, selvom det bestemt så ud som om han tog en ordentlig slurk. "Og nu er du jo heller ikke ensom mere, er du? Eller du nyder måske ikke mit selskab mere?" Han grinede lidt og gjorde sig det behageligt i sofaen. Det var meget hyggeligt at sidde der med hende. Og hun var da også en interessant person. Også selvom det ikke ligefrem var hendes personlighed, han sad der for.

Han så i hendes tanker, hvad hun prøvede på, da hun rørte ham, men han kæmpede bestemt ikke imod. Det var en dejlig følelse, som han bestemt gerne ville have mere af. Men hvis hun kendte han intentioner med deres samtale, ville hun sikkert ikke besvære sig med at prøve at påvirke ham. Det var jo fuldstændig overflødigt.

Han smilede skævt af hende, tog hendes hånd, da den var gledet ned af hans arm og kyssede hendes håndryg med en gavtyvesmil. Han lænede sig hen imod hende og med en hvisken grinede han; "Jeg ved, hvad du prøver på … Ingen grund til at prøve at være diskret." Han slap hendes hånd og lagde armen op på sofaryggen. Igen uden at ligge armen om hende selvfølgelig, eftersom han vidste, han skulle passe på, ikke at gøre noget, hun ville finde ubehageligt. Og når man var i tvivl, så … Well … When in doubt, leave it out.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Ons 12 Dec 2012 - 15:59

Amber kiggede bare roligt på ham da han nikkede og fortalte at ham havde været Dom og på et split sekund voksede interessen for ham omkring med en 100%'s stigning. Hun var ikke til drenge der ville være Submissive, det var for svagt i hendes øjne, hun ville gerne tage magten, både seksuelt og ude i virkeligheden, men hun gad virkeligt ikke hvis det foregik på en måde hvorpå hendes partner hele tiden ville føle sig underkuet, det blev kedeligt og latterligt i længden. Hun kommenterede ikke hans svar med det samme og kiggede blot på ham med et tydeligt mere facineret blik: "Interessant" sagde hun og hendes læber trak hurtigt op i et smil der ikke ligefrem skjulte hendes begejstring.

Hun smilede let i mod ham da han skålede til hende og hun genkældte blot hans bevægelse, han var en charmer, ingen tvivl om det. Sikkert sådan en der var vant til at pigerne blot faldt på række foran ham så snart han smilede skævt til dem, og lige så meget som Amber kunne fornemme det, lige så meget var hun også selv ved at falde i fælden, også selvom det naturligvis kunne diskutteres hvem der prøvede at forføre hvem når det kom til stykket: "Dit selskab er ganske underholdende" bekræftede hun og smilede imod ham: "Og jeg ville ikke bytte det væk for nogen af fyrene herinde" sagde hun og kiggede kort udover forsamlingen, som i følge hende ikke ligefrem var det mest interessante udvalg hun havde set i Terre.

Hun smilede stille i mod ham da han tog fat omkring hendes hånd og hendes glimt i øjet der havde en tydelig intention var heller ikke ligefrem noget hun gemte. Hendes tanker kræsede omkring det samme emne, og det havde det sådanset gjort lige siden han havde sat sig: Sex. Cølibat... Pff, hvem havde brug for det. Det var vel kun en god idé dengang der ikke var chancer i nært syn. Hun følte sig en smule intimideret, men på en forførende måde da han hviskede hende i øret, og hun prøvede at forstå præcist hvad han mente med at være diskret, forhåbenligt var han ikke en alt for stor exhabitionist, det havde hun altid haft det meget ambivalent med, for det var så pisse sexet og så unfair pinligt på samme tid så hun altid var i en stor forvirring med sig selv og sine signaler.

"Hvad prøver jeg på, Mr. Diego?" sagde hun med en forførende stemme og hævede øjnbryn over i mod ham imens hun stille lod en finger køre hen langs hans hals i en aende og let sensuel bevægelse imens hun ikke brød øjn kontakt med ham et eneste sekund: "Fristet?" spurgte hun en smule flabet og lod hendes læber glide p i et lille smil.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 16:55

Han smilede, da interessen lyste ud af hendes øjne. Hvor var det dog tilfredsstillende. Endnu et villigt offer. Dog havde han ingen intentioner om at drikke af hende. Vampyrblod interesserede ham ikke så meget. Men det gjorde sexen helt bestemt!
"Interessant … Eller tiltalende?" Han hævede det ene bryn og forsøgte tydeligvis at flirte med hende. Han gjorde ikke noget for at skjule det. Ikke længere. Eftersom hun var ude efter det samme som ham. Desuden så gav det ikke mening at være diskret. Flirteriet var jo den sjove del af at forføre. Og alt det uskyldige, blide flirteri var også alt for blødt for ham … Han havde brug for noget lidt mere råt. Og han var glad for at kunne se, Amber kunne tage fat, selvom hun var submissive. Det var også meget sjovere, hvis hun ikke bare overgav magten helt villigt. Lidt modstand var det, der gjorde det sjovt at være dominerende!

At hun foretrak hans selskab over de tilstedeværendes ville have været et større kompliment, hvis de andre i rummet havde været mere interessante. Det betød ikke, at han var interessant, men bare at han var den mindst uinteressante … Man kunne diskutere, om det ikke var det samme, men det gav en meget anderledes klang.

Han morede sig noget så gevaldigt over hendes tanker. Han havde nu heller ikke troet, at hun ville kunne holde sit cølibat. Det virkede på forhånd som en dårlig idé at begynde på sådan noget … Det var unødvendigt. Hvis man ikke havde lyst til sex, så havde man det ikke. Hvis man havde lyst, så gjorde man det. Der var ingen grund til at give sig selv en undskyldning for ikke at gøre det.
"Du bruger dine evner til at forføre mig." Han grinede lidt. Hun var afsløret. Han lagde den ene hånd på hendes lår og nød, at hun rørte hans hals på sådan en kælen måde. Han var tydeligvis ikke den eneste, der var legesyg denne aften. Han mindedes ikke, at have oplevet det før med en anden vampyr. Men det var nu rart at få det gengældt af en kvinde, der ikke bare var en desperat trunte, der var så sikker på, at hun var gudesmuk og var i stand til at score en som ham. Den slags tøser mødte han mange af.
"Og det er fuldstændig unødvendigt." Roliglænede han sig frem imod hende og hans hånd kørte op af hendes lår. Dog var han klar til at trække sig væk det sekund det gik for hurtigt for hende. Man var vel en gentleman.
"Men selvom det er unødvendigt behøver du ikke stoppe." Han havde et lille glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Ons 12 Dec 2012 - 17:13

Hun kunne ikke lade være med at grine let da han spurgte flabet om det var interessant eller tiltalende og hun bed sig let i underlæben imens hun overvejede sit svar: "Nok tiltalende" indrømmede hun og slap stille sin underlæber imens hun lod sine øjne glide nedover ham i et elevator blik som undersøgte hun om hun nu også havde beregnet rigtigt eller om alkohollen havde sløret hendes dømmekræft, men umilbart havde hun intet negativt at udpege på ham, han så jo både sød og tilforladelig lækker ud.

Hun kiggede lidt chokeret på ham da han sagde at hun brugte sine evner og det var tydeligt at se på hende at hun måske var lidt pinlig over det: "Well, you gotta work with what you have..." sagde hun med et lille grin og kiggede roligt over i mod ham, hun kendte ikke til andre evner end den og man kunne jo ikke ligefrem sige at den var særlig brugbar i kamp eller overfor en fjende, ikke med mindre man både ville dø og voldtages på samme tid naturligvis, hvilket ikke umilbart var en tanke der tiltalte hende, slet ikke parten om at dø ihvertfald.

Hun kunne mærke hvordan hendes indre flamme roligt blev tændt da hun mærkede hans hånd glide op af hendes lår og da han lænede sig frem i mod hende lod hun stille sin hånd der let berørte hans hals glide om i hans nakke. Det var et par uger siden hun havde følt den lille flamme i hendes mave brænde så stærkt, brænde med lyst og begær over en udadtil uskyldig berøring og hun lod stadig sin evne stille sende impulser igennem ham og hun lod stille sine læber hvile i mod hans hals imens hun mærkede hans hånd bevæge sig op af hendes bare ben og i mod kanten af hendes sorte kjole der gik til midt på hendes lår.

Hun placerede stille små kærlige kys på hans hals og fra tid til anden lod hun sin tunge danse henover hans hud, det var som om musikken i baggrunden forsvandt imens hele hendes verden blev langt mere sensitiv og de mange mennesker på dansegulvet forsvandt ud af hendes sind: "Det behøver du heller ikke nødvendigvist" hviskede hun stille i mod hans øre.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 18:01

Hvor var det morsomt at få hende til at tilstå, hun fandt det tiltalende. Hun ville være sjov at lege med, det vidste han allerede på forhånd.
Elevatorblik? Virkelig? Hver en pige i lokalet så imod ham, og hun var i tvivl om hvorvidt han var tiltrækkende? Det var sjovt …

Hans hånd fortsatte op af hendes lår og op under hendes kjole.
"Jeg brokker mig skam ikke." De små impulser gjorde helt klart deres arbejde. Han kunne ta' hende ude på toilettet med det samme - what the hell, han kunne have gjort det lige der i sofaen midt i diskoteket. Men han regnede ikke med, at nogen af de to muligheder var særligt tiltalende for hende.
"Er du parat til at bryde dit cølibat?" Han grinede lidt . Han kunne godt blive afhængig af den vidunderlige følelse, hendes berøring sendte igennem ham.

Men på den anden side blev han også bare utålmodig af at være så opstemt. Han ville umuligt kunne vente, til han nåede et hotel eller lignende … Hvis det var hendes krav blev han nok nødt til at rive en eller anden trunte ud på toilettet med det samme.
Han strakte halsen, da hun begyndte at kysse den. Han lukkede øjnene og sukkede af nydelse. Der foregik en hel del nede i hans bukser, han ikke kunne skjule mere. Mon hans tankestyring var tog nok til at han kunne sørge for, ingen så dem der på sofaen? Men måske var det lige meget. Der var kvinder, der syntes, det var frækt når nogen så på. Og helt ærligt, så var der sket værre ting inde på det diskotek … Det var ikke ligefrem et sted, der havde klasse af nogen art.
Han så lidt ned ad sig selv og sukkede tungt.

"Din evne er måske en smule for effektiv." Han var ikke pinligt berørt. Han lød ligeså fattet og henkastet som han hale tiden havde gjort. Men utålmodig uden tvivl. Det var første gang, han havde fået stivert på midt i en natklub. Men det var jo selvfølgelig også første gang, han havde mødt nogen med den slags evne. Fuck, hvor ville han ønske, det var hans! Men måske kunne han træne sin egen op til noget lignende … I hvert fald bilde folk ind, at de var opstemte. Det skulle han da i hvert fald arbejde på at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Ons 12 Dec 2012 - 18:22

Hun smlilede stille i mod ham og kunne ikke lade være med at undslippe en lille lyd der lød som et grin da han spurgte om hun var klar til at bryde sit cølibat: "Well..." sagde hun og rullede let med sine øjne som havde hele det cølibat pjat måske været lige lovligt overdrevet: "At leve i cølibat er overvuderet" konstaterede hun og lod igen sine læber berøre hans hals med små blide kys og sukkede let nydende, og dog helt lavt imellem dem.

Amber stoppede stille sin evne imens hun fortsatte sig kys, han skulle helst ikke voldtage hende og hun vidste og havde oplevet før at hendes evne havde taget en smule overhånd og den havde vidst fået den effekt hun ønskede.

Hun kunne mærke varmen i hele hendes krop da han bevægede sin hånd længere op under hendes kjole og hun lod sin egen hånd glide ned og tag fat omkring hans og førte den så længere op til han næsten rørte sit underliv, hun var hvad hun nok selv ville kalde stang liderlig, to uger i cølibat havde været total overvuderet og med en smule alkohol i blodet og en lækker fyr ved siden af sig, så kunne man da umuligt være andet end tændt. Hun slap stille hans hånd og så sin egen glide over på hans lår og op af dem, før hun let klemte den bule han havde fået i sine bukser: "Nej den er lige præcis så effektiv som jeg ønsker den skal være" hviskede hun da han talte om hendes evne og hun lod så stille sine læber kysse ham videre op af hans kæbelinje, hen i mod hans hage for så stille at ramme hans mund og let lade sine læber massere hans.

Hun havde aldrig troet hun ville sidde og have lyst til et andet menneske midt på et diskotek med massere af andre mennesker, men lige nu ville hun faktisk blæse på de andre og hun lod stille sine fingre bevæge sig på kanten af hans bukser.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 19:59

"Det må du nok sige," lo han mens han nød hendes kys på hans hals. Da han mærkede, hun tog fat i hans hånd for at føre den længere op af, lod han den glide helt op og han gned blidt sine fingre imod hendes underliv. Han kunne mærke, hvor våd hun allerede var. Helt perfekt, for hvis hun ikke snart satte sig op på hans skød ville han blive sindssyg.
"Skal vi gøre det lige her?" Han jokede kun. Han regnede med, at det ville få hende til at rejse sig og rive ham med et andet sted hen … Det var i hvert fald hvad han troede de fleste piger ville gøre. Han følte sig fristet til at skubbe hende ned at ligge med det samme … Men selvfølgelig gjorde han ikke det. Han var meget, men en voldtægtsmand var han ikke. I hvert fald ikke, når det gjaldt racer, der var hævet over mennesker. Hvis det bare var et menneske ville han alligevel ikke lade vedkommende overleve. Han var vel lidt som edderkoppen Sort Enke. Efter at have maget, dræbte han … Og åd sine ofre, men dog ikke på samme måde som den giftige edderkop gjorde.

Han kunne godt fornemme, da hun 'slukkede' for sin evne … En skam, men den var, som sagt, unødvendig.
"Så effektiv, som du ønsker. Hm … " Han smilede bredt og den anden arm snoede sig om hendes talje, for at trække hende tættere på. Han gengældte hendes kys og spredte læberne, for så at lade sin tunge glide ind i hendes mund.
Ingen så dem sidde der. De så blot en sofa. Diego var begyndt at få rimelig styr på den evne, selvom han ikke havde brugt den så mange gange endnu. At kunne manipulere med folks tanker - nok til, at de kunne overse noget så tydeligt - var fantastisk. Før eller siden skulle han nok lære mere. At manipulere minder. Følelser, måske. I hvert fald den psykiske illusion af disse. For alt det sad jo i hovedet - eller mellem benene, men de impulser blev jo også sendt fra hjernen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Ons 12 Dec 2012 - 20:28

Amber smilede stille imellem hendes kys og et suk unslap hendes læber da hun mærkede hans fingre i mod hendes underliv og hun borede let sine fingre ind i hans t-shirt og krammede grebet omkring stoffet imens hun mærkede hvordan hendes begær voksede og hvordan hendes indre nærmest tikkede efter ham, det kunne godt være at han ikke havde nogle evner der kunne forføre hende, men han klarede det nu ganske godt alligevel: "Jeg er fuldkommen ligemeget" hviskede hun stille og bestemt, i normale omstændigheder var hende og sex offentlige steder bestemt ikke to ting som hun særligt godt kunne lide sammen, men blandingen af alkohollen og det kæmpe begær han havde tændt hende havde fået hende til at skide opgivelserne et langt stykke.

Hun lod sig rykke tættere på ham og lod stille sin tunge massere hans da han spredte sine læber og hun sukkede sig i mod hans mund for at fortælle at hun nød at mærke ham så tæt på. Hun løftede stille benet nærmest i mod ham og lod sig svinge over ham så hun sad på hans skød med fronten i mod ham og hun gjorde stille sit kys mere intenst imens hun stille lod sine hænder bevæge sig ned og stille knappe hans bukser op: "Lige nu" hviskede hun helt stille og lod hans erektion springe fri af hans bukser da hun endeligt fik dem op, men blev for nu siddende længere ude i mod hans knæ imens hun lod sine fingre ae hans nakkehår og kysse ham dybt og lidenskabeligt.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 21:00

Han grinede tilfreds, da hun sagde, a t det var lige meget. Perfekt. Han havde også regnet med, at hun var en meget frisk pige. Han stønnede svagt, da hun satte sig på hans ben og åbnede hans bukser. Hvorfor var hun dog så længe om det. Han var ved at blive skør af ren og skær liderlighed.
Han lagde hænderne om på hendes bagdel og trak hende tættere på sig, så hans hårde mandighed var presset imod hendes lår. Han gengældte hendes kys, men tænkte dog på noget helt andet. Hans hånd gled op under hendes kjole igen, for at trække hendes trusser væk, så han ville være i stand til at trænge op i hende, men de var ikke løse nok. Han stønnede svagt imod hendes læber. Hun pinte ham med vilje, det var han overbevist om.
Han stoppede kysset og så hende i øjnene mens han hviskede; "Du sagde, du var submissive … Så kan du vel godt lide at få ordre … " Han grinede en smule og kyssede hendes hals før han fortsatte. "Få smidt trusserne og sæt dig op." Det var ikke noget, han bedte om. Det var en selvsikker ordre. Hans tænder strejfede hendes hals et øjeblik og han følte sig fristet til at bide hende, men der var en trang der pressede sig noget mere på en det. Han kysede blidt hendes hals igen. Hendes hud smagte skønt. Han ville sikkert godt kunne få en lille smagsprøve senere.
Det ville blive interessant at se, om han var i stand til at holde sit skjold oppe. Men det var vist meget ubetydeligt. Hun var tydeligvis ligeglad og han synes nu faktisk selv, det var lidt frækt at lade nogen kigge på.


// Jeg synes, indlæggene blev lidt korte. Men jeg har svært ved at presse længden op igen ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Ons 12 Dec 2012 - 21:19

// Muhahhaha... //

Amber smilede stille for sig selv og mærkede hvordan alt inde i hende kørte, hun havde ikkeværet sammen med ret mange fyre i sit liv, for selvom nogen mente hun måske var hvad man kaldte let på tråden, så så hun det bestemt ikke sådan, for faktisk havde hun kun haft seksuel omgang med sin high school boyfriend fra da hun var sølle 15 år, med Lawrence og med Matic, tilgengæl var hendes seksuelle erfaring nok noget mere øget end de flestes for både Lawrence og Matic havde været hvad man måske ville kalde interessante bekendt skaber.

Da han han trak i hende og hun mærkede ham på sit lår kunne hendes underliv næsten dryppe af bare lyst og alligevel a han slap hendes læber tog hun sig selv i at vende blikket rundt på baren imens det gik op for hende at der faktisk var andre mennesker til stede, men ingen af dem kiggede hvilket hun vel egentligt fandt en smule mystisk, var der virkeligt ingen der bemærkede det, eller var de mon så vant til at folk bare knaldede randomly at de var ligeglade? HAvde hun været i byen så ville hun ihvertfald have haft store øjne hvis folk havde knaldet på en sofa ved siden af baren. Han trådte af ham og lod sensuelt sine trusser falde til jorden: "Liderlig, min ven?" spurgte hun med et flabet glimt i øjet der fik hendes personlighed til at skinne igennem.

Hun elskede at drille og tease og da hun kiggede let på ham og på hans stålfaste maskuline ydre glemte hun igen alt om mennesker og folk omkring sig og hun lagde igen knæerne på sofaen så hun sad over ham og hun lod sig stille sænke nedover ham så hun kunne mærke hvordan han fyldte hende og hun stønnede let i mod hans læber: "Er du exhabitionist?" hviskede hun stille inden hun begyndte at bevæge sig op og ned af ham i lange, seje træk der gjorde at varmen kom i hendes krop på få sekunder og hun begyndte at sukke nydende og stønnende, men forsøgte at kvæle hendes lyde ved stille at kysse hans læber.

Nu kunne hun da ihvertfald konstatere at hendes cølibat ikke længere var aktuelt og hun strammede stille sit underliv omkring ham imens hun sank helt ned imod hans lår for at mærke hver eneste centimeter af ham og hun satte langsomt tempoet op i takt med den bass som hun svagt kunne høre imellem hvad der efterhånden var ved at blive en tranché: "Fuck me, baby" hviskede hun bed nappede stille i hans øre og lod let sin tunge slog sig hen over hans hals imens hendes suk endnu med dybere og tungere i takt til hendes bevægelser.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 10:00

// Sådan! //

I forhold til Amber var Diego en rigtig whore. Men kræsen var han dog. Han havde før afvist piger, men det var sjældent nødvendigt, for han lagde ikke rigtig mærke til andre, når han havde lagt øjet på sit 'bytte' for første gang. Og denne gang var det Amber. Men at ignorere kvindfolkene var vel det samme som at afvise dem … blot mere diskret.

Han grinede lidt af hendes drillende tone, men nikkede før han blidt bed hende i halsen, uden at bide hul på hendes delikate hud. Liderlig, mon ikke. Og at kunne se resten af diskoteksbefolkningen omkring dem var en smule berusende. Også selvom han vidste, de ikke kunne se dem. Han måtte holde et par lette støn tilbage, da hans mandighed gled op i hende. Men de blev alligevel kvalt, da hun pressede læberne imod hans.

"Ekshibitionist?" Han hævede det ene bryn og grinede så let, mens han så hende smide trusserne. "Det ville jeg nu ikke kalde mig selv." Det var ikke sådan, at han bare gik rundt og smed tøjet, for at få andre til at kigge på sig … Han havde mere værdighed end det. Men han var bestemt heller ikke blufærdig. Hvis det skulle ske, at en fremmed så ham nøgen … Hvad så? Mange fremmede havde set ham nøgen indenfor sovekammerets fire vægge. At der var flere fremmede, der så ham på én gang betød ikke en skid.
Og dog … Lidt ekshibitionist alligevel … For han kunne vel godt lide det til tider. Det var egentlig aldrig noget, han havde tænkt over, og heller ikke noget, han ville skænke mange tanker igen.
Hans støn blev mere regelmæssige, mens hun løftede og sænkede sig fra hans skød og kyssede hendes bryst. Han nød at høre hendes støn. Det fik ham blot til at længtes mere efter hende. Hundrede år med seksuelle partnere og det blev stadig ikke kedeligt for ham.
"Medmindre du da synes, det er frækt?" Han stønnede blidt imod hendes hals og hans åndedrag var blevet dybere og mere stødt for hver gang hun lod hans lem glide op i sig. Så snart han hørte hende hviske igen, kunne han næsten ikke holde det rolige tempo ud mere. Han lagde hænderne på hendes hofter og overvejede, om han ikke skulle skubbe hende ned i sofaen og tage hende liggende, men hun begyndte at sætte farten op, så det var unødvendigt. Han lagde hovedet tilbage imod sofaen og lukkede øjnene mens han stønnede. Nydelsen var ekstrem. Med den evne, hun havde, og den aura, hun udstrålede var hun en meget tilfredsstillende sexpartner. Han kunne godt se det ske igen mellem de to …


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Tors 13 Dec 2012 - 13:06

//Hahah... Sådan går det når man er søvnig... *Gabende smiley*//

Amber bed sig stille i underlæben for at fange de støn der havde lyst til højt at ryge ud af hende, men selvom hun havde sex et offentligt sted, så ville hun ikke stønne så højt så hun ligefrem fik alt opmærksomheden over i mod sig og hendes bid i underlæben var den bedste forsvars mekanisme for ikke at larme for meget. Men hun stønnede endnu, men hendes støn lød istedet for små skrig som en dyb vejrtrækning og en sukkende nydelse imens hu mærkede hvordan hele hendes krop nærmest fløj på en sky af endofiner. Hun havde altid været den søde pige i klassen, hun havde jo også først haft sex da hun var 17 år gammel og det havde altid bare været med sin kæreste.

Men efter hun var flyttet til Terre var der kommet gang i tingene og hun nød nu at teste sig selv og andre af også selvom hun ikke ligefrem var den tøs i byen der knaldede flest random mennesker, for selvom hun gerne ville så havde hun - især i ædru tilstand, en eller anden uskyldighed over sig som hun også håbede hun kunne bevare mange år endnu: "Måske lidt" sagde hun i små støn da han spurgte om hun var. Matic havde testet hende meget på det punkt, for han var lidt af en selv. Men hun ville ikke bare knalde midt på strøget, men hvis man som nu blev liderlig på en bar, så syntes hun det var lidt frækt at prøve at skjule det i blandt de mange andre menensker.

Hun kunne dog ikke holde hendes støn tilbage da hun stille mærkede hans tænder i mod hendes hals og hun greb stille fat omkring ham og lod sin evne virke en smule igen, blot for hans nydelses skyld og hun satte igen tempoet op og begyndte at stønne en smule hurtigere og mærkede hvordan han næsten forsvandt fra hende for at han så fyldte hende helt igen. Hun kyssede igen hans læber og lod let sine negle bore sig ind i hans hud og glide ned af hans krop imens hun let svejede sin ryg og mærkede at hun muligvis snart ville nå sit klimax: "Smerte?" sagde hun og lod igen hendes negle glide nedover hans krop så de efterlod røde mærker, godt nok var det hende der var submissive men når hendes hænder ikke var bundet så kunne hun ikke modstå fristelsen.

Og at vide hvor rart hun havde det med sine hænder, det var en ren reflex hun næsten ikke kunne slippe, de røde mærker skulle været et minde om hvor fantastisk hun havde følt det - og hendes støn tog endnu til og blev en smule mere kraftige imens hun stille slap sin underlæbe.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 16:48

Måske skulle han overveje at lægge an på andre vampyrer noget oftere. Det var meget mere tilfredsstillende, end han havde husket, det var. Normalt undgik han dem også kun, fordi blodet ikke var ligeså tilfredsstillende som menneskeblod. Men det var måske på tide at han skulle adskille blod og sex en lille smule …

Smerte? Hvad mente hun dog med … Han var lettere chokeret, da hun stak neglene i ham. For det meste var det ham, der påførte sin partner smerte. Men der var nu noget sexet ved de lange negle, og at hun greb sådan fat måtte jo helt klart betyde, han ikke var den eneste, der nød det. Han kunne selvfølgelig gribe fat om hendes håndled og stoppe hende, men når han ikke havde mulighed for at binde hendes hænder bag ryggen, var den idé ikke brugbar. Hvis det nogensinde skulle ske igen, ville det helt sikkert blive på et hotel med et par håndjern.

Hendes evne gjorde helt klart sit arbejde. Han stønnede og hans liderlighed voksede blot, selvom hun udsatte ham sexens euforiske nydelse. Han kunne ikke klare at sidde stille mere, han måtte tage kontrollen. Hurtigt havde han fået hende ned at ligge i sofaen, der heldigvis var bred nok til dem begge. Han lagde sig over hende, mellem hendes ben og tog hende hårdt mens han bevægede sig over hende med høj fart og undertrykte støn.

Det begyndte at blive sværere for ham at styre sin evne. Et par enkelte folk så et glimt af dem et øjeblik, men da de - fordi de ikke troede deres egne øjne - kiggede igen, havde Diego fået kontrollen igen. Mere eller mindre. Men det, der foregik mellem deres ben krævede mere af hans opmærksomhed. Han kyssede hende på halsen og stønnede imod den. Han satte farten lidt ned, mens hans tænder brød igennem hendes ud, for at lade ham smage hende et øjeblik. Hvis hun var sadist og submissive, var hun sikkert også masochist . Han havde en ting for den slags perversioner. Alt, der var uden for den seksuelle norm var fascinerende i hans øjne og han havde prøvet en del ting - også ting, han bestemt aldrig ville prøve igen. Men derfor var det stadig spændende.

Efter at have drukket en smule af hendes blod slap han dog og satte tempoet op igen. Hendes neglemærker i hans arme brændte en smule og han var næsten sikker på, hun snart ville have flået hans hud op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Raquel Tors 13 Dec 2012 - 18:11

Amber smilede stille i mod ham imens hun langsomt kyssede hver eneste lille røde mærke hun havde påførst hans brystkasse og hun kørte let sin jordbærrøde tunge henover ham, hans hud var delikat og hans tilstede værelse var så helt uforbandet sexet så hun håbede da bestemt ikke det var sidste gang hun så ham. Hun bevægede sig fortsat rytmisk og fik et mindre chok da han tog fat omkring hende og lagde hende på de bløde læderpuder under hende. Hun lagde let hovedet til siden og kunne nu se folks ben ude på dansegulvet hvilket skræmte hende en smule

Men da han begyndte at bevæge sig hurtigt og hårdt forsvandt alle hendes tanker med det samme og hun mærkede hvordan hendes mave stille trak sig sammen af ren nydelse og hun begyndte stille at stønne højere så hendes ånde let ramte hans hals.

Da han bed hende flexede hun let sine hofter i mod ham og svejede i sin ryg imens et lidt højere støn fandt vejen til hendes læber, smerten kunne mærkes helt ned i hendes mave og underliv og gav hele nydelsen et ekstra kick. Hun måtte nu alligevel sige at det var længe siden hun havde haft så godt et knald. Om det var alkohollen, stedet eller bare det faktum at han var skide sexet og at de var et godt seksuelt match anede hun ikke, og egentligt så ragede det hende også en papfis for lige nu var hendes tanker kun på ham og på den nydelse han gav hende i dette øjeblik.

Hun lagde let sine ben omkring hans lend så han ikke kunne slippe væk og så hun kunne skubbe ham dybere og da han igen satte tempoet op lod hun sine negle løbe henover hans ryg imens hun mærkede hvordan hendes klimax pludseligt ankom og hun svejede sin ryg højt og sin nakke ligeså, så hun hvilede på det øverste af sit hoved og stønnede højt imens henes ben let rystede og hun mærkede hvordan den søde, søde seksuelle nydelse fyldte hendes krop med lykke som var der intet andet i verden hun hellere ville have.

Hun sank let sin ryg da spændingerne forstand og greb fat omkring hans nakke og tvang hans læber ned i mod hendes og kyssede ham lidenskabeligt og intenst.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Here's to a ridiculous life... Empty Sv: Here's to a ridiculous life...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum