Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning

2 deltagere

Go down

Emnesøgning Empty Emnesøgning

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 15:44

Emnesøgning Emne_zps50941299

Siden det i dag er et noget så forfærdelig trist vejr, har jeg ikke andet at give mig til, end at tage julepynt af juletræet, og sidde foran skærmen på min computer. Sørgeligt, men sandt. Derfor søger jeg en eller flere emnepartnere til at spice dagen lidt op med

Lidt om Elijah:
Elijah er en engel - in case du ikke lige havde taget dig tid til at betragte den smukke på farve der pryder mit navn, eller havde set de to vinger i overskriften - men ikke bare i udseende. Han er absolut ingen hardcore type, der passer godt ind på slagmarken; han bryder sig faktisk slet ikke om at slås. Tværtimod holder han af at sidde med en kop the og en god bog at fordybe sig i. Han virker en lille smule genert, men er altid imødekommende og venlig, og han udstråler en behagelig varme. Han er en ung engel, og er derfor ikke helt inde i regler og hvad der er godt og skidt, og så er han en lille smule naiv. Alt i alt er han en gennemført engel, der holder sig til det 100% rigtige(nogen gange er det dog også det kedeligste.. suk)

Jeg søger:
Ikke noget bestemt, skal det lige siges. Jeg søger emner og folk, der er interessante og udfordrende at skrive med. Nogle til at skubbe Elijahs grænser og holdninger(indenfor en hvis grænse selvfølgelig... Alt er relativt)
Jeg er ikke ude på at dø, bare lige til jeres orientering, så det vil jeg helst undgå Desuden vil jeg gerne have at I kan noget basis grammatik - punktum, komma, store bogstaver osv - og at i skriver mere end 5 linjer ^^

Det var det! Hvis jeg ikke har skræmt jer væk endnu, så skriv endelig til mig, hvad enten det er her i tråden eller på PM.
Fortsat god dag

- Elijah Seraphiel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Autumn Søn 30 Dec 2012 - 18:00

Altsååååå..... o.o Jeg kunne godt være interesseret i et emne med Elijah hvis det var. :3 I mit hoved virker han spændende.
Jeg kan nok godt overholde dine krav. Autumn dræber ikke.. andet end små kakkelakker og åndssvage fluer. xD

Kort om Autumn: Er egentlig blot at hun ikke er en almen djævel. Hun er næsten altid på den muntre side men som teenager har hun også skarpe humørsvingninger som man af og til skal være opmærksom på.. Ved ikke helt hvad jeg ellers skal skrive.. Hun har nogle personlige problemer men meget muligt intet der rigtig kan komme i en sammenhæng med din engel..
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 18:33

Hello there dear Elijah! :D

Jeg vil da gerne være frisk på et eller andet sjovt - Det synes jeg hvert fald kunne være lidt hyggeligt.
Zoreí er langt fra en dræber, men vil ikke udelukke at han ikke ville få lysten til at nappe blod i sig fra en Engel.. eftersom det jo er hvad Elijah er.
Men det kommer jo selvfølgelig helt an på om du ville have lyst til at emne med mig også? (;

Hvert fald! jeg er frisk på lidt af hvert! - hvad det så end kunne være.

(;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 0:02

Autumn: Det lyder fedt Idé til plot eller tager vi det bare, som det kommer? ^^

Zoreí: ... O.O ... Haha! Det lyder fint - det kan jeg godt gå ind for xD Folk går jo også og siger at Engle smager godt... o.o Så det må jeg vel bare acceptere Hvor og hvem opretter? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Melicia Man 31 Dec 2012 - 0:10

Kunne være interesseret, hvis Elijah kunne tænke sig at prøve krafter med den skizofrene, hallussinerende og sindssyge unge dame her :) hun er ikke just imødekommende eller har et lyst syn på tilstedeværelsen...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Autumn Man 31 Dec 2012 - 0:14

Jeg vil ikke sige at jeg har specielt meget til et plot men en lille start kan altid være at siden Elijah er af den svage generte side, og han som ny engel, så kan han blive en smule utryg i hendes nærvær eftersom hun sjovt nok er lavet af sand djævleske kræfter. Hvilket vil sige hun er fra den anden side af linjen end engle.
Det jeg mener med det er at han måske tror hun vil gøre ham fortræd, på grund af at han nok sagtens vil kunne fornemme hendes sande væsen der gemmer sig bag det uskyldige udseende. o.o Håber virkelig du kan følge mig..

Det er selvfølgelig bare til en start og så synes jeg ellers bare vi skal tage det som det kommer. Jeg har nemlig selv nemmere ved at komme op med ideer hen ad vejen.. >.<''
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 0:38

Som sagt, har jeg beundret Elijah en smule og er helt sikkert frisk på et emne!

Jeg ser to muligheder for plot mellem Elijah og to af mine karakterer. Cassadee og Hayden.

Cassadee ville uden tvivl se Elijah som svag. Simpelthen fordi hun ikke tror på at levende væsner kan være "gode". Alle er et sted, under den venlige facade, dybt rådne. Hun stoler ikke på nogen og er derfor ganske svær at komme den mindste smule ind på livet af. Så jeg kunne godt forstille mig et, måske ikke fjendskab, men så at de er frastødt af hinanden. Eller Cassadee er i hvert fald af ham. Men hun er også nysgerrig. Og det vil uden tvivl føre til at hun prøver at skubbe hans grænser. Lege med ham og se om han i bund og grund virkelig er så god, som han udgiver sig for at være.

Mellem Hayden og Elijah kan jeg ganske simpelt se et venskab. Tenna, som hun bliver kaldt, er en ret nede på jorden og meget social kvinde, der dog er ganske glad for videospil og andre ting, som man nok nærmere vil kategorisere som "drengeting". Vel generelt bare drengehørm. Hun føler sig bedst tilpas i selskab med fyre, medmindre det handler om at score en tøs. Og så kan hun sammen med de fleste typer, så længe hun finder dem venlige og ikke alt for "kedelige".

Sooo.. It's your choice. En af dem, dem begge eller ingen. Haha.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 11:06

Melicia: Uuuh, helt klart Lyder spændende og nyt; det kunne jo gå hen og blive helt sjovt :p

Autumn: Det kunne han sagtens blive. Utryg. Og der vil nok gå lidt tid, før han ligesom lader sine forsvarsværker falde en smule. Så finder vi bare ud af resten hen af vejen Jeg kan godt oprette, hvis det er? ^^

Hayden: Jeg er meget interesseret i Hayden, hvis hun er en drenget pige, for dem møder man ikke voldsomt mange af her på siden. Haha Og Elijah kan godt lide computerspil, med mindre man skal dræbe, så det kunne jo være sjovt at se hvad han sagde til at prøve det Cassadee lyder også helt vildt spændende, men hvis du ikke har mod på begge karakterer, så går jeg med Hayden :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Melicia Man 31 Dec 2012 - 11:09

Jah, men du skal ville det, hvis det skal blive et langt/godt emne ... Hun har nemlig en sjov effekt på folk som hedder, "de forsvinder/stikker af meget hurtigt"-effekten ^^

Acceptere du udfordringen? ^^
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 11:12

Uha! Det kan du bande på, jeg gør! ^^

Hvem opretter og hvor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Melicia Man 31 Dec 2012 - 11:13

haha! ^^ håber du kan holde godt fast...

Hmm... kan du ikke lave i sombre? får nemlig gæster nu ^^' ... så svare jeg om en times tid...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 11:14

Det kan jeg sagtens
Held og lykke med gæsterne ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Melicia Man 31 Dec 2012 - 11:15

fedt, tak*2 ^^ skrives når de er gået^^
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Autumn Man 31 Dec 2012 - 11:38

Det ville være en lettelse fra mine skuldre hvis du laver emnet. Jeg har lige alt for travlt med at ordne nogle ting her ny hvor nytåret nærmer sig. Nåh ja! Jeg skal nok også lige huske og sige at jeg ikke vil have mulighed for at besvare emnet her i dag. Af samme grund som overstående. >_<' Så når du har fået kreeret noget spændende kan du bare sende tråden min ven via en besked. :3
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 13:15

Fantastisk. Jamen så har Tenna sin første ven. Haha.
Jeg er frisk på dem begge. Vi kan jo altid starte med det ene og begynde det andet, på et senere tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning Empty Sv: Emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum