Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 14:53

Jeg er ikke helt ny på siden, men jeg har ikke været så aktiv som jeg kunne. Men nu har jeg lavet min karakter om til Lux.
Hun er et 12-årigt spøgelse der ikke ved at hun er død, hun tror stadig at hun er levende. Hun er ikke kommet over i åndeverdenen fordi hun vil finde sin far.

Jeg søger lidt af hvert, hvis i ikke passer til nogen af tingene, kan vi altid tage et emne og se hvad der sker :)

Hendes morder - Jeg skal have en der kan dræbe hende, i det emne vil hun selvfølgelig være menneske. Jeg har planlagt hvordan det skal ske, men jeg er villig til at ændre det en smule hvis det ikke passer til jeres karakter.
Hendes far - Et menneske der har forladt hendes mor under graviditeten fordi han ikke ville være far. Han kan være blevet en anden race, eftersom han forlod dem for 12 år siden.
Venlige sjæle - Nogen der kan være venlige over for hende og hjælpe hende med at styre hendes magier og spøgelsesform, det kræver så bare at de overbeviser hende om at hun er død først.
Fjendlige sjæle - Nogen der evt. vil bruge hendes magier i mod hende eller for at hjælpe sig selv. Måske kan de lokke hende med 'slikkepinde.'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 15:37

jeg frisk hvis du kan bruge en vampyr?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 16:25

Caiden er normalt ikke en venlig sjæl, men jeg kan lige forestille mig, at han ville have en svaghed for Lux. Jeg ved ikke, hvad du siger til det? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 17:16

Choice: Jeg tænker at han passer bedst ind under fjendtlige sjæle. Måske kunne hun være utryg ved ham og hendes evne, deathstare, bliver brugt uden hun ved det mens han bruger hypnose, så de har en kamp med deres evner?

Caiden: Måske kunne det være aften og mørkt, så Caiden søger efter selskab grundet hans frygt for det, han finder Lux og hun vil være i spøgelsesform og hun vil være bange fordi hun ikke forstår hvad der foregår hvad siger du til det? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 17:31

Ja, det lyder da helt fint! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 17:39

Super:)
Hvem starter det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 18:08

Lyder ret godt hvis der er c:

Kunne jeg lokke dig til og starte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 18:09

Jeg sender et link over pm :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 18:19

Lux skrev:Super:)
Hvem starter det?

Det kunne være fedt hvis du gad, for jeg skal lige lave lektier osv. - så kan jeg svare i aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 18:20

Du får også et link over pm :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning} Empty Sv: *Tiltrækkende og spændende overskrift* {Søgning}

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum