Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måneskinstur EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måneskinstur EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måneskinstur EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måneskinstur EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måneskinstur EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måneskinstur EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måneskinstur EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måneskinstur EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måneskinstur EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måneskinstur EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måneskinstur

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

måneskinstur Empty måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 16:52

tid: 22:32
vejr: klar himmel, en kølig brise og perfekt til en gåtur.
sted: ved søbredden
dato: 23. marts
omgivelser: ingen andre til stede.

han sukkede lidt, og kiggede ud på det rolige vand. månen spejlede sig i søens stille vand. det var smukt syntes han. han kiggede op på den klare himmel med den store skindende måne, det var som at stirre på solen mente han, og kiggede ud over søen igen. to dage var der vel efterhånden gået siden han sidst havde set hende, og han var vidst allerede begyndt at savne hende. men han var ikke sikker, det havde været lang tid siden han havde savnet nogen, så den følelse havde han glemt. så om han savnede hende vidste han ikke helt, men han følte sig som et maleri der kun var halvt færdigt når hun ikke var der, og han hadede at han var begyndt at føle sådan. han hadede ikke hende, men snarere selve følelsen, yuuki kunne han jo ikke bebrejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 16:59

Yuuki kom stille flyvende rundt, hun havde jo forklaret Rex at hun var Engel men han havde vist aldrig set hendes sølv farvede vinger før de lignede selve månens skindende spejlbillede i vandet, hun kiggede ned og fik øje på Rex med et lille smil på læben landede hun, hun kiggede på rex med et smil og sagde stille"hvad laver du her helt alene smukke" hun kom frem fra skyggen iført sine slidte grå jeans med huller og en stram hvid top, hun kiggede på Rex med et smil og gik tille over til ham og krammede ham i det hun sagde"Årh rex hvor har jeg dog savnet dig smukke" hun grinte lidt og sagde"ikke lang tid siden sidst hva" hun blinkede og prikkede stille og blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:51

han kiggede lettere forskrækket over på hende. hvor var hun kommet fra, han havde slet ikke lagt mærke til hun var kommet. dog blev det forskrækkede udtryk hurtigt erstattet af et sødt og venligt smil. "jo alt for længe, jeg troede jeg skulle dø" sagde han og grinte lidt. hans smil blev siddende, men han fik et lidt mere tænksomt udtryk. nu hvor hun var der, følte han sig hel igen, og han forsøgte stadig at finde grunden så godt han kunne. selvfølgelig fandt han ikke noget svar, men han tænkte alligevel over det. "så hvad har du lavet siden jeg var nødt til at undvære dig så længe" spurgte han og grinte lidt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 18:55

Yuuki gik hen til Rex og gik stille rundt om ham mens hun lod en finger strejfe hans brystkasse blidt og let og sagde stille med en blid og smuk stemme"jeg har drillet mine venner og så har jeg været hjemme og sove lidt hvad med dig rex hvad har du lavet" hun kiggede på rex med de helt klare blå øjne der skindet i månens skær samt hendes lange hår der flagrede magisk efter hendes eneste bevægelse, hun smilede sødt og de lyse læber så fydige og fugtigt ud, hun havde et tandpasta smil uden lige som om hun aldrig havde undværet en tandbørste, hun så på Rex lidt og sagde"forresten rex hvad laver du egenlig her ude helt alene?? bare ude på en spasere?? tur eller ude og tænke over de store spørgsmål i livet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:03

han tog en dyb indånding da hun ramte hans brystkasse, og samtidig slog han hjernen som han plejede at gøre når han var sammen med hende, da han ikke gad tænke overalle de ting han gjorde og sagde. "nej jeg har da bare gået og ventet på at kunne være sammen med dig igen" sagde han med et lille smil og røde kinder. han gad ikke tænke over hvorfor han rødmede, han gad slet ikke tænke, han ville bare være lige den han havde lyst til mens han var sammen med yuuki. han syntes hun var perfekt. ikke bare hendes udseende, men også hende personlighed, han elskede det hele ved hende. elskede??? kunne det være det??? kunne det være kærlighed han følte??? den tanke slog han hurtigt væk igen. han havde aldrig følt kærlighed, og havde heller ikke tænkt sig at begynde på det, i hvert fald ikke før han vidste præcis hvad hun følte for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 19:10

Yuuki grinte sødt i det hun krammede ham og sagde"virkelig hvor er du dog nuttet Rex såå hvad skal vi lave?? og har du egenlig fået et arbejde nogen steder rex??" hun kiggede på ham i mens hun stille holdte om rex i mens hun tænkte*hvor er han dog dejlig varm men han er jo også en ild demon* hun kiggede stille på rex med sit lysende smil på læberne og gav slip på ham stille og satte sig nær vandet og klappede ved siden af sig som ment han skulle komme hen og sidde ved hendes side, hun kiggede stille på rex og sagde"Jeg har skam rigtig meget savnet dig ild drage" hun blinkede til ham fordi at han var jo ikke en drage men det var jo oprindelig fra drager ilden kom fra og sten og lava, ja meget kom ild egenlig fra men mest drager i hende slille fantasi verden men nu var hun jo også en engel så det kunne ikke være helt galt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:27

han grinte lidt, og havde godt kunne mærke at hun var koldere end ham. han måtte have opvarmet sin krop ubevidst, normalt var han jo lige så varm som andre. han satte sig ved siden af hende, og smilede sødt til hende. "drage" sagde han og grinte lidt. han lavede en lille kugle af ild inden i sin mund, hvilket overhovedet ikke skadede ham da han var næsten immun overfor ild. han pustede ud og lod en stor flamme skyde ud fra den lille ildkugle, så det så ud som at han spyede ild, som en drage. han slukkede ilden i sin mund, og smilede til hende. "måske er jeg en drage" sagde han og grinte lidt. hans tænder, mund og så videre havde ikke taget nogen form for brandskade, der var ikke så meget som en sort plet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:32

Yuuki grinte sødt og lænte sig stille op af ham og så på ham med det søde smil på de lyse læber og kiggede nysgerrigt på ham da hun kunne se han var ved at lave noget med munden, hun rykkede sig lidt på afstand da hun satte sig op ret igen og kiggede på da hun spyede ild ud af munden og sagde"Wauw ja du er en lille drage jeg tror dit kælenavn fra i dag af vil være Dragon" hun smilede sødt og sagde"hvad siger du til det Rex må jeg ikke kalde dig Dragon " hun nussede ham blidt i håret i det hun fik det til at stritte lidt til alle sidere tog hun stille hånden til sig igen og kiggede mod søen og så mod månene i det hun sagde"hvor er her dog smukt? syntes du ikke??" hun kiggede lidt på ham med et smil og roede lidt i sit eget hår nu for at få det til at sidde lidt bedre end det gjorde i starten og sagde"Såå er der noget du tænker på og hvad har du egenlig lavet i alt den tid jeg ikke har set dig Rex??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:43

han smilede lidt til hende og rødmede. han var ret ligeglad med hvad hun kaldte ham, den slags var han ligeglad med. "jeg har øvet mig lidt på nogle trin, og jeg tænker over om jeg mon tør spørge om du vil danse" sagde han mens han med røde kinder sad og kiggede ud over søen. han havde ikke ment at sige det sidste. et var det han tænkte på, men han havde ikke tænkt sig rent faktisk at sige det, men så igen han havde trods alt slået hjernen fra så han ikke behøvede tænke over sådan noget efter det var sket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:49

Yuuki smilede glad i det hun stille rejste sig op fra den beduggede græs og smilede ned til Rex og strakte sin hånd stille mod ham og sagde" det vil jeg da meget gerne rex husk kun vis du føre smukke" hun blinkede og tog stille i mod hans hånd og Sagde"såå?? må jeg så se hvor god du er blevet til at danse" hun smilede og tænkte*hvor er han dog egenlig smuk i aften det helt magisk os stemning der er her og Sådan som vejret er og månen skinder og alt er bare ja helt magisk* hun kiggede på Rex og grinte sødt i det hun sagde"hvor ser du egenlig nuttet ud nu når jeg får dig set med Pjusket hår Rex"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:56

han tog hendes hånd, kom op, og tog hende ind til sig som når de dansede. han smilede sødt, og rødmede lidt. "du ser også nuttet lille yuuki" sagde han og smilede mens hans kinder var knaldrøde efterhånden. han begyndte at danse som de havde gjort de andre gange først denne gang bare en smule hurtigere. "hvor god er du til at danse" spurgte han, da han godt ville vide præcis hvilke trin og sådan han kunne lave med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:01

Yuuki smilede sødt og sagde"Hmm det ved man jo aldrig jeg vil mene efter min egen bedømning at jeg er utrolig god til at danse næsten en ren mester men har så os haft en til at lære mig det da jeg var helt lille så ja temmelig go er jeg Nu??" hun kiggede på Rex og sagde"hvad med dig rex hvor god er du blevet til at danse??" hun kiggede på ham og fik øjen kontakt med ham og rødmede lidt meget fordi hun jo os stod så tæt op af ham men det kunne jo heller ikke undgåes at få øjen kontakt her og der??. hun kiggede lidt ned for at gemme hun rødmede men så op på rex igen med et smil på læberne og sagde"har du da lært andre danse ?? rex"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:10

han rødmede også, ikke fordi at de fik øjenkontakt, men fordi hun gjorde. "nej jeg har mest bare koncentreret mig om at få tempoet lidt op i denne her dans, og så har jeg lært..." han svingede hende uden varsel ned, så hun lå i hans arme, ligesom i de store romantiske scener i tøsefilmene. "...det her" afsluttede han, med en lav stemme, næsten hvisken. han fik øjenkontakt med hende, og opdagede først der hvor smuk hun var, ja hvor smukt det hele var, og perfekt den sags skyld. den skyfrihimmel der lod månelyset skinne ned på dem, bare de to, helt alene, ved søens bred. hun ligger i hans arme, deres øjne mødes. han var ved at sprænge for at få lov til at kysse hende, et langt lidenskabeligt kys, det var hvad han ville have, men han nyd skam også øjenkontakten, og situationen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:14

Yuuki smilede sødt og sagde"Jeg kan skam også mærke at du er blevet hurtiger og meget meget mere klar over dine trin og hvad Wow!" hun lod sig stille falde tilbage i hans arme og lod sig smedigt og elegant følge hans krop og gå ned og så på ham og over rødmede i det hun hørte ham sige det på den måde så romantisk det var og sådan som de stod. hun smilede sødt i det hun stille kunne mærke sit hjerte banke og sagde"Wauw Rex hvor er du dog blevet god ?? hvem har hjulpet dig til at kunne lave sådan noget her" hun hentydet til den situaton de var i lige nu og her, hun kiggede på hans klare øjne med sine klare øjne og kunne ikke lade vær med at rødme endnu mere nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:26

han smilede lidt, men ikke på den søde venlige måde, snarere en lidt mere kærlig måde. "en moppe i køkkenet, den beklager sig ikke hvis man træder forkert" sagde han og smilede lidt. han rykkede lidt tættere på, og hviskede. "men så er der noget jeg gerne vil prøve som moppen ikke kan hjælpe mig med." han rykkede stille hen mod hende læber, for at se om hun ville. det nyttede jo ikke noget hvis at han kyssede hende og hun så ikke engang gad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:35

Yuuki grinte lidt af det med moppen og kiggede på ham og sagde"ååååårh stakkels stakkels moppe hvor må den dog ha lidt meget i gennem den tid du har trænet med den men også gjordt rent med den" hun blinkede fordi hun drillet ham for sjov nu og kiggede ham stille i øjnene igen og rødmede meget nu hvor i man kunne se hvordan hun blev helt rød i hovedet af flovhed og sagde"okay men kun fordi du er så romantisk og nuttede lige nu og kun et hurtigt et" hun blinkede til Rex og kunne stille se hvordan han nærmede sig hende og lukkede stille øjnene og var ved at dø af grin men os ved at besvime over pinligheden og stemningen der var der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:43

han smilede lidt, inden deres læber mødtes. personligt gjorde han det til at ret kærligt kys, og hvis han kunne havde han holdt det i meget lang tid, men hun havde tydeligt sagt et kort et. han sluttede kysset, og fik hende op og stå, mens han hurtigt blev helt rød i kinderne. det var først der at det gik op for ham at det kys nok havde afsløret at han nok ville være mere end bare venner, og at han selv opdagede det gjorde at han blev knaldrød i kinderne, og han ubevidst blev varmere, så han kom til at svede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:47

Yuuki havde ikke rigtig opfanget det men troede bare han blev grebet af stemingen omkring dem og kyssede ham blidt på kinden og sagde"alle mine venner får et kys men kun på kinden men jeg kunne rigtig mærke du blev os grebet af stemningen om os hva hva Rex" hun grinte sødt og prikkede ham blidt i siden mens hun smilede kært til ham og tog om ham blidt og sagde"såå? rex har du nogen sinde kysset en pige før??" hun kiggede lidt på rex i det hun spurgte ham smilede hun på en rigtig uskyldig pige måde med store hunde hvalpe øjne og et sødt smil over læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:55

hun lod ikke til at have bemærket det. han åndede lettet op, og smilede sødt til hende som han plejede. "nej ikke rigtigt" sagde han og grinte lidt. "man kan vel sige at jeg er en jomfru når det kommer til alt sådan noget" sagde han og smilede sødt. vandet gav ham en ide, både så han kunne køle ned, og så at han måske kunne komme over på et andet emne der ikke var så pinligt for ham. "jeg tager mig lige en tur i vandet" sagde han og hev uden videre trøjen af så han stod i bar overkrop. han var selvfølgelig veltrænet, men ikke pumpet, da han selv syntes at sådan noget så klamt ud. han tog brillerne, og korset, af, inden han med et smil, hurtigt sprang i det kolde og overraskende dybe vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:00

Yuuki begyndte stille at grine og sagde"Nåårh okay søde" i det han jo var hoppet i og sagde"heh din lille vand dragon kan du nu overleve der i vandet uden din flamme dør hen??" hun kiggede på ham nysgerrigt og lagde sig ned i græsset i det hun tjekkede ham ud hvor han svømmede rundt i den store smukke og dejlige sø. hun rev lidt græs op i mens hun kiggede på Rex og sagde"hmm jeg os en slags jomfru eller jeg er jomfru men stadig" hun blinkede og kiggede lidt på rex og lagde sig så på ryggen og kiggede mod Månen og sagde"hvor er månen dog bare utrolig smuk i nat det er da helt vildt?? så smuk den er syntes du ikke rex??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:20

han smilede sødt til hende, og kiggede op på månen mens han trådte vande for at holde sig oppe. "jo, men der er en der slår månen på det område" sagde han lavt for sig selv så hun ikke kunne høre det, og kiggede lidt over på yuuki. han dykkede ned under vandet, men kom hurtigt op igen da han bare skulle køles lidt af. stille svømmede han ind til bredden, og gik op igen. selvfølgelig havde han glemt at tænke sig ordenligt om da han gik i vandet med bukser på. de før lidt løse bukser sad nu klistret tæt op af ham, og afslørede stort set alt, inklusive størrelsen på hans mere ædle dele. han blev rød i kinderne, ikke fordi at han havde noget at skamme sig over med hensyn til størrelsen, men snarer bare fordi at hun var der. han skyndte sig at tage trøjen på. den var idet mindste lang nok til at skjule hans ædlere dele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:24

Yuuki kiggede stille op på månene stadig men fjernede stille blikket i det hendes blanke blå øjne stille lod sig studere den våde Rex der badet i søen og sagde"såå?? rex er det dejligt med en lille dukkert" hun kiggede på ham da han kom op og så da tøjet klistret sig til hans krop og begyndte at grine over han lignede en våd druknet kat og så rødmede hun os fordi det var så tydligt at se en vis tings størrelse. hun fjernede blikket i det hun rejste sig op for at drille ham gik hun tæt på ham og sagde"ååårh din stakkel Rex du er jo helt våd" hun smilede forførende men i det hun var tæt på ham og lagde en hånd blidt på hans brystkasse skubbede hun ham langsomt og blidt bagud så han faldt ned i vandet igen og begyndte at grine af ham og sagde"ej undskyld jeg kunne ikke lade vær" hun grinte i det hun så ham falde ned i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:31

blev blot mere rød i kinderne da hun skubbede ham i vandet, men samtidig fik han også et drilsk udtryk. "så lille yuuki, det var dråben" sagde han og rejste sig. selvfølgelig sad tøjet igen klistret op af ham. han selv var immun overfor ild så han kunne sagtens bare bruge sine evner til at tørre sig selv, men hans tøj var jo som alle andres yderst brandbart, så hvis han forsøgte at varme sig selv op for at slippe af med vandet ville han nok havne i en situation som ville være mere end bare pinlig. han gik op til hende, kiggede i to sekunder på hende, inden han hurtigt fik løftet hende op på sin skulder, ligesom brandmænd gør. han gik målrettet ud i vandet igen med hende over skuldren, og da han var nået et godt stykke ud satte han hende ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:39

Yuuki var ved at dø af grin over at se den våde Rex og pegede på ham og sagde"Muhahahaha!! haha!!! aaaaahahaha!!! hvor ser .... haha!! !hvor ser du dog!! haha sjov ud i ansigtet Rex haha!! jeg tror aldrig jeg har set noget så sjovt før i hele mit liv hahaa!! " hun grinte og faldt ned på ryggen og kunne ikke lade vær med at grine hun var ved at græde over smerterne i maven fordi hun grinte så meget hun kunne bare ikke stop ligesom i timerne da man var lille hvor en lære sagde man ikke måtte grine men hvor det så bare gjorde det svære for en at lade vær. hun smilede og sagde"HAHAAAA!! Rex du ser såååå våd ud lille stakkel Hey!! heeeeeey næææh nej Rex .... Rex nej hahaa!!! nej Rex slip haha" hun prøvede at komme fri men kunne ikke nå det fordi før hun vidste af det lå hun os i vandet ved hans side. hun rødmede let og sagde"årh Rex bare vent Nu drukner jeg dig bare!" hun grinte og hoppede op på hans ryg i vandet og hoppede på hans skuldre blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:02

han grinte lidt. "okay så det er sådan vi leger hva" sagde han og tog fat i hendes ben så at han ikke kunne komme ned igen. " skal vi så se hvor langt jeg mon tør gå ud med dig" spurgte han og begyndte at gå længere ud i søen, indtil at han stod i vand til hagen. "men det er jo slet ikke fair at du sidder helt deroppe, så kan du jo ikke nyde vandet rigtigt" sagde han og lod som om at han tænkte. "men heldigvis ved jeg hvordan vi kan lave om på det" sagde han, og satte sig ned i vandet, mens han stadig holdte fast i hende, så hun kun kunne med ned under vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum