Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måneskinstur - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måneskinstur - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måneskinstur - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måneskinstur - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måneskinstur - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måneskinstur - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måneskinstur - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måneskinstur - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måneskinstur - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måneskinstur - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måneskinstur

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:07

Yuuki skrig i det han tog hende længere ud på vandet og sagde"ej!!! Rex stop så du så fjollede og skør kom nu søøøøøøøøde!!! lad mig nu komme ind i lang be om" hun grinte og skrig da han tog hende under vand. hun kiggede på Rex og fik ham til at give slip og kom op og svømmede mod kysten og lagde sig stille ved breden og kiggede mod Rex og sagde"Årh rex bare vent jeg skal nok få hævn en dag her stor i buksen" hun blinkede og hentydet til at hun havde set ham da han var oppe på land og set et vis sted. hun grinte sødt i det hun fik sig hevet op og gik hen og lagde sig i græsset og sagde"årh nuuuuu jeg helt våd Rex altså" hun grinte og vred sit hår fra vand og prøvede at gør det samme med sit tøj mens hun havde det på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:24

han grinte venligt, og satte sig ved siden af hende. "du havde fortjent det når du driller mig sådan." sagde han og sukkede lidt mens han kiggede op på månen. han lukkede kort øjnene, og nyd bare at ligge i græsset sådan en dejlig aften. han åbnede øjnene igen og smilede lidt igen mens han begyndte at tegne med ild oppe på himlen. det han tegnede var en næsten perfekt kopi af skolegården hvor de to havde mødtes. han grinte lidt, og lod det forsvinde igen. "en smuk aften" sagde han lavt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:28

Yuuki nussede ham i håret blidt og blinkede til ham i det hun sagde"nu skal du ikke tag det så tungt ?? Rex jeg nyder skam aften med dig og ja jeg havde fortjent det dumme dumme mig" hun grinte let i det hun stille roedede igennem sit hår lidt vildt og kiggede på ham og så pistolen og sagde"Wauw!!! Rex du har en pistol hvor har du fået den fra???" hun kiggede med store øjne på Rex i det hun så igen på pistolen og stille undersøgte hvilken model det var siden hun havde taget den fra ham efter som hun så den.. nåår hun nu var så nysgerrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:25

han blev næsten helt overasket over hendes pludselige begejstring, men han holdte en lidt kølig facade mens han bare smilede. "den er ret gammel men den virker fint, den er vidst helt tilbage fra 1978, det var i hvertfald dengang jeg fik den, men jeg tror aldrig at den model blev sat i produktion selvom at den virker perfekt" sagde han og smilede lidt. "og jeg har den altid på mig, hvor mærkeligt det end lyder, så går den mig på en måde lidt tryg*" sagde han og grinte af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:29

Yuuki smilede og sagde"Wauw hvor er den flot Rex " hun kiggede stille på den i det hun rejste sig op og sagde"vil du være med til at gå lidt rundt rex??" hun kiggede yderligere på rex og strøg kort sit hår til siden med et smil på læberne og begyndte stille at gå i mens hun stille så på Rex og sagde"forresten rex hvad kan du lave ud af dine ild evner ?? altså du kan jo gør som en drage og sådan og brænder du dig aldrig når du bruger din evne smukke??" hun rødmede let over at kalde ham smukke til sidst men egenlig gjorde det intet efter som han jo var smuk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:37

han rejste sig og gik trofast efter hende. "jeg i princippet gøre alt med dem, så længe der er ilt i luften. og efter lidt over 250 år omgivet af ild bliver ens krop meget modstandsdygtig, og desuden er jeg jo ilddæmon det ville ikke nytte noget hvis jeg blev brændt af min egen ild" sagde han, og smilede. "er der da noget specielt du gerne vil se om jeg kan" spurgte han og kiggede lidt spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:43

Yuuki kiggede stille på Rex i det hun roede sig i håret og sagde"hmm noget bestemt du kan lave hmm kan du lave en ring af ild om dig selv eller nej det kan du jo ikke bliver dit tøj så ikke brændt op eller sådan noget" de var jo stadig våde så hun syntes det var ldit sjovt tanken om at rex ville midste alt tøjet. hun smilede sødt i det hun sagde"Jeg egenlig bare nysgerrig ikke andet tror jeg da men ? har du nogen sinde kæmpet med din ild altså brugt den i forsvar mod andre ?? eller sådan noget" hun kiggede undrende på ham men utroligt nysgerrig os og lænte sig stille op af ham og nød gå turen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 21:56

han grinte lidt. egentlig kunne han godt lave en ring af ild omkring sig uden at der ville gå ild i hans tøj. han skulle bare regulere temperaturen på ilden hvilket hans evner også gjorde ham i stand til. "ja masser af gange, jeg levede jo også under nogle krige, og det var ikke altid at det var de helt fredelige områder jeg befandt mig i" sagde han og grinte lidt igen. han havde aldrig været soldat, han havde snarere været en en mands hær der nu dræbte dem han ikke brød sig om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:03

Yuuki så en bænk og satte sig stille på den i det hun kiggede på rex med et smil på de lyse læber og sagde"Wauw fedt Rex" hun kiggede stille på ham og sagde"første gang jeg mødte dig Rex troede jeg du var sådan en slem bad boy fyr men du virker nu meget harmløs og sød?? altså ikke at slemme fyre ikke er sød men nogen har det med at være temmelig perverse og tænke perverst eller være meget meget nær gående men du rigtig sød forrresten har jeg spurgt dig om hvor gammel du er rex??" hun kiggede lidt undrende på rex mens hun roede i sit hår yderligere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:05

han tænkte sig lidt om. egentlig holdte han ikke helt styr på hvor gammel han efterhånden var, men han havde da en nogenlunde ide om det. "cirka 250" sagde han og smilede lidt. han vidste godt at han langt fra opførte sig som en der var så gammel, men hans ungdommelige sind var noget han godt kunne lide ved sig selv, så han ville ikke ændre det. "og tro mig normalt er jeg langt fra sådan her, der er bare nogle få heldige som dig der for lov til at se denne her side af mig" sagde han og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:13

Yuuki grinte sødt i det hun satte sig ved hans side og kiggede på ham og gjorde for sjov en forførende bevægelse op af hans brystkasse og sagde"Nååååårh hvordan er du da ellers over for andre farlig eller slem eller sådan noget i nærheden af det smukke og jeg er 210 faktisk heh så det ikke helt så langt fra hinanden men jeg ser mig selv som en 16 årig som min skin også viser hvilket lyder utrolig mærkeligt og ulækkert det jeg lige sagde med skin haha" hun grinte sødt og sad tæt op af rex

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:26

han trak lidt på skuldrene, mens han lidt forsøgte at ignorer at hun sad så tæt op af ham. "jeg holder mig mest for mig selv, gør hvad der passer mig" sagde han og smilede venligt til hende. "men hvad med dig, sidder du altid så tæt op af dem du kender eller er jeg bare speciel" spurgte han og grinte lidt. han nyd skam at hun sad op af ham, men han var stadig i tvivl om hvordan han skulle håndtere det hele eftersom hun sendte nogle ret forvirrende signaler til ham tit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:32

Yuuki rødmede let og sagde"nej egenlig ikke altså kun dem jeg ahr det fuldstændig dejligt med og jeg stoler på og sådan og ja du er nok en af de specielle personer jeg kan lide at sidde så tæt op af men jeg gør det ikke ved alle vis det er det du tror" hun kiggede flovt på Rex og ryggede sig lidt væk fordi hun regnede med at han ikke kunne li det. hun kiggede stille på rex og sagde"sååå rex?? jeg har savnet dig rigtig meget siden den dag men har du så haft chancen siden den dag vi dansede med at danse med andre end kun lige mig??" hun kiggede undrende på ham men fik et lille flovt smil frem på de lyse smukke dejlige bløde læber og strøg sit hår blidt til siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 21:10

han blev næsten helt trist da hun rykkede væk eftersom at han godt kunne lide det. han lod som om at han tænkte lidt over hendes spørgsmål mens han smilede. "nej, medmindre at moppen hjemme i køkkenet gælder som en dansepartner" sagde han go grinte lidt, inden han rykkede over til hende, lagde armen om hende og fik hende krammet op af sig. "og jeg sagde ikke at jeg ikke kunne lide du sad op af mig" sagde han med lidt røde kinder og et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 21:21

Yuuki rødmede meget i det hun stille smilede sødt og lagde sig lidt mere på af Rex og nussede hans hår og sagde"okay men jeg vil vel altid være en bedre danse partner end din moppe vil jeg ikke Rex og tak fordi du godt vil sidde så tæt op af mig så kommer jeg heller ikke til at fryse vis det skulle ske" hun blinkede til ham i det hun så rundt og sagde"skal vi gå en tur rundt i skoven ?? Rex eller vil du gerne blive siddende her smukke" hun rødmede let og kiggede rundt i det hun gerne ville rør sig lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 21:36

han grinte lidt. "selvfølgelig er du en bedre danse partner" sagde han, og smilede lidt. "ja lad os gå lidt" sagde han med et smil, og rejste sig. han vidste ikke rigtigt hvad de skulle lave i skoven så sent. han kunne selvfølgelig forsøge at underholde med lidt ildkunst, men det ville også gå hen og blive kedeligt hurtigt. han sukkede lidt og gennemrodede sit hovede for samtale emner uden at han fandt på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 21:41

Yuuki smilede sødt i det hun stille uglede hans hår for sjov og sagde"Hmm vis du vil kan vi os smutte ind til byen og finde et sted og spise og sådan lidt vis du vil eller tag på druk tur haha selv om det måske ikke er så sjovt for dig ? smukke" hun kunne lige forstille sig ham og hende fulde ned af gå gaden i terra gå og synge en fulde sang mens de slet ikke kunne holde sig oprejst og så gå i seng hjemme ved en af dem og den ene falde om af søvn på gulvet og den anden i sofaen og så at de sammen dagen efter ville tag et bad og så begge gå ned og få noget morgen mad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 21:51

han grinte lidt. "en druktur lyder da fantastisk sjov, men jeg tror nu ikke at du vil kunne holde til en når det er mig du er sammen med" sagde han med et smil på læben, og puffede hende på skuldren. "men at tage ud og spise lidt lyder meget godt, jeg er alligevel at blive lidt sulten, men hvor skal vi finde et sted der har åbent så sent" spurgte han og kiggede lidt undrende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 21:57

Yuuki uglede hans hår ldit igen og sagde"fjolle! altså hele byen har åbent mega sent i aften de har faktisk åbent til helt i morgen ved 5 tiden og vi kan bare tag os lidt at drikke bagefter vis du vil fjolle" hun smilede sødt og puffede blidt til ham i det hun tog ham i hånden og stille gik mod byen sammen med ham og sagde"såå hvad kan du bedst li altsåå??? af mad hvad smager bedst ? Kina, eller ? krydret mad , eller almindelig Bøf og sådan lidt kartofler eller hvad er du egenlig til ??" hun smilede sødt i det hun gik og drillede ham lidt for sjov og smilede kært i mens hun prikkede ham blidt på maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 22:03

han smilede lidt mens han tænkte over sit svar. han vidste selvfølgelig godt hvad han bedst kunne lide, men hans egen livret vidste han ikke helt hvad var. "italiensk" sagde han og smilede venligt, mens han bare fulgte efter hende eftersom at han regnede med at hun vidste hvor de skulle hen. han prikkede hende på maven som straf for at hun havde prikket ham, men han havde samtidig et lidt drilsk smil der tydeligt afslørede at han havde nogle onde onde planer hvis hun prikkede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 22:12

Yuuki grinte og sagde"hey du dit prikke dyr man må da ikke prikke igen nåår jeg sådan prikker dig fjolle" hun smilede og tog ham rundt om håndledet blidt og stille tog ham med til en italiensk resturang der duftede fantastisk hun smilede og sagde"Kom jeg kender dem der arbjeder her inde de mega søde!" hun prikkede ham på maven igen lige inden de gik inden fordi, fordi inden vendte hun sig elegant om hendes hår flagrede smukt med og hun prikkede ham direkte på maven med et smil på læberne og rødmede let i det hun skulle til at gå indenfor med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 22:11

han smilede drilsk og hev hende væk fra indgangen. "nu prikkede du så er jeg nødt til at give igen" sagde han og gav hende et hurtigt kys på kinden, inden han hurtigt gav slip på hende igen, og gik over til indgangen hvor han ventede på hun skulle komme over. hans kinder var knaldrøde da han ikke havde regnet med at han havde ville kunne få sig selv til at give hende det lille kys på kinden, og han var begyndt at syntes at det både var en smule pinligt, og så havde han også indset det måske ikke havde været den bedste ide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 22:15

Yuuki over rødmede i det hun stille gav et grin fra sig og stod lidt fjantede og legede med en løs hårlok som hun snoede om sin finger og så ned mod fliserne med sin rødmen over kinderne og sagde"nååååårh sååå?? sååå... Rex altså?? sååå... skal vi gå ind" hun rødmede mere og gik stille ind i det hun slap sin hårlok og prikkede ham blidt i siden igen og rakte tunge i det hun fandt et bord og sagde"det var som hævn muhahah"
Hun smilede i det hun sad så Rex kunne sætte sig ved hendes side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 22:37

han fulgte efter mens han grinte lidt. "ja den fortjente jeg, men pas nu på at jeg ikke giver igen" sagde han og smilede varmt til hende. han gad ikke kigge på menukortet, han vidste allerede hvad han skulle have, pizza, han elskede pizza, og han var ret ligeglad med hvad der var på den. han sad og trippede lidt med fødderne af utålmodighed. han ville afgive sin bestilling, helst så hurtigt som muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Gæst Tors 8 Apr 2010 - 22:42

Yuuki grinte og sagde"vi vil gerne bestille nu" der kom en tjener over til dem og tog i mod deres bestilling, yuuki fik en med Skinke og perperoni og hun kunne ikke huske hvad Rex sagde han gerne villa have at spise, Hun kiggede stille på rex i det hun smilede og sagde"årh det smager godt hvad med din Rex smager din pizza ikke også bare godt" hun tog endnu en bid af sin og tog lidt af den cola hun havde bestilt til dem og sagde"du må godt smage vis du vil bare du ikke gør så hele min pizza forsvinder fjolle"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måneskinstur - Page 2 Empty Sv: måneskinstur

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum