Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sight Seeing! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sight Seeing! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sight Seeing! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sight Seeing! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sight Seeing! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sight Seeing! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sight Seeing! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sight Seeing! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sight Seeing! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sight Seeing! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sight Seeing!

Go down

Sight Seeing! Empty Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 23:58

Sted: På en lille markeds plads i asien.
Tid: 12:30.
Vejr: Sol-klart! Meget varmt, så man ikke rigtig kan gå med for meget tøj.
Dato: Sommer D'oh xD

____

Aino gik ned af en gade i ført en grøn blomstret kjole der viste hendes former frem. Slank, dog med både til gården og til gaden. Hun havde trykket en stråhat ned over hovedet der gemte på hendes blå sorte katte ører, et forsøg på at blænde ind imellem alle menneskeende på gaden. Der var boder, nogle solgte smykker, andre solgte keramik, billeder, og andre former for nips ting som de mange turister fandt tiltrækkende. Aino selv gik og så nygerrigt efter de forskellige ting men gik dog ikke hen til nogle af boderne. Hun travede rundt i et par høje hælede sanddaler ikke ligefrem det mest praktiske at tage på når man gik rundt ude på et marked med mange mennesker. Men pyt da, det var hendes ynglings sanddaler og her til morgen havde hun følt at hun ville forkæle sig selv lidt, så hun havde taget dem på. Der hang et kamera i en snor om hendes håndled, et lille amatør et, som ikke kostede mere end en 50'r i bustikkerne. Som hun gik rundt der med hænderne på ryggen hvor hun havde sin taske med pung og pas i, så hun noget vældig interessant. Det var en lille dukke, med katte ører og hale. Hun gik hen til boden og bøjede sig ned over den så hendes halv lange lyserøde hår gled ned fra skuldrene.

,, Kyaah?", udstødte hun stille for sig selv imens huns vagt rødmede over at finde den lille katte-prinsesse dukke.
,, Hvor er den bare sød!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:05

Kajika kom stille gående i shorts trukket lidt over hofterne i cream farvede base, og en thisrt der stoppede over navlen og ikke nok med det hang den os løst ned over den ene skuldre, hun gik stille der og nynnede i det hun boede der jo, hun gik i herkules sandaler kaldte man det og havde ingen strå hat på, men hendes lange hbid blonde hår gik helt til hofterne selv om det var i en elastik og hendes læber funkelede smukt mens hun gik der og nød sommer dagen, hun havde endelig fået sine bøger til feriens lange dage hvor hun skulle studere, til uni og ikke nok med det var hun blevet klogere end sidst hun kom fra di morga, hun udstrålede uskyldighed og renhed, mens hun stille gik der og betrådte det smukke fortog, hun så stille mod pigen med det lysserøde hår nærmest pinke og sagde"Hejsa" hun så stille på den dukke hun havde og sagde"Hmm vil du gerne ha den?" de var temmelig dyre sådan nogen dukker efter som de var utrolig populær men kajika havde boet der så længe at hun var utrolig go til at forhandle priser nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:13

Aino blinkede i det hun så det søde lille pige der var foran hende, eller lille og lille. Aino var da stadig et pænt hoved højere med hendes sko på. Hun gav den smukke pige et smil der udstrålede en overvældende optimisme og glæde! Man blev næsten nød til også at smile, det gjorde manden i boden godt nok. Hun tog dukken op og så på pigen, snakkede til hende med en amerikansk accent:
,, Nej, nej det er okay jeg tror vidst godt at jeg kan selv, men ellers tak."
Han vente ham imod manden og fortsatte med at smile venligt til ham, den asiatiske mand svedte lidt mere på grund af kvinden foran ham, og da hun rakte ham dukken og spurgte hvor meget. Stemmede manden i det han svarede, og sagde prisen. Derefter lavede Aino et meget bedrøvet ansigt og sagde: ,, Ja såe?". Manden stod lidt, og trippede indtil han gav hende en lavere pris, meget lavere faktisk. Hun smilede til ham igen og manden lyste også op i et smil. Så betalte hun og vendte sig imod den lille pige, og nussede kinden op af dukkens kind:
,, Kyaah, den er så sød! Thehe!", efter hun havde sagt det for det som om hun først der lagde mærke til Kajika, og rødmede mildt imens hun gemte dukken væk i hendes taske.
,, Du ligner ikke en asiater. Hvor er du fra?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:17

Kajiika grinte sødt og sagde"faktisk så er jeg her fra Asien du ved Tokyo centrum rigtig dejligt sted har boet her i flere år indtil jeg flyttede?? og smukt tricks du lavede med ham manden og se nuttede, ud næsten som en lille kat" hun grinte og rettede let på sit tøj i det hun så nogen nye rulle skøjter og tænkte*Wauw!! de perfekte når jeg har travlt!* hun gik hen til dem og snakkede med manden og han gav hende en pris mindre det halve af hvad de kostede fordi hun havde uni kort og dem der gik på uni lidt udenfor byen de fik rabat fordi de studerede hårdt og flittigt og hun lå på A holdet i stedet for B eller F holdet. Hun smilte og tog dem på med det samme og fik en pose til sandalerne. hun grinte og sagde"hvad?? med dig hvor er du fra??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:27

Aino smilte venligt tilbage til pigen i det hun nævnte hendes "overtalelses"-metode, og nikkede sagte. Hun fulgte med pigen hen til en anden bod hvor hun købte sig et par rulleskøjter, det virkede en lille smule sært at hun skulle betale så lidt måtte Aino indrømme men på den anden side havde piget sagt hun boede der. Hun så ned af hende og pegede over imod en Café:
,, Uhm.. jeg..."; hun rødmede let og så ned i jorden forlegent. ,, Jeg kender ikke så mange her omkring, og det ville være dejligt med lidt selskab, ville du... måske være interesseret i at drikke en is kold Ice Tea med mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:32

Kajika grinte og sagde"ja med glæde det ville være dejligt og uuuh! ice tea! jeg elsker ice tea! de har bare de bedste her nede på tukiwa ice and shake" hun grinte og det var den hun havde peget mod, hun rullede stille lidt foran Aion men ventede så lidt og sagde"så hvor kommer du egenlig fra ?? og vis du jo ikke bor her??... hmm hvor bor du mund så fordi så du sikkert som de fleste, turist og faktisk har jeg ikke altid boet her jo.... jeg har en gang" hun rødmede let og så bedrøvet væk for at skjule ansigtet og sagde"øøøhhhm" hun så op mod den smukke himmel og sagde med hænderne bagved ryggen"ser du jeg... har en gang boet i en by eller land DI morga hed det .. sammen med .... med min herre eller ikke herre mere en ven... en rigtig.... speciel en af slagsen men altså!? det glemt helt nu" hun rødmede og viftede fabrilsk med armene og så temmelig nuttede og sjov ud i det, de nu stod foran cafeen og hun tog rullerne af og gik stille der ind i barfødder og tog sine sandaler frem da de havde fundet et bord og sidde ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:39

Aino lyste op i endnu et stort glad smil i det pigen sagde ja til at gå på Café med hende. Hun satte halvt i løb efter hende, så de høje sanddaler gav små klak imod asfalten, da hun kom hen til hende pustede hun lidt ud og sagde: ,, Puuh det er ikke sundt at løbe i høj hælede og kvaah? ... Uhmm, jeg er lige flyttet til Di Morga, skøn by! Dejlig park, skole og en masse spændende nye mennesker!", hun gik ind i Caféen og folk gav nogle blikke i det de to smukke kvinder kom ind. Aino gik instinktivt efter en plads ved vinduet og satte tasken ved siden af stolen.
,, Hehe, og en herre, det lyder en smule.. makabert, mener du det som i en.. ", hun rødmede lidt og hviskede til pigen. ,, Sex leg?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 0:49

Kajika så på hende mens hun stille så deres ice tea smage igennem og drinks og rødmede kraftigt og sagde"sex lege!... nej.... nej ham her... han... han er sådan en fyr alle piger ønsker og omvendt han ønsker alle piger ud over lille mig... han overså mig meget og de sidste få dage.. der ... der opstod der noget... men jeg ville aldrig turde at... at... årh hvad siger jeg det dumt jeg tør bare ikke..." hun gik helt i hak og kunne ikke sige ordet men fik bare den røde blussen på kinderne til yderlige at vise sig og sagde flovt"argh.... det så svært fordi jeg hadet ham først og stadig lidt, og han har alle disse tøser og hvad skulle han dog med en grim utiltrækkende pige som mig?" hun sukkede lidt og grinte så i det hun sagde"men det vel os lige meget jeg rejser ikke hjem... jeg tør ikke vis jeg nu møder ham og sådan, og så går det os så godt her over alene og har fået en fæles bofælde han hedder dennis mega sød fyr nordmand og rigtig smuk og så kalder jeg ham ni-san, men hvad med dig har du mødt nogen i di morga?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:12

Følelserne der kunne ses i Aino's øjne ændrede sig fra glæde til en form for medlidenhed. Stakkels pige, og den fyr lød virkelig som noget af et pusle spil. Hun rødmede let idet hun sagde lavt.
,, Jamen... hvis du virkelig kan lide ham, så burde du vel for lettet dit hjerte til ham.. uanset hvor mange piger han har?", hendes øjne faldt ned på bordet imens hun lod en finger glide langs glas kanten på hendes glas Ice Tea.
,, .. jeg er her også fordi jeg er løbet væk fra en.. han... han ville ikke vide af mig til sidst, så jeg...", hun begyndte stille at få tårer i øjne og snøfte en lille smule.
,, .. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!".
Hun tog hænderne op til øjne og brød næsten fuldstændig sammen inde på Caféen! Mennekende vendte sig og så over imod dem.

,, jeg, undskyld.. det var ikke mening at jeg ville.. foran en komplet fremmed!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:16

Kajika satte sig hen ved hendes side og tog blidt og voksent om hende som om hun var den voksende og trøstede hende som hendes mor altid gjorde ved hende med blide strøg hen af ryggen og prikkede hende let på næsen og så hende i øjnene med de hav blå smukke øjne og sagde"såååååå..... så bare tag det helt roligt.... træk vejret og fortæl endelig vis det er nødvendigt.... og husk det er ikke dit tab.... men hans tab fordi... hvem ville dog ikke kendes ved en så smuk pige som er så model agtig og virkelig sød og imøde kommen" hun smilte sødt og strøg hende stille over kinden på en venskabelig moderlig måde og satte sig tilbage og sagde"jeg skal nok gi for ice teaen" hun så på folkene og de vente sig hurtigt væk mens hun grinte sødt og sagde"op med humøret og forresten mit navn er Kajika, Kajika Dé volkan og ... hmm du har fat i noget men han er som en gud i mine æjne, helt uopnåelig for en lille pige som mig, jeg sikker på han ville falde for en som dig, fordi i hans øjne er jeg sikkert som en søster selv om jeg har prøvet at undgå det...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:23

Aino så over på Kajika snøftende og smilte til hende selvom man godt kunne se hendes knuste hjerte genspejle sig i de lyserøde øjne. Som hun satte sig på lads igen havde hun fået lidt mere styr på sig selv hun tørrede tårende væk fra øjne imens hun sagde gentagne gange: "undskyld". Hun sippede lidt af sin Ice Tea og sagde:

,, Jeg er Aino, Aino Castor, Tusind tak! Din fyr ved tydeligvis ikke hvor heldig han var heller, så sød du er. Desuden, så ved du jo ikke noget før du spørger ham... mænd kan være så ulæselige, det ene øjeblik tror man at man er hele deres verden og det næste at man slet ikke betyder noget!"

Man kunne se at tårende pressede på igen men denne gang holdte hun dem tilbage, men hun blev nød til at bide sig selv i læben for ikke at lade dem trille ned af kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 1:29

kajika sukkede stille og sagde"Hmm det jeg nu ikke så sikker på han ejer nærmest alt ... han er virkelig noget for sig og jeg fatter ikke hvorfor jeg.... hvorfor jeg måske jeg gentager og understreger måske" hun tog en lille slup slurk fra sin ice tea og sagde"Måske er faldet for.... for ham..." hun rødmede utrolig meget og sagde"Men det ligemeget nu.... jeg må bare overleve uden ham... jeg bliver ved med at have disse marridt hvor... hvor han afviser mig og gir slip på mig som var.... var jeg en skabning og han kalder mig det mest nuttede nogen sinde! han kalder mig for dådyr men jeg ikke sikker på det ham... fordi det bare mørke omrids fra mine marridt..." hun sukkede stille og smite glad i det hun sagde"det mig en ære at møde dig Aino som jeg vil kalde noi-san" hun smilte og så stille rundt i det hun sippede til sin ice tea igen og rødmede let og sagde"jeg ingen gang sikker mere hvad kærlighed er... men med ham så.. de måder han trøstede mig på... det bånd der opstod ... og når han tog fat i mig når jeg ville gå... jeg .... jeg elskede og elsker det... han er... som en gud... han er uopnåelig perfekt i mine øjne og totalt uden for min liga..." hun rømmede sig let og sukkede dybt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 2:09

Aino lyttede til hvert et ord som Kajika sagde til hende, og nikkede kun forstående nogle gange når hun syntes det passede. Imens Kajika fortalte om fyren som hun var flygtet fra gik det stille op for Aino at de ikke var helt så forskellige. Og hun fniste stille men sødt i det hun nævnte hendes fyr's kælenavn til hende.
*Hvor nuttet!!*
Tålmodigt lyttede hun til at pigen foran hende var færdig med at tale:
,, Jeg... jeg er ikke så god til det med råd Kajika-chan.. men det lader til at denne person er meget vigtig for dig. Og jeg tror at uanset hvor meget du så end prøver vil du nok stadig tænke på ham... indtil du for de ting ud som du går og tumler med. Dine mareridt er nok .... til fordi du undertrykker noget... jeg ved hvor dårligt det er at holde noget indelukket.. man skal lade det komme ud ellers ender det med at eksploderer indeni..."
Hun sad lidt i noget tid og så lidt væk som om hun tænkte, så rakte hun pludselig ud og tog fat om Kajika's hænder:
,, hvorfor tager du ikke med mig tilbage? Du kan bo i min lejlighed, der er masser af plads, og desuden har mig og Sir Pownsalot ikke særlig meget plads.. altså min kat. Forresten så kan du kalde mig for Onee-Chan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 15:46

kajika rødmede let og strøg en hårlok til siden og sagde"nej... det ... det tør jeg ikke... han ... hvad vis jeg ser ham , jeg tør ikke jeg kan ikke One-chan det jeg ked af men det ville virkelig blive for pinligt for mig og hvad så vis jeg endte emd at bo med dig, jeg ville bare være i problemer for dig og din kat" hun grinte sødt og tog blidt hænderne til sig mens hun så ud af vinduet lettere bedrøvet og sagde"jeg næsten fyldt 17 og det er næsten et år siden jeg sidst så ham og.... og mine følser har ikke ændret sig en tomme siden den.... den dag hvor han var ved mig og han skubbede mig væk... han sagde han ikke ville være en af mine stik-i-rend drenge og jeg kan ikke gør.... ikke gør for fyre falder for mig, det er en ren forbandelse... jeg vil bare... bare ha ´Ma´lakel virkelig ser mig som den lidt jævn alderende tøs foran ham som, som der måske var en mulighed i at kunne ha noget bare et eller andet.... han ser Kilia os som veninde men de har et intimt forhold, om de har det mere ved jeg ikke, og jeg blev så vred første dag jeg så hende, fordi Ma´lakel var så glad for at se hende og han løb op til døren som et lille barn der skulle ha slik, og han .... han ser ikke på mig med de samme øjne som han ser på hende..." hun sukkede og lagde hovedet blidt ned mod bordets kolde ´plade og sagde"intet vil... vil ku få ham til at indse jeg ikke er en lille pige...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 18:09

Aino tog bedrøvet sine hænder til sig igen og så forlegent ned i bordets overflade imens hun lyttede til hvad pigen havde at sige. Det var også noget mærkeligt at bede om egentlig, de havde lige mødt hinanden og hun spurgte om hun ville være interesseret i at bo sammen. Hun så op på Kajika igen da hun snakkede om denne fyr der åbenbart gik under navnet Ma'lakel, hun gik ud fra at det var ham som avde vundet den blonde lille piges hjerte. Aino satte albuerne på bordet og lod sit hoved hvile i hænderne imens spidsen af hendes hale kørte frem og tilbage under bordet. Hun lagde hovedet lidt på skrå i det hun tænkte:
*Jamen... hun er jo også meget uskyldig og lille pige agtig.*
Derefter blinkede hun et par gange inden hun sagde:
,, Jamen, hvis en anden kvinde vil tage din mand må du da kæmpe for ham? Uanset hvordan han ser dig, jeg tror ikke han helt ved noget som helst om hvordan du har det... sådan lyder det i hvert fald ikke til. Måske er det også derfor han ikke ser dig som andet end en "søster"... du er smuk, og sød, hvem ville ikke kunne begærer dig? Og måske har han det på samme måde, han ved ikke hvordan du ser ham så derfor behandler han dig på en mere venne agtig måde?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:12

Kajika så stille op og tænkte"jeg skulle.... jeg skulle ha kysset ham... hjemme ved ham selv da han ville til at kysse mig i det gyldne øjeblik hvor hans læber næsten rørte mine* hun tog sig stille til de funklende læber og kiggede ud af vinduet og sagde"jeg... jeg overvejer at tag tilbage til Di morga... ja.. det gør jeg.. men jeg ha jo intet sted at bo, og hvor skulle jeg få pengene fra altså jeg mener... ser du jeg er jo ikke den lille pige som jeg var en gang, ingen af mine gamle venner vil kunne kende mig og årh der så mange problemer i at flytte tilbage one-chan" hun sukkede og tog lidt af sin ice tea ala katte måde og tog et sugerør for sjov og satte sig med albuerne placeret i bordpladen og hænderne under hagen foldede sammen, og sugede bare i sig lidt med et sødt smil og så lettere på hende i det hun stille sagde"sig... mig?? One-chan du ikke mennneskelig har jeg ret??" hun smilte og bed sig let i underlæben ved et uheld og sagde"argh?... av.... auiii"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 22:55

Aino nikkede blot til pigens historie omkring hendes ugengældte kærlighed og hendes tæt-på-kys. Det var på en eller anden måde sært at give gode råd til en pige hun havde mødt. Hun bevægede ørerne i det spørgsmålet om hendes menneskelighed kom så hatten kluntet væltede af og man kunne se hendes sort blå katte ører stikke op. Hun greb hatten fabrilsk med hænderne og pressede den ned over hovedet:

,, Kyyaah... jeg er menneske!! Ikke andet end Menneske!! .. Uhmm, og du må gerne bo hos mig som jeg har sagt!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 23:14

Kajika så stille på hende i det hun opdagede ørene og tænkte straks på Ma´lakels kærlighed til kattene og sagde"Wauw!! hvor har du... hvad er du??" hun kiggede rundt der var ikke så mange der kunne se dem, hun kunne ikke lade vær med at smile nu og tænkte stille*vis jeg var halv kat ville ma´lakel måske se mig på en ny måde eller? bare lægge mere mærke til mig måske, nok til han ville lytte til mig og ikke sådan foragte mit selvskab?* hun rødmede elt og så på one-chan og hviskede"one-chan er du født sådan der eller??" hun kiggede nysgerrigt på hende i det hun stille flettede sine finger ind i hinanden og tog let en tår fra sin ice tea og smilede lettere glad og dog lidt forsigtigt i det hun syntes det var lidt sjovt sådan som hun havde flippet over sine nuttede øre"one-chan du ser altså virkelig mere nuttede ud uden denne hat"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:02

Aino sad stadig og holdt fat i hattens kanter imens hun holdt den nede. Hendes blik så væk fra Kajika, forlegent og genert men mest af at skammede hun sig over at pigen havde set hendes katte ører. Hun rødmede i det Kajika komplimenterede hende og så stille op på pigen igen. Hun rystede let på hænderne idet han gav slip på kanten af hatten og lagde sine hænder på bordet.

,, Jeg... ja jeg er født sådan her..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 2:16

Kajika betragtede hende undrende og sagde"er du gal! det mega nuttede wauw jeg vidste ikke der fandtes så nuttede søde væsner jeg har aldrig mødt en som dig før?? det ser så specielt ud men kan du ikke... hmm?? nej du kan vel ikke trække det ind som dæmoner kan med deres kvaler??... siden du jo siger ud er født med det og gemmer det sådan fordi så havde du vel for længst trukket dem ind har jeg ikke ret angående det??" hun sukkede stille og lagde hovedet mod den kolde ice tea med et smil og sagde"der intet at være flov over det mega nuttede og ser så flot ud altså vis man selv er et væsen og sådan vel mennesker ville nok syntes det lettere mærkeligt??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sight Seeing! Empty Sv: Sight Seeing!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum