Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye imødekommende mig. Introduktion. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye imødekommende mig. Introduktion.

Go down

Nye imødekommende mig. Introduktion. Empty Nye imødekommende mig. Introduktion.

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 17:16

Der kommer ingen smarte billeder eller replikker denne gang. Bare et almindeligt god formiddag/goddag/god eftermiddag eller godaften. Så er der et, uanset hvornår dette bliver gennemlæst.

I vil nok gerne lige vide, hvad i bør kalde mig, hvis ikke mit brugernavn. Hvis Kory ikke er godt nok, så brug da gerne mit alias, Coma. Selvfølgelig ikke mit rigtige navn, men det kaldes jeg på nettet, da jeg helst vil forblive en smule anonym her på.

Ny på denne side er jeg da nysgerrig over at lære jer folk at kende. Mange vil måske se mig, den nye i gruppen, som kedelig grundet manglende de såkaldte smileys eller ansigtsikoner. Men det håber jeg så sandelig ikke sker. Derudover vil jeg prøve at være så uendeligt åben, som muligt være. Især fordi jeg elsker godt rollespil, og det fungerer jo ikke, uden et fint sammenhold imellem os. Så dejlige venskaber, kom gerne hid!

Nu burde jeg nok snakke om mit liv bag skærmen. Hvor jeg lever, hvad der gør min hverdag til noget specielt, hvilke mennesker jeg normalt er omgivet af. Men hvorfor dog? Fordi så lærer vi hinanden bedre at kende?
Så okay da. Jeg vil komme med små hints, men ikke store informationskilder. Da jeg gerne fokuserer på at blive bedømt, uden at hele min fortid er blevet kigget igennem først.

Jeg ser mig selv som en kunstner af flere arter. Den skriftlige og musikalske. Syng gerne med stolthed, skriv helst med glæde.

Svømning er en fin måde at holde sig i top, selvom man føler sig en smule blottet til tider. Sådan er det vel, kun at stå iført shorts.

Mere vil jeg ikke afsløre for nu. Men måske der tilføjes mere senere? Ved jeg endnu ikke.
Så håber jeg bare, at i kommer til at se mig som en værdig medspiller, som jeg forhåbentligt vil se jer som.

Adieu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye imødekommende mig. Introduktion. Empty Sv: Nye imødekommende mig. Introduktion.

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 17:48

Sikke en fin præsentation du har begået.
Den fortjener da med garanti en velkomst , så jeg vil
benytte lejligheden til at byde dig velkommen til siden.
Jeg håber du vil befinde dig godt her og nyde atmosfæren i Di Morga , Kory.
God emnelyst.
~ Millicent

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye imødekommende mig. Introduktion. Empty Sv: Nye imødekommende mig. Introduktion.

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 17:50

Kan ikke beskrive min glæde over denne succes, som du kalder den. Mange tak for rosen.

Jeg er super taknemmelig over din velkomst. Endnu engang mange tak!
Vil prøve at nyde siden her, som du ønsker. Og ligesom jeg selv gør, selvfølgelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye imødekommende mig. Introduktion. Empty Sv: Nye imødekommende mig. Introduktion.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum