Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning - kom glad! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning - kom glad! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning - kom glad! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning - kom glad! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning - kom glad! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning - kom glad! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning - kom glad! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning - kom glad! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning - kom glad! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning - kom glad! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning - kom glad!

2 deltagere

Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 18:57

Det kan jo så ikke overraske nogen, hvad jeg søger her. Jeg vil gerne igang med at emne lidt mere igen med min kære Giselle, da tingene har stået ret stille for tiden. Så jeg vil egentlig ikke skrive så voldsomt meget her, end blot at opfordre jer til at skrive, hvis min karakter på nogen måde, kunne falde i jeres interesse. Jeg er til at få fat på her - ellers er I velkomne til at sende en PM.

Jeg har dog nogle krav, som jeg ser overholdt. Jeg synes ikke de er urimelige at sætte, eftersom jeg ved, at langt de fleste har det på samme måde, som jeg.

- Tegnsætning. Punktumer er et minimum
- Stavning. Du skal kunne stave korrekt. Det gør det en anelse besværligt at skulle stave sig igennem et indlæg.
- Længde. Jeg vil gerne have indlæg med en okay længde. Ikke romaner, men mere end 10 linjer, ikk'? Kreativitetssvigt tager jeg naturligvis højde for, men jeg vil gerne have noget, at kunne svare tilbage på.
- Ventetiden. Jeg kan sagtens vente på et svar, så længe jeg ikke venter forgæves. Så hvis du ikke er interesseret i emnet mere, tager på ferie eller på anden vis er forhindret i at svare over en længere periode, ville det glæde mig, at jeg kunne få det af vide, så jeg ikke går og forventer noget, jeg ikke får. Ligeledes vil jeg også oplyse, når jeg er forhindret i længere perioder, hvis det skulle ske.


Ang. idéer til plots, har jeg ikke så meget - jeg håber vi ville kunne finde på noget sammen, så kom endelig med de idéer I har.
Ellers, har jeg tænkt på følgende:

- Relationer. Alle former for relationer er velkomne. Dog, har Giselle ingen søskende, hvilket jeg har tænkt mig, at holde fast i. Men en ven, kæreste, elsker, fjende osv. er jeg interesseret i.

- En der kan sætte Giselle på plads, modstand. Hun er meget arrogant og højrøvet, og hun gør og får, hvad der passer hende. Det kunne være fedt, hvis der var en, som kunne vise hende, at det ikke altid går efter hendes hoved.


Som du nok har opdaget, har jeg ikke så forfærdeligt mange idéer selv, og jeg vil egentlig også meget hellere finde frem til et eller andet, sammen med en af jer.. så kom frisk!

- Race, alder og køn er desuden underordnet. ^^'

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 19:46

Hejsa...kommer lige hoppende *hopper ind i tråden* tada..aj spøg til tiden.

Jeg kan ligeså godt lægge kortene på bordet, jeg sætter ikke perfekte kommaer og punktummer, men de bliver skrevet ind. Jeg laver fejl engang imellem, men prøver at holde min stavning korrekt og perfekt om ikke andet ^^ Jeg håber du kan leve med det

Nåh det var det praktiske, men jeg skrev englelig blot i din fine tråd her, for at sige jeg meget gerne vil emne med dig.

Jeg har slettet lidt på min karakter, da jeg fandt ham for blødsøden, han skal være en smule hård og siden Giselle...undskyld mit sprog virker som lidt af en bitch der kun holder af sig selv og sikkert også kun vil redde sig selv hvis det kommer til stykket...am I right?
Så tænkte jeg så måske på en eller anden måde kunne have et slags forhold til hinanden, hvor de kan hade hinanden noget så meget, men måske minder lidt om venner med fordele...du ved jeg klør dig på ryggen, du klør min ^^

Ellers hvis dette er for intimt, kan vi altid finde på noget andet

kan ligeså godt også lægge ud at Matthew er en mand, som ikke rigtig gider føle mere, det gør for ondt og han har besluttet sig for at slå dem fra, ellers er han en mand som har stor historie kendskab og derfor hvis hun er en der står inde for en debat kan han helt sikkert tale med hende, så meget at hun ikke gider snakke mere...men ja vidste ikke om du ville have lidt viden om hvem og hvordan han var...men du fik ikke rigtig noget valg, for der er det så *peger mod teksten*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 19:56

Heys n.n

Umiddelbart kunne jeg godt være interesseret. Send mig en PM, så finder vi ud af det (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 20:02

jamen er glad for at kunne fange din interesse...skal helt klart sende en ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 20:03

Det ser jeg frem til (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 20:04

er på vej ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 20:05

Søger stadig btw - der er plads til flere n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 20:41

Jeg er skam frisk ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 21:26

Oh, det lyder godt! Send mig en PM, så finder vi ud af noget n.n - det er nemmere, at tage den her.

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 0:10

Hej!

Jeg så lige din tråd, og tænkte jeg ville skrive. Lige for at tjekke af med, at du ikke går og mangler en dæmon at emne med? Jeg har ikke de helt store ideer til plots selv, men i samvær med dig, kunne det sagtens være. Jeg er i hvert fald villig til at prøve. Jeg synes selv, jeg sætter kommaerne rigtigt, og staver ordentligt. Hvis jeg er i tvivl, har jeg mit elskede google til at stave mig i gennem besværlige ord.

Nå, men nok om det. Var du interesseret i at møde en dæmon, der i og for sig, kan være meget dominerende, men samtidig underkastende. Min karakter kan lidt af hvert, han er dog ikke højrøvet eller forkælet i sådan forstand. Men hans reaktion afhænger meget af Giselles. Men jeg tror ærligt talt, at han ville foragte hende som pesten. Fordi hun er som hun er, en forkælet møgunge (Sådan som jeg har læst det).

Ja, der er vidst ikke så meget at sige mere end det. Jeg håber jeg hører fra dig, og at du kan bruge en dæmon som Chris.

Mvh
Chris

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Ons 12 Jun 2013 - 0:32

Jeg sender dig en PM!

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Tors 13 Jun 2013 - 22:19

Er stadig fri til et par emner, hvis nogle skulle være interesserede n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Ons 19 Jun 2013 - 21:44

Søøøger stadig ^^'

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 20:25

Hvis du stadig søger, hvilket jeg ikke ved om du gør...men antager og vel håber ^^ så vil jeg rigtig gerne emne med dig.
Da jeg endnu er i gang med at "Skabe" Ivy, er der få ting jeg endnu ikke ved om hende, dog er mange af tingene på plads og jeg har et nogenlunde overblik på hvordan hun er.

Hun er ikke en følelseskold kvinde...eller engel, men hun føler ikke på samme måde som et menneske gør, selvom hun smiler og har ansigts mimik som en, er det stadig ubevidst om hun rent faktisk føler noget. Hun har en beroligende udstråling, der ville kunne få selv den mest bitchy tøs til at slappe af i hendes selvskab.

Men ja, hvis du er frisk på endnu et emne, vil jeg som sagt gerne ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 20:36

Hej Giselle, jeg er frisk på et emne, hvis du altså stadig søger?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Inuyasha Ons 10 Jul 2013 - 20:38

måske kan Inuyasha. være en fjende da han er ret hissi og ikke nem at styre
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Giselle Ons 10 Jul 2013 - 20:48

Sender lige en PM til jer allesammen - det er nemmere at tage den der. Tak for henvendelserne!

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum