Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning - kom glad! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning - kom glad! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning - kom glad! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning - kom glad! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning - kom glad! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning - kom glad! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning - kom glad! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning - kom glad! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning - kom glad! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning - kom glad! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning - kom glad!

Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Man 4 Maj 2015 - 16:41

I'm looking for you!


Emnesøgning - kom glad! Tumblr_ni90zi7yfj1u4v97go7_250Emnesøgning - kom glad! Tumblr_inline_mye0c75EAE1rcvsof

Good day people!
Selvom jeg endnu er ret ny til denne side - som btw lader til at være helt fantastisk! - så er jeg nu kommet til det punkt, hvor lysten efter et emne med en eller flere af de mange fantastiske karakterer herinde, begynder at melde sig.
Min karakter her er langt fra fastgjort som værende én bestemt person, hvilket er det jeg håber plotsne, emnerne og relationerne vil hjælpe mig til at få gjort.

Krav

1) Ordentlig stavning og tegnsætning er noget jeg sætter stor pris på. Alt behøver selvfølgelig ikke at være totalt perfekt, og fejl er også tilladt, men jeg vil dog være rigtig glad hvis personen jeg emner med ved hvad forskellen er på et punktum og et komma, og hvornår pågældende skal sættes, samt stort begyndelsesbogstav.

2) En okay god længde i emner er også noget jeg gerne ser fra mine emnepartnere. Ikke lange romaner, naturligvis, men en okay længde på over 100 ord er fin.

3) Vold, mord og diverse vil jeg meget gerne være en del af at planlægge. Der kunne komme nogle fede plots ud af det, uden tvivl, men jeg fortrækker at sådanne ting bliver aftalt på forhånd med mindre andet er blevet sagt.

4) Selv jeg har ikke alverdens tid mellem hænderne, og specielt ikke nu her op til sommer, da jeg er ved at læse op til prøver og gør mig klar til at forlade efterskolen, så jeg har et midlertidigt maksimum på 5 relationer/emer/plots

Søger

1) Venner/bekendte

2) Familie

3) Flirt/kæreste/flamme

4) Et spøgelse fra fortiden [kan både være i bogstavelig og overført betydning]

Det var sådan alt jeg søgte for denne gang, men jeg er selvfølgelig altid åben for andre ideer. Håber at høre fra jer, ellers kan det her godt gå hen at blive et rigtig akavet indlæg ... peace out! :-D


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Kolya Man 4 Maj 2015 - 17:27

Har Kolya og er egentlig frisk på lidt af det hele alt efter hvad du synes, og hvad vi kan få til at passe c:
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Man 4 Maj 2015 - 17:35

I tilfælde af du kan bruge undertegnede til noget, I'm up for a topic!
Vi kan evt. brainstorme lidt over pm, hvis ikke du har en færdigtænkt idé til plot, han han være en del af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Tirs 5 Maj 2015 - 12:57

Kolya skrev:Har Kolya og er egentlig frisk på lidt af det hele alt efter hvad du synes, og hvad vi kan få til at passe c:

Cool! :-)
Altså, jeg tænker lidt i retning af venner/bekendte. Måske kunne Kolya ved et uheld have fået sig selv væk ude i skoven, og Francesca hjælper ham tilbage til byen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Gæst Tirs 5 Maj 2015 - 12:59

Darren Blaque skrev:I tilfælde af du kan bruge undertegnede til noget, I'm up for a topic!
Vi kan evt. brainstorme lidt over pm, hvis ikke du har en færdigtænkt idé til plot, han han være en del af.

Jeg er sikker på at vi sammen kan finde noget jeg kan bruge undertegnede til :-P
Det der med brainstorm over PM lyder meget godt, lad os snakke videre der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Kolya Tirs 5 Maj 2015 - 21:45

Det lyder som en god idé! Kan jeg få dig til at starte et emne? c:
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - kom glad! Empty Sv: Emnesøgning - kom glad!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum