Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Beast or Pup? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Beast or Pup? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Beast or Pup? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Beast or Pup? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Beast or Pup? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Beast or Pup? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Beast or Pup? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Beast or Pup? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Beast or Pup? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Beast or Pup? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Beast or Pup?

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Beast or Pup? Empty Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 14:27

Sted: Gågaden
Tid: omkring 21:00
Omgivelser: gågaden summede af mennesker da alle butikker havde længe åbent i aften
Udseende: Som altid håret i en sort hestehale og den sorte ærkemagerkåbe med de blå symboler og havde snit som trenchcoat

Endnu en aften hvor byen summede af liv. Det virkede mest af alt som om ingen her havde anelse om de "nattens væsner" byen gemte på. Men det var nok indimellem bedst for dem sådan en gang i mellem. En aften uden frygt. Khá havde valgt en tur ned igennem gågaden i aften da han lige havde bestilt de sidste ting til sit bryllup. Aftenen var stadig ung og Hazelin var i haven for at passe den og sin nysgerrighed. Alle cafeer havde deres borde ude og de var stopfyldt. Det virkede bare som en stor forsamling af mennesker der havde besluttet sig for at have det sjovt uden nogen bekymringer. Et par stykker kom hen og hilste høfligt på Khá og bukkede for ham ærbødigt. Nogen ville nok mene det var udnerligt at gøre, men de kendte heller ikke til Khá's gerninger.

Khá fandt en lidt mere afsondret del af gågaden og satte sig på en bænk. Kun et par fulde mennesker væltede rundt men igen bekymringer der. Han tog en bog frem med historier fra det kolde nord. Han nød at sidde og læse. Specielt steder som dette for der kunne han stadig se verden omkring sig og hvordan den havde forandret sig i de ca 400 år han havde været i den. Forandringen havde været stor men det generede ham som sådan ikke længere. Ikke efter hvordan hans liv havde formet sig efter hans relativt korte tid i Terre.
Og som han havde mærket så mange gange før, så mærkedes der til at være forandringer i luften. Og på det punkt havde han ikke taget fejl endnu
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 14:38

I skyggeren lure en skikkelse. På ham uden at blive opdage da det var en ung varulv Yamesu, som drengen hed han skjulte sig for ikke at. Komme til at afslører at han var slemt såre i siden efter kan kampe, og at han ikke kunne heale sig selv så godt selv om det lå. I hans varulve gener at heale sig selv gik det slet ikke da han ikke, viste hvordan han skulle gøre det så han forsøget at få fat i nogen penge. Så han kunne komme til lægen og får såret heale sammen igen,
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 14:49

Et par enkelte unge mennesker var lige ved at vælte ind i ham, men da de opdagede hvordan han så ud, blev de næsten ædru igen og løb derfra. Khá rettede irriteret på sin kåbe og vendte tilbage til sin bog. Men ikke længe efter blev hans nysgerrighed pirret da der ikke så langt fra ham lugtede af frisk blod. Khá ville til at starte på ikke vise tegn på at vidste knægten stod der. Som djævel er ens sanser naturligt stærkere. Han tog sin bog og rejste sig. Med rolige autoritære skridt, gik han forbi knægten der tydeligvis var såret. Han sagde intet eller kiggede ned på ham. Da han nåede lidt længere væk, kiggede han hen hvor knægten sad og sagde roligt: 

Godaften unge mand. De burde virkelig få kigget på det der, man kan lugte dem langt væk
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 14:56

Yamesu så at mange opdage ham. Og ville var løben sin vej vis ikke det var for hans sår, så havde han stille løbe nu og da manden sagde at han skulle. Får set på såret fordi man kunne lugte blodet, fra såret men Yamesu havde ingen penge til at komme til lægen for. da alle hans penge var bruget på op på mad og andre ting, kunne han ikke få såret ordnet
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 15:03

Da der ingen respons kom fra knægten, gik Khá der hen lettere irriteret. Det mindste man kunne gøre var jo at svare når man blev tiltalt. Nærmest vred kiggede han på knægten og sagde:

Sig mig hørte du mig ikke knægt? Du er jo såret og kan ikke bare ligge at bløde der. Og jeg vil råde dig til at svare når man bliver tiltalt af typer som mig
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 15:12

" være søde ikke at råbe. Eller kan der godt være jeg blive vred og mig skal ikke en gang sådan, en som dem gøre vred " knurre Yamesu vredt. Og tog sig til siden og kunne mærke at såret var meget dybet, og ret åben men han kunne ikke får såret heale uden penge. De fleste healde i dag ville han penge for at heale selv et lille såre sammen, Men fordi Yamesu´s såret var så stort og åben. ville de koste ham en masse penge for at får det heale sammen igen
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 15:17

Jeg råber skam slet ikke unge ven, og de tager ganske fejl hvis de tror de kan true en som mig. Der skal mere end en varulv til, og en såret en af slagsen har da slet ikke en chance. Jeg giver dem et godt råd, og de vil gøre klogt i ikke at true mig på den måde en gang til. Ellers er der en monumental risiko dit sår aldrig kommer til at hele. Men hvis du nu er smart, så kan jeg skam helbrede den slags. 


Khá rejste sig og gik lidt videre inden han vendte sig mod knægten igen og sagde nærmest arrogant: Mit tilbud om at helbrede dem står stadigvæk. Forudsat de finder nogle manerer
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 15:23

" undskyld " sagde Yamesu stille. Han var van til at folk altid trådte på ham, og gjorde nar af ham fordi han ikke var god til ret meget. Og han håbe at Kha ville heale hans såre inde han gik sin vej men, det tog han viste fejl Yamesu rejste sig og stødte sig til muren. Og knurre en smule svagt for sig selv og det var ikke af Kha, men af alle dem som gjorde nar af ham og kaldt ham for en skøde hund. Og loppesæk
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 15:26

Khá hørte godt hans undskyldning og forbarmede sig lidt over ham og vendte om. Knægten kunne nærmest ikke stå på benene så Khá rakte sin askegrå hånd ned til ham som en hjælpende gestus og sagde:

Kom lad os få dig væk fra gaden og få skik på dig. Du kan ikke ligge her og forbløde
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 15:34

Yamesu kom valken på bene. Uden hjælpe men kunne ikke holde sig stående ret længe, da han var svækket at boldtab og at såret som. Væske og blødt endnu ret slemt selv om det var nogen timer siden, han havde får såret lavet da en djævle havde angrebet ham. og ville ha slaget ham vis ikke Yamesu var løben sin vej for den, fik rigtig fat på ham
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 15:44

Sæt dig på den her bænk knægt, du kan jo knapt stå. Du må skylde for den her så. Kan jo ikke have du bare ligger og dør på gaden. Det gør ikke så ondt, sid stille...


Den Arkane Flamme formede sig om hans hånd og hans øjne blussede op med dem også. Han lagde hånden på det åbne sår og knægten ville kunne mærke flammerne kravle ind i såret men de brændte ham ikke. I takt med flammerne kravlede af hans hånd, lukkede såret sig mere og mere. Khá rystede en smule af det, men ikke noget mærkbart. Da Khá var færdig, var der kun blodet på hans tøj tilbage og en svitset kant på tøjet, men såret var lukket

Sådan der knægt. Så må du jo se hvad du vil betale for det
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 15:49

" jeg ejer ingen ting. Jeg har intet at give dem som tak for hjælpen, jeg er bare et forældreløs barn uden noget som helst " sagde Yamesu. Og sukke han kunne ikke tilbyde Kha noget som helst da han intet havde,
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 15:57

Khá kunne ikke helt lade være med at grine inden han sagde venligt: Haha jamen kære dreng da, havde du regnet med at jeg skulle have penge. Dem har jeg så mange af at jeg stoppede med at tælle for hundreder af år siden. Man kan også få betaling på andre måder. For eksempel ved en genstand der betyder meget for en eller tjenester
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 16:01

" det eneste jeg ejer. Er den halskæde jeg bære på den kaldes de blå tåres halskæde, og har tilhørt min far før mig og da jeg var godt 3 år tror. jeg nok fik jeg den og siden her jeg værken selv min far eller min mor, " sagde Yamesu
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 16:04

Hmmm hvis det er det eneste du ejer så vil jeg ikke tage den fra dig. Jeg har en ide. Mange har indgået den aftale at de skal tjene mig efter de er døde. Så nu vil jeg give dig et tilbud: Fordi jeg har helbredt dit sår, så skal du tjene mig som udød i et år når du dør eller du finder en passende pris?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 16:09

" okay " sagde Yamesu stille. Uden rigtig at vide hvad han sagde ja til, han ville bare gøre Kha en tjeneste eller flere som tak for at han heale hans sår. Og Yamesu stod i gæld til ham
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 16:20

Jeg vil betragte det som en accepteret handel knægt. Såfremt at du ikke inden da finder en passende pris, vil du tjene som udød på mit slot i et år når din død indtræffer.


Khá rakte knægten hånden til et håndtryk for at symbolisere en afsluttet handel. Idet knægten tog hans hånd, ville flammerne blusse kortvarigt om deres hænder og en brændende fornemmelse i knægtens hånd. Dette var en magisk forsegling af deres aftale
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 16:26

Yamesu sled. For at få sin hånd fri ilden brændte ham slet i hånden og, Yamesu forstod først nu hvad han var gå med til og han ville ikke død. Som 19 årig så han måtte finde en passene pris til Kha, så han ikke skulle død ung
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 16:36

Du kan være ganske rolig, det er indforstået i aftalen at døden skal indtræffe naturligt. Så der kommer ikke nogen og slår dig ihjel for at jeg kan få min betaling. De kommer ikke på vejne af mig. Men det kan selvfølgelig være du kommer med en passende pris i stedet for. Men ikke desto mindre, tak for handelen. 
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 16:41

Yamesu sank sammen. Hvad havde han dog gå med til han viste ikke hvordan han skulle betale Kha tilbage for den tjeneste som han havde give Yamesu. Ved at heale han sår men han måtte finde på noget inden, det sket noget med ham
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 16:48

Du virker som om du har fortrudt din handel? Eller tager jeg helt fejl?


Det var ikke specielt underligt at han fortrød handelen, men den var forseglet. Khá var i teorien også ligeglad. Knægten kunne have tænkt det bedre igennem eller spurgt til hvad det helt præcist indebar.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 16:55

Yamesu viste at Kha havde. En skjult motiv til at holde alt med deres handle hemmelig, for Yamesu men det ville han bare ikke finde sig i. Da han kunne regne ud at Kha ville bruge ham til et eller andet, men hvad viste han ikke endnu
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 17:01

Har du tænkt dig at svare mig? Jeg spurgte jo bare om du havde fortrudt handelen eller er der noget du mangler at få svar på? Jeg skal nok svare 100% ærlig på hvadend du spørger om. Andet ville ikke være fair.


Endnu en. Endnu en der opdagede for sent hvad de havde sagt ja. De fleste havde dg en eller anden tåbelig ide om han ville bruge dem til frygtelige eller skumle ting
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Yamesu Søn 23 Jun 2013 - 17:05

Yamesu sukke og ryste på hovedet. Han viste ikke hvad han skulle gøre og i sær, Ikke vis Kha skulle brug ham ved fuldmåne kunne han ikke styre sig. Og nemt kunne komme til at slog en eller anden ihjel, uden at vide det før solen var stå op igen
Yamesu
Yamesu
Beginner (Rank 4)

Bosted : på gaden i Terre

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Khaa Søn 23 Jun 2013 - 17:07

Jamen dog du er jo bange. Hvad er du bange for? Jeg skal jo ikke bruge dig i et eller ander obskurt ritual. Bare fordi jeg er hvad jeg er, er det ikke ensbetydende med jeg er lige som andre af min art. Du kan være ganske rolig. Jeg slår dig ikke ihjel, du skal bare finde e passende pris inden din død
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Beast or Pup? Empty Sv: Beast or Pup?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum