Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Late night meeting EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Late night meeting EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Late night meeting EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Late night meeting EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Late night meeting EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Late night meeting EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Late night meeting EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Late night meeting EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Late night meeting EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Late night meeting EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Late night meeting

Go down

Late night meeting Empty Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 16:31

Sted~ Sombre
Tid~ 00:25
Vejr~ Typisk sommer nat
Omgivelser~ Parkens ting, nogle få væsner
Påklædning~ Beskrives i indlægget.

Emnet er forbeholdt til Zafira


_______________________________


Det var langt om længe blevet nat og nattens væsner kunne nu komme frit frem fra deres skjul. Gaderne var ikke engang tomme endnu, der var stadig få af lysets væsner der ude, hvilket var meget modigt. Parken... Sådan et godt sted at mødes med gamle venner eller mødes med nogle nye mennesker, det var der han skulle hen.. Han skulle over og mødes med den kvinde han snakkede med selv samme sted for nogle måneder siden... De var begge på jagt, men stødte ind i hinanden og faldt derfor i snak i stedet for og glemte alt om deres jagt. Zafira.... Det var kvindens navn... Ganske yndig måtte han indrømme, men det var underligt.. Han havde aldrig haft det så sjovt som han havde med hende... Og hun var kvinde... Hans tanker var over alt og han vidste ikke hvor han skulle gøre af sig selv. Han var jo ikke vandt til at blive inviteret ud af en kvinde, trods det var noget så simpelt som e skovtur i parken. Da han ankom i parken så han rundt, hvor var hun? Et smil kom frem på hans læber idet han spottede en, der lignede hende. Roligt gik han over mod hende. Blikkene fra de andre væsner skar i hans sjæl... Gjorde ondt på ham.. Han fik tilråb fra mænd der troede han var en kvinde... Fra folk der syntes han var sær og underlig, netop fordi han så ud som han gjorde... Den marmor hvide hud... Det lange blonde hår, de lysende blå øjne og hans påklædning... De stramme mørkegrå jeans han havde valgt til den sorte trekvart ærmede trøje han havde på sin spinkle overkrop... Han var vandt til disse tilråb, men det gjorde alligevel ondt. Da han kom over til hende stillede han sig foran hende og smilte " Zafira... " sagde han og bukkede kort hovedet som en gestus. Han så på hende med et skævt smil på læberne, så han kun lige blottede den ene tand meget svagt. 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 17:09

Bagved et af de høje tykke træer stod der en kvinde som var gået hen mod Dominik som hun ikke havde set i lang tid, hun savnede alt det sjove de to havde lavet , jagt, lavet numre. Hun betragtede ham lidt og smilte gengældt"Det er dejligt at se dig igen Dom"smilte hun bredt og kiggede på ham, han havde godt nok fået lidt længere hår end sidst hun så ham"du er blevet langhåret dude"smilte hun drilsk men det passede godt til ham så hun havde slet ikke nogle dårlige ord omkring det.

Ja skovtur kl lort det var meget passende for hende for hun elskede mørket, og elskede skoven om natten. Men når man så havde selskab så kunne det ikke være meget bedre især når det var en man kendte."Der er sørme sket meget siden sidst du drømmer ikke om det Dom..Og de mennesker der dømmer dig for det garn der skal du ikke tænke på"sagde hun. Zafira vidste godt Dominik kunne blive syg i skallen men hun vidste også godt hun selv kunne blive det, men det var bare sjælendt det skete."Skal vi begynde skovturen eller hvad"spurgte hun og lagde armene over kors , hun var ifør en sort knælang kjole, sorte stiletter,skuldertaske, håret løst."Hmm der er enlig mget fredeligt herude idag"smilte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 18:23

Han så på hende og grinte " Godt observeret " sagde han og grinte. Han havde altid været langhåret... Han havde ikke engang klippet det, heller ikke den gang de sidst så hinanden. Han sukkede kort over hendes kommentar med hans hår " Det er ikke det der går mig på Zafira... Det er de mænd der tror jeg er en kvinde...Og at jeg stadig ikke kan komme af med den tanke om at skulle have en herre..." sagde han og sukkede over sig selv. Han ville gerne være selvstændig, men han vidste på en måde at han ikke kunne... Han var en tryghedsnarkoman... 

Han nikkede til hendes spørgsmål " Det var trods alt det jeg er her for" sagde han og smilte til hende. Hun var ufatteligt smuk denne aften, hvilket undrede ham... Hun var ikke sådan normalt, det kunne også være fordi hun prøvede at score ham? Naaaah... Hun vidste godt han var mere til mænd end kvinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 18:34

Zafira kiggede på Dom og lagde en hånd på hans skulder"Dom det skal du ikke tænke på de er nok jaloux måske"sagde hun tænkende men lyttede så efter da ordet herre kom frem, hun spærrede øjnene op og kiggede på ham"skal du have en herre "spurgte hun undren og helt overrasket den havde hun ikke set komme.

"vi kan hvist godt finde et godt sted derhenne ved den lille sø"sagde hun og pegede i nærheden af baby søen der var gemt bag nogle hytter. Dominik så også godt ud så det var kun godt nok. Hun studerede ham lidt"syntes folk burde acceptere folks frisurer og stil"sagde hun bestemt.Hun kendte det godt nogle folk ville bare ikke glemme det at kritisere andre hele tiden."Har du enlig oplevet noget spændende siden sidst vi så hinanden"spurgte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 19:50

Han så på hende og sukkede " Tror jeg næppe..." sagde han og sukkede. Han var ved at være træt af det hele.. Sådan som folk altid kommenterede det... Det gjorde ham mere og mere nedtrykt, men han ville ikke vise det... Ikke overfor hende. " Nej tosse hoved.. Jeg har haft en.. Den gang jeg boede i Rusland... Men det er heldigvis slut nu... " sagde han og sendte hende et skævt smil.

Da hun nævnte søen nikkede han blot og begyndte at gå over mod søen, som lå bag nogle hytter. Om han havde lavet noget spændende? Det skulle da lige være hans sidste måltid... Men trods det... Nej. Han rettede blikket mod hende og sukkede " Det eneste spændende der sker for mig er når jeg er på arbejde" sagde han og smilte " Der er der i det mindste nogle der tager mig som den jeg er og ikke ser ned på mig... Der er altid nye mennesker at møde på det sted" sagde han og smilte til hende " Hvad med dig? Laver du ikke selv noget der er spændende? Fundet en kæreste måske?" sagde han og duffede drillende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 20:09

Zafira kiggede på ham med hovedet på skrå mens hun tænkte der var enlig sket lidt af hvert for hende hun skulle bare lige finde ud ad hvordan hun ville starte"tja min far er et svin som altid, hans crew har dræbt min mor da jeg var en lille pige, har ingen kæreste, mødt spændende folk"sagde hun og kiggede på ham for at se om han fik det hele med

"Og nu der vandrer jeg rundt mellem de forskellige steder, og så er jeg blevet god til at jage "smilte hun til ham, for de to havde jagtet sammen. Hun betragtede ham lidt og begyndte selv at gå mod søen"jeg er virkelig sulten så hvis du ikke kan spise alt maden så vil jeg med glæde æde det for dig , har stor appetit ligenu"grinte hun.

Hun kiggede på Dominik med et smil mens hun betragtede omgivelserne lidt. ''Hvad med dig'' spurgte hun undren med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 20:24

Han så på hende og sukkede " Ja det med din far er ikke noget nyt... " sagde han og så på hende med et skævt smil. Han havde altid vidst hendes far var et svin, men det var ikke grund nok til han gjorde det som han havde gjort for mange år siden...  

" Wow... Stadig ikke... Mændene gider dig ikke? eller når du at æde dem inden de springer på dig?" sagde han og grinte. Han havde ikke selv haft en ordentlig kæreste... Kun one night stands... Hvor der var mange af dem han ikke just var stolt af, men sådan var det jo.. 

" Jeg er lidt sulten, men det er ikke noget jeg ikke kan overleve.. Jeg tog lidt inden jeg kom her over, dum som jeg er" sagde han og lod en hånd glide gennem hans lange pandehår, for at fjerne det fra hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 20:55

Zafira kiggede på ham og nikkede med armene kors hun var helt enig man kunne ikke være stolt af hendes far han var et svin sådan var han bare. Hun betragtede træerne og de var endelig nået til søen hun satte sig ned på et tæppe hun lige havde foldet ud som hun havde haft i tasken"så er der skovtur"sagde hun med et smil

"Nej de fleste vil dræbe mig i stedenfor at være kærester, de fleste tænker med pikken så det ikke let"mumlede hun stille"og dog har der været nogle stykker som jeg har ædt eller ja drukket fra"smilte hun stolt. Det var altid lækkert når man drak fra mennesker og væsner. "Men har også mødt nogle snobber"sukkede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 21:12

Han så på hende med et smil på læberne " SKOVTUR!!!" små skreg han som en lille pige og grinte. Han var glad for han faktisk dukkede op alligevel, trods han havde overvejet at blive hjemme tidligere, men det var nu mere fordi han vidste der ville være mange mennesker der... og de sikkert ville kommenterer på hans udseende. 

" Det er fordi du finder de forkerte... Der er nogle der ikke gør" sagde han nærmest stolt og smilte kækt til hende. Kvinder var ikke ligefrem hans speciale, men han kunne godt når det kom til stykket. Dog ville han aldrig kunne få sig selv til at gøre det med hende, det var han for gode venner med hende til.. De havde vidst mere eller mindre friendzoned hinanden til at starte med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night meeting Empty Sv: Late night meeting

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum