Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Late night fun? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Late night fun? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Late night fun? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Late night fun? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Late night fun? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Late night fun? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Late night fun? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Late night fun? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Late night fun? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Late night fun? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Late night fun?

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Late night fun? Empty Late night fun?

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:24

Tid: Omkring 23
Sted: Den gamle forlystelsespark
Vejr: Mørkt, med en smule stjerner på himlen. Månen kan ikke ses nogle steder
Omgivelser: Stilhed og gamle forlystelser




Omkring parkens indgang kom en mørklagt skikkelse gående. En person med en hætte trukket over hovedet, siddende på en kappe som hun havde slået omkring kroppen. Hun havde været væk fra byen i lidt tid, og selvom hun ikke havde haft snakket med mange i den tid, hun havde været der, ville hun alligevel ikke bare komme brasende og skabe et postyr i byen. I stedet startede hun et mere stille sted, hvor hun lige kunne tilpasse sig atmosfæren igen. Hun gik hen til den nærmeste bænk og satte sig ned. Den var mosset og en anelse rådden i kanterne, men det holdt ikke hende fra at benytte den. Hun trak roligt ned i sin hætte, afslørede det bleghvide ansigt og de mørke øjne bag det sorte pandehår der hang ned fra hendes lange, sorte manke af tynde hår, der hang ned langs med hendes ryg, under kappen. Et sort lag læbestift lå på hendes læber, og matchende var hendes øjne omgivet af sort makeup og mørke skygger. Hun havde en choker om halsen med små kæder hængende fra sig.
Douleur lænede sig roligt tilbage på sin plads, kiggede op i himlen og vrængede ansigt i et lille misbevilgende smil. Hun ville hellere have, at det var overskyet, måske med lidt torden? Stjerner var så... Idr, romantiske, som de fleste syntes. Hun kiggede omkring en gang. Hun kunne fornemme, at stedet ikke til hverdag var så forladt, som man skulle tro, men at der faktisk kom en del folk, sikkert for at udfordre hvad de selv turde, mange havde jo en hvis frygt for spøgelser og lignende, især mennesker. Der måtte nu godt komme en nu, hun kunne godt trænge til lidt leg, i form af en lille kamp, måske en voldtægt, sluttet af med en smag på lidt blod. Hun lod tungespidsen glide henover sine tænder ved tanken..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:08

En skikkelse kom ud fra et spøgelses hus grinene over hvor latterligt det var og satte sig på en bænk et godt stykke væk fra en anden bænk med en pige på denne skikkelse som var kommet ud at spøgelses huset var Zero Bang Di Morga's rigeste mand mens han bare sad og kiggede rundt lige nu kunne han godt bruge en af sine slaver at dyrke sex med dog generede det ham ikke han elskede jo osse at voldtage andre piger og så kom det evige spørgsmål igen hvordan helvede voldtog kvinder? han ville i hvert fald gerne prøve det dog turde ingen at gøre det mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:44

Douleurs kølige og følelseskolde blik vendte sig imod personen, der kom ud fra spøgelseshuset. Det hånende grin der forlod hans læber fangede hendes interesse, da han bestemt næppe var en af de blødsødne fyre. Der var noget koldt over ham, han havde en aura af mørke, endnu en ting der interesserede hende. Det var aldrig sjovt med et let offer, den eneste gavn de gjorde var, hvis hun var meget blodtørstig, og bare ville smage den tykke røde væske glide ned over hendes tunge og ned i svælget, mærke den jern-agtige smag i sin mund. Et smalt smil bredte sig om hendes læber. Hun trak hætten op over hovedet igen, da det ikke virkede som om, at han havde bemærket hende, endnu. Hun vendte ansigtet lidt væk, hvorefter hun piftede af ham, på den der flirtende måde menneskene og resten af denne generation gjorde det. Hun foldede benene over hinanden, så det ene ben stak ud fra kappen, beklædt i en sort netstrømpe, hvor hendes blege hud kunne ses imellem hullerne i nettet. Hun holdt ansigtet væk fra ham, for at virke lidt mere mystisk, da det lod til at tiltrække en del mænd, at de ikke helt vidste hvad kvinden tæt ved dem tænkte på. Hun smilede nu for sig selv, og håbede at han ville komme hen til hende. Hun vidste ikke hvilken art han var af, men han lignede ikke en stor stærk en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 10:20

Zero hørte en underlig lyd han havde allerede bemærket pigen ikke så langt væk fra ham det havde han følt længe han vidste allerede hvad hun var dog ikke hvad hun var i stand til men hvad? hans kræfter kunne sagtens klare hende hun vidste ikke hvad han var i stand til dog skulle han lige forberede noget og gik så hen bag et træ hvor han lod som om han pissede men i virkeligheden forberedte han noget så hun ikke kunne se det før han vente sig mod hende og begyndte at gå hen imod hende med et roligt blik og faste skridt hvorefter han stod foran hende før han drejede rundt og satte sig ned ved siden af hende sådan uden videre "hva så ja jeg er lækker men det ser ud til du osse er" sagde han roligt med et halvforgrint smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:08

Douleur kiggede ikke efter ham, da han gik, men hun fulgte lyden af ham. Hun vidste ikke hvad, han lavede, da hun ikke kunne høre noget mere, efter han var gået et stykke væk. Hun undrede sig lidt, men måtte lade det ligge.
Da han kom tilbage, og endda gik hen imod hende og satte sig, lænede hun sig tilbage mod bænkens ryglæn og lagde en arm op på lænet. Hun vendte så ansigtet imod ham og så ham i øjnene. Man kunne ikke se hende helt tydeligt under hætten, men hendes blege hud, de sorte læber og mørke skygger der markerede hendes øjne var synlige. Et lille smil bredte sig om hendes læber. "Tja, folk har da fortalt mig det før, men jeg skal ikke sige noget" svarede hun blot, med en meget kvindelig stemme. Hun var god til at manipulere med sig selv, for eksempel sin stemme og sin udstråling, om hun skulle ligne en uskyldig lille pige, en fræk ung dame, eller en ondskaben selv. Hun havde nu gjort sin stemme lettere lokkende, samt at den lød som den fra en ung, måske lidt liderlig kvinde, hvilket hun jo faktisk også var, men hendes normale stemme havde ikke samme klang til sig.
"Hvad laver du så herude, så sent på aftenen? Jeg så dig komme ud fra spøgelseshuset.. Hvad var så sjovt?" spurgte hun med et lille nysgerrigt smil om læberne. Hun startede med at forholde sig til en rolig samtale, så hendes planer ikke blev afsløret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:51

Zero vente hovedet mod hende "nogle mennesker syntes det var sjovt at prøve og overraske mig mens jeg roligt gik rundt derinde lad mig bare sige de ikke har det særlig godt mere" sagde han før han knipsede og hele spøgelses huset sprang han havde lavet en enorm kaos kugle som han havde plasseret derinde bare ventende på et øjeblik at springe den mens han fortsat så på hende med et smil "hvad med dig" spurgte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 2:01

Douleur kiggede roligt over imod spøgelseshuset, da det blev sprængt i tusinde stykker, som alle fløj i forskellige retninger. Hun løftede hurtigt en hånd og greb et stykke sten, der var fløjet lige hen imod hende. Hun kiggede på det, kunne mærke hvad det var, der havde smadret det, skilt det fra det større bygningsværk, den havde været en del af. Så han kunne skyggemagi? Måske var han alligevel ikke så svag, som hun havde forestillet sig. Hun smed stenen fra sig og kiggede på ham igen. "Jeg har været udenbys i nogen tid, og jeg kom alligevel forbi stedet her på min vej tilbage, og så ville jeg bare sidde lidt alene" svarede hun med et svagt smil. Det var forfærdeligt at skulle smile, især når det skulle være et venligt smil. Det var ikke lige hende, så i stedet tvang hun et frækt smil frem på læberne. "Så.. Har du tøs på?" spurgte hun med et let hævet øjenbryn. Ikke at det ville gøre en forskel, men hun spillede jo på sin rolle, så hun ville lade den køre i hvert fald lidt endnu, før hun slog til. Det ville blive sjovt at se, hvad der skete, hvis han faktisk var så stærk, som sprængningen af huset indikerede. Gad vide om han ville kæmpe imod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 9:23

"nej ikke rigtig" sagde han med et smil mens han lænede sig tilbage "jeg lever af at voldtage og tvinge folk til at skrive under på slavekontrakter" han vente blikket mod hende med et blik som sagde jeg kender de trick bare slå til vis du tør som så betød at han faktisk godt viste hvad hun var ude på og bare ventede på at hun slog til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:02

Douleur grinede lidt af ham. "Burde du ikke skjule den slags informationer? Du kunne skræmme tøserne væk" sagde hun med et lille smil. Med den viden om ham, tænkte hun, at det nok skulle blive sjovt. Hvis han selv var en voldtægtsmand, så ville han næppe tillade at hun voldtog ham. Hun ville dog stadig udleve sin plan, for voldtægtsmand eller ej, så havdde hun lyst til noget, og det skulle intet stoppe. Hun lod en hånd placere sig bag hans hoved, hvor et par fingre legede med hans hår. Hun gled så hånden ned over hans nakke og lod sine skarpe negle risle ned over hans hud. "Voldtægter.. Det er nu også en lille hobby jeg har, den slags" sagde hun med et mystisk smil, før hun gjorde et lille spring, og satte sig op på hans skød med et ben på hver side af ham. Hun tog så hånden op og holdt om hans kæbe med et fast greb. "Så.. Vil du eller skal jeg gøre forbrydelsen?" spurgte hun med et hævet øjenbryn. Hun foretrak selvfølgelig, at hun selv skulle dominere, men hvis han selv ville, ville hun alligevel vende den om igen. Det kunne blive en sjov magtkamp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:24

Zero grinte "ja vis du kan fange mig" sagde han med et ondt smil før han begyndte at smelte det var det han havde gjort da han lod som om han pissede han havde lavet en klon mens den ægte kom bagfra og bandt hende med kaos lænker med et ondt smil kaos lænker var umulige at ødelægge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:06

Douleur grinede lavt for sig selv, og et udfordrende smil blandet med en liderlig antydning kom frem på hendes læber. "Du skal ikke tro, at sådan noget kan holde mig fast" sagde hun og kiggede hen på ham. Hun rejste sig op, stadig bundet i hans lænker, og vendte sig imod ham. "Så kom da og tag mig, bad boy" grinede hun lettere hånende, da hans trick ikke imponerede hende. Den slags kendte hun mange, der kunne, og selvfølgelig var det blevet brugt på hende i træning før, da mange i de hære, hun havde været del af, havde besiddet mørkemagi. Hætten gled ned fra hendes hoved, så hendes ansigt blev ordentligt synligt. Hun rystede lidt på hovedet, så hendes hår rev sig en anelse løs fra kappen bag hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:05

"jeg er ikke interesseret i at voldtage en som er så grim" sagde han hånligt før han begyndte at gå afsted væk fra hende med et ondt smil hun var okay smuk men han var ligeglad med hende han havde bevist han var mere listig end hende så var der ingen sjov i det men dog lod han sit forsvar nede så hun faktisk godt kunne skade ham vis hun ville dog ville det være dumt vis hun prøvede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:21

Douleur kiggede roligt efter ham, stadig med det samme smil om læberne. Hun kiggede så ned på lænkerne der bandt hende, og uden videre faldt de blot ned på jorden og frigjorde hende. Nok mente flere folk med mørkets kræfter, at den slags lænker ikke kunnes brydes, men hun var blevet trænet i lige den slags, at komme udenom andres angreb, specielt dem af mørke. Hun begyndte roligt at gå efter ham. "Ej helt ærligt, du er voldtægtsmand, et hul er et hul, right?" sagde hun højt efter ham i et drillende tonefald. Der gik ikke så lang tid, så havde hun taget til i fart, og hun endte med at stå foran ham med en hånd på hans bryst, som bød ham at stoppe. "Du kan da ikke bare gå, vi er jo slet ikke gået igang endnu" sagde hun med et lille uskyldigt smil og gled neglene ned over hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:28

Zero smilede lidt før han pressede sin brystkasse mod hendes negle så der røg dæmon blod på hendes negle som så begyndte at ætse hendes hud "prøv du bare" sagde han før han blev til sort røg og gik direkte igennem hende som var han ren luft før han bag hende blev fast og gik videre mens han grinte ondt "ingen kan holde mig" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:25

Douleur tog fingrene op til læberne og slikkede hans blod i sig. "Mmh" lød det lavt fra hendes strube. At hans blod brændte på hende, var kun en god ting. Hun levede af smerte, så han skulle ikke tro, at sådan nogle småting skadede hende på nogen måde. Hun kiggede på den halvsmeltede hud på hendes fingerspidser og gjorde så en lille håndbevægelse i luften, så en kugle af mørke dukkede frem omkring ham. Ligesom hans lænker fra før, var den ikke helt simpel at komme ud fra. Den holdt på både fast materiale og forskellige gasser, som den røg han gjorde sig selv til. Hun gik igen hen foran ham. "Det er ikke særlig høfligt at gå fra en dame" sagde hun med en skuffet stemme og lagde armene over kors. Hun kiggede på ham igennem boblens mørke vægge og lod ansigtet glide på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:49

"jeg er ikke i humør til hverken at voldtage nogen eller at blive voldtaget så lad mig være" sagde han roligt før han lukkede øjnene *darkness is my world* tænkte han "dark side" han forsvandt fra hvor han var nu han var i en anden verden han kunne ikke være der længe men nok til at komme ud af boblen før han kom frem bag ved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:38

Douleur sukkede for sig selv. Hun gad egentlig ikke slås mod ham, når han prøvede at spille så smart med sine små barne-kræfter, ting hun kendte femten årige der kunne. Hun fik et par store vinger til at skyde ud fra hendes ryg. De var lidt forrevne og medtagede fra kampe og forskellige slags angreb, men det hæmmede ikke hende ævne til at flyve. Hun Lettede lige inden han kom frem bag det sted, hvor hun havde stået før. Hun gad ikke engang kigge ned på ham. Hun fløj bare højt op i luften, kiggede ind imod byen og prøvede derfra at se efter et sted, hvor hun kunne finde et sjovere offer, en der ikke spillede så stor. Han havde sikkert det meste i kæften alligevel, og alt han gjorde var, at flygte og prøve at holde hende fast, sikke en dæmon. Hun kastede en gang med håret og lod hovedet glide på skrå, imens hun blev på sin plads i luften. Måske hun skulle flyve ind i byen, der var sikkert en fyldt natklub et sted?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:49

Zero stoppede op og vente blikket mod hende og grinte da han så hende flyve måske havde hun alligevel noget som der ville være sjovt at udfordre måske skulle man lige? Nah vis hun ville slås kunne hun jo bare angribe ham før han lukkede øjnene og sorte kaos skygger samt ild flød rundt om ham et pentagram kom frem bag ham og hans krop begyndte at ændre sig mens det langsomt blev slim grønt over det hele før hans ansigt ændrede sig og han fik kappe på og et sværd i hånden mens der flød gløder ud af hans mund og han vente sig mod hende med et ondt smil "SVAGPISSER" råbte han mens han ventede på hendes reaktion

forvandlingen http://dark.pozadia.org/wallpaper/Green-Demon/

hans form http://dark.pozadia.org/wallpaper/Real-Evil/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:53

Douleur kiggede ligegyldigt ned imod ham. Fornærmelser tog ikke på hende, men da hun så ham i en mere dæmon lignende form, fandt et lille smil dog vej frem på hendes læber. "Du burde ikke vise dine andre former så ligegyldigt" sagde hun med et grin. Hun selv havde en anden form, den blev dog ikke vist så tit. Den havde kun været fremme omkring 4 gange i hendes lange liv, og dem der havde oplevet det, havde ikke oplevet. Altså bortset fra hendes familie, og de folk der havde været med i nogle af de fejder og krige, hun havde deltaget i. Hun svævede roligt ned og stillede sig på toppen af rutchebanen i forlystelsesparken. Den havde en masse høje 'bakker' og et loop. Hun stod på toppen af en af disse slags bakker, og derfra kiggede hun ned på ham med ansigtet på skrå. Hun kunne mærke styrken strømme fra ham, nu hvor han havde forvandlet sig. Han var da lige lovlig dum. Enhver dæmon med respekt for sig selv, specielt de mere ondskabsfulde af dem, ville ikke vise deres anden form så hurtigt, og specielt ikke så ligegyldigt, da ens kræfter ofte blev tærret meget på under disse transformationer. Ikke mange kunne holde på styrken i særlig lang tid, og de overvurderede deres egne kræfter, ved at bruge forvandlingen så ligegyldigt. De kunne jo aldrig vide, hvornår de var oppe imod en fjende der faktisk havde et trumfkort over deres anden form. "Hvad har du tænkt dig da?" spurgte hun med et håndende grin. "Stikke i mig med din lille kniv?" spurgte hun med en barnestemme og bævede med læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:28

Zero grinte "tror du jeg vil vise min rigtige form til en som dig" spurgte han før han forsvandt og kom frem lige foran hende svævende på ingenting "nej jeg har 2 former mere" sagde han roligt med et ondt smil som man ikke kunne se på grund af hætten "kun en i hele verdenen har set min rigtige form" han grinte lidt før han forsvandt igen og kom frem svævende over hende mens han så ned på hende mens kræften fra ham ikke blev svagere men stærkere hvert sekund han var i denne form

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:36

Douleur holdt sit rolige blik rettet imod ham, da han dukkede frem foran hende. Hun kunne fornemme hans energi, da de begge besad det samme slags element, så var det intet problem for hende. Hun kiggede derefter op, da han dukkede frem over hende, og hendes rolige blik forholdt sig rettet mod ham, uden hun blinkede eller trak på sig. "Hvem så? Din mor?" spurgte hun med et sukkersødt smil, før hun roligt satte sig ned på rutchebanens skinner. Hun pillede lidt ved sin ene skarpe negl, da der var kommet noget møg under den. Hendes vinger foldede sig ned langs med hendes ryg, og hun havde nu besluttet sig for at blive i området, når nu han ikke ville gå med til, at hun fløj væk. Han havde nok ikke forvandlet sig bare for at vise sig, han havde nok en grund til det. Hans kræfter var intet i forhold til nogle af de gamle dæmoner hun havde kendt, dæmoner helt tilbage fra verdens opstandelse, nogle af de stærkeste i verden. Hun gabte en gang, et tegn på hendes lette kedsomhed, selvom hun egentlig fandt ham vældig underholdende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:47

Zero grinte før han kom frem foran hende igen og lod som om han sad ned "du kan da osse bare prøve at voldtage mig vis du keder dig så meget" sagde han roligt lidt før han forsvandt igen og kom frem nede på jorden hvor han så op på hende "den rutchebane sider ikke godt der" han lukkede øjnene før han med en enkel armbevægelse mod den fløj der en ildkugle af sted som fløj ind i midten af det hele før den eksploderede og det hele brassede sammen mens han så koldt på det *nåh hvor er hun nu* tænkte han og vidste hun ikke sad der længere det ville være dumt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:16

Som to slanger sneg Douleur's hænder sig omkring hans liv og op over hans bryst. Hun bed ham blødt i øreflippen og smilede svagt for sig selv. "Du er nu lidt.. Sød, når du spiller stor" sagde hun og slikkede siden af hans øre, før hun grinende gik et par skridt tilbage fra ham. Hun trak en af sine dolke frem fra en af skjulestederne under hendes tøj. Hun kiggede da lidt på dens skarpe klinge, der skinnede svagt i de få flammer der sad tilbage i den kollapsede forlystelse. Hun kiggede hen på ham forbi dolkens blad. "Skal vi lege lidt, eller?" spurgte hun med en svagt undrende tone, imens et sødt smil var om hendes læber. Hun lavede en fræk knurren af ham og bed så i luften, bare for sjovs skyld. Hendes vinger var ikke længere fremme, og hun forholdt sig underlidt roligt i forhold til, at hun lige havde siddet på en forlystelse der blev sprængt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:20

Han blev normal bare for at gøre det nemmere når han var sine dæmon former havde han ikke engang en p'k mens hun nappede ham i øret og slikkede på ham han smilede roligt før han vente sig mod hende "hvad for en leg" spurgte han roligt og ventede på svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:28

"Tja.. Det kommer an på, er du villig til at gyde noget blod, eller skal jeg forsøge mig med magt?" spurgte hun smilende, imens hun gik imod ham, med dolken legende mellem fingrene. "Det er ikke mange der ved det, men blod gør mig helt... Elektrisk" valgte hun at bruge som sit ord. Hun nåede hurtigt hen til ham, stillede sig lige foran ham og holdt stadig dolken mellem sine fingre, oppe ved hans bryst, dog ikke på nogen truende måde, hun holdt den blot med bladet i vejret. Hun lod ansigtet glide på skrå og et spørgende blik hvile mod hans øjne, imens hun ventede på hans svar. Måske ville der ikke blive nogen kamp, men hvis hun havde mulighed for både at få noget sex og samtidig blod, så ville hun godt kunne styre sin kamplyst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Late night fun? Empty Sv: Late night fun?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum