Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tur på en Natklub (Caleb) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tur på en Natklub (Caleb) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tur på en Natklub (Caleb)

2 deltagere

Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Tors 25 Jul 2013 - 16:10

T: 00:15
O: nogen ganske for men flest vampyr
V: nymåne og lunt
S: på en natklub inde i Terre



Det var en lun sommernat. Og klokken var 00:15 og det var fuld gang i natklubben i nat og en af klubbens gæste var Elizabeth Blackmoon, som sad alene ved et borde og vent på endnu en drink selv om det tog længe tid end det skulle. Vent hun tålmodig på at den skulle komme og ikke længe efter kom den endelig og Elizabeth nød den til fulde, og så sig lidt omkring for at se om det var nogen hun kunne snakke med men det var ikke rigtig nogen da. De fleste var fulde eller havde gang i noget andet så hun sank tilbage på sædet og tog endnu en tåre af sin drink, i mens hun spejdet omkring efter lidt selvskab
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Caleb Tors 25 Jul 2013 - 16:49

En god aften. Livet i Terre havde vist sig at være dejligt. Der var gang i forretningen, hans sociale omgangskreds voksede og han havde fået sig nogle fantastiske kontakter. Det sorte jakkesæt var klar med en rød skjorte og det sorte slips. Håret godt redt tilbage. Han ville i byen og fejre at han havde besluttet sig for at blive i byen. Han startede Bentley'en og trillede afsted. Tegnebogen var fyldt og humøret var højt.

Northman blev aftenens scene for Caleb. Bentley'en blev parkeret og han gik ind som ejede han stedet. Han gik direkte op til baren og fik bestilt en dyr flaske og et glas. Han fandt sig et godt bord, skænkede op til sig selv og tog en tår. Der kom en tjener ned og spurgte om han manglede noget. Med en kæk stemme svarede han:

Nej ikke lige nu men her er der 100 euro til dig og det samme til en fremtidig regning
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Tors 25 Jul 2013 - 16:56

Ved borde ved siden af. Sad Elizabeth med sin drink og så sig lidt omkring igen, og så det var komme en ny vampyr inde på natklubben. Og selv om Elizabeth også var en vampyr kedet hun sig, meget lige nu ingen at snakke med eller provoker. Og det så kedeligt så hun tog sin bor frem og satte sig til at læse i den og den handle om de mange, fuldblods vampyr slægter som endnu eksistere og Elizabeth var ud af en af dem Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Caleb Tors 25 Jul 2013 - 17:13

Han nød sit glas og smilede stort. Det var en rigtig god flaske og aftenen var endnu ung. En af ejerne kom hen og hilste høfligt på Caleb og sagde: Godaften mr. DeBayle. Tak for handlen. Det pyntede gevaldigt på mit kontor. Jeg går ud fra de har modtaget pengene?


Caleb tog en tår mere og svarede høfligt: Jamen det har jeg da. Jeg er glad for de er tilfreds med handlen. De må jo endelig sige til hvis de skal bruge et mere eller de finder lignende kunst der mangler enekspert til at kigge på det.


Ejeren takkede af og gik igen. Caleb kiggede rundt for at se hvad der nu skete en aften som den her. Der så ikke ud til at ske det store. Han så en dame i rød kjole med en speciel kappe. Han smilede til hende og skålede
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Tors 25 Jul 2013 - 17:19

Elizabeth skåle igen. Og tog endnu en tåre af sin drink selv om den ikke, smagt så godt som den kunne ha gjordet og. Det tirre hende en smule af nogen laver fis med hendes drink, vis ingen ville komme til skade skulle folk holde op. Med at komme øl i hendes Engel/Elver blodsdrink
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Caleb Tors 25 Jul 2013 - 17:26

Han sad bare veltilfreds og nød sin flaske. Det var ungt elverblod. Slet ikke dårligt tænkte han. Han kiggede tilfældigt i retningen af hende og lagde mærke til hun var en kende utilfreds så han viftede en tjener hen

Han viftede tjeneren tættere på og sagde: Nu vil jeg ikke forstyrre igen, men en af jeres gæster der ovre ser noget kun utilfreds ud. Jeg siger ikke det sker, men måske skulle i finde ud af hvorfor inden hun gør noget dumt


Så gerne hr.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Tors 25 Jul 2013 - 17:31

Elizabeth satte sig glas. Fra sig og blev bare endnu mere gnaven fordi øl, var ikke lige hendes kop te og slet ikke hende hendes. Engel/Elver bolddrink det skulle helst smage af blod, og ikke øl Elizabeth hadet øl og det kunne ses på hendes. Øjne som begyndte at blive mørke blodrøde af vrede,
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Caleb Tors 25 Jul 2013 - 17:40

Det var ikke så tydeligt at hun var ved at koge af raseri, så han gik op til baren og bad om et glas mere. Han gik ned og hældte elverblodet op i det og gik stille hen til hende og sagde: 

Her det tror jeg vil virke en hel del bedre end hvad end sprøjt du har fået fat i
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Tors 25 Jul 2013 - 17:51

Elizabeth så på ham. og tog i mod glasset fra ham " ja der er nogen, som det synes at der er sjovt at komme øl i min Engel/Elver blodsdrink. Og der gøre mig så rasen " sagde hun og tog en slurk af, Elverblodet og sukke nyden det var godt. At får nogen normalt blod end blod med øl i adr. det hadet hun bare, og hendes øjne var alle deres normalt farve igen
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Caleb Tors 25 Jul 2013 - 17:58

Han skålede til hende og stod med den ene hånd i lommen og sagde: Ja det kan jeg så udemærket forstå. Forresten så er mit navn Caleb. Nå nu skal jeg ikke forstyrre dig yderligere. Skål


Han gik tilbage til sit bord og satte sig og kiggede rundt endnu en gang inden han tog en tår af sit glas. Han sukkede og satte sig til at prøve at nyde musikken
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Tors 25 Jul 2013 - 18:08

" jeg hedder Elizabeth. Hyggeliget at møde dig " sagde hun og tog endnu en tår, at der friske unge Elverblod som hun var får af Caleb. og hun kunne endelig godt lige ham han var rigtig, søde og rar noget hun ikke havde mærke længe. Og det gjorde hende helt blød om hjerte at deres endnu, findes venlige vampyr
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Caleb Tors 25 Jul 2013 - 22:37

Han gav hende hånden og sagde: Nu snager jeg måske for meget men hvorfor blev du så gal før? Jeg kan godt forstå man bliver sur over den slags men du blev jo virkelig gal. Det er da træls på sådan en aften
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Fre 26 Jul 2013 - 13:00

" ja undskyld. Det var helle ikke meningen at blive så gal men det sker, viste jeg ved at nogen gøre vist ting med vilje så. Blive jeg bare gal og det ikke nemt med at stoppe igen " sagde Elizabeth, og sukke hun var en smule træt af at mange altid. Gjorde nogen ting med vilje for at gøre hende gal i hovedet,
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Caleb Fre 26 Jul 2013 - 15:13

Er du sikker på at folk gør det med vilje hver gang? Det kan jo sagtens ske at der forekommer en fejl. Det sker da indimellem også for mig at nogen laver en fejl, men det er langt fra værd at spilde så meget energi på. Hvorfor ikke bare tænke lidt anderledes? Bare smil og så er de langt mere tilbøjelige til at rette på deres fejl på en ordentlig måde
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Tors 17 Okt 2013 - 18:44

" de gøre det altid med vilje. og vis det gøre det igen gå jeg amok på dem, og ingen skal stolle mig i det " sagde Elizabeth. og tog endnu en tåre af blodet og sukke stille, det var dejliget med rent blod end blod blandet med alt. Muligt andet som øl eller vin
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : i en lejlighed i Terres midtby

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

En tur på en Natklub (Caleb) Empty Sv: En tur på en Natklub (Caleb)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum