Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dangerous? //Alyssa// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dangerous? //Alyssa// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dangerous? //Alyssa// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dangerous? //Alyssa// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dangerous? //Alyssa// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dangerous? //Alyssa// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dangerous? //Alyssa// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dangerous? //Alyssa// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dangerous? //Alyssa// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dangerous? //Alyssa// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dangerous? //Alyssa//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Tirs 8 Okt 2013 - 20:45

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
22:00
SombreSen aften, så få folk der går rentEn skjorte et par simple bukser og en forbinding på den ene skulder lidt synlig.tryggende


Josh havde valgt at gå en tur i parken, et sted skulle han jo tage hen. Han havde brug for at komme ud fra hans lille sølle lejlighed og gå lidt rundt udenfor. At tage hen på diskoteket havde han overvejet lidt, men efter sidst han var på en klub af nogen art så var dette ikke ligefrem det han havde mest lyst til. Det skræmte ham lidt fordi sidste gang var han blevet overfaldet af en vampyr fordi han forsøgte at være sød.

Han gik gennem parken og han rullede lidt med skulderen fordi han havde stadig ret ondt i den men han var dog stadig nød til at gøre noget ved hans skulder og gøre den bedre end den havde været tidligere. Han kiggede rundt som han gik.

Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Tirs 8 Okt 2013 - 20:59

Efter en okay dag i butikken havde hun valgt at slå et smut igennem parken. Den del af byen havde hun endnu ikke set, så det virkede som et okay tidspunkt at gøre det på. også selvom det egentlig allerede var mørkt. Men hun var ikke bange, hvis det kom dertil kunne hun godt slå fra sig. En spinkel hånd gled gennem hendes mørkebrune hår, mens blikket gled omkring hende. der var ikke mange ude denne aften, i hvert fald ikke lige her.

Hun havde et par sorte jeans på, og en sort jakke som lige nu var lukket. indenunder havde hun en almindelig sort top på, som sad stramt om hende og dermed viste en slank krop, med en fyldig barm. På fødderne havde hun et par sorte støvler. I mørket virkede hendes nøddebrune øjne næsten sorte, men det generede hende ikke. Det gjorde hende vel mere truende overfor andre væsner.

En fyr gik imod hende, og hun betragtede ham med et tænkende blik. Smilte så ganske svagt. "Hei?" spurgte hun prøvende.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Tirs 8 Okt 2013 - 21:07

Han kigede op på hende, tog sig lidt til skulderen da det lige nu var hans svageste punkt, og han var bange for at nogen ville skade den skulder mere end den allerede var. Han kiggede på hende med et roligt blik. Han var en smule nervøs og skræmt af ehnde men han var ikke sådan direkte bange, han undrede sig dog over hvorfor hun bare sådan uden videre gik hen til ham og snakkede, men måske hun bare var meget åben.

''Hey... Hvad så?''

Han kiggede på hende, emn han sørgede for at holde sig en smule væk fra hende sådan at han ikke var tæt nok på hende til at hun ville være en trudsel bare sådan. Han smilede roligt, og kiggede på hende med et gansk stille og roligt blik. Han havde et varmt venligt smil, og hans stemme matchede.

''Noget særligt du vil?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Tirs 8 Okt 2013 - 21:13

Alyssa betragtede ham med et tænkende blik mens han tog sig til skulderen. Den fejlede et eller andet det kunne hun da se, og han var ikke specielt god til at skjule det. Gad vide hvad han havde lavet. Han virkede egentlig heller ikk specielt begejstret for at hun snakkede til ham, så måske hun bare skulle lade ham være. Der var ingen grund til at få sin aften ødelagt, fordi man prøvede at møde nye mennesker. Ja eller.. andre væsner, alt efter hvad han nu var.

"Ikk rigtigt noget.."

Da han stoppede op et stykke for hende, afgjorde hun at han måtte være et menneske med den holdning. Ikke at hun bebrejdede ham, man kunne jo ikke stole på hvem som helst i den her by. Hun smilte lidt forsigtigt til ham, lod hovedet glide en anelse på skrå og puttede hænderne i sine lommer.

"Ikk som sådan, ville bare se om jeg kunne møde nogle nye spændende personer, beklager"

Hun trak blidt på skuldrene og valgte at gå videre.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Tirs 8 Okt 2013 - 21:22

Han kiggede på hende han undrede sig lidt over hendes reaktion, først virkede hun venlig nok og så virkede hun en smule kold. Han lavede derfor en hurtig udledning og regnede med det betød at hun var til at stole på. Han vidste ikke hvorfor men det fik ham til at tro hun var blevet en lille smule såret over hans reaktion og så var hun nok ikke så farligt?

''Så du snakker bare til fremmede?''

Han gik bare op ved siden af hende, han gik med venstre skulder mod ehnde, den skulder der ikke var skadet. Han kiggede på hende og fulgte bare efter hende. Han smilede stille til hende, og lod hende ikke bare gå.

''Men hvorfor så gå?''

Han svarede drillende.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Tirs 8 Okt 2013 - 21:28

Egentlig var det vel okay hvis han ikke gad snakke med hende, det var der åbenbart ikke særligt mange der ville i denne her by. Jo selvfølgelig var der de kunder der kom i hendes butik, men det var på ingen måde det samme. Let strakte hun sig og lod den ene hånd løbe gennem sit hår. Måske hun virkede farligere end hun var? faktisk syntes hun det ikke selv.

"Tja.. hvad skulle jeg ellers, æde dem?"

Hun så spørgende på ham da han kom op på siden af hende. Han prøvede med tydelighed at beskytte sin skulder. Måske hvis de kom til at snakke bedre sammen, hun kunne gøre noget ved det.

"Fordi du virkede irriteret"

Hun smilte let.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Tirs 8 Okt 2013 - 21:31

Problemet med Josh var at han havde to tilstande for folk, enten var han bange og mistroisk eller også stolede han på folk. Hvilket betød at han ret ofte kom til at fortælle folk ting han ikke burde. Han kiggede på hende, og han fandt egentligt hendes kommentar en lille smule morsom fordi det var jo det der kunne ske.

''ja når man ikke ved hvad du er, så ved man jo aldrig om du var den type.''

Han kiggede på hende, og han gik bare med ehnde. Han var usikker stadig lidt skræmt men da hun virkede mere og mere som om hun var blevet såret eller skuffet over hans opførsel tøede han faktisk en lille smule mere op.

''Naah bare bange efter sidste uge.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Tirs 8 Okt 2013 - 21:38

Alyssa smilte lidt til ham og så frem for sig mens de gik. Egentlig kunne han jo ikke vide hvad hun var for en, så det ville ikke undre hende at han var lidt bange for hende. Man måtte jo passe på sig selv. Let så hun tilbage på ham mens de gik. Mon det ville være for meget at spørge hvad han havde lavet med skulderen?

"Jeg kunne godt æde folk. og strengt taget er det vel også det jeg gør, men det betyder ikk jeg æder alle"

Hun grinte lidt af ham og trak så en anelse på skuldrene. Det virkede som om han slappede lidt mere af nu. Hvilket var meget rart. Hun brød sig ikke om at folk frygtede hende når hun ikk havde gjort noget.

"Går ud fra det derfor du holder din skulder væk fra mig?"
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Tirs 8 Okt 2013 - 21:43

''Hvad er du da?''

Spørgsmålet sprang bare fra hans læber, det var ikke gennemtænkt eller ment sådan fordi det var rimeligt privat spørgsmål at stille hende. Han kiggede roligt på hende og nikkede bare som svar på hendes spørgsmål om det var grunden til at han beskyttede hans skulder og holdte den væk fra hende.

''Ja havde et ret dårligt sammenstød med en vampyr...''

Han kiggede på hende, og han sendte hende et stille og roligt smil, mens han bare gik med ehnde, han havde ikke tænkt over hvor de gik hen ad egentligt han kiggede på hende roligt.

''Hvor går vi hen ad egentligt?''

Han grinede.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Tirs 8 Okt 2013 - 21:51

"Hvis du vil vide det, er jeg halvt Dæmon og halvt Animagus"

Hun smilte lidt til ham, det virkede ikke som noget man bare spurgte om, men hvis han var menneske var det måske meget rart at vide for ham. Og måske det kunne få ham til at slappe lidt af, at hun ikke havde gjort ham noget. Havde hun virkelig ønsket at gøre ham noget, havde hun gjort det.

"Blev du bidt?"

Spørgsmålet faldt hende naturligt ind at stille, og det var rart at vide hvad hun skulle gøre for at hjælpe ham hvis det kom dertil. Hun kunne godt hjælpe ham.. uanset om han var blevet bidt eller var blevet slået.

"Ingen ide, jeg har aldrig været i parken"

Hun smilte lidt.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Tirs 8 Okt 2013 - 21:56

''Så du lever af folk som mig der stoler på dig?''

Han så på hende han sagde det roligt til hende, ikke fordi han regnede med hun ville, men han ville høre om hun var den type eller den mere voldsomme type der angreb folk sådan lidt uprovokeret. Han betragtede hende stille, og nikkede da hun spurgte om han var blevet bidt. Han smilede stille.

''Ja jeg blev presset mod jorden og fik vredet min arm af led, og blev så drukket af.''

Han smilede stille til hende. Han nikkede bare, og han vidste ikke lige om han skulle lede dem noget særligt sted hen. Han betragtede hende roligt.

''Skal jeg så vise vej noget særligt sted hen?''

Han smilede roligt til hende. Han var meget forsigtig selvom han faktisk stolede ret meget på hende uden grund, på det punkt var han egentligt voldsomt naiv, og han hadede det virkeligt meget når det kom til stykket.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Tirs 8 Okt 2013 - 22:16

"Neij.. af folk som er uheldige når jeg er sulten"

Hun så lidt på ham. Det var ikke sådan at hun bare ville dræbe hvem som helst, men nogle skulle hun jo dræbe af og til og sådan var det bare. Det var ikke så tit hun skulle det, men det skulle hun af og til. Let trak hun på skuldrene. Hun kunne ikke løbe fra det hun var, så det prøvede hun ikke.

"Jeg kan godt hjælpe dig med smerten og sådan hvis det er.."

Måske han kendte mere til parken end hun gjorde, han virkede i hvert fald som om han vidste lidt mere.

"Det op til dig.. jeg skal allgevel sikkert snart hjem af.."

Svagt så hun rundt om dem, der virkede egentlig hyggeligt nok i parken når man tænkte over det. Det var nu ikke fordi der skete specielt meget, så meget kunne hun da sige.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Tirs 8 Okt 2013 - 22:20

''Så hvis du er venlig mod en person skal de ikke gå rundt og frygte du pludseligt river halsen ud på dem?''

Det var jo lidt sådan han følte det før var sket. Han smilede stille til hende. Han kiggede på hende, han blev en smule overrasket over hun tilbød ham at hjælpe men han var ikke sikker på hvad han skulle sige til det, han kunne jo nok godt klare det selv.

''jeg ved ikke hvad der er bedst for min krop, at den klare det selv eller jeg får hjælp.''

Han smilede stille til hende, og betratgtede hende, hvorfor skulle hun mon hjem snart? havde hun sengetider eller noget? Han var ikke rigtigt sikker på hvorfor det virkede en smule underligt for ham egentligt.

''Hjem hvorfor dog det? Sol eller noget?''

Det gav ikke rigtigt mening da det kun blev mørkere lige nu.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Ons 9 Okt 2013 - 17:30

"Neij? hvorfor skulle jeg dog rive halsen ud på dem, hvis jeg har været venlig?.. og dog.. det har været sket før, men ikke som sådan med vilje.. jeg var bare sulten"

Hun smilte drillende imod ham. Han var helt klart ikke specielt glad for de mørke væsner. Ikke at hun kunne bebrejde ham når nu han havde fået tæsk af en vampyr. Og man kunne jo heller ikke stole på hvem som helst. Ikke en gang hun var til at stole på altid.

"Det eneste jeg gør er at smøre lidt salve på så går det hurtigere"

Han kiggede på hende da hun sagde at hun snart skulle hjem. Men han vidste jo heller ikke særligt meget om hende. Så hvordan skulle han egentlig også vide det? Let smilte hun til ham.

"Slet ikke, men jeg har min egen butik og jeg får nogle vare hjem imorgen"

Let trak hun på skuldrene.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Ons 9 Okt 2013 - 20:29

''Ja det var egenligt det jeg var en smule bange for, det var jo lige netop det der skete i sidste uge.''

Han smilede stille til hende, og han slappede lidt af da han lagde mærke til ehndes drillende måde. Han tænkte at hun sikkert syntes han virkede utroligt svag fordi han var bange, men det var vel helt almindeligt for et menneske at blive bange når de mørke væsner gjorde en ondt.

''Det lyder faktisk som en ting der kunne være ret så rart.''

Han smilede stille til hende, han forstod ikke hvordan det fungerede, og han forstod heller ikke hvorofr han begyndte at stole på hende men det var nu bare sådan han reagerede over for folk der var venlige.

''Spændende? altså at have egen butik?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Ons 9 Okt 2013 - 20:36

"Jeg gør dig ikke noget.. det ikke særligt længe siden jeg har spist, og fordi jeg er blanding er jeg ikke ligeså sulten som en dæmon"

Hun smilte venligt til ham, og strakte sig en anelse. Han var vidst begyndt at slappe mere af, heldigvis. Hun brød sig ikke om at han var bange for hende. Selvom det sikkert var det bedste. Selvom andre nok ville mene han var svag, mente hun nærmere bare at han var forsigtig. Med god grund.

"Vi kan gå derned hvis det er?"

Alyssa så venligt på ham og lod kort hænderne løbe igennem sit hår. Han virkede ganske venlig. Ikke fordi hun regnede med at han pludselig angreb hende eller noget, men mere sådan ganske almindeligt.

"Jaa det er skønt.."
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Ons 9 Okt 2013 - 20:43

''Det er jeg da glad for at høre, men må jeg høre, har du det nogensinde skidt med at skulle dræbe andre for at leve, altså folk der minder en del om dig selv, eller ser du mennesker som kvæg?''

Han smilede roligt til hende, det havde altid undret ham, fordi han forstod hvorfor de som mennesker nemt kunne dræbe dyr, de følte sig jo hævet over dyrene, og her med følte de at de var så hævede at de kunne tillade sig det, men havde hun det sådan med mennesker også?

''Hen til din butik? jeg vil da gerne have gjort noget ved det.''

Han grinede lidt og forsøgte virkeligt at slappe af, og hun gjorde det da en smule nemt for ham egentligt, han kiggede på hende og nikkede da hun sagde det var skønt.

''Hvad sælger du så?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Ons 9 Okt 2013 - 20:50

"Jeg tror aldrig rigtigt jeg har tænkt over det. Jeg ser det som at jeg er sulten og hvis jeg ikk skal dø må jeg desværre dræbe en anden. Det bare sådan det er.. Det ikk fordi jeg kan ændre det"

Hun smilte lidt til ham og begyndte at føre ham med tilbage mod gågaden hvor hendes butik lå. Hun virkede lidt tænkende ved hans spørgsmål. Egentlig havde hun aldrig skænket det en tanke.. Enten måtte hun jo dræbe eller dø selv, og da hun ikk ville dø var det ret nemt.

"Så lad oz kigge på det"

Et blidt blik hvilede på ham af og til mens de gik. Han var tydeligvis i vildrede med sig selv. Sikkert fordi han ikke vidste hvad han skulle tro om hende.

"Alt muligt.. Okkulte ting.. tøj.. yeah.. "

Hun grinte lidt og trak på skuldrene.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Ons 9 Okt 2013 - 20:55

''Det er så også okay.''

Han smilede bare stille til hende, og han fulgte hende roligt, han trak vejret dybt fordi han ikke ville være alt for naiv men heller ikke være fordomsfuld overfor ehnde, det var jo ikke pænt overfor nogen overhovedet. Han kiggede på hende roligt og nikkede bare da hun sagde de skulle kigge på det.

''Jeg siger mange tak for at du vil hjælpe mig, og du skal bare sige hvis jeg kan gøre noget som gengæld.''

Han kiggede på hende og tænkte lidt over det hun sagde hun solgte, var det sådan den slags som man altid så de gamle vampyre gik i? Den der gotiske stil?

''Sådan noget som den der mørke stil nogle vampyre især elsker?''

Han grinede da han hørte hvor dum han lidt lød.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Ons 9 Okt 2013 - 21:01

"Det var godt.."

Det venlige smil blev på hendes læber som de gik ind mod byen. Han var egentlig ganske hyggelig at snakke med. Hvem kunne vide om de ville snakke mere efter denne aften. Eller også ville han løbe skrigende bort ved synet af hendes butik. Et svagt grin slap fra hende ved tanken.

"Du behøver ikke gøre noget, jeg er bare glad for at have mødt en der ikke er bange for mig"

Hun grinte ved hans ord og trak blidt på skuldrene. Han havde vel egentlig ret i det. Men det lød nu ganske sjovt. Da de nåede hen til hendes butik, låste hun døren op og lod ham komme indenfor, inden hun lukkede døren bag dem. Lod gardinerne være nede så der ikk kom gæster. Langsomt tændte hun lyset. I lokalet de stod i var der en masse forskelligt. Øjne, tørrede flagermusevinger, forskellige urter, bøger, talismaner og krystaller og en masse andet. I et andet lokale var der en masse tøj til både mænd og damer samt sko. Hun vinkede ham med ud i baglokalet som ikke havde nogle vinduer, men havde en sofa og et bord samt et køleskab i et lille køkken.

"Sæt dig ned, så finder jeg det lige"

stak ham et let smil, inden hun gik ud i butikken og kom tilbage med et mørkt glas i hånden.

"Det skal direkte på såret"
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Ons 9 Okt 2013 - 21:06

''Så skræmmende er du da vel heller ikke?''

Han så på hedne med et næsten chokeret blik men også et smil der var ret så flabet, han kunne ikke lade være med at være sådan overfor hende, i det hele taget var han sådan når han først var tøet ordentligt op. han kiggede på hende roligt, som han fulgte hende ind i butikken der var godt nok mange sære ting.

''Jeg forestiller mig at de kunder du har, ikke er de mest normale?''

Han grinede lidt, som han gik med ehnde ned i kælderen, han stoppede dog lige op i dør åbningen inden han så at det egentligt bare var et lille te køkken i et med en lille stue, ikke noget farligt der. han gik ind og satte sig ned i sofaen, da hun kom tilbage kiggede han på hende.

''Kræver det et åbent sår? Fordi der er jo intet sår, skulderen blev bare revet af led så jeg har fået en slem forstuvning?''

Han begyndte dog langsomt at tage hans skjorte af og så begyndte han ellers langsomt at vikle forbindingen af så godt han nu kunne med kun en enkelt arm.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Ons 9 Okt 2013 - 21:12

"Det ved jeg ikk, det sys andre åbenbart"

Hun grinte blidt og så legende på ham. Så han kunne alsa godt slappe lidt af, det var egentlig meget rart. Han virkede faktisk heller ikk så skræmt over hendes butik, og mange var ellers ret skræmte over den. Selv elskede hun den.. Hun følte sig helt hjemme her.

"Årh jeg havde da en engel herinde for ikk så længe siden.. han var godt nok gået forkert men stadig.. Ej det er meget blandet"

Smilte lidt til ham, inden hun satte sig ved ham. Da han havde taget skjorten af hjalp hun ham langsomt med forbindingen. Det så ud til at gøre virkelig ondt. Men okay, en vampyr kunne også slå rimlig hårdt, det vidste hun da. Og når han var menneske gjorde det sikkert mere skade.

"Slet ikke.. jeg skal nok kigge på den, og ellers.. kan vi jo ordne det med et åbent sår"

Hun så drilsk på ham og grinte så lidt. Hun måtte vel gerne drille ham en lille smule.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Ons 9 Okt 2013 - 21:17

''De må være tossede?''

Han grinede lidt som han kom med den kommentar. Han var en smule usikker på det her med at gå med en fremmed kvinde i en kælder hvor hun faktisk kunne fange ham, og han kunne ikke lade være med at tænke på den kvinde der faktisk havde gjort det mod ham, men alligevel her var han ikk bange overhovedet.

''Nogle af dem hvor du tænker: Fuck du er da speciel! ?''

Han grinede, og han sank en klump da hun sagde at det burde være okay uden at der var et sår, men at de jo altid kunne lave et sår fordi han ikke lige fangede det med det samme at hun lavede sjov med ham. Han kiggede roligt på hende.

''Okay så længe du lover det virker så må du godt skære om nødvendigt.''

Han var glad for hendes hjælp med at fjerne forbindingen og han sad der så med bar overkrop og afventede hendes dom.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Alyssa Ons 9 Okt 2013 - 21:24

"Måske.. måske ikke"

Hun grinte blidt og så længe på ham. Han var meget rarere at snakke med, nu hvor han ikke var totalt bange for hende. Og måske han stadig var lidt nervøs, men det var okay. Tænkende betragtede hun hans skulder som hun fik fjernet forbindingen og bed sig blidt i læben. Noget galt med den var der helt sikkert.

"En gang imellem, ikk så tit"

Da han sagde det var okay hun skar i ham, rystede hun smilende på hovedet af ham. Han havde ikke fanget at hun lavede sjov med ham. Det var egentlig lidt sødt. Langsomt og med blide hænder smurte hun salven over hans skulder. En næsten kvalmende sød duft bredte sig fra salven.

"Jeg mente det ikke.. Du bliver nok varm i skulderen, men det er normalt"

Forsigtigt så hun op på ham og lod hovedet glide lidt på skrå inden hun lukkede glasset med salven.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Josh K. Ons 9 Okt 2013 - 21:28

''Så nu siger du måske jeg burde frygte dig?''

Han grinede lidt af hende, og han nikekde til hendes svar på at det skete nogle få gange at hhun tænkte at folk var noget for sig selv. Han kiggede på hende roligt, han var ret usikker på sig selv og det her stadig, men han blev mere og mere sikker på at det var det rigtige valg han havde gjort og derfor slappede han mere og mere af også.

''Nååå jeg troede faktisk du mente det.''

Han følte sig dum og det fik ham til at grine, han satte sig tilage og slappede af da hun havde fået smurt hans skulder ind, og han syntes med det samme det begyndte at blive varmt og han skar en grimasse fordi det også begyndte at gøre en lille smule ondt, han kiggede på hende.

''Normalt at det begynder at gøre ondt også?''

Han håbede det virkeligt fordi ellers havde det måske lidt af et problem.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Dangerous? //Alyssa// Empty Sv: Dangerous? //Alyssa//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum