Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sjov på skolen - Manda-- EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sjov på skolen - Manda-- EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sjov på skolen - Manda-- EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sjov på skolen - Manda-- EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sjov på skolen - Manda-- EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sjov på skolen - Manda-- EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sjov på skolen - Manda-- EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sjov på skolen - Manda-- EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sjov på skolen - Manda-- EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sjov på skolen - Manda-- EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sjov på skolen - Manda--

Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 10:31

Tid?; 01.24
Sted?; Lycée - Skolen
Omgivelser?; Få døde kroppe og blod..
Vejr?; Blid vind og nymåne

Mach sad oppe på den tomme skoles tag med månen i ryggen så man kun lige kunne så omirdset af hende samt de lysende røde øjne og det iskolde og sadistiske smil som afslørrede de hvide og velplejede tandsæt som havde et par unormale spidse hjørnetænder. Hun havde stadig lidt blod på sine hænder og om sin mundvie som hun bare slikkede af,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Manda Lør 29 Maj 2010 - 19:12

Mand aulgte lugten af blod, hans ene gule øjne gav en glød fra sig og han smilede. Han kiggede på skolen. "Hmm...." han tænkte lidt. "Jeg kunne vel godt..." smilede han og hoppede op på væggen. Han kravlede abnormt hurtigt op og kom op på taget. Han så en pige og grinede, "Så det var altså fordi nogle havde slået ihjel..." Han var bag hende på to sekunder og lagde armene over hende. "Hvad ville du sige hvis jeg dræbte dig?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 19:29

Macha blev ikk det mindste bange eller forskrækket. Hun ahvde jo både kunne fornemme og hørt ham før at han bare nærmede sig. Hendes smil voksede bare og hendes pnade hår lagde nu en skygge for hendes røde øjne da hun så lidt ned. "Du kan jo altid prøve, ikk" sagde hun med den iskolde og ligegylige stemme før at hun så lænede sit hoved let tilbage og brød ud i en uhyggelig latter. Så så hun sig over skuldern og over på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Manda Lør 29 Maj 2010 - 19:33

Han smilede, "Du er vist ikk bange af dig?" han havde allerede skarpe tænder og lagde dem ved hendes hals. "Du keder mig..." sagde han roligt og slikkede hende lidt på halsen. "Og du smager ogs af h til..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 19:38

"Jamen så plejer man jo at holde sig væk" sagde hun stadig smilende og var der så plduselig ikk mere. Hun sad nu på hans ryg da han havde sat sig på hug. "Plejer du egentligt ikk at lege men maden eller er du en alt for fin dreng til det..hvad, Manda?" Hun rejste sig så roligt op og skrådt nogle skridt væk fra ham uden et eneste tegn på af være bange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Manda Lør 29 Maj 2010 - 19:41

Han rejste sig op, "Ikk dårligt... Du kender mit navn uden at jeg har sagt det..." smilede han. "Men jeg er hans anden side, så tro ikk noget..." sukkede han og gik roligt hen til hende. Han stoppede op foran hende og havde ansigtet få cm fra hendes, "Fordi han ville ikk kunne være så tæt på som jeg er Macha..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 19:52

Hendes aura ændrede sig med det samme og et sødt og uskyldigt smil kom så frem på hendes bløde og let lyserøde læber. hun klappede ivrigt i hænderne og hoppede lidt som et muntert barn. "Yay! Du kan huske mig eller også kender du bare mit navn. Men det er lige meget" Hendes aura blev så normal igen. Kold. "Da jeg jo alligevel gør det af med dig før eller siden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Manda Lør 29 Maj 2010 - 19:55

Han grinede, "Du tror virkelig at du kan gøre mig noget?" fnøs han og lagde armene over kors. "Du undervurdere mig meget..." han klappede hendes på hovedet. Bagefter vendte han roligt ryggen til og gik hen til et af de døe kroppe. Han sparkede det en smule.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 20:07

"Ja selvfølgelig kan jeg gøre dig noget" sagde hun roligt men koldt og det sadistiske smil var der stadig. Ikk det mindste blegnet eller noget. Hun så lidt efter ham og lagde sit hoved let på skrå. "Nok er da animagus men det gør jo ingen forskel.." Hun lavede en kort håndbevægelse og en blodblæne voksede frem på hans ene overarm. OG så lidt efter sprang den. "Ej ups.. Gjorde det ondt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Manda Lør 29 Maj 2010 - 20:14

Han kiggede roligt og så ikk ud til at synes noget om det. Han kiggede på hende, "Er det så nu jeg skal sige, 'Av'?" spurgte han roligt og kiggede på himlen. "Du kan gøøre hvad du vil, men jeg vil ikk kunne mærke det. Desuden..." han kiggede på sit sår der helede på kort tid. "Regenere jeg hurtigt..." smilede han til hende og slikkede lidt blod af ved munden.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 20:20

"Hmm..Jeg plejer ikk rigtigt at sige 'Av!' men du må selv bestemme" Hun algde bare ligegyldigt sit hoved let på skrå og så på ham med de klare røde øjne. "Nej ser man det? Kan du nu også heale dig selv? Det her bliver jo sjovere end jeg troede" Hun begyndte så at gå nogle skridt bagud igen men pludselig trådte hun så ud oevr kanten og videre ned af det høje hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Manda Lør 29 Maj 2010 - 20:25

Han smilede lidt og gik hen og kiggede på hende, "Måske du vil skubbe mig ned eller noget?" sagde han roligt og satte sig ned. Han hang med benene og kiggede på månen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 20:36

"Nej hvorfor skulle jeg det?" spurgte hun ham mens at hun stadig faldt ned mod den hårde og kolde astfaldt. Hende smil voksede bare og hendes øjne var lukkede. Da hun så vad jorden landede hun dog bare helt blødt og elegant på benene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Manda Lør 29 Maj 2010 - 20:37

Han lagde sig på ryggen og fløjtede en smule, han lukkede øjnene og nynnede i stedet for. Han kedet sig og var desperat på at lave noget. Så han gjorde bare et eller andet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Sjov på skolen - Manda-- Empty Sv: Sjov på skolen - Manda--

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum