Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plotsøgning: Come Join Me EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plotsøgning: Come Join Me EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plotsøgning: Come Join Me EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plotsøgning: Come Join Me EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plotsøgning: Come Join Me EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plotsøgning: Come Join Me EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plotsøgning: Come Join Me EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plotsøgning: Come Join Me EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plotsøgning: Come Join Me EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plotsøgning: Come Join Me EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plotsøgning: Come Join Me

Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 15:53

Hey, derude

Er I klar på at tage et emne, eller stable et plot op med en elver? Ja, så kan Cassie være en mulighed. Smut endelig forbi min profil: https://vie-la-mort.danskforum.net/u2866 for at få inspiration. Her er lige et par korte informationer om Cassie:

- Hun er 112 år gammel, men kan godt gå for at være mellem 18 og 21.
- Hun er en senior i High School eftersom det er mange år siden hun sidst har afsluttet uddannelsen. Hun havde brug for at være en del af "systemet" igen og hun har altid været fascineret af ' The High-School-experience'.
- Hun bor i en lidt sølle lejlighed i Terrre
- Hun drømmer om at blive skuespiller, men må nøjes med at være sminkør for disse i Teatret

Jeg er med på lidt af hvert. Her er nogle forslag til relationer:

- Venner (både udenfor eller i High School sammenhænge)
- Fjender : Eventuelt nogle af mørkets væsner
- Eventuelt room-mate
- Potentielle "partnere" (Cassie er jo en elver, og drømmer om 'the perfect guy'. Af netop samme grund skal hun ikke have mange one-night-stands. Fysisk berøring er noget hun har et problem med, så derfor er alt det løse, ikke noget hun har nemt ved)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 16:03

jeg er frisk på at være partner eller måske andet, dog vil jeg ikke være online i næste uge før fredag, men vil gerne starte op her i weekenden

vis du vil vide noget om Sem så tjek min profil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 16:11

Vi kan sagtens bare starte noget op i weekenden. Mine hverdage er alligevel ret travle :)

Nu kan jeg læse mig til, at Sem og Cassie er ret forskellige. På nogle punkter minder de vel meget om hinanden, men racerne er nok noget af det der skiller dem ad. Nu er Cassie rimelig varsom når det gælder dæmoner, djævle og vampyrer, eftersom hun er opfostret med tanken om, at de er elvernes "fjender". Derudover lader det til at Sem's svagheder er nogle af Cassies styrker. Nemlig lyset. Men måske er forskelligheden noget godt?

Du skriver; Jeg kan skabe en følelse i folk, som gør at de tror på mig Måske er Sem's evne med til, at få Cassie til at udvide mere tiltro til ham, og åbne sig mere op, frem for at dømme ham som noget "ondt" blot på grund af hans race? Jeg ved ikke om han vil bruge sin evne på hende, men det kan være en mulighed.

Nu har Cassie jo et problem med fysisk berøring, men måske kan det bare være en videre grund til at Sem ønsker at vinde hendes tillid? Om han ønsker noget dybt, eller mere løst, er op til dig. Men de kan sagtens få en relation i begge retninger :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 16:15

Hmm det lyder godt, ja de begge er forskellige men vis de var ens ville det blive for kedeligt;)
han kunne sagtens bruge sin evne på dig vis han fandt det nødvendigt, desuden tænke jeg at han nok ville være den bedste beskytter da han jo er uddannet i mange forsvars fag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 16:17

Ja, det er rigtigt nok. Modsætninger er altid sjovest at spille med :)

Sandt nok. Så... Hvordan skal de mødes? Vi kan jo altid bare se hvordan det går, ikke? Se hvordan vi drejer relationen? :) De kan eventuelt mødes i byen på et diskotek, eller måske under mere rolige omstændigheder i parken eller skoven. Hvad synes du? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 16:19

Hmm parken ville være fin, da Sem ikke er den store tilhænger af for mange folk omkring sig.
Tænkte på om du ville lave? da jeg lige har nogle ting jeg skal have ordnet:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 16:23

Jo, jeg kan godt lave det. Sender et link til dig, når jeg er færdig med det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 16:24

super

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 17:55

Jeg vil da gerne stille mig selv til rådighed :) 
Men det kommer helt an på hvad du kan bruge mig til og jeg må desværre hilse og sige at jeg ikke er færdig med skrive hans personlighed da jeg gerne vil opbyg den gennem mine emner så håber lige at du kan leve uden alt for meget information på profilen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:12

Fantastisk, Stafan. Jeg tror godt vi kan finde ud af noget, selvom mine ideer ikke er voldsomt specifikke lige nu :)

Igen - Cassie tager sine forbehold når det kommer til de lidt "mørkere væsner". Derfor er hun nok ikke just typen der kaster sin fulde tillid mod nogen af slagsen. Så hvis de skal have en relation der kræver tillid - så er det noget der skal vindes, eller spilles lidt på :)

Hmm.. Jeg skal lige tænke over hvilken sammenhæng de begge kan føres ind i. Nu fremgår det lidt som om din karakter har lidt svært ved at bevare fatningen sommetider, hvis han bliver tirret. En fjendtlig relation er også mulig, i det tilfælde. Måske kan Cassie være så uheldig at være i nærheden af ham, når han er ude hvor han ikke kan bunde?

Hælder du mest til en venligsindet eller fjendtlig relation? Så kan jeg måske overveje mulighederne derfra :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:22

Altså jeg åben på begge relationer, faktisk kun jeg god tænkte og se hvad der kun ske hvis der var en i nærheden af ham når han forvandler sig, for han er jo halvt varulv og derfor skifter han os til slags dæmon varulv hybrid som han ikke har kontrol over ved fuldmånen, så der kun måske noget der hen af med hun måske kun være på et forkert sted på er forkert tidspunk hvor at Stafan spiller sit andet brutal jeg løs?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:26

Det kan sagtens fungere.
Cassie opholder sig tit i skoven, på grund af sin samhørighed med naturen, så det ville ikke komme bag på mig, hvis hun måske havde glemt at det skulle blive fuldmåne den pågældende aften (måske har det været overskyet) - og at hun derved må forsøge at slippe ud af skoven så snart hun opdager sin fejl. Så kan det jo være at hun støder på Stafan. Cassie har jo ikke mange kræfter i mørket, så det bliver nok svært for hende, at tackle konsekvenserne.

Men den er jeg med på. Vi kan vel godt stykke noget op i skoven, så. Vil du lave emnet eller skal jeg?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:33

Du må meget gerne stå for lave emnet hvis det er, for jeg faktisk en som jeg har lovet og lave til et emne til men jeg fik bare ikke tid til det her i går, så hvis du kun lave det ene sted kan jeg lige kast mig over det andet sted :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:34

Of course. Sender et link forbi dig, når det er done.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Come Join Me Empty Sv: Plotsøgning: Come Join Me

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum