Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en hygge snak ~ Manda  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en hygge snak ~ Manda  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en hygge snak ~ Manda  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en hygge snak ~ Manda  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en hygge snak ~ Manda  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en hygge snak ~ Manda  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en hygge snak ~ Manda  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en hygge snak ~ Manda  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en hygge snak ~ Manda  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en hygge snak ~ Manda  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en hygge snak ~ Manda

2 deltagere

Go down

en hygge snak ~ Manda  Empty en hygge snak ~ Manda

Indlæg af Marilyn Tirs 5 Nov 2013 - 19:13

S: Det Glad Sigøjner
T: Hen af efter middagen 
O: Mange andre væsner og nogen mennesker
V: Der er koldt og letter overskyet
P: http://elliejones.blog.com/files/2013/07/IMG_0694.jpg

Skyene var ved og samle sig over byen, det kunne se ud til at det ville regne, men det gjorde det ikke i nu. Der var mange folk på gaden som gik og snakkede eller så på de forskellige ting der var rundt om det Glade Sigøjner, der var også mange der gik ind af døren til kroen for at få en sludre med en ven var et krus øl eller noget andet. Tæt ved baren sad en pige med en jakke der hang over stolen med en kop te foran sig, hun sad og tænkte for sig selv mens hun så på de forskellige der kom ind, hun prøvede at gætte sig til hvad de var for en race, selv om hun ingen ting viste om dem, der var også for mange på kroen til hun kunne finde ud af det ved at snuse sig frem. Marilyn som pigen hed, drak lidt af sin te, hun sad ved et bor hvor der var plads til to, stolen overfor hende var tom. Hun kom tit på den her kro, det var bare noget ved den hun godt kunne lide, også en gang i mellem tog hun der ned for at snakke med en ven eller veninde, da det var et hyggeligt sted at snakke, lige nu ventede hun på Manda, da de have aftalt at mødes der og få en snak efter deres sidste møde. Mari smilet for sig selv mens hun så rundt på de forskellige der sad rundt omkring.
Marilyn
Marilyn
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en 3 værelses i Terra

Antal indlæg : 67


Tilbage til toppen Go down

en hygge snak ~ Manda  Empty Sv: en hygge snak ~ Manda

Indlæg af Manda Ons 6 Nov 2013 - 13:36

P ~ http://teemix.aufeminin.com/star/photo-155170-hugh-jackman.html xD 

Manda sad i sin lejlighed, han var lige ved at slukke og lukke sin lejlighed inden han ville tage til "Den Glade Sigøjner". Han havde en aftale med Ilyn der, han kunne på¨en måde vel egentlig ikk rigtig lade være med at glæde sig. Han fandt hendes selskab utrolig hyggeligt, desuden var hun også sjov, de havde deres egen lille humor sammen som andre nok ville tænke var mærkelig. Han kunne stadig huske da de snakkede om at han skulle have kjole på, ikk ligefrem enhver mands drøm. Han rystede opgivende på hovedet ved tanken imens han fik sin jakke og sko på. 
Han låste døren og gik ned af trappen og videre mod byen. Det var vel egentlig et mærkeligt sted at skulle mødes, og så endda om eftermiddagen, typisk ville sådan et sted være noget man gik til om aftenen, men skidt pyt.. Der gik ikk længe før at han allerede var kommet til stedet, da han boede okay tæt på Terre. Han fik åbnet døren til Den glade Sigøjner, han kiggede en smule rundt og fandt hende hurtigt tæt ved baren. Han smilede bredt, hun havde vist ikk set ham endnu. Han listede sig hen bag hende og fik holdt hende for øjnene, "Det er julemanden" drillede han og satte sig bagefter overfor hende. Han smilede, "Heysa!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

en hygge snak ~ Manda  Empty Sv: en hygge snak ~ Manda

Indlæg af Marilyn Ons 6 Nov 2013 - 16:33

Marilyn sad stadig i sine egen tanker, hun tænkte lidt over hendes dag, hun havde være ved at flytte lidt rundt i sti lille hus og fået ryttet op også efter som det var lidt længe siden hun havde gjort det sidst. Hun så der for ikke da Manda kom ind, hun så ned i sin te og tænkte lidt. pludselige blev mørket da nogen hænder blevet lagt foran hendes øjne, hun lå sine hænder over på dem for måske at kunne mærke hvem det var, hun nåde ikke gætte før en velkendt stemme sagde at det var julemanden, "Jeg tror mere det er en panda," sagde hun drillende og så på ham da han satte sig ned, "Heysa, godt at se dig igen." Sagde hun og smilet.

Hun kunne tydeligt huske sidste gang hvor de mødes, de have snakket rigtigt godt samme også lavet sjov med hinanden, Marilyn var dog stadig enig med sig selv om at hun god kunne finde på at give ham kjole på, men det ville være ondt så hun gjorde det ikke, men tanken om det var sjov. Hun drak noget af sin te og så mod ham mens hun smilet. "noget du vil have spurgte hun og varmede sine hænder på koppen mens hun tænkte lidt før hun spurgte, "Hvad har du så brugt din dag på Panda?"
Marilyn
Marilyn
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en 3 værelses i Terra

Antal indlæg : 67


Tilbage til toppen Go down

en hygge snak ~ Manda  Empty Sv: en hygge snak ~ Manda

Indlæg af Manda Tors 7 Nov 2013 - 18:36

Han fik et overrasket blik over hendes reaktion, panda? Han tænkte lidt over det og rynkede på brynene. Han kom til at grine ved tanken, hvorefter han pegede på sit ansigt. "Ligner jeg måske en panda for dig!?" grinede han.  Han stoppede dog op i sit udtryk og havde en flad hånd mod hendes ansigt, "Nej... Nej... Jeg ved faktisk ikk helt om jeg vil have at du svare på det!" grinede han let. Han var næsten overbevist om at hun kunne finde på at sige ja OG komme med eksempler, måske ikk reelle eksempler, men bare nogle for at drille ham. Men han ville uden tvivl tjekke hendes eksempler så snart han fandt et spejl til at kunne tjekke, hans nysgerrighed ville ikk give ham hvile før han tjekkede det. 

Han smilede glad til hende, mens han kiggede lidt op og ned af hende. Hun havde et lettere sporty udstyr på sig end sidste gang. Det var ikk noget der var i vejen med, men når han ikk rigtig kendte hendes stil gik han ud fra at hun sidste gang var lidt glad for kranier. Han ville have set hendes hjem hvis hun var det, det ville uden tvivl være en interessant oplevelse med et rum fuld af heavy metal tema. Han grinede ved tanken før han kom til sig selv. "Min dag?" smilede han let. Han kiggede på hendes ansigt denne gang, "Den har sådan set bare gået på at slappe af, indtil jeg skulle komme på kro med dig." Han tænkte sig lidt om, "Imens jeg har frygtet at du ville gøre mig stiv og så kidnappe mig til et sted hvor du kunne bruge dine kvindelige attributter på en USKYLDIG person som mig" jamrede han falsk og smilede drillende til hende. Han rystede let på hovedet, "Du ved jeg driller, jeg tænkte sådan set bare hvorfor du ville mødes sådan et sted her" smilede han.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

en hygge snak ~ Manda  Empty Sv: en hygge snak ~ Manda

Indlæg af Marilyn Søn 14 Sep 2014 - 13:56

Mari så på ham da han pegede på hans ansigt, mens hun grinte venligt af ham, men da hun lige skulle til at svar fik hun en hånd i ansigtet, hun tog om hans håndled og flyttede hans hånd så hun kunne se på ham igen mens hun smilede. "Du ved godt hvorfor jeg kalder dig Panda, men ja du linder også en! hvis jeg selv skal sige det, dog men minder du mest om en" drillende hun og slap hans hånd igen, da hun tænkte han nok gerne ville have den igen. hun lå sin hånd på bordet og så på ham kort, dog så hun lidt rundt, han skulle ikke tro at hun stirrede på ham, hun vente blikket mod ham igen mens hun smilede. "Hvordan går det så med dig?" spurgte hun.

Mari så på hans tøj, det så lidt mere fint ud end sidst gang de havde mødtes, men der havde de også mødtes i skoven, hun havde selv en meget bede stil som ikke rigtigt kunne sættet til noget bestemt, hun gik det der hun lige følte for den dag. Mari så ned på sine hænder for at opdage at de ikke var helt rene, fordi der var maling på dem i mange farver, det var dog tørt nu. Hun så op igen da han begynde at snakke igen og lyttede inderestret til det han sagde og nikkede så, " det lyder  som en stille og rolig dag du har haft ind til nu, så skal jeg bare ødelægge det hele fra nu af!" sagde hun drillende og begynde at grine, men stoppede da han begynde at jammer falsk og lå armen over kros for at se rigtigt mopset ud, "Øv! nu har du jo ødelagt min ellers så geniale plan" sagde hun mut men kunne ikke holde masken i mere ind 5 min. for hun begynde at grine igen. "Ej det var bare fordi jeg ikke helt viste hvad vi skulle lave, så var kroen bare det første sted jeg kom til at tænke på, men vis du vil kan vi gå lidt rundt i byen eller noget vi behøver ikke være her og jeg vil ikke kidnappe mig med minder du selv vil have mig til det." sagde hun og blinkede drillende til ham, det var nu meste for sjov, dog viste hun ikke helt om han kunne finde på at trække den ligeså langt som den gang de havde snakket om at give ham kjole på.
Marilyn
Marilyn
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en 3 værelses i Terra

Antal indlæg : 67


Tilbage til toppen Go down

en hygge snak ~ Manda  Empty Sv: en hygge snak ~ Manda

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum