Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you want me? :: Manda EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you want me? :: Manda EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you want me? :: Manda EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you want me? :: Manda EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you want me? :: Manda EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you want me? :: Manda EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you want me? :: Manda EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you want me? :: Manda EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you want me? :: Manda EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you want me? :: Manda EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you want me? :: Manda

Go down

Do you want me? :: Manda Empty Do you want me? :: Manda

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2011 - 18:12

T. 23
O. Skov
V. stille klart nat
S. Skoven

________________________
Klokken var ved at være mange men det
gjorde intet for den unge pige som bevægede sig gennem skoven. Hun
var omkring nitten år men havde levet i op til trehundrede. Hun
havde langt sort hår, som gik til midt på hendes ryg. Hendes øjne
og hendes kjole var ligeledes dyb sorte.
Hendes krop var bleg som
sne og hendes løber røde som blod. Pigen hed Ran og var Demon. Hun
havde altid været en tro tjener for de fleste væsner, men lige nu
var hun arbejdsløs, måske var hun heldig at finde en i skoven som
hun kunne tjene for. Fordi hun var demon kunne hun ikke skades
ligesom alle andre. Hun kunne overleve de største skader, men
selvfølgelig kunne hun godt ende med at dø hvis det var alvorligt.

Hun stoppede op midt på stien og kiggede rundt ”..hmm hvorfor
er her ingen...”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Manda Man 13 Jun 2011 - 18:51

Manda gik en tur i skoven, han var på vej ud for at finde sit nye sted at sove. Bare det var blødt ville det være rart. Han gabte lavt og strakte sig, han var ikk fattig eller noget, men han gad ikk bruge penge på bolig når han kunne sparer så mange penge. Han kunne sove mange steder, ja stort set overalt, men han måtte have et sted om vinteren, så der brugte han pengene. Han kiggede rundt og gik hen til et træ. Han kravlede op i det og lagde sig på en tyk gren. Han sukkede og kravlede ned igen. Han kiggede på det, "For stift..." sagde han utilfreds. Han gik videre gennem skoven og hoppede op i et par træer og lagde sig. Men de alle var lidt døde og stive. Intet blødt...
Han sukkede stille og gabte igen, det var kedeligt uden et sted. Han vidste det var ved at være tid at sove, ellers ville han nok bare falde sammen medmindre nogen var hos ham, så var han normalt meget frisk og vågen. Han lugtede lidt da en duft gik igennem luften. Han kiggede rundt, en dæmon... Han gik mod lugten og så en ung kvinde der stod ved nogle træer. Han smilede let over det, hun var vist meget modig når hun gik så roligt herinde. Der var mange farlige væsner, hun var nok et selv men hun så ikk ud til at være klar mod angreb. Han gik roligt hen til hende med et smil, "Hey." sagde han med et let smil.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2011 - 18:56

Ran sprang på ham i ren refleks, som hun normalt gjorde hver gang hun mødte nogen om aftenen. Hun fik væltet ham ned mod jorden så hun sad ovenpå ham og så ind i hans øjne med et lille smil "Hmm...så var der alligevel nogen her i skoven" hun rykkede sig fra ham og satte sig ved siden af den nedfældede dreng "og hej forresten" hun var lidt ligeglad med om han blev sur over det hun havde gjort eller ej, for hun kunne sagtens forsvare sig selv hvis han prøvede at overfalde hende nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Manda Man 13 Jun 2011 - 19:04

Han blev helt forskrækket over hendes hurtige reaktion på et hej. Han faldt ned på jorden og hun sad på ham. Han blev stille liggende og kiggede helt forbavset på hende. Han var meget hurtig selv, men han var ikk lige helt klar over at der var en der ville overfalde ham på den måde bare lige når man sagde hey. Han ville dog gøre en stor modstand hvis hun var ude på at slå ham eller noget, men dog satte hun sig bare ned fra ham igen. Han blev liggende lidt tid før han satte sig op og kiggede på hende. Han sad og kiggede lidt tavst på hende før han grinede opgivende og smilede let til hende. Han aede hende på hovedet, "Sikke en refleks!" grinede han roligt. Det var da meget underholdende. Han tog sin hånd til sig igen, "Var det en form for selvforsvar eller hvad skulle det forestille?" spurgte han roligt og smilede let.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2011 - 19:17

Hun fik en let rødmen over at han aede hendes hoved "uhm, jeg er vant til at beskytte mine herre så det var bare normalt for mig...desuden er der fordi det er mørkt og man ved aldrig om du kunne være en voldtægtsmand eller noget andet virkelig trælst" hun smilte venligt og lagde sin hånd på hans hoved "hmm har bare ingen lige nu at være tjener for" hun sukkede en smule og gav ham hånden "hej mit navn er Ran"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Manda Man 13 Jun 2011 - 19:23

Han nikkede let over det, men han kunne ikk se nogen andre ved hende. Underligt... Måske en vane. Han kiggede på hende med et let smil. Han grinede roligt, "Bare rolig, så lavt synker jeg aldrig. Det skal enten være af egen fri vilje man vil have det ellers også gider jeg ikk." sagde han bestemt og nikkede over det som en bekræftelse for at det var sådan det skulle være. Han lukkede øjnene lidt da hun lagde hånden på hans hoved, han åbnede dem dog igen da hun ikk så ud til at ville gøre noget. Han kiggede stille på hende og smilede let. "Det er vel heller ikk vigtigt at være slave for nogen." sagde han roligt og aede hendes kind. "Sådan en der ligner dig burde ikk være slave." smilede han og tog sin hånd til sig og gav hende hånden. "Manda." sagde han med et let smil.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2011 - 19:26

Hun trak ham ind til sig og havde meget vrede øjne, "jeg sagde ikke slave, jeg sagde tjener... det er 2 forskellige ting som du ikke skal blande sammen" hun skubbede ham væk fra sig igen og rejste sig op "Slaver gør det ikke fordi de vil de gør det fordi de er blevet tvunget til det....en tjener gør det fordi det er deres job og de selv har valgt det" hun vendte ryggen til ham "sig aldrig slave til mig igen, ellers sker der noget slemt med dig" sagde hun så med rolig truende stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Manda Man 13 Jun 2011 - 19:36

Han kiggede stille på hende, han sukkede let. "okay undskyld." sagde han urørt over hende reaktion. Det var overraskende, men ja hvis hun ikk gad finde sig i det var det jo klart. Han sad roligt stille og kiggede op på hende. Han nikkede let og rejste sig. Han gik hen og krammede hende bagfra, "Ok undskyld..." sagde han roligt og slap hende igen. Han smilede let, "Selvfølgelig er der forskel, men jeg misforstod bare lidt da du sagde det." sagde han og kløede sig på nakken. "Der er mange der er slaver." sagde han roligt. Han kiggede på hende, "men det er godt du ikk er det, men du skal ikk udfordre mig, for ellers kalder jeg dig det igen..." smilede han let drillende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2011 - 19:42

Hun fik et lille chok da han bare krammede hende bag fra *uhm, hvorfor krammer han mig når han ikke kender mig? det er da mindre ubehageligt* hun vendte sig om efter han havde sluppet hende igen "...pas på med at kramme mig, for det kan da hurtigt blive til noget andet," sagde hun med et smil "og nej jeg er ikke din slave!" hun væltede ham ned at ligge igen så hun sad på ham "...Vel...jeg kan jo umuligt være din slave når jeg kan finde ud af at vælte dig omkuld 2 gange i træk på samme aften" hun rakte tunge af ham og smilte så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Manda Man 13 Jun 2011 - 19:49

Han grinede let da hun sagde det, "Du har da vist ingen frygt...2 sagde han opgivende og blev stående og kiggede roligt på hende. Hun var ikk nogen trussel, men hun var vel heller ikk seriøs med at kæmpe endnu. Han stod roligt stille. Han kiggede undrende på hende, "Hvem har sagt noget om det?" spurgte han. Han lod hende med vilje vælte ham denne gang, han sad dog kun ned denne gang. Han kiggede på hende med et let smil og aede hende på hovedet. "nu ikk blive for høj i hovedet, jeg gider bare ikk slås mod en pige." sagde han roligt. Han blev stille siddende og aede hende videre med et smil. "Du er ikk min slave, hvor pokker får du den idé fra at jeg tror du er min slave?" spurgte han undrende og kiggede stille på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 12:18

Hun sad på ham og så undrende ind i hans øjne mens han aede hende "undskyld...jeg forstår ikke særlig meget hos andre end dem jeg tjener" sagde hun så og så lidt ned i jorden, tvivlende om hvad hun skulle gøre "hmm...kan godt forstå ting anderledes end hvad folk mener" hun så på ham og smilte så "besides, hvem siger at jeg vil slås mod dig Hr." hun smilte venligt og rejste sig op så hun stod over ham "er ikke blevet bedt om at slås mod dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Manda Tirs 14 Jun 2011 - 12:44

Han blev roligt siddende med hende. Han kiggede stille på hende og tog sin hånd til sig. Han smilede til hende, hun forstod vist ikk så meget af hvad der foregik i hans hoved. "Det er ok, nogen forstår man bedre end andre." sagde han roligt. Han kiggede undrende på hende før han nikkede, "nårh... Det sker jo nogle gange." grinede han let. "Et tidspunkt misforstod jeg også hele tiden hvad andre sagde til mig." Han kiggede stille da hun sagde det næste. Hr? Det var der sjældent nogen der kaldte ham! Han kiggede stille, "kald mig Manda i stedet for." smilede han. Han blev siddende på jorden og kiggede op på hende. "Du behøver da ikk gøre ting bare fordi andre siger du skal."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Do you want me? :: Manda Empty Sv: Do you want me? :: Manda

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum