Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Tirs 19 Nov 2013 - 19:55

Tid:20
Sted: Northman
Vejr: mørke, lette regne
Omgivelser: nogen få andre

Dragovich sad ned i det en hjørne for sig selv, han havde et glas vin foran selv, det var længe side han sidste havde være her, han var iklædt nogen sort cowboy bukser og en sort hættetrøjen, så han falde med i med mørke, dog var hans rød hår og rød øjne stadig rimelig i øjne falde, han nippe kort til vin og smagt på den, den var fyldt samtid let i smage, han kiggede kort rundt mellem de andre gæste, som var her til aften, det var lidt mærke at der næste ikke var nogen her til aften, han lukke kort øjne og kun mærke at noget bevæger sig ud til højre for ham, ud i skygge det var nu en meget god tid at kun mærke til tider, han åben øjne og kiggede ud til højre og opdage en kvinde.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 11:03

Udenfor var regnen så småt begyndt at tag til og folk ville mene at det trak op til en orkan. Audrey gik igennem de våde gader, hvor vandet gled med afløbsrør og brusten, ned som flygtede det selv fra regnen. Hun mærkede den hårde blæst mod sin kind, samt dens voldelige styrke, der gjorde det næsten umuligt at stå fast i stiletter. Heldigt for Audrey at hun bar sneakers. Audrey var iført en smuk hvid jakke, med sorte runde knapper, på 2 mands række ned af hendes timeglas figur. Hun trådte indenfor på Northman, da hun endelig var nået frem. Forsigtigt trak hun sin hætte af, eftersom hun bar en fin grå lynlås trøje indenunder den fine hvide jakke.

Hun tog sin hvide jakke af og gav dem til en af de mange arbejdende, som så hang den på plads for hende. Hun gav et forsigtigt lille smil fra sig og gik så hen af mod et af bordene der var længere væk fra hende. Hendes fregner var tydelig at se, over den fine lille næseryg, samt deres lysebrune farve var næsten identisk med et dådyrs pels. Hun havde mint grønne øjne og perle hvide tænder, samt ivory light hudfarve. Hendes dyriske mint grønne øjne så kort rundt. Hun fik øje på noget rødt og så kort over mod ham. Hun snuste hans duft ind, da hun valgte at gå forbi ham. Ikke menneskelig... Hun satte sig et styk bagved ham og betragtede ham lidt. Han virkede spændende. Hun ville gerne se ham under hoodien, men han var sikkert ikke den snaksagelige type, samt hun vidste ingen gang om hun var det idag.

Hun bestilte et glas med blod i og lukkede sine øjne, træt og udmattet. Hun havde en følelse af søvnløshed, som kunne hun ikke mere holde verden eller sig selv ud, som havde hun løbet væk fra alt i flere dage. Hun gabte kort og tog en tår af sit glas, da de kom med det. Hun lænede sig en smule over bordet og mærkede sine tunge øjenlåg kort glide i, før hun følte sig mere eller mindre på vej til søvnland.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Ons 20 Nov 2013 - 11:48

kvinde gik lige forbi ham og sat sig lidt bag hende, vampyr vil han gætte på side hun var så lydløs ssom hun var, han var hele sikker på det da hun fik sin bestille, det var ikke til at tag fejl af, at vin glas indholder blod og ikke vin, den måde at det ligger i glas som en lidt tyk men stadig fylde, som blod nu har, det kender han alt til fra sit gammel liv som halv vampyr, han tog sit vin glas op i hånd og løft det kort som hilse til hende, end han tog en tår af det, hun ser godt nok træt men det kun vampyr også godt ligesom alle andre magiske væsen, han sad og tænke kort over noget end han rejse sig op og gå over til bord, hvor hun havde sat sig, "må jeg satte mig" spurgte han og kiggede på hende, han havde vin glas i den en hånd, han afvente rolig et svar fra hende, "være en hård dag" spurgte han og smiler rolig, for at viser at han ikke var ud på noget.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 18:04

Hun så kort op mod den fremmede, der pludselig besluttede sig for at rejse sig op og gå mod hende. Hun vidste ikke om hun skulle gemme sig, eller blot blive siddende og ende med at snakke med en eller anden fremmede. Måske var det lige netop det hun havde brug for.. en fremmed. Det platin blonde hår, var sat op i en rodet hestehale, der gik hende til midt på ryggen, samt hun var iført en sort top og grå lynlås trøje med hætte. Hun var også iført sorte jeans, med små rifter her og der, samt slid. Forsigtigt skubbede hun en stol ud, med spidsen af hendes fod, som viste de grå sneakers.

Hun så ikke fin ud i dag, eller.. hun var underskøn, men hvem kunne løbe fra naturlig skønhed?. Hun gav et lille smil fra sig og sagde " Tjah. Har vi alle ikke en hård dag, en gang imellem ". Hun så kort ned på stolen hun havde skubbet ud og tog sin højre hånd ud af side lommen, i lynlås trøjen. " Sid endelig ned ". Hun gjorde et kast ud med hånden, mod stolen som tegn til ham. Hun trak sine ben tilbage igen og satte sig mere ret op i stolen, så hun ikke mere hang så meget tilbage. Hun kunne bedre se på ham nu, samt have en nogenlunde normal samtale. Hun betragtede ham lidt og sagde hurtigt " Jeg har ikke lyst til at snakke om mig.. så hvem er du.. og hvorfor opsøger du mit selskab? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og studerede ham lidt, før hun satte sin evne igang. Tiden blev langsom, indtil den helt stod stille. Fyren ville ikke kunne rør sig. Hun rejste sig op og gik hen og tog blidt hans hætte af, før hun satte sig tilbage og lod tiden blive normal igen. For hende, virkede det som sekunder, for ham.. ville det virke som 1 sekund der var gået. Hun ville være hurtigere end hans øjne, fordi hun havde jo stoppet tiden. Hun følte sig mere udmattet nu, men det var det hele værd. " Du virkelig flot. Elsker det røde hår forresten. Er det naturligt? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Ons 20 Nov 2013 - 18:21

han sat sig ned på stol da hun havde skubbe en ud, gik han ud fra at han godt måtte ud fra det, han kiggede lidt underlig på hende da hun tale til ham, når okay det vil hun ikke, han kiggede mærke kort da han ikke havde hætte over hoved mere, *det var sikker hende der gjorte et eller andet, hun er utrolig hurtigt eller kan hun styre tid* tænke han kort, "jo det kan vi selvfølgelig godt har, men du ser ud til at havde en hårdere dag end normal" sagde han og smiler kort, "jo tak og ja det er naturlig og du er også køn, nu hvor vi er ind på det emme" sagde han og kiggede på hende, end han tog en tår af sin vin, "når nok om det, jeg er en djævle og navn er Dragovich, hvad er deres navn" spurgte han og kiggede på hende, han havde lyst til at tag hætte over hoved igen men lod være, "er det så jeg må spørge hvad der har gjort dag/aften så hård" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 22:42

Audrey kunne ikke lade være med at smile en lille smule, før hun forsigtigt sagde. " Dragovich ". Hun havde aldrig nogensinde hørt nogen der hed det, dog var det vel også temmelig normalt, når man tænkte på, at han ikke duftede menneskelig. Han kunne muligvis ha levet i flere årtier, eller blot i nogle få år. Hun studerede ham en smule, for at finde lidt mere ud af ham, men han virkede for gennemtænkt. " En djævle ". Hun havde aldrig nogensinde troet på engle og djævle, dog heller ikke vampyr.. som hun jo selv var endt med at blive. Hun rømmede kort hals og så en smule på ham før hun svarede. " Jeg vampyr.. obviously ". Hun grinte lidt og sagde flabet " Dog mit navn, det får du ikke ". Hun blinkede kort og sagde " Det koster ". Hun var jo en tyv, samt hun var ikke en der gik rundt og fortalte alle hendes navn.. ikke før hun i hvert fald stolet på dem.

Hun satte sig tilbage i stolen og sukkede en lille smule. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare, da han spurgte ind til hvad der var sket. Hun havde ikke lyst, men så igen.. det ville vel ikke skade at snakke en smule om det. " Blot.. ". Hun åd hurtigt sine ord igen og tog en stor tår af sit glas foran sig. Hun rødmede en smule over sine kinder og så flovt væk fra Dragovich. " Må jeg kalde dig Drago? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og studerede ham lidt igen, før hun tøvende sagde. " Vis... vis du kan give mig et sted at overnatte... så vil jeg fortælle dig alt hvad der sket, samt.. mit navn ". Hun så afventende på ham.. i håb om han ville sige ja. Hun havde ingen steder at tag hen, samt hun var træt af at leve på gaden, samt at leve af folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 23:14

Han smilet kort af hende, lig skulle hun være en hemmelig fuld vampyr som ikke vil fortælle alt ud at det have en pris, han kiggede kort på hende end han tog en tår af sit vin glas, han tænke kort over hendes tilbud, det kun godt være at han skulle det, "og du love at du fortælle mig det hvis jeg har et sted du kan overnatten" halv spurgte han og kiggede på hende, nu vil han lege med på hendes leg, et sted kan være mange ting om det er et forladt hus eller et dyrt hotel, han læner sig tilbage i stol og tørre sit glas med vin, vin har enlig aldrig aldrig rigtig sagt ham noget som djævle, "er vi så ud i at vi skal gå nu eller kan du godt holde dig våge i noget tid i nu" spurgte han og kiggede på hende.

((Håber det er godt nok, skriver fra en tavle))
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 17:17

Hun smilede en smule og sagde" Ja, dog.. Stedet skal indeholde bad, en behagelig seng, samt rene omgivelser ". Hun smilede triumferende. Hun ville ikke lade sig nare af sin egen leg. Han skulle ikke tro, at hun blot var så dum, at sige ja til hvad som helst. Hun savnede nemlig et langt brusebad, der kunne forfriske hende en smule, samt en dejlig varm seng, der kunne gemme hende helt væk, fra omgivelserne samt verdenen. " Vi har en deal, vis du kan skaffe mig det. Jeg lover at overholde mit løfte, vis du holder dit ". Hun trak kort på smile båndet. Hun anede ikke helt hvad hun syntes om denne djævle, men en ting var sikker.. hun kunne til hver en tid klare ham, det var hun 100% sikker på, så derfor rejste hun sig op og gav et nik fra sig. Hun kunne klare, vis der skete noget.. vis han prøvede på noget. Hun kunne sænke tiden, samt muligvis stoppe den. Hun betragtede ham en smule, da de endelig stod op. " Du følger vej ".

Hun besluttede sig for ikke at sige et ord mens de gik. Hun var ikke så snaksagelig for tiden, det måtte han også kunne mærke på hende, fordi der var nærmest en aura om hende, der udstrålede STAY AWAY kinda humør. Hun så kort over mod Drago og sagde forsigtigt " Hvorfor er det egentlig det interessere dig så meget... hvad der er sket mig ". Hun forstod ikke hvorfor en fremmed kunne være så nysgerrig, angående hvad der var sket med hende, dog kunne man vel også sige, at hun var temmelig uheldig... men det var hun vel altid kunne man sige. Hun betragtede ham lidt, indtil de endelig var kommet frem. Hun fulgte med ham indenfor og så lidt rundt, før hun sagde forsigtigt " Hvor er badeværelset.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 17:48

han nikke kort til det hun sagde, når hun var ikke hele dum at hoppe på sin ejer leg, det kun nu være meget sjov på en måde, hvis hun gjort det, så vil det nok ende ud i kamp, hvor hun nok vil havde sine fordel, han rejse sig op da hun gjort det og nikke kort, han begynde at gå og sagde ikke noget, da det virke til at hun ikke var i snakke humør, "det var mere for at holde en samtale igang og så gjort du mig nysgerrig" sagde han og kiggede kort på hende, efter tyve min når de til en bor blok, hvor han låser sig ind i en af opgang og gå op til tre etag, hvor han låse op til en lejlighed, den var ikke stor men det var fin nok, han kiggede på hende da hun snakke, "det er der ud" sagde han og peger på en dør, han gik ind i stue og sat sig ned i sofa, han havde en ide om at hun vil hop i bad, så det kun godt tag sin tid vil han tro.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 19:47

Audrey betragtede Drago en lille smule, før hun nikkede kort. Hun tog sin trøje af og svang over den ene arm, mens hun skubbede sine sko af, en efter en med fødderne. Hun betragtede ham en smule igen, blot for at se hvad han ville gør, men han så harmløs ud. Hun gik derefter ud på badeværelset og tændte for vandet, før hun besluttede sig for at klæde sig af til nøgenhed. Hun gik ind under det brusende kølige vand. Hun nød duften af mild shampoo, samt hun nød den frugt duft der hang i luften om hende. Hun huskede sine dage som menneske, den dejlige tid.. der ikke mere var der, dog.. hun kunne ikke ligefrem benægte at hun nød at være udødelig, samt have så mange kræfter, at hun ej mere skulle frygte andre.. især mænd.

Hun slukkede for vandet, da hun var færdig med at vaske sig og gik ud og svang et håndklæde om sin krop og sit lange platinblonde hår. Hun nullerede sit hår, så det blev halv tørt. Hun tog derefter endnu et håndklæde og begyndte at tørre sin fugtige våde krop. Hun tog sin bh og trusser på, efterfulgt af sin hoodie. Hun tog dog ikke sine beskidte bukser på. Hun gik ud til Drago iført dette, dog hendes hoodie var stor nok, så den gik hende til lige over knæene. Hun satte sig ved siden af ham og lynede lidt ned, så hendes bh var en smule tydelig, men ikke for meget. " Du kunne vel aldrig åbne et vindue?.. her er pænt varmt ". Hun elskede kulde, hvilket også var derfor hun havde gået i bad i kold vand.

Hun lænede sig en smule tilbage og sagde" Nårh.. du ville gerne vide hvad der sket ". Hun satte sig til rette og tog sine ben op til sig, inden hun begyndte at forklar. " Der sket så meget, men sagen er.. at jeg prøvede at beskytte min kæreste.. men han kunne ikke se det, så.. han.. han forlod mig ". Hun sukkede dybt og sagde " Der en psykopat der vil slå ham ihjel.. og jeg træt af at flygte.. samt han har en vildt irriterende bror.. Altså min eks har en irriterende bror.. men alt i alt.... så er alt gået galt og nu jeg single.. og såret.. ". Hun grinte lidt og sagde" Han var.. min første ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 19:57

han havde bare sidder i sofa og slappe af mens han kun høre vandt løbe ud på badeværelse, han havde lukke øjne mens han slappe af, han åben dem da han kun høre at hun kom ind i stue, "jo det kan jeg godt" sagde han og kiggede på hende, han rejse sig op og gå over til vindue, hvor han åben det end han siddet sig tilbage til sofa, hvor han lytte til det hun havde at fortælle, "det var når at en tur, du har haft" sagde han og kiggede på hende, han læner sig tilbage i sofa og kiggede kort ud af vindue, "din første kæreste eller som din første, første og hvad er dit navn" spurgte han og kiggede på hende, han var ikke hele sikker på at hun vil svare ham på den første del at hans spørgsmål men det finde han nok ud af om lidt.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 21:13

Hun så en smule flovt væk fra ham, før hun rodet lidt op i sit hår og lynede en smule op i sin trøje, så man ikke kunne se ned til hendes barm. Hun trak et tæppe over sine ben, så resten eller ikke var tydelig at se. Hun ville ikke fremstå som en eller anden, der prøvede at forfør ham, fordi hun var slet ikke den type.. faktisk havde hun aldrig været en type, der gik meget op i kærlighed eller sex. Hun så kort ned mod gulvet og så derefter op mod Drago igen, før hun sagde. " Begge. Første gang.. første kærlighed ". Hun sukkede tungt og så ud af vinduet en smule, før hun forsigtigt svarede ham på det næste. " Audrey. Mit navn er Audrey Moore Lovetts ". Hun så kort over mod Dragovich og gav et lille forsigtigt smil fra sig.

" Så.. angående dig. Er du født djævle? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og studerede ham lidt. Hans lange røde hår, var flot.. det var naturligt.. så måske var han født som djævle. Hun vidste ikke hvad disse skabninger kunne, men hun var nysgerrig efter at vide mere. " Så hvad er der så specielt ved.. jer ". Hun strakte sin hånd mod ham og tog blidt om en rød hårlok af hans. " Dit hår er virkelig flot.. ". Hun rykkede sig tættere på ham og betragtede den fine hårlok i sin håndflade. " Jeg født med mit platin hvide hår også ". Hun grinte en smule og smilede lidt mere. " Tak fordi du lader mig blive.. ". Hun havde ikke forventet sådan en godhed, så det var dejligt at opleve det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 21:28

han nikke kort til det hun sagde og smiler kort, så var det noget af en omgang, første kærlighed var også den svært at kom over, han kan stadig huske sig selvom det var over flere tusind år side, den gang havde stadig var et svagt lille menneske som heller ikke kender til den store magiske verden, han blikke nogen gang med øjne da hun snakke til ham igen, "hyggelig at møde dig Audrey" sagde han og smiler, "nej jeg er ikke født som djævle, da djævle bliver skab, af andre djævle efter af en af de fire kronprinser, jeg bliv skab af Lucifer" sagde han og kiggede på hende, han lukke kort øjne og tænke over det, om han skulle fortælle hende hvad deres speciel er, "tak, og vi har hver vores element an på hvilke prins med er under" sagde han og smiler, "det var så lidt, er altid dejlig med lidt selskab og du har også noget andreledes hår, det er ikke så tit at men ser det" sagde han og kiggede på hende og tog selv en tot af hendes hår i hånd.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 21:41

Hun rødmede, da han tog blidt fat om en hårlok af det platin hvide hår. Hun så flovt på ham, med den svage rødmen over sine kinder, som anede hun ikke helt hvad hun skulle gør eller sige. Hun var ikke van til at andre personer rørte hende. Uden helt at vide det, faldt hårlokken af hans, som hun havde haft i sin hånd.. blidt ud af hendes håndflade og gled ned på gulvet. Hun mærkede noget i sit hjerte, som stak det så grufuldt. Før hun vidste af det, lå hun over ham. De mint grønne øjne blev langsomt blodrøde, mens de fine hjørnetænder gled ud. Hun havde ikke to men 4 smukke hjørnetænder.. dog dem ud til siden, var mindre end dem ind af mod fortænderne. Hun så tørstigt på ham, som havde sulten taget over. Hun var så forfærdelig sulten, samt hun kunne ikke lade være med at føle sig en smule draget mod ham.

Hun ville gerne smage hvordan en djævle smagte. Kunne man drikke deres blod?, hvad ville der ske ved det.. ville han smage bedre end engle gjorde?. Hun kom dog til sig selv, da hun fik øjenkontakt med ham. Hun så en smule chokeret ud, før hun hurtigt trak sig væk fra ham og rejste sig vaklende op, som kunne det ikke gå hurtigt nok. " U-undskyld! ". Hun vendte hurtigt ryggen til ham og tog sig en smule til hovedet og sagde" Jeg.. jeg virkelig træt, så jeg smutter i seng ". Hun forventede at han ville sove på gulvet eller på sofaen, så hun havde hans seng for sig selv. Hun fandt ind til soveværelset og smed sig udmattende i sengen. Hun havde ikke kunnet styre sin ukontrollerende sult.. lige siden hende og Dean havde revet sig fra hinanden. Hun var sulten, men når hun var alene, så gled sulten ligeså stille væk. Hun lukkede sine øjne og satte sig op, før hun lynede trøjen op og trak den af. Hun tog derefter dynen over sig og sin bh af, før hun lagde sig langt under den store dynen og lå nu der.. med lukket øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 21:56

han smiler svagt af hende da hun rødmede fordi han rør ved hendes hår, da hun skubbe ham tilbage så han lå på rygge og hendes hugtænder kom frem, var han klar til at forsvar sig men det når han ikke før hun kom til sig selv, "det skal du ikke undskylde, kende til sulte men har som vampyr" sagde han end hun gik ind på hans soveværelse, han rejse sig op og gik ud i køkken, hvor han finde et vin glas frem, utrolig at han gør det her, og så er han engang ikke sikker på at der sker noget hvis en vampyr drikke djævle blod, han fik laver et hul på sin en fingen, hvor han lod blod løb ned i glas, da det næste var fyldt op, lod han sår heal så blod ikke løb mere, han tog glas og gik over til dør, hvor han banke på kort end han åben dør så hun kun når at dække sig til hvis det var, han gik over og sat sig på seng kant, "her har du noget blod, det budt tag top af din sult, ved dog ikke hvordan det smager" sagde han og rakte glas til hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 22:08

Hun åbnede sine øjne og satte sig hurtigt op, da hun hørte det banke på. " Øhm?!... 2 sekunder ". Hun skyndte sig at finde sin bh frem, tag den på.. samt tag dynen mere over sig, inden hun sagde. " Kom ind ". Hun ventede på at han åbnede døren, dog da han gjorde, kunne hun ikke lade være med at smile lidt. Han var lidt speciel at se på. Det lange røde hår.. så specielt.. samt han var virkelig en flot muskuløs fyr. Han måtte træne i en evighed sikkert.. for at få den krop. Hun gjorde plads, til at han kunne sætte sig på kanten af sengen. Hun betragtede glasset og tog imod det, da han rakte hende det og fortalte hvad pokker det var?. Hun så lidt overrasket på ham og derefter ned på glasset. Hun rødmede en smule og betragtede blodet foran sig og sagde" Men.. er du sikker? ". Hun anede ikke om man kunne drikke djævle blod. Hun tog en forsigtig lille tår af det. Det var ikke så rent som engle blod, men det smagte dog heller ikke forfærdeligt.

Hun tog om glasset med begge hænder og tog en ordentlig tår af det. Hun drak og drak, indtil der ikke var mere tilbage. Hun strøg sin håndryg over sine fyldige rosa pink læber, der var blevet en smule rødlige, fra hans blod. Hun så flovt på ham og gav ham glasset igen og sagde " Du havde ikke behøves at gør det.. ". Hun betragtede ham en smule og satte sig tættere på ham og sagde" Hvorfor.. gav du mig det egentlig i et glas? ". Hun kunne jo stoppe tiden og bide ham i halsen, for så at suge af hans blod.. men nu igen.. han havde jo været så sød ved hende, så hun ville ikke gør det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 22:21

han vente med at gå ind til at hun sagde kom ind, "ja jeg er sikker" sagde han og kiggede på hende, når det kun ikke være så slem igen side hun drikke det hele, han lukke kort øjne end han kiggede på hende igen fordi hun snakke til ham, "nej det havde jeg men kender til sult som vampyr, og hvorfor et glas, synes bare ikke rigtig om at bliv bidt i" sagde han og kiggede kort på hende, han tog imod glad da hun havde tøm det, han rejse sig op og gik ud i køkken, hvor han vaske det hurtig, end han gik tilbage til soveværelse, "du kan godt giv plads til mig" sagde han og smiler svagt, hun havde da ikke regne med at hun fik hele seng for sig selv, han rejse sig op og gik over til sit klædeskab, hvor han smide tøj så han stod i bokseshort til sidste, hvor han tog nogen short ud af skab og tog dem på, hvor han gik over til seng og lad sig i den anden side end hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 22:30

Hun så flovt på Dragovich, da han pludselig sagde at hun kunne gør plads til ham. " Vent!?.. du skal vel ikke.. sove her ". Hun blev dog endnu mere overrasket over hans ord. Nej.. hun kunne vel ikke forvente at han ville sove på sofaen, i hans eget hjem, samt hun skulle vel hellere være den der sov i sofaen, men efter at ha sovet på gaden i et stykke tid, havde hun altså ikke mere lyst til at sove på hårde overflader, så hun forblev i sengen og gjorde plads til ham. Hun tog forsigtigt sin bh af, da han rejste sig, for at klæde sig af og lægge sig under sengen. Hun sov nu kun i trusser, men hun havde jo ikke andet, såh?.. sådan måtte det jo blive. Hun lagde sig under dynen godt og grundigt, med enderne ind under sin krop, så hun lå rigtig godt.

Hun ville helst ikke vise noget af sin krop, så hun havde trukket dynen så godt over og om sig, som hun overhovedet kunne komme til. Hun betragtede Drago en lille smule og sagde " Du har vist megen erfaring med kvinder, siden du kan strippe sådan foran en ". Hun grinte lidt og vendte sig mod ham.. så følte hun sig også mest sikker. Hun lukkede sine øjne en lille smule og sagde forsvarende. " Uanset hvad.. vis du rør mig, på nogen som helst pervers måde.. så vil jeg slå fra mig ". Hun gav et lille uskyldigt smil fra sig, dog mente hun hver eneste ord hun havde sagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 22:40

"jo det skal jeg sgu, medminde du vil sove på sofa" sagde han og kiggede kort på hende, han lad sig under dyne og smiler kort af hende, "ja det har jeg men det få men vel også når man har lever i så mange tusind år som jeg har" sagde han og lad sig om på side, han lukke kort øjne og smiler kort af hende, at hun vil slå fra sig hvis han prøve på noget, "skal jeg nok lad være med og kan desværre ikke låne dig en blues at sover i" sagde han og kiggede kort på hende, end han lad sig om på rygge igen, han havde næste gætte på at hun var et putte dyr, som de flest kvinder er men det styre hun selv, han lukke øjne og lad den en hånd under hoved, selvom han havde en hovedpude, så set havde han to men den en bruge hun, han begynde rolig at slappe af men var ikke hele klar til at falde i søvn i nu.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 22:50

Hun så lidt chokeret ud, da han nævnte at han havde levet i lidt over tusinder år. " Har du virkelig levet så lang tid?.. altså flere tusinder år ". Hun kunne ikke forstille sig det, men måske var det sandt, måske havde han virkelig levet i flere tusinder år. Hun kunne lige forstille sig det. " Hvor mange kvinder har.. har du så været sammen med.. sådan.. intimt ". Hun var nysgerrig, samt vis han havde levet så lang tid, så måtte der ha været mange. Hun forstod ikke helt hvorfor han ikke rigtig kunne låne hende noget.. måske ville han ha muligheden for at hun måske lagde op til noget, men det ville hun ikke.

Hun lagde sig om på den anden side, så hun havde ryggen mod ham nu og hun prøvede at lade dynen dække hende så godt hun nu kunne. Hvorfor han kun havde en dyne, det vidste hun ikke.. men efter alt at bedømme.. så måtte han være single, hvilket forklarede hvorfor hun kunne overnatte der, samt han ikke var sky for at vise sig halv nøgen, og at han skam også fremførte sig som han gjorde. Hun lukkede sine øjne og gabte en smule, før hun blidt tog fat i puden ved sit hoved og lagde den mellem dem, så der ikke var chance for at de kom til at rør hinandens ryg eller kroppe. Hun lagde derefter sit hoved på den udstrakte arm og faldt i søvn kort efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 22:58

"ja det har jeg, kan ikke husk min rigtig alder mere" sagde han og slappe af, han smiler dog kort af hende af hendes næste spørgsmål, det havde han enlig ikke tal på, "det ved jeg ikke, jeg kan ikke huske det ligesom min alder" sagde han, han kun hører at hun flytte rundt på sig og lad den en hovedpude mellem dem, det kun han ikke hele lad være med at smiler over, han var stadig våge da hun var flade i søvn, han havde store set altid problemer med at flade i sove, der gik noget tid end han selv faldt i søvn med den en hånd under hoved.

han vågede næste morgen eller formiddag var det enlig mere, han åben øjne og kiggede kort rundt, hun lad stadig ved side af ham og sove, han rejse sig op fra side stille og rolig, hvor han tog t-shirts fra dag før på, da han ikke havde mere ren tilbage, som var en af grunde til at han ikke kun låner hende en blues, for han havde ikke mere ren og han har heller ikke det vild af tøj, han gik udi køkken og tænde for vand, hvor han drikke noget dirke fra hage, hvorefter han slukke det, han tog et æble og gik ind i stue, efter han havde spise æble, gik han ind i soveværelse og tog sig vasker tøj, hun lå stadig og sove som han regne med at hun vil indtil sol nedgang, han gik ud af lejlighed og kom tilbage 1,5 timer, hvor han hænge det våd tøj til tør, han fandt sin massagebrikse frem, så han også kun bruge den til at tørre tøj, hvorefter han gå ind i soveværelse og kiggede til hende, han smiler kort af hende, hun så næste sødere ud når du sover end når hun er våge, han gik over og sat sig på sove kant og putte hende bedre ind i dyne, nu hvor hun har det for sig selv, han flytte derefter noget af hendes hår om bag det en øre, han tænke kort over noget end han lad sig bag hende og lad en arm over hende ud på dyne, det kun ikke skade vil han mener, han lukke øjne og slappe af og faldt næste i sove efter noget tid.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 19:44

Da klokken var nær de 19.. vågnede hun endelig op. Hun åbnede sine tunge øjenlåg en smule og gned sig i øjenkrogen, før hun blinkede lidt, inden synet kom klart tilbage til hende. Hun så mod vinduet og at det stod åben inde på værelet, mens gardinet flagrede blidt frem af. Luften var kold, så selvfølgelig ville hun tag dynen lidt mere om sig, samt over sig.. dog mærkede hun noget, da hun trak i dynen. Hun vendte sig kort rundt og betragtede personen der lå bagved hende med en arm over hende. Drago?. Hun satte sig hurtigt op og trak dynen mere til sig, mens hun prøvede at trække sig en smule væk fra Dragovich.

Hun betragtede ham nogle minutter, før hun besluttede sig for at puffe til ham lidt med sin hånd. Hun ruskede blidt i ham og sagde" Dragovich.. Draaaagoooooo.... du skal op ". Hun så en smule rundt og sukkede kort. Hun havde heldigvis intet gjort med ham, samt de havde ikke kysset eller noget.. nej, det havde bare været direkte til seng og sove, SOM VENNER... eller nærmere bekendte. Hun betragtede ham lidt og sagde " Du prøver vel ikke at lægge an på mig ". Hun rakte tunge af ham kort og grinte lidt, før hun så rundt. Hun skulle afsted i dag.. det var sådan hun altid beskyttede sig selv.. sove ved en fremmed og så afsted dagen efter, for ingen af dem udviklede nogen som helst følelser for hinanden, i form af venskab eller bekendtskab.. eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Tirs 26 Nov 2013 - 20:07

han våge rolig da hun ruskede i ham, han åben øjne og blikke nogen gang med dem, end han kiggede kort rundt, han var falde i søvn igen lidt utrolig, plejer han ikke at kun at gør, han sat sig op og kiggede på hende, han smiler kort af hende og var lige hurtigt nok til at grib fat i hendes tunge, "du er glad for at viser din tunge" sagde han og smiler, han gad slip på den kort efter end han sat sig op af væg, "det ved men aldrig, du er jo en køn pige, med noget andreledes hår som mit" sagde han  og kiggede kort på hende, end han rejse sig op og forsvandt kort ud af værelse og kom tilbage med en blues, "det kan du låner mens du er her" sagde han og sat sig i seng igen med rygge op mod væg, "nåh lad os snakke noget mere om igår, det lyd ikke til at du havde snakke færdig om det" sagde han og kiggede på hende, end han rolig hiver hende ind mod sig, så hun kun ligger op af ham hvis hun vil.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 21:49

Hun rødmede i hele ansigtet, da han tog fat om hendes tunge med hans stærke fingre. Hun så flovt på ham, da han endelig besluttede sig for at slippe hendes tunge. Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige, eftersom hun var helt stum af flovhed. Rødmen var årh så tydelig over hendes smukke kinder. Hun gemte sig en smule bagved dynen og betragtede Dragovich en smule, mens han snakkede til hende. Hun tog imod blusen, da han kom ind med den og kastede den i hendes favn. Hun tog den på, da han ikke så mod hende, så hun nu var iført trusser og bluse, men ingen bh. Hun satte sig en smule til rette op af væggen også, men da han tog om hende og hev hende mod sig, kunne hun ikke lade være med at krympe en lille smule. Hun var ikke van til at være nær andre fyre, samt hun var begyndt at tro, at Drago ikke var så uskyldig som han så ud til at være. " Øhm.. ". Hun skabte dog afstand mellem dem igen, eftersom hun ikke var en pige pige.. sådan en tøs der elskede at nusse og kæle, samt være tæt på andre. " Du burde ikke gør sådan noget ved en fremmed... det sådan noget, kærester eller folk der dater burde... burde gøre ". Hun smilede en smule uskyldigt og rettede en smule på blusen og sad blot der og stirrede mod skabet overfor dem.

" Der ikke mere at sige, andet end at jeg bor her og der... jeg snakker ikke med ham mere, ikke efter hvad der skete sidst ". Hun grinte lidt og huskede tydeligt hvordan alt havde været ren kaos. " Såh.. har du slet ikke nogen du er vild med Dragovich? ". Hun tog blidt fat i hans hår og begyndte så småt at flette en lille smal fletning, der hang ned langs det flotte glatte hår. Hun kunne ikke lade være med at smile en smule. Dragovich virkede ikke som en typisk fyr.. måske lidt robot agtig til tider, men venlig med gentleman maneger. " Såh Drago.. hvorfor var du på Northman den nat.. ". Hun vidste jo at det var der, der kom flest vampyr og vis han ikke kunne lide at blive bidt i.. så måtte der jo være en anden grund til at være der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Tirs 26 Nov 2013 - 22:01

han smiler af hende da hun rødmede over at han tog fat i hendes tunge, "måske, måske ikke, det er forskellig mener om" sagde han og kiggede kort på hende og holdt op med af hiver i hende, da hun ikke vil ligger på af ham, "hvad sker der da sidste, for det har du ikke fortal noget om" sagde han og kiggede på hende, "hvad jeg er vild med, kvinder men det vil være unormal som mand ikke at være vild med, ellers ved jeg det ikke, har ladt det mest at mit gammel liv bag mig men det er en længer historie" sagde han og smiler kort, "har opholdt mig der meget i mit tidlig liv og det kun være at jeg mødt nogle jeg kender, hvad laver du der selv" spurgte han og kiggede på hende, han rejse sig op og gik over mod dør men stoppe, "vil du have noget med fra køkken" spurgte han og kiggede tilbage på hende, han skulle selv havde noget mad, kun han lige så godt høre hende om hun vil havde noget.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum