Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Big boss  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Big boss  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Big boss  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Big boss  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Big boss  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Big boss  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Big boss  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Big boss  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Big boss  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Big boss  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Big boss

Go down

Big boss  Empty Big boss

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 21:19

Al info vil findes i teksten-----dette emne er tilegnet Skylar

Klokken var 13:00, solen skinnede skarpt oppe på den for en gang skyld klare himmel, kun ganske få skyer svævede fredeligt af sted uden mål, fuglende sang og folk var glade denne dag, måske på grund af vejret?
Ben rendte rundt i den store penthous lejlighed i terre centrum, han var i fuld gang med at gøre rent efter Landon og det rod der nu lå lidt rundt omkring efter Landon havde været på en kort tur til New York da han skulle ordne noget i firmaet, som han ikke kunne ordne hjemmefra men det havde nu også været skønt at få hverdagen lidt på afstand.

Landon selv, lå i hans kæmpe badekar men et glas rødvin i den ene hånd, imens han roligt nød det lune vand mod sin altid kolde krop, tankerne var som altid hoppet på et lyntog og kørte i fuld fart forbi inde i hans dybe sind dog tog han sig ikke rigtigt af det. En time efter sad han foran sin arbejdscomputer, iført en grå T-shirt med en let V-udskæring og så sad blusen let stramt så hans muskler tydeligt kunne ses, på bene var han et par sorte bukser og på fødderne som altid de brune spidse lædersko, håret sad som altid let pjusket imens skægstubbene var ny barberet da han ikke ønskede at få skæg. Landon sukke tung, de mørke øjne skævede kort mod sin mobil der lå ved siden af computeren, han var usikker på om Skylar ville fortsætte sit job eller hvad dog ville han lade hende kontakte ham og ikke omvendt, hans blik gled dog igen op på skærmen da han begyndte at besvare en e-mail fra en kollega i Japan som var ude efter at købe et firma af dem han lige nu stod og havde til salg.
Han tog en tår af rødvinen som stod ved siden af hans pc, den mørke væske var dejlig beroligende og så var dette en af de gode årgange som havde kostet kassen, men han manglede jo ikke slige frem penge han var snart ved at tage føringen som verdens rigeste mand, det havde medierne i hvert fald fået sporet frem og havde skrevet det i aviserne så man endnu engang kunne se hans ansigt i medierne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 21:42

Morgenen var som en hver anden, bortset fra, at der var sket meget siden sidst. Landon.. Lawrence.. Langsomt strøg hun den fine dyne til side, før hun rejste sig op, træt og udmattet. Hun slæbte sig selv ud til bruseren, hvor hun tog et langt forfriskende bad. Lawrence var syg.. han havde en sygdom, der langsomt åd hans hjerne væk.. han havde max 10 år at leve i. Det smertede hende at vide, samt det smertede hende, at der var så meget kaos i hendes hoved. Hun havde fået lov at Lawrence, at opsøge Landon, på den betingelse, at hun bragte en bodyguard med sig, der skulle passe på hende, sørger for at Landon ikke prøvede på noget.
Hun havde sagt god for det, for at Lawrence kunne føle sig sikker. Da hun var færdig med sit dejlige bad, var klokken de 12:15 ca. Hun gik ind og fandt en hvid tanktop frem, samt sort cardigan. Sorte skinny jeans, der var lidt slidte her og der, ved knæene. Hun tog nogle allstar i hvid, med lidt sort på, før hun smuttede ud af døren. Det lange hår, var i en fin fransk fletning.

Hun sendte en besked til Landon, om det var ok, at komme et smut forbi, for at snakke om hvad der var sket den dag, samt også for at snakke om business. Da hun endelig ankom foran den høje bygning, så hun nervøst op mod den, med de isblå dådyr øjne. Forsigtigt trådte hun indenfor, i det hun tog elevatoren op og endte oppe ved Landon, få minutter efter. 13:02.. Hun så tøvende på den blanke dør foran sig, før hun forsigtigt strakte sin arm frem og bankede blidt på. Hun så kort bag sig, mod David, der blot stod bag hende og holde øje, dog uden at sige noget.

Det var noget tid siden hun havde set Landon, dog kunne hun sagtens huske dengang, hun havde mødt ham om natten, iført bokseshorts samt bar overkrop. Tshirten med V udskæring, skjulte især heller ikke særlig meget, til fantasien. Et lille smil kom frem over de fyldige læber, i det hun forsigtigt adskilte dem og tøvende sagde. " Hej.. Jeg kom for at sige undskyld, for det der skete sidst ". Hun så sig kort over skulderen mod David og sagde" Oh.. dette er forresten min bodyguard.. ".
Hun smilede en smule undskyldende og betragtede kort Landon, før hun rødmede en smule og så væk fra ham.

" Øhm, såh.. jeg kom egentlig også for at spørge, om det muligvis var en mulighed at... at beholde mit job?. Og bare rolig, David er her kun i 3 uger.. og han er stille som en dør og giver aldrig nogen informationer ud.. han er her blot, for at passe på mig. Lawrence ordre og såen ". Hun grinte kort og så flovt på Landon, før hun tøvende sagde" hvordan går det egentlig.. siden du blev ramt ". Hun huskede tydeligt, da han var blevet ramt af Lawrence. Nok kunne man heale, men smerten var alligevel noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 22:04

Landon betragtede de mange e-mails før han så drejede hovet, da lyden af hans mobil som gav ham en tone der fortalte at en sms var modtaget, han løftede den let imens han løftede et øjenbryn da han så navnet" Skylar"mumlede han kort før han sendte et klart JA i sms'en, han kunne jo ikke være andre steder end her fordi solens stråler gjorde det umuligt for ham.

Han slukkede sin computer, før han så tog sit vinglas med ind i stuen hvor han satte det forsigtigt på sofamordet, før han kørte hånden igennem håret Ben kom roligt hen til ham og så spørgende på ham " Skylar kommer" svarede Landon ham kort før han sukke let og rette så kroppen op for at se mere præsentabel ud.
Da det ringede på døren, smuttede han hurtigt ud hvorefter han åbnede døren og mødte hendes blik med et fuldkommen roligt blik med al sin mystik som altid lå der, han skævede kort til fyren men nikkede blot før han trådte til side så de kunne komme ind" Goddag Skylar" lød det kort fra ham før han sendte et let smil til hende " kom da endelig ind" tilføj han høfligt.

Landon førte dem ind i stuen, efter at ha taget imod det overtøj de eventuelt havde for at hænge det op før han lukkede døren, han satte sig roligt ned i den store bløde røde sofa imens han så mod dem"tag endelig plads" lød det roligt fra ham, før han så lo let"det gør intet Skylar, dit job har du stadig hvis du ønsker det?" svarede han som om det var helt naturligt at tilgive det der var sket for et par uger siden "Det går fint, det er væk men det kunne have endt galt" sagde han kort alvorligt før han smilede let til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 22:20

Hun fulgte med Landon ind til stuen, efter at ha kommet af med sin jakke og sine sko. Hun så kort ned på sine fødder, i det hun tog sine sko af. Bar tær. Hun så flovt op og sagde" undskyld alt jeg går sådan klædt, men jeg næsten lige stået op. Oggg... alt gik vist en tand for hurtigt " hun grinte kort, da hun så ned mod sine smukke bar fødder, før hun så hen mod Landon. Hun lyttede til hvad han havde at sige, dog forstod hun ikke helt, hvordan hun kunne tag alt så let?. " Ja, jeg ønsker det stadig " Hun smilede oprigtigt og betragtede kort David, før hun så hen mod Landon igen. Hun vidste, at vis der var noget som Landon ville tale privat om, så kunne han jo altid sende tanker eller tale til hendes sind, som han kalde det. Hun smilede en lille smule, da han sagde at det gik fint, men da han sagde, at det kunne ha endt galt.. nikkede hun forsigtigt og sagde tøvende. " Ja. Han har en stor ejer fornemmelse overfor mig, såh.. dog jeg har aldrig nogensinde været ham utro. Tro endelig ikke at jeg er.. er sådan en person ". Hun sukkede tungt og sagde " Men jeg virkelig ked af, at det måtte ende sådan. At du kom tilskade, når du slet ikke havde gjort noget ".

Hun rødmede kort over kinder og næseryg, da hun kom i tanke om, at han havde bidt hende, samt den måde hans tunge havde kørt op af hendes slanke hals. Hun tog sig kort til det sted han havde bidt, dog for ikke at virke mærkelig, gned hun sin hals lidt, som havde det kløet. Hun rettede sig en smule op og så kort over mod Landon, før hun smilede en lille smule og sagde " Så?.. hvornår vil du ha jeg begynder ". Det var tirsdag, en af de der få hadedage, fordi det var stadig begyndende dag, men langt fra weekenderne stadig. Hun regnede dog ikke med, at hun ville ende med at hade det ved Landon. " Vis du ikke bryder dig om, at.. David er inde i rummet med os, når du har med dine møder at gør, så kan han godt vente udenfor. Desuden, så ved jeg du intet gør.. ". Hun så kort op mod ham og sende ham et lille smil.

David var Lawrence´s personlige man for hire.. der kom når der var sådan situationer som dette. Følge en rundt og passe på personen, dog også holde visse personer væk fra en. Hun bed sig en smule i underlæben og så kort mod Landon og sagde " Angående skaderne der blev forvoldt.. jeg kan godt betale dig tilbage for dem, vis det er? ". Hun havde det ikke godt med at stå i gæld til personer, især ikke Landon. Hun studerede ham en smule med de uskyldige isblå dådyr øjne, før hun kort så rundt. Hun anede ikke helt hvad hun skulle gør af sig selv, samt hele situationen virkede anspændt, med David, stirrende mod en.. siddende og holde øje med ens mindste bevægelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 22:39

Landon forholdt sig fuldkommen roligt, han sad letter tilbagelænet, da han ikke ønskede at lave handlinger som kunne ende med at stoppe deres samarbejde, han havde nemlig brug for blot lidt selvskab til de mange timer han ellers tilbragte alene i det store hus, eller han havde Ben men han var ikke så snaksaglig men mere stille og rolig på sin egen måde.
Landon nikkede roligt af hendes ord, før han smilede letter muntert til hende" så er jobbet stadigt dit" lød det let fra ham med en alvorlig tone da han trods alt snakkede job og derfor altid var en seriøs mand når det emne var på banen, han trak let på skulderen " sådan tror jeg de fleste mænd har det"svarede han roligt med et kort glimt i det ene øjne som forsvandt lige så hurtigt som det var dukket op.

Landon rette sig let op i sofaen " du kan begynde i dag" lød det roligt fra ham før han rejste sig op, hans blik hvilede kort på hendes bodyguard før det gled hen på hende igen, han lage hovet svagt på skrå "Betale for skaderne??" lød det undrende fra ham " jeg har vist rigelig penge nok til at kunne betale sådan en lille skade" lød det roligt fra ham, man kunne jo tydligt se på hans hjem at han ikke manglede penge, de var blot en ting han havde og brugte som det passede ham.

Landon gik roligt hen mod kontoret" kommer du?" spurgte han roligt og så sig over skulderen for at se på hende, han stoppede op i døråbningen og betragtede dem begge med et roligt blik, hvis David ikke havde været der, ville han have spurgt hvordan det gik med hende men når han var der ønskede han ikke spøger da det var en privat sag og ikke vedkom ham og hans chef.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Ons 22 Jan 2014 - 22:53

Hun rejste sig forsigtigt op, da han gjorde det. Hun så kort på ham og sagde" B-begynde allerede?! ". Hun havde ikke regnet med lige netop den drejning, men det var vel iorden, så kunne hun jo lærer det hurtigere. Hun så sig kort over skulderen mod David, før hun tøvende bed sig i underlæben og sagde" David, bliv her. Jeg LOVER.. at kalde på dig, vis der sker noget okay.. men dette er hans business og.. og det virker sådan lidt for øhm, personligt at bringe dig med ind i rummet, dog kan vi ha døren på klem? ".

Hun så kort over mod Landon, før hun fulgte med ham indenfor på hans kontor. Hun nikkede, da han spurgte om hun kom. Da hun kom der ind, fandt hun en stol at sætte sig på, før hun betragtede Landon en lille smule. " Det blot, jeg hader at stå i gæld til folk.. og jeg føler mig så ansvarlig ". Hun sukkede kort og betragtede ham en smule, som pinte det hende, at hun ikke kunne betale for skaderne. " Er du helt sikker på, at jeg intet skal betale?... ".

Hun sukkede en smule, da hun endelig sad der i stolen. Hun så kort rundt og sagde" Undskyld det med David.. min bodyguard. Lawrence har været helt oppe at køre i det røde felt for tiden, såh.. jeg tror blot det kappede over den dag. Men jeg er okay ". Hun grinte en lille smule og smilede uskyldigt til ham. Hun så kort rundt og sagde" Såh, har du en bog, hvor jeg kan skrive ned, samt en kuglepind? ". Hun betragtede ham lidt og sagde" Eller... bærbar eller noget i den stil ". Hun havde intet taget med, fordi hun havde jo slet ikke regnet med at hun skulle starte nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Tors 23 Jan 2014 - 12:49

Landon smil fosvant hvorefter hans ansigt blev lagt i seriøse folder, imens de mørke dybe øje blev alvorlige og fortalte at dette var seriøs arbejde som ikke skulle pjattes med, han drejede hovet mod hende " du står ikke i gæld, ikke på nogle som helst måde " lød det fast fra ham og dermed ikke til diskussion.

Han begyndte så roligt at tænde sin pc op, imens han fiskede en blok og en kuglepen frem fra en skuffe og rakte hen imod hende" i dag vil jeg blot give dig en liste over nogle firmaer jeg ønsker informationer om, desuden vil du få en kort plan over hvornår jeg har møder i den kommende tid" lød det fra ham, men en seriøs klang i den mørke maskuline stemme som altid bar lidt forførende over sig.

Han åbnede let et dokument op, hvorefter han satte den til at printe det ud, på den printer der stod ved siden af hende " jeg vil desuden give dig en check på et beløb, så det vil være muligt for dig at gå ud og købe enten en pc eller tablet som du fremover kan tage noter på" lød det fra ham imens han tog papirerne fra printeren og rakte til hende" de informationer du finder skal jeg bruge på Mandag i næste uge"tilføj han let.

Landon vendt så ryggen mod hende, hvorefter han lukkede sin computere ned, før han fandt et check hæfte frem og fik skrevet et beløb på 400 eruo( eller hvad vi nu brug her) før han så underskrev den med en elegant håndbevægelse, før han rakte den frem mod hende, imens de mørke øjne mødtes hendes bik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Tors 23 Jan 2014 - 13:24

Hun mærkede et kuldegys, der gled igennem marv og ben på hende, da hun hørte hans seriøse stemme, den maskuline stemme, der var så alvorlig. Hun nikkede forsigtigt. Hun havde det dog stadig dårligt med at ha ødelagt en del af hans ting, da Lawrence var her, eller.. at Lawrence havde ødelagt lidt her og der. Hun betragtede ham, som han tændte pc´en op, før han fandt blok og kuglepen frem til hende. Hun tog imod det og sad nu blot der, med krydset ben og lænet tilbage i stolen.

De isblå øjne fulgte hans mindste bevægelse, samt hun lyttede opmærksomt med. " Okay ". Hun tog imod det han gav hende, samt hun var klar til at skrive yderligere ting op. Hun adskilte de fyldige læber, før den blide stemme gled ud, med en lettere ydmyg klang. " Landon, jeg har virkelig ikke brug for penge til at købe en ". Hun stoppede dog hurtigt sin tale, da hun fik stukket et stykke papir i hånden, fre prineren. Hun nikkede kort og så tøvende op mod ham.

Hun betragtede ham, da han skrev under på checken. Da han vende sig mod hende, gik hendes hjerte næsten i stå. De blanke isblå dådyr øjne, så direkte mod hans, med et glimt af uskyldighed. Hun strakte forsigtigt sin hånd,- elegant. Blidt lukkede hun de smalle finger, om checken, før hun mærkede sine kinder blive varme, mens rødmen langsomt viste sig, over kindben/næseryg. Hun så hurtigt væk fra hans blik, flov over den lettere dybe øjenkontakt, der virkede en smule for tæt.

Hun rejste sig forsigtigt og betragtede det hun havde i hænderne. " Så vil jeg skaffe mig det. Boss ". Hun smilede en lille smule, før hun vende ham ryggen og blot stod lidt og lod som om hun bladrede i de ting hun nu havde fået. " Så.. er der andet du har brug for, eller.. skal jeg blot tag hjem og begynde med det samme ". Hendes stemme gav et lille knæk fra sig, da hun spurgte om han havde brug for andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Tors 23 Jan 2014 - 21:46

Landon forholdt sig rolig, han var van til at være så fokuseret når han arbejde, hun måtte vænne sig til at se hans alvorlige blikke og høre den seriøse stemme som tydeligt fortalte at han havde styr på dette og at det var ham er var bossen her og igen anden!

Han vendte hovet mod hende, imens han løftede øjenbrynet let over hendes tøven " du SKAL købe en af delene, det er slet ikke til diskussion" lød det fast fra ham imens han langsomt kom op og stå før han så rette sin krop op så brystkassen automatisk blev skubbet frem så musklerne blev strammet op.
Han gik roligt hen mod døren med hænderne placeret i bukselommerne imens han så på hende, imens han blik blev mere roligt igen idet han smuttede ud af døren "Men så ses vi på Mandag klokken 21:00" lød det roligt fra ham imens han lukkede døren ind til kontoret da hun var kommet ud, hvorefter han lænede sig op ad dørkarmen og kørte en hånd gennem håret" noget du er i tvivl om? eller ønsker at vide?"lød det roligt fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Tors 23 Jan 2014 - 21:55

Hun så lettere chokeret på ham, da han pludselig tog en ordentlig drejning, hvad angik personlighed. Hun havde ikke forventet, at han ville virke så seriøs og alvorlig, dog måtte hun vel indfinde sig under det, fordi hun arbejdet for ham og INTET andet. Hun nikkede forsigtigt, da han sagde, at hun skulle købe en af delene. Hun vidste ikke hvad hun ville købe endnu, men hun vidste, at hun blev nød til snart at finde en, fordi mandag nærmede sig. " Javel.. ". Hun nikkede forsigtigt og gik så ud af rummet, da han ligeså gjorde det. De isblå dådyr øjne, betragtede ham kort, som han stod der op af dørkarmen, før hun så væk fra ham og så mod David.

Kort så hun mod Landon, før hun sagde" Nej egentlig ikke ". Hun tjekkede uret og så derefter mod Landon, før hun vinkede kort til ham. Hun ville afsted til byen, dog regnede hun ikke med at David skulle følge med hende der. Hun så kort på ham og vende sig mod David, i det hun sagde " Du kan blot tag hjem David, jeg smutter lige en tur ned forbi centret for at købe en tablet ". Hun gik derefter ud af døren, efter at ha fået sko og jakke på. Hun så kort mod Landon og vinkede forsigtigt, inden hun tog elevatoren ned med David. Da hun stod i elevatoren, betragtede hun de ting hun havde i sin favn. * Måske burde jeg købe en taske.. det ville vel altid være godt at ha sådan en med mig.. *. Hun kunne forstille sig det. Landon var rig, dog skulle de arbejde.. på hans kontor, så hun behøves vel ikke at dress sig sådan helt op?. Hun så kort på klokken og vinkede farvel til David, da hun endelig kom udenfor, før hun smuttede hen af gaden. Da hun var nået det stykke, hvor hun vidste man kunne se ned fra Landon´s lejlighed.. vinkede hun kort op mod den og gik så hen til centret, for at få købt en tablet, som han havde givet hende penge til, samt for hendes egne.. købte hun sig en taske, hun kunne ha den i, samt dokumenterne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Gæst Tors 23 Jan 2014 - 22:05

Landon betragtede hende fredeligt, han kunne se at hans hurtige personligheds skift forvirrede hende, men tænkte blot at hun måtte lære det fra start af.
De mørke øjne hvilede let skiftevis på de to, imens han afvendte at hun nok højst sandsynligt ville gå" Vi ses Skylar" lød det høfligt fra ham, da hun vinkede til ham.
Han fulgte dem hen til døren og holdt den, åben for dem indtil de var smuttede ind i elevatoren så lukkede han den blidt i.

Da de var gået, så han stille mod døren før han begav sig hen til sofaen hvor han satte sig godt til rette med vinglasset i den ene hånd og fjernbetjeningen i den anden, han zappede roligt rundt, men endte med at se nyhederne fra hele verden blot for at holde sig opdateret nu hvor han ellers intet skulle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big boss  Empty Sv: Big boss

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum