Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mens the Boss er ude :: Davy EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mens the Boss er ude :: Davy EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mens the Boss er ude :: Davy

Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 20:45

Tid : 21:31

Sted : Havnen i pakhuset

Omgivelser : ingen at se i nærheden af en?

Vejr : roligt og lunt solen næsten gået ned


Noir slappede let af mens hun sad inde i den store lejlighed med de kæmpe gange og de store værelser?, os Davy havde fået en af værelserne der dog var gæsteværelse men hun anede aldrig hvornår han var hjemme og forløbig var Scars os kendt som Alexander ude på en af disse her forhandlings ture dog måtte hans kone ikke komme med ham mærkeligt nok, ja Noir var endelig blevet kone til Alexander men dog var hun stadig teenager på kun 17 år og havde været studerende for blot nogen få uger siden?.
Hun sukkede let fra struben i det hun rejste sig fra sengen og strakte sig let og kiggede rundt mens hun sad i sin store seng helt alene og radioen stod på en af DAP kanalerne ? Nova.
Hun strøg let det platinske hvide hår til siden og satte det op i en mærkelig pjusket knold i det hun tog en morgen kåbe i sort med hvid bånd om sig og tog så sutsko på for at gå udenfor værelset og kigge lidt rundt og måske smutte end til køkkenet og eventuel se om der var noget blod læggende inde i varme skabet.
Hun gik traskende der ned af temmelig træt efter som hun ikke havde sovet i 2 dage af skræk for om der var sket noget med Alexander dog havde hun hørt fra ham sent aften før så hun havde faldt i søvn næsten med det samme"Hmm? er her nogen" hun så rundt i det smukke fine køkkenen i sort hvid og med flot stål.
Hun kiggede lidt rundt og gik så hen til skabet og trak det ud og kiggede så på nogen blodposer mens hun mumlede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 21:00

Den unde Davy det nye medlem af klanen sad på sin seng g stirrede tomt ud i luften uden rigtigt at bevæge sig, han vare mere afslappet nu hvor Alexander ikke var her til at hundset rundt med ham som om han var en tjener, enlig ku han slappe lidt af og planlægge sin hæv over sin far, han havde siddet på sengen i 5 timer nu men var dog langsomt ved at komme tilbage til virkeligheden, han var iført en sort undertrøje samt et par militærbukser og så et par sorte militærstøvler som Alexander havde givet ham, han sukke tungt da han rejste sig op fra seng og gik hen til sit spejl ved den lille håndvask på badeværelset, han så kort på sig selv før han redte det lange blonde hår og rette sig så op, han sukke svagt men vandre dog så ud af rummet og gik ned mod køkkenet for at få lidt blod, han havde ikke rigtigt set Noir siden hendes mand var rejst for han havde tilbragt tiden på sit værelse, han trådte langsomt ud i køkkenet da han hurtigt fik øje på en velkendt person"godaften"mumlede han let idet han trådte længere ind i rummet.
Han steppe så op og betragte hende let ”længe siden”mumlede han så let hvorefter han trak svagt på skulderen, han var efterhånden ved at blive stækker, desuden var hans muskler vokset lidt så de nu ku ses.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 21:16

Noir vendte sit blik mod ham og de dådyriske rav gule øjne betagede Davy med et roligt og fattende blik i det hun smilede imøde kommende til ham og lod den intense morgen stemning falde roligt ned igen i det hun sagde sødt"Sååå har man sovet godt" Samtidig med hun sagde noget tænkte hun inde i hovedet mens hun så på ham*Han har vist trænet kan man se, hehe... det klær ham egenlig? dog burde jeg måske passe på han ikke bliver mere magtfuld end mig i mens Alexander er væk dog bliver det intet problem at holde ham under styr vis han nu skulle lave noget han ikke må* hun så lidt væk og sagde så"Kan se du har trænet en smule... det klær dig" hun smilede og tog en af blodposerne og hældte over i et glas og tog så et sugerør og gik stille hen til køleskabet og tjekkede det lidt igennem for mad til selveste soldaterne"Fantastisk dag eller nærmere nat ikke sandt?" hun grinte og plejede jo for det meste at være vågen hele natten"Alexander har ringet igår han ville vide om du holdte øje med soldaterne og patroljerede området til klinisk... du ved holdte øje udenfor om nogen havde luret os??" hun smilede og sagde"Jeg sagde at du havde sovet den ud hele tiden og så blev han mega sur... ej jeg driller bare men han vil dog gerne ha du holder lidt øje til tidere" hun så over mod Davy og sagde"så skal man have noget blod eller er du blot på spasere tur ? indtil du skal ud og jage"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 21:28

Davy vandre roligt over mod blod skabet imens han betragte hende med de altid tomme øjne som dog var ved at blive mørkeblå? "har sovet fint nok eller kun få timer"svarede han roligt"og dig?"tilføj han let, han virkede til t være i lidt bedr humør i dag men hvorfor vidste man ikke helt, han smilede let men stoppe dog op da hun igen snakkede til ham"tak det blir man nød til i dette hus"svarede han let hvorefter han smilede svagt"javel, jeg holde da lidt øjemed folk"svarede han let og nikkede svagt mest for sig selv, han gik så roligt helt hen til hende hvorefter han smilede let"hmm lidt af det hele"svarede han roligt"og du?"tilføj han så let, han budte gå en rundet for at se om folk passe deres arbejde men lige nu var det meget rat at snakke med hende, han var langt fra så stærk som hende hun havde fundet sine kræfter eller retter sagt evner men det havde han ikke endnu, og sulten var stadig i ham den sulten som bare blev ved med at bede om blod dog havde han lært at skubbe sulten ud af hovedet selvom det enligt var det eneste han tænkte på, de tanker han havde haft før i tiden var væk og erstattet af en hævntørstig stemme som tit snakkede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 21:34

Hun smilede og sagde"tja jeg fik da endelig sovet for en gangs skyld" hun så lidt over på ham og huskede tydeligt det med sit blod, hun havde undersøgt det for nogen uger siden og hun måtte endelig ikke skære sig overhovedet, fordi vis hun skar sig ville stanken af Aspara blod sprede sig i luften dog ikke fordi hendes blod smagte synderligt af det men det var ikke dødt blod hun var i sine åre, det var lettere menneskeligt med et strejf af denne her forførende duft i sig.
Hun så lidt nervøst mod Davy og tænkte*så længe jeg ikke skær mig i hans nærvær så vil der intet ske mens Alexander er væk, eller os ville han måske ikke reagere på det, ??? skønt Aspara blod er det mest tiltalende i vampyrenes verden så gælder det måske ikke alle vampyr.. men den umættelige tørst er unormal... ligeså unormal som mit blod... ?* hun skævede let mod Davy og sagde"hmm ik så meget" hun så lidt væk og sagde"Nårh men jeg vil smutte i bad hyg dig" hun gik hen af mod døren i det hun kastet et blik hen af mod Davy igen og lod fingerne glide hen af selveste glasset dog uden at knække det...
så skulle det da være fordi nogen havde skruet for højt op for blodposerne og blodet ville være for varm i det fine lille glas og så ville det knække og hun ville skære sig...??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 21:49

Davy fandt selv en blodpose frem dog var han ikke så fornem som hende så han bed blot hul i posen hvorefter han sugede det skønne blod i sig, kort tid efter endte posen i skraldespanden da den nu var om, han slikke blodet ad munden før han så på hend"det var godt"svarede han roligt hvorefter han smilede svagt til hende dog undre han sig lidt over hendes blik, han havde ikke fået styr på tankelæsningen og fik derfor ikke fat i hendes tanker desuden ville han aldrig røres hendes da det ville gi problemer, han sukke svagt og rette sig op imens han gik let hen mod døren"vi ses snart igen, jeg il se til de ansatte"sag han kort hvorefter han vandre hurtigt ind på sit værelse hvor han tog de to pistoler før han smutte ud igen, dog glemte han at lukke døren vis man gik ind til ham ville man se en lille seng hvor dynen var skubbet ned på gulvet og puden lå blot idet på sengen, vis man kigge mere rundt ku man se en dør ud til badeværelset hvor der var en håndvask samt et toilet og et badekar, desuden stod der flere små flasker med et eller andet i, dog var her intet der var skjult det eneste der var mystisk var dynen på gulvet, under den lå et par bøger om vampyrer samt hans dagbog.
Davy gik ned af gange og helt ned til hvor alle de ansatte var, han gik roligt undt imellem dem og betragte let deres arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 21:56

Noir så undrende efter ham i det hun sukkede let og ved et uheld kom til at smadre glasset dog var han gået til den tid så blodet kunne ikke lugtes på den afstand"Argh man!" hun sukkede og gik hen og smed glasset ud og gik så ned af gangen mens hendes hånd healede og hun havde det blodige håndklæde med vand på over skuldren efter at ha tørt sit blod væk fra hånden som nu lokkende var over hendes skuldre, dog var hun allerede på vej ned til selveste vaskerummets koridore men stoppede dog brat op da hun duftede noget, færten af Davy? og hans værelse.
Hun gik stille hen til det og sagde"Davy?" hun så rundt lidt og smilede så i det hendes lille teenage tøs piges nysgerrighed tog over og hun begyndte så småt at tjekke hans ting igennem og hans badeværelse og så på de mærkelige flasker i det hun tog fat i dynen og sagde"tsk... fyre de rydder aldrig op efter dem selvvvv.....??? Hvad er det" hun slap dynen over sengen og kiggede på bøgerne og rodet dem så til siden og fandt en bog der skildede sig ud fra de andre, hun tog den i hånden og satte sig stadig med håndklædet om halsen helt glemt at hendes eget blod os var det på med færten af hendes mærkelige blodtype=??...
I det hun åbnede bogen så hun en smuk håndskrift efter hendes mening og betragtede hvad der stod der og prøvede at finde noget spændende snavs måske om hende eller Alexander, så hun bladret efter hendes navn eller noget med en kvinde ? måske fordi hun altid var så nysgerrig... dog læste hun os noget af det andet...*Wauw... hans dagbog... det en fyrs dagbog!?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 22:10

Davy vandre roligt rundt uvidne om at Noir undersøgte hans ting, han snakkede let med få af de ansatte hvorefter han langsomt gik tilbage mod sit værelse da han nu vidste at alle flok passe deres ting, i hans dagbog stod næsten alt hvad han tænkte på og om planen om hævn over sin far som havde misbrugt ham siden han var lille, desuden stod der lidt om den dag han mødte Alexander det var sket på politistationen i cellerne, så stod der også lidt om den dag hvor ham og Alexander havde dræbt de flok som overvågede stedet og der stod tydeligt beskrevet hvorfor Alexander var blevet sur på ham, desuden stod der lidt om første gang han mødte Noir og hvad han syn som hende, dog stod der intet om kærlighed.
Han vandrede roligt op af trapperne og kom langsomt gående mod sit værelse da lugten af blod ramte hans næse og fik ham til at gå hurtigere.
Det var en stor fejl fra hans side af at han ikke havde gemt sin dagbog væk men den havde han blot glemt og ja nu var det forsendt hun vidste meget om ham nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 22:20

Noir så på den og kiggede undrende i den og sagde"årh man den fyr har jo ingen tøser han er forelsket i, jeg tænkte det nok han er BØSSE jeg vidste det, homoseksuel lige fra starten det er det blonde hår der afslør ham det helt sikkert?" hun grinte lidt dog ikke ondt men hun havde virkelig troet han var bøsse ellers havde hun aldrig nærmet sig ham så meget og vært så afslappet i en anden fyrs selvskab? fordi normal var hun blot afvigende fra det andet køn altså ikke til det seksuelle eller noget næsten blot at leve livet og lave opgaver.
Hun så stille rundt i det hun duftede blodet fra sit håndklæde og kunne nu dufte Davy*Omg... NEJ!* hun rejste sig hurtigt op og rev med sin negl et hurtigt langt sår over hånden og lod blodet sprøjte let på væggene altså tog noget på fingerne og malede det over væggene så hurtigt hun kunne i det hun gemte sig et sted på hans værelse og prøvede så godt hun kunne at lade vær med at trække vejret skønt hendes mærkelige blod og krop gjorde det næsten umuligt at være fuldvampyr.
Hun så rundt og healede såret og der duftede kraftigt over alt os badeværelset af hende.... og der var blod de fleste steder.
*bare han ikke finder mig, hans duft virker stærkere end før, måske er han vred..*
Hun lukkede øjnene og prøvede at slappe af, og kunne dufte sit blod ikke duftede som vampyrs blod.. det var lidt anderledes... det var det blod der havde fået Alexander til at blive helt sindsyg? i hovedet... mund det ville påvirke sulten i Davy lidt..... forhåbentligt ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 22:33

Davy kom hurtigt løbende ned afgangen dog stoppe han overrasket da han så døren til sit værelse var åbent*fuck*tænkte han hurtigt hvorefter trådte ind i rummet, det første han så var blodet på væggene, han hvæsse overrasket men gik over mod det med hurtige skridt, da han kom tæt på snusede han let til det og brummede svagt da der hang en velkendt duft i rummet af en person han kendte, Davy var ikke bøsse langt fra han havde bare ikke fundet kærligheden og var også ved at opgivet den da han tænkte at ingen kvinde ville falde for en fyr som ham, enligt ret syndt for ham men sådan var livet vel?
Davy tvang sig af al styrke til at rygge væk fra blodet imens han så rundt"kom frem Noir jeg kan lugte dig"sag han hurtigt med e rystende stemme der tydeligt vidste at han kæmpe for ikke at slikke vægende rene, sulten boblede i ham som andre før men han kæmpe imod så godt han nu ku.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2011 - 22:41

Noir kunne se ham fra sit gemme sted og mærkede hvordan frygten nærmest rislede op af hendes ryg som kulde gysning da han fuldstændig med rettet næse gik direkte hen til blodet og duftede til det og så den hvæssen... hun vidste ikke hvad hun skulle gøre om hun skulle gemme sig eller hvad hun skulle eller om hun skulle komme frem og tage chancen..
Hun var ikke stærk nej faktisk var hun langt fra stærk, hun besad ingen vampyr evner andet end hurtighed, styrken var der ikke samt utrolig høresands eller hypnose genet som man hørte i film.
Hun kunne ikke forvandle sig til nogen dyr, det eneste hendes styrke lå i var at gemme sig, eller løbe som at flygte eller at forvandle sig til en anden og få en minimal ligende evne fra den hun forvandlet sig til i kun begrænset minutter til få timer...
Hun gemte sig stadig i mens hun så Davy blive mere og mere vred ligende i det, i det hun kom frem fra skabet og sagde"Undskyld... jeg det var ikke med vilje jeg ville normalt ikke gør sådan nogen ting, det blot min nysgerrighed den tog over og jeg kunne ikke dy mig, jeg måtte blot videre mere om dig nu når jeg havde chancen... men øhm nu når det sagt så her" hun lagde bogen hurtigt på hans seng med en hurtig bevægelse og gik langsomt bagud mod selveste døren for at forsvinde hurtigst muligt"så nu er alt vel i orden og jeg siger intet så jeg kan vel godt gå igen unden nogen alvorlige konsekvenser og undskyld blodet men det er der vel heller intet galt med, jeg får en hurtigst muligt op og vaske det af okay? ... hehe øhmm...... hej!" hun vendte sig hurtigt om og skulle til at gå ud af døren i frygt om at Davy måske var sulten nu i det hun havde smurt sit stadig pinlige mærkelig blod ud på væggen?, hun hadet virkelig det som Scars havde sagt til hende??? med at hendes blod og lugt var mærkelig og hvad fanden hun var for en mærkelig vampyr...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 14:32

Davy var ret sur han fandt sig ikke i at folk rode i hans ting men den del havde hun nu overtrådt og forvendte nu at han bare ville glemme det, han sukke tungt da hun kom frem dog tvang han sig selv til at stå stille selvom lugten af blod strømmede ind i hans næse og fik hans mave til at kalde på mad"sig mig hvorfor du nu roder i mit liv?, men jeg vil tilgive dig andet kan jeg ikke for du er sammen med min skaber og ham kan jeg ikke gå imod"sag han stille dog lød han sur, han hvæsse let da han så sin dagbog"har du læst i den? hmm du siger intet til Alexander "sag han så advarende, for det der stod i bogen var privat ikke noget hans skaber sku blandes ind i"hmm ja skaf nogle til at ordne det og tag så et bad, men mød mig så i køkkenet så vi kan snakke roligt"dag han tomt hvorefter han vendte sig om og gik hen til sin seng hvor han tog bogen og gemte den under sin madrassen før han gik hen mod døren da hun var væk.
Davy sukke tungt men løb dog så hurtigt ned i køknet hvor han fandt en pose med blod som han hurtigt tømte for at glemme hendes lidt, da han var færdig satte han sig op på køkkenbordet og så tomt ud i luften imens han vendte på hende, han var sur men prøvede at få lidt mere ro på sig selv, for ikke at gå amok dog sendte han Romeo ud af køkkenet da han kom for at spørger om noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 14:40

Noir så undrende på Davy men på en måde var han jo mandlig og han ville vel bestemme lidt over hende selv om hun var kone til Alexander nu så var de stadig han køn mod hun køn og det kunne ingen jo lave om på? de var jo dem selv og sådan var det uanset hvilken status man havde.
Noir stod lidt i badet og kunne ikke forstå hvorfor hun skulle tage et bad??? hvorfor havde Davy sådan beordret hende næsten til at tage et bad, stank hun eller var det mund blodet der stadig var lidt på hende.
Var det hendes blod igen der var ved at gør en sindsyg..
Hun sukkede og slog hovedet let ind i væggen og sagde"Auv!?...aauuuuuvvv.... auuuv.. det gjorde ondt, men hvorfor ? er jeg så unormal, dumme dumme formskiftnings evne!" hun sparkede let til en af de løse fliser og slukkede så vandet i det hun tog stramme shorts i sort på og en sandfarvet tank top på og så en lidt stor hættetrøje i grå der dog var kvindelig og stram ved armene men havde lidt lange ærmer.
Hun gik stille ned til Davy og stod så i køkken døren og sagde"hey ro på med blodposerne, ellers ender du med at tømme det hele og så skal jeg blot ud og skaffe flere" hun stod for de blodposer der hang her og der på skabets stang.
Hun så lidt undrende på Davy og sagde"jeg fortæller ham intet okay" hun så lidt væk og sagde"så hvad er der egenlig galt, hvorfor skulle jeg tage et bad og alt det der..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 14:55

Davy sukke tungt han måtte finde ud af hvordan han ku stoppe sin tørst det gik ikke at han konstant var sulten og t blodlugten fik ham til at blive mere vild, han kørte kort en hånd gennem sit hår hvorefter han lukke øjne svagt men slog dem dog op da hun kom ind, han betragte hende let"undskyld det var bare for at få fjernet blodlugten, jeg vil nemlig ikke skade dig"sag han stille hvorefter han rejste sig op gå gik hen mod hende"tak "svarede han let hvorefter han stoppe op foran hende, han betragte hende let"nu da du ved så meget om mig, var der så noget i bogen der undre dig?"spurgt han roligt blot for at snakke lidt, og for at prøve at klukke vreden væk.
Han vendte sig så om og vandre lidt rundt hvorefter han lag sig ned på gulvet og begyndte at tag lidt mavebøjninger ”jeg drikker ikke mere i dag måtte bare få sulten lidt væk”sag han roligt imens han trænede lidt for at få lidt ro på sig desuden var det godt for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 15:14

Noir så undrende på Davy i det hun sagde"Nej ikke rigtig egenlig men har Alexander kørt dig hårdt eller... vent! jo der er noget, hvorfor står der intet om forhold eller kvinder eller noget, måske en forelskelse ?
har du aldrig mødt en og så forelsket dig" hun så undrende på ham og gik ned på knæ ved siden af ham og satte sig så lidt ala havfrue agtigt og betragtede ham undrende mens han tog mavebøjninger og sagde
"forresten angående mit blod er det mere fristende end andres du har lugtet og sådan" hun så lidt ned og ville vide om det havde fristet Davy næsten til sindsyge os?,
dog kunne det jo være at fordi Davy intet følte for hende at han kunne holde denne her trang til blodet fra hende tilbage i det Alexander følte noget for hende og havde ingen hæmninger og det måske netop var derfor han havde jagtet hende den gang.
Hendes blik flakkede let ned af ham i det hun grinte lidt og sagde"du elsker vis at træne hva?, mærkeligt du ikke har en kæreste, du virker flink nok og trænet nok og flot i udseendet? så du burde da let ha kunnet få en pige, så er du bøsse" hun så lidt på ham drilsk dog kendte hun jo ikke hans grænse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 15:28

Davy tog et par mere hvorefter han stoppe og satte sig let op imens han så mod hende"hmm han ku være hårde"sag han så let og trak svagt på skulderen dog løftede han et øjenbryn da hun spurgte ind til ham og kærligheden "nej har aldrig været forelsket i nogle, og regner heller ikke med nogle vil ha mig"svarde han let hvorefter han sukke svagt imens han kort så lidt op"dit blod var fristende, men som sagt jeg måtte kæmpe imod for jeg ville ikke ku bide dig det ville ende galt"sag han roligt og så igen på hende, hun var enligt flink nok man ku da snakke med hende"men næste gang du bløder så hold dig væk fra mig så jeg ikke kan skade dig"sag han advarende hvorefter han smilede let til hende, han lo så let"bøsse nej jeg er skam ikke bøsse langt fra, jeg er til kvinder men har bare ikke fundet kvinden i mit liv, men måske jeg aldrig vil finde hende måske hun bor i et land langt væk, det må tiden vise og skæbnen må gå sin gang"sag han roligt og lød ret klog lige da han age de ting men han var jo også lære men ikke mere, det job var væk nu for evigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 17:11

Noir smilede drilsk i det hun sagde"ååårh så fristende er mit blod da heller ikke" hun sætte let tryk på blod i det hun let begyndte at bløde fra læberne efter hun havde bidt sig med sine hjørne tænder der så bloden let flød, hun ville dog ikke gøre noget ved det, hun ville se hvordan Davy var og hvor hans grænse var til han blev sindsyg eller blot angreb???, hun ville vide lidt mere om de grænser hans magt for at holde sulten tilbage var så hun vidste hvornår det var farligt og hvornår det ikke var.
"undskyld men jeg virkelig nød til at vide hvor meget blod og hvor langtid det tager dig at holde det tilbage før du ikke kan mere, så jeg kan vide mere om din tørst og hvor meget du virkelig hungre eller kan kæmpe imod dette pres? så undskyld Davy" hun smilede lidt og ventede dog havde hun ikke bidt sig i læberne for nogen speciel grund det var det eneste hun lige kunne bide i med tænderne jo og så blødte hun heller ikke helt vild men rummet blev hurtigt fyldt med duften af hendes blod"Så ? du siger at du er til kvinder men har aldrig mødt den rette" hun ville se om han kunne holde fokus væk fra blods duften det ville være godt mod andre væsner så de iikke vidste han havde den stærke svaghed at hungre efter blod så meget som han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 17:32

Davy trak svagt på skulderen men rejste sig dog hurtigt op da lugten af blod og det fik hans mave til at råbe efter blod, hans blik flakke lidt imens han igen kæmpe or at holde tørsten"skal du virkelig pine mig?"spurgt han svagt imens han spændte hele sin krop "ja det var det jeg prøvede på at fortælle dig"sag han let hvorefter han sukke svagt, han lukke øjne og knytte hænderne hårdt så hans negle borde sig ind i håndfladerne på ham, så hans blodduft blev spredt rundt i rummet sammen med hendes, han kæmpe hårdt det ku tydeligt ses på ham, alle hans muskler var spændte og hans næsebor bevæge sig konstant for at fange den skønne duft*du kan modstå *tænkte han køligt men det var ikke til den store hjælp, han åbnede øjne imens han så tomt på hende, han trådte så et skridt bagud imens han od musklerne slappe af.
Han ku snart ikke mere hans mave råbte op om at den ville ha blod imens vreden samtidig steg i hans krop og fik ham til at hvæsse let, han måtte holde tørsten nede han ku ikke skade hende det ville være dumt og desuden ville Alexander gå amok vis han fandt ud af at Davy havde bidt hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mens the Boss er ude :: Davy Empty Sv: Mens the Boss er ude :: Davy

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum