Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Please save me from my boredome...pretty please, I have cake EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Lør 15 Feb 2014 - 22:44

Hej ^^
Som i nok kan gætte ud fra overskriften er jeg ramt af en seriøs mængde kedsomhed og kedsomhed er bare ikke min ting...så ja nu vil jeg så søge ud emner, samt relationer...for så der forhåbelig vil være nogle der svarer. So yes, here we go.

Først vil jeg gerne lige sætte mine krav af....det er englelig ikke det helt store, blot små grundregler.
Stavning For mig er stavning en stor ting, det giver forståelse af hvad der englelig står, hvilket så giver kreativitet...so it's a good thing
Længde Længden for mig er også vigtigt, jeg beder jer ikke om at skrive en roman...for så kan jeg selv stå af, men simpelthen bare skrive i hvert fald mere end 50 ord....dejligt hvis i kunne komme højere op ^^

Søger..ja jeg søger jo englelig en hel del ting, så giv endelig ind

Flirt En flirt er jo altid sjov, og denne relation vil nok starte som en flirt, men hvis kemien er til det, kan man jo altid rygge videre op....køn er ligegyldigt da han spiller på begge hold
Bekendte jeg er virkelig ikke god med det at smide sig ud i en så stor relation, som f. eks venner eller kærester, hellere starte en flirt eller som bekendte også kan man jo altid med tiden se om tingene kørere videre
Flatemate Han er næsten lige flyttet til byen fra London, så en at bo sammen med ville hjælpe meget...hvis vedkommende på samme tid kan hjælpe ham med at sætte ham ind i hvordan tingende fungere i byen vil det være rart
Familie Familie er nok ikke hans ynglings ord, men noget familie kan da være godt...så en fjern slægtning ^^

Det var vidst det, men er vel altid åben for alt muligt andet....so :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:07

no one...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Dai Fre 21 Feb 2014 - 23:05

Jeg er frisk :)
Dog er jeg ikke 100% på at kunne svare hver dag, da min kreativitet svinger en del :)
Jeg plejer som minimum at skrive 200 ord :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 23:53

Det er skam helt okay...i det mindste er det bare en

so har du nogen ide til et fremgående plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Dai Fre 21 Feb 2014 - 23:56

Jeg tænker nok mest i noget med bekendte? :)
Eller noget (meget) langt ude familie, fra hans Animagus del af familien
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 23:58

mhh jeg tror mest jeg er åben for den første da jeg muligvis er i gang med at sætte familie ind med en anden, men bekendt virker ganske fint ^^

så gider du lave?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Dai Fre 21 Feb 2014 - 23:59

Okay ^^
Hmmm.. For at være ærlig vil jeg helst slippe ^^'
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Lør 22 Feb 2014 - 0:01

mhh okay, hvor henne så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Dai Lør 22 Feb 2014 - 0:02

Parken?
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Lør 22 Feb 2014 - 0:06

Lyder skam fint, sender en Pm når det er færdigt :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Dai Lør 22 Feb 2014 - 0:07

Jep :3
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Lør 22 Feb 2014 - 14:37

Tjo, hvorfor ikke? Jeg mangler virkelig emner, og kage kan jeg umuligt sige nej til.

Kan du bruge en som Malik til noget? Jeg er åben for de fleste forslag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Gæst Lør 22 Feb 2014 - 16:42

mhh fantastisk :3

ganske godt spørgsmål, jeg er også åben for stort set alt...så hvad man så finder frem til er jo mysteriet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Please save me from my boredome...pretty please, I have cake Empty Sv: Please save me from my boredome...pretty please, I have cake

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum